ילד היפוטוני

שליחת תגובה

הכל יחסי/ם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ילד היפוטוני

ילד היפוטוני

על ידי תמרוש_רוש » 13 מאי 2016, 08:52

אני מסכימה, ומשתמשת לעיתים באפקט הזה עם ארניקה לחבלות, וקוקולין לבחילות בנסיעות. זה עובד נהדר!
אני חושבת ששימוש באפקט הפלסבו הוא מבורך כמעט תמיד :-)

ילד היפוטוני

על ידי תמרוש_רוש » 13 מאי 2016, 08:51

האם לדעתך רפואה סינית (דיקור, צמחים, תזונה, טווינה וצ'י גונג) היא כמו הומאופתיה קלאסית או שיש לה ערך נוסף לאפקט הפלסבו?
הידע שלי מוגבל, אבל אני יודעת כמה דברים:
א. על הומאופתיה נערכו הרבה מחקרים מכל מיני כיוונים, והתוצאה העקבית היא - אפס.
ב. על רפואה סינית נערכים כל מיני מחקרים, על אספקטים שונים שלה, וככל הנראה לפחות חלק מהם יוצאים עם תוצאות חיוביות. אני יודעת בוודאות על מחקר אחד, שנערך לפני 15 שנה (עתיק, במונחים של היום), שמצא שכמה נקודות דיקור מפעילות מסלולים עצביים "נדירים" (כאלה שלא פעילים בדרך כלל) שמדכאים כאב. אני גם יודעת על מחקרים שנערכים בנושא של דיקור כטיפול תומך לטיפולי פוריות, וכנראה יש ראיות ראשוניות (או אולי אפילו יותר רחבות) לכך שדיקור מעלה את אחוזי ההצלחה של הפריית מבחנה.
שורה תחתונה - "רפואה סינית" זה תחום ענק שדורש המון מחקר. מנקודת מבט של מחקר קליני, צריך לבדוק כל מסלול התערבות לגופו. אם דיקור בנקודות א'ג'ד' עוזר לבעיה X, זו עדיין לא ערובה לכך שדיקור בנקודות ע'ק'ר' יעזור לבעיה Y.

ילד היפוטוני

על ידי יולי_קו » 13 מאי 2016, 02:50

תמרוש רוש
הומאופתיה קלאסית לא מועילה בכלום, אלא אם כן היא מצליחה להפעיל אצל המטופל את אפקט הפלסבו.
אני מסכימה, ומשתמשת לעיתים באפקט הזה עם ארניקה לחבלות, וקוקולין לבחילות בנסיעות. זה עובד נהדר!
האם לדעתך רפואה סינית (דיקור, צמחים, תזונה, טווינה וצ'י גונג) היא כמו הומאופתיה קלאסית או שיש לה ערך נוסף לאפקט הפלסבו?

ילד היפוטוני

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 מאי 2016, 00:19

הבת שלי נולדה היפוטונית + גמישות יתר (שמסתבר שגם אני כך)
רק כשאחרה מאד לזחול,פניתי להתפתחות הילד,ושם למזלי נפגשנו עם פיזיוטרפיסטית מדהימה,
היא הרגיעה אותי שבעיה של היפוטוניות באה לידי ביטוי בעיקר בגיל הצעיר ולא בהמשך הדרך.
היא שלחה אותנו לגן המשחקים,והמליצה לנו "לעבור לגור שם" ,מה שעשה את העבודה בצורה פנטסטית.
כמובן שבגן השעשועים צריך לאפשר,לייזום ולייצר פעילות,אבל זה עובד כמו קסם.
יותר מכל התרגילים והמדרגות שקבלנו לעשות בבית,וגם הרבה יותר כייפי.
נסו ותהנו.

ילד היפוטוני

על ידי תמרוש_רוש » 12 מאי 2016, 04:52

הומאופתיה קלאסית לא מועילה בכלום, אלא אם כן היא מצליחה להפעיל אצל המטופל את אפקט הפלסבו.
אם היא מצליחה - היא יכולה להיות יעילה מאוד.
(אבל גם מים פשוטים, או תרופה נגד צרבת, יכולים להועיל באותה מידה - אם הם מעוררים את אפקט הפלסבו)

ממה זה נובע ההיפוטוניה הזאת?
עד כמה שידוע לי, הסיבה לא לגמרי ברורה. זה פשוט קורה - נולדים ככה.

ילד היפוטוני

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 מאי 2016, 22:45

מישהי יודעת אם הומאופתיה קלאסית יכולה להועיל במקרה של היפוטוניה חלשה? וגם ממה זה נובע ההיפוטוניה הזאת??

ילד היפוטוני

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2016, 02:56

אני קוראת שיש הרבה שיטות במה כדאי להתחיל לתינוק בן חודש.
?

ילד היפוטוני

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2016, 02:53

יעל.נולד לי ילד המוגדר היפוטוניה חמורה. מה עלי לעשות. ומאיפה להתחיל בנוגע לטיפול.

ילד היפוטוני

על ידי תמרוש_רוש » 14 דצמבר 2015, 06:36

אמא לתאומים, כיוון שלא ענו לך פה, הייתי מנסה לשאול גם ב ככר השוק.
יום טוב!

ילד היפוטוני

על ידי אמא_לתאומים* » 12 דצמבר 2015, 23:18

מישהי מכירה מטפלת בשיטת ורדי מומלצת?

ילד היפוטוני

על ידי צמרירית* » 11 מאי 2012, 01:55

גם אנחנו בסרט, בני בן שנה הוגדר בעל היפוטוניה ע"י פיזיוטרפיסטית בעלת ניסיון רב, שאני סומכת עליה מאד. יש הסטוריה משפחתית אצלי ודי בטוחה שגם אצל הבן-זוג.
התחלנו טיפול ומתרגלים בבית. אני רואה את התיסכול שלו ( שמתבטא גם בפחד מזרים, לפעמים גם ממקומות לא מוכרים) . מחפשת דרך לעזור.
לדבריה, איכות התנועה שלו טובה( זחילת גחון ושש וגם עושה הצלבות מצויין) שזה משמח ומעודד אבל הייתי רוצה הצעות פרקטיות לדרכים נוספות לעזור לו .
מבעלי הניסיון כאן, מישהו יכול לתמצת את האפשרויות שלנו לטיפול? גם תרגילים פשוטים שאפשר לעשות בבית לחיזוק חגורת כתפיים ובטן. הוא מאד מפחד מכדור פיזיו ולא מוכן להתקרב אליו כך שאני מעדיפה לא ללחוץ דווקא בכיוון הזה וללכת יותר לכיוון של תרגילים תוך כדי משחק . הצעות ?
קרוטונית, מאיזה איזור את?

ילד היפוטוני

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 מרץ 2012, 22:42

נכנסנו לסרט הזה גם כן. בן השלוש היה בבדיקה אחרת לגמרי, ואובחן כהיפוטוני. מה שדי ברור כבר, רק שלא קראתי לזה בשם עד עכשיו. דווקא בגיל שנה למשל הוא עשה המון דברים מפליגים מבחינת המוטוריקה הגסה - רק עכשיו מתחיל פער מסוים בינו לבין ילדים אחרים באותו הגיל. הגננת דיווחה למשל שהוא מתקשה לקפוץ לתוך חישוק כמו שכולם התבקשו והצליחו.
במוטוריקה עדינה הוא מצוין. אין לו שום בעיות אחרות, תחושתיות וכולי (אוכל נהדר).

אני עדיין בשלב של להרים טלפון להתפתחות הילד, לקבוע תור לריפוי בעיסוק (יש מחסום פסיכולוגי ממש חזק, כי רק מהשמועות על אורך התורים שם בתחום הזה אני חוטפת חלושעס).

אם למישהי יש עוד תובנות / שיתוף / המלצות, אשמח לקרוא.

ילד היפוטוני

על ידי שמילונת* » 29 יוני 2008, 22:53

אני מעדיפה לקרוא לעמוד הזה ילד בעל היפוטוניה. ולא ילד היפוטוני. האים ההיפוטוניות של הילד מתארת אותו באופן השלם ביותר?
הרי הוא לא רק היפוטוני, הוא גם שמח, יצירתי, אוהב לעזור , חמוד, וזה נכון גם לגבי שאר התוויות שנורא מזדרזים לשים.

ילד היפוטוני

על ידי אמא_נמש* » 14 מרץ 2007, 07:44

יש מישהו ספציפי
אכתוב על בני ועל קורותינו בהמשך
עכשיו נגמר הקפה וזה סימן שהולכים לעבודה

ילד היפוטוני

על ידי מנה_מנה* » 13 מרץ 2007, 19:04

קרוב מאוד ללב ולעבודה... יש משהו ספציפי שמעניין אותך? (היפוטוניה היא נושא די גדול)

ילד היפוטוני

על ידי רויטל* » 12 מרץ 2007, 21:32

אשמח גם...

ילד היפוטוני

על ידי אמא_נמש* » 12 מרץ 2007, 11:06

הדף הזה אמנם רדום
אך אם בכל זאת יש בין באי האתר מישהו שהנושא קרוב לליבו
אשמח לדסקס

ילד היפוטוני

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 אוגוסט 2005, 07:04

יש בריכה טיפולית בירושלים , הבריכה נקראת "בריכת יפית " ניתן להשיג את מספר הטלפון ב144
ארז

ילד היפוטוני

על ידי ענת_דארמה_יוגה* » 23 מאי 2005, 18:32

אם מישהו מכיר מורה טובה לבייבי יוגה באיזור המרכז או רחובות, אשמח לקבל המלצות וטלפונים.
ענת מ"דארמה יוגה", המקום ליוגה, מדיטציה ותרבות גוף אלטרנטיבית ברחובות.
www.darmayoga.co.il

ילד היפוטוני

על ידי מיכלי* » 05 אפריל 2005, 10:44

היי לכולם,
הייתי ממליצה לך בשילוב של בייבי יוגה אצל המומחים זה עוזר וזה מעולה ועושה את העבודה בצורה מדהימה אני מכירה מישהי טובה אבל היא מפ"ח כרכור.. אם תירצי לשמוע אודות עיסויים ופעילות בשילוב בייבי יוגה, תכתבי לי ואני אשאל אותה אם היא מכירה מישהו מהאיזור.
בינתיים אני מקווה שהכל טוב ושאין צורך כבר.
המון בריאות וקסם להמשך יום קסום...:)

ילד היפוטוני

על ידי גל_בן_אור* » 24 מרץ 2005, 23:42

שלום
אני מורה לשיטת אלכסנדר,במקרה הגעתי לאתר זה וראיתי את שאלתך בנושא היפוטוניה.
יש לי ניסיון עם ילדים שהיית להם בעיה של רפיון שרירים ולשימחתי גם הצלחתי לעזור.
אני עובד בירושלים אבל עם זה רחוק לך יש מורה טובה במושב מסילת ציון,שמה אביבה.
את יכולה למצוא את פרטיה באתר של ארגון המורים לטכניקת אלכסנדר בארץ.
את יכולה גם לפנות ישירות אלי בטלפון 0508499091

ילד היפוטוני

על ידי ליל* » 14 יוני 2004, 12:58

יש לי ילדה בת שנה ושבעה חודשים, היא עדין לא הולכת ומתקשה מבחינה מוטורית עדינה וגסה. אם יש למישהי מכן עצות לגבי דרכי טיפול ומילות עידוד להורים אשמח לשמוע.

ילד היפוטוני

על ידי עין_הסערה* » 13 דצמבר 2003, 20:18

ואוו! כבר עברו שנתיים!
אני אשמח לשמוע עדכון איך הילד עכשיו, ואיזה טיפול עזר או לא.

ילד היפוטוני

על ידי יורן_ענת* » 12 דצמבר 2003, 20:24

לנמוש: שמי הוזכר בכמה מכתבים שקיבלת. במידה ותירצי להתייעץ איתי (אכן אני באוסטרליה אבל
שומרת על קשר הדוק עם הבריכה והצוות שלי) להלן האי מייל שלי : [email protected]
במידה ותירצי ליצור קשר עם ההידרותראפיה בבריכה בגדרה : 8598374-08 כל זה תחת שמירה על פרטיות וללא שום מחוייבות.
ולכל הממליצים והמפרגנים אני מבקשת למסור תודה מכל הלב.

ילד היפוטוני

על ידי נמוש* » 29 דצמבר 2001, 22:50

ציפי, ואיך הבן שלך היום?

ילד היפוטוני

על ידי בשמת_א* » 28 דצמבר 2001, 11:59

אני רק רוצה להעיר לגבי "מתן מזון מוצק הדורש לעיסה והתעלמות מהקאות חוזרות ונשנות".
אם מדובר כבר בגיל חצי שנה, אז אני לא בטוחה שזה היה רעיון טוב. גם תינוקות בלי שום בעיית טונוס לא תמיד מוכנים בגיל זה למזון מוצק. יש כמה "סימני מוכנות" של הגוף למזון מוצק, וביניהם ישיבה, עניין של התינוק באוכל של אחרים סביבו, בקיעת שיניים ועוד . סימני מוכנות אלה מעידים על בשלות של מערכת העיכול לעיכול מזון מוצק. כאמור, זה לא קשור ישירות לטונוס.
תינוקות נורמלים עשויים "להבשיל" לאכילת מזון מוצק אפילו בגיל 13 חודש.
לכן, לפי עניות דעתי, לא כדאי לטפל בנושא המזון המוצק אצל תינוק עם בעיית טונוס לפני גיל זה (13-14 חודש), כי רק אז אפשר להיות בטוחים במידה המירבית, שהבעייה נובעת מהטונוס ולא מהעיכול (כי זה מזיק לתת לתינוקות מזון מוצק שקיבתם אינה יכולה לעכל). אפשר לעודד לעיסה גם בלי מזון.

ילד היפוטוני

על ידי ציפי_אמיתי* » 28 דצמבר 2001, 05:53

בני הצעיר (היום בן 20) נולד עם טונוס נמוך והתחיל טיפול פיזיותרפי בהיותו בן 6 חודשים. הטיפול כלל גם שפשוף הגוף כולו במגבות ומברשות רכות, מתן מזון מוצק הדורש לעיסה והתעלמות מהקאות חוזרות ונשנות, עקב כך. אנו היינו במעקב אצל נוירולוג שבדק את התפתחות המערכת העצבית. המוח הוא השולט בטונוס השרירים (רפוי, רגיל או מתוח).

ילד היפוטוני

על ידי יעל* » 27 דצמבר 2001, 14:23

נורית היא אחות של דנה (שתי הודעות למעלה).
חשבתי על זה קצת לפני שרשמתי את הטלפון ומטבעי אני סומכת על אנשים ולא כל-כך חשדנית (אולי תמימה).
אז קשה לי להאמין שדנה תשטף עכשיו במבול של טלפונים סוטים ובהטרדות למינהן (בכל זאת היא אחרי לידה).

ילד היפוטוני

על ידי נאוה_פרנס* » 27 דצמבר 2001, 01:18

אז ככה,
ענת יורן באוסטרליה לכמה שנים
בחורה בשם נורית מנהלת את הפעילות בגדרה, ויש מישהי שהיא הידרותירפיסטית, כך שבגדרה יש טיפולים להיפוטוניים, כולל מקרים קשים.

יש בריכת תינוקות גם במוצא אבל צריך לברר אם הם עובדים גם טיפולי

השם + מספרי טלפון שאת אחד מהם הותר לי למסור, שכחתי כנראה אצל חברה. אפרסם כשאשיג :-)

ילד היפוטוני

על ידי נעה_גל* » 27 דצמבר 2001, 00:15

הערה:
אתם מוסרים כאן חופשי טלפונים של אנשים פרטיים(יש כאן גם טלפון של צד שלישי שלא נכנס לאתר), ונראה לי שאתם שוכחים שלא מדובר באתר פרטי. נכנסים לכאן כל מיני אנשים ולא תמיד אפשר לדעת מה הם עושים עם המידע הזה. הייתי מציעה לכם להעביר טלפונים דרך מייל ולא ע"ג דפי האתר.

ילד היפוטוני

על ידי נמוש* » 26 דצמבר 2001, 22:51

תודה!:-)

ילד היפוטוני

על ידי יעל* » 26 דצמבר 2001, 19:03

אין לי טלפון של הבריכה אבל חברה שלי, בשם דנה, עבדה שם תקופה מסוימת (עכשיו היא אחרי לידה).
נסי ליצור איתה קשר בטוח יש לה יותר פרטים.
דנה 8591570 - 08

ילד היפוטוני

על ידי נאוה_פרנס* » 26 דצמבר 2001, 02:16

ינמוש, קוראים לה ענת יורן - השארתי לה הודעה עם שאלה על האיזור שלכם (אם היא תחזור, אעביר לך את המידע)
תחפשי את שמה ב- 144 - את יכולה לברר ישירות :-)

ילד היפוטוני

על ידי נמוש* » 26 דצמבר 2001, 00:06

וואו! תודה על כל הרעיונות! ומיכל - אני מתקשרת אליך מחר מיד על הבוקר|H|
ולגבי הבריכה בגדרה, זה באמת קרוב לי יותר מירושלים. יעל, אולי יש לך יותר פרטים? (שם הבריכה, טלפון של המטפלות וכו)

ילד היפוטוני

על ידי יעל* » 25 דצמבר 2001, 20:59

יש בריכה טיפולית בגדרה, זה לא מאוד רחוק לכם.
ואני מכירה חלק מהמטפלות שם הן מקסימות.

ילד היפוטוני

על ידי מיכל* » 25 דצמבר 2001, 14:50

אנחנו מטפלים בבן שלנו בשיטות הבאות:
שיטת שירלי ורדי (פיתוח של שיטת אלבאום) במאסג'ים,התעמלויות ותרגילים מיוחדים שכוללים תרגילי "קומנדו"
בגן המשחקים.
רפואה סינית
ואוסתאופטיה
התחלתי לכתוב כאן הסבר אבל המוח שלי מיובש מעייפות .
אם תרצי עוד הסברים את יכולה להתקשר אלינו 053-262379
בכל מקרה בהצלחה.

ילד היפוטוני

על ידי אם_פי_3* » 25 דצמבר 2001, 12:20

נמוש - אני חושבת ששווה להתאמץ ולחפש בריכה באיזור, סביר שזו תהיה בריכה לתינוקות, ושיש בה גם טיפולים במים (ווטסו - שזה שיאצו במים, או פיזיותרפיה). בירושליים בטוח יש.
אמנם לא עם היפוטוניה (אפילו קצת ההיפך) אבל אצלנו הבריכה עשתה פלאים, היא גם מהנה מאד (וזה חשוב בעיני) וגם משפיעה באופן כללי, מעבר לעבודה על השרירים - שגם בה המים מאד עוזרים.

ילד היפוטוני

על ידי בשמת_א* » 25 דצמבר 2001, 12:08

יש פלדנקרייז בקופות החולים - המחיר הרבה יותר נמוך. הרבה!
400 שקל נשמע לי שחיטה!
זה טוב ללכת יחפים. זה קשור גם לעבודת שרירים על כל הגוף (רפלקסולוגיה).

ילד היפוטוני

על ידי נמוש* » 25 דצמבר 2001, 10:28

אני גרה ברמת בית שמש (ליד בית שמש). יש לך מושג על בריכה טיפולית אפילו באזור ירושלים?

ילד היפוטוני

על ידי נאוה_פרנס* » 25 דצמבר 2001, 00:27

נמוש, לא התכוונתי שחיה סתם אלא בריכה טיפולית. איפה את גרה?

ילד היפוטוני

על ידי נמוש* » 24 דצמבר 2001, 23:30

תודה לכולן על העצות!:-D
הרעיון שלך נאוה עם הלוח ממש מצא חן בעיני.
עם שחיה ובריכה ניאלץ לחכות לקיץ (אין בריכה סגורה באזור מגורי)
וכשאראה שיפור משמעותי, אספר לכן.
אגב, בשמת, ניסינו פלדנקרייז שעולה הון עתק (400 ש"ח כל פגישה) ואכן יש עם זה שיפור קל. אני בכ"ז מנסה למצוא אפשרויות נוספות, במחירים יותר סבירים.
יש אולי למישהו מושג אם טכניקת אלכסנדר עשויה לחזק את הטונוס בשרירים?

ילד היפוטוני

על ידי נאוה_פרנס* » 24 דצמבר 2001, 00:41

נמוש, קחי אותו לשעורי שחיה, עד כמה שידוע לי זה הטיפול היעיל ביותר
את כמובן יכולה לשלב שיטות
כאשר יגדל (יעמוד, ילך), תלי לו לוח לציור, על הקיר - זה יאלץ אותו להרים את הידיים ויחזק לו את חגורת הכתפיים
הכי נוח זה להשתמש בזה לציור בצבעי גואש
מריחת פלסטלינה על לוח שכזה, עובדת גם על מוטוריקה עדינה (מחזקת את האצבעות)

בהצלחה!

ילד היפוטוני

על ידי בשמת_א* » 23 דצמבר 2001, 23:44

פלדנקרייז לילדים.

ילד היפוטוני

על ידי יפעת_גת* » 23 דצמבר 2001, 22:54

יש לנו בשכונה ילד עם רפיון שרירים די קיצוני שלאחרונה מטופל בשיטה שכוללת סוג של שיאצו אבל במים,
הוא מטופל בים בגלים הרדודים וממה שהבנתי מהאמא הדי מרוצה הוא שהשיטה מבוססת על זה שהמים גורמים לפעילות נוספת, אולי שמעת על זה?

ילד היפוטוני

על ידי נמוש* » 23 דצמבר 2001, 22:11

שלום,

בני בן ה2.5 נולד היפוטוני למדי (כנראה מכיון שחטפתי "מונו" בזמן ההריון איתו), ולמרות שהוא אחרי טיפולי פיזיותרפיה
ומעט ריפוי בעיסוק, עדיין הטונוס הכללי של שריריו נמוך.
שאלתי, לכל מביני העניין ובעלי הניסיון, האם יש איזו גישה, טכניקה, או שיטת ריפוי טבעית שיכולה לעזור להיפוטוניה באופן משמעותי?

מקוה לשמוע תשובות מעודדות! תודה. {@

חזרה למעלה