יום עיון באופן טבעי 2008

שליחת תגובה

אין לך לאן לברוח. בכל בריחה שהיא, את/ה לוקח/ת איתך את עצמך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: יום עיון באופן טבעי 2008

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי חני_בונה* » 31 מאי 2008, 10:51

מעט באיחור
רציתי להודות למשתתפי המעגל תיקשורת במעגל המשפחתי- עבודה עם קלפי אימון על השיתוף והפתיחות.
למדתי רבות.
כתבתי מעט על העבודה במעגל בדף הבית שלי.
מוזמנים באהבה

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אבישג* » 23 מאי 2008, 16:51

בעניין הכובעים - בשוק הכרמל אם באים מכיוון אלנבי אז זה מצד ימין, יש דוכן של בחור חובש כיפה ובו כובעים בכלל וכאלה בשלל צבעים ב20 ש"ח ואם קונים כמה אפשר לקבל גם הנחה. רוצו בהמוניכם, אני קונה שם כבר שנים את אותו כובע ומאבדת אותו בלי כאב לב כמה חודשים אחר כך. ושוב קונה וחוזר חלילה. אגב אם הייתי מחזיקה שניים בתיק יכולתי למכור שניים בכל יום בשמונים שקלים היחידה, זה בערך המחיר כמה קלומטרים משם, בצפון העיר תל-אביב...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ילדת_טבע* » 23 מאי 2008, 07:02

מתחם שוק ילדים באמת יפתור את האי-נעימות הזאת, ונראה לי יהיה נוח לכל הצדדים
וגם יעשה סדר ככה שניתן יהיה לראות את כל היצירות שלהם בלי לפסוח על אף יזם כי זה עם הצמידים הקלועים עושה יותר "פרסומת". לא ככה? גמני בעד.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סוסת_פרא* » 23 מאי 2008, 01:38

אני מציעה בפעם הבאה, לטובת כל הצדדים, ליצור מתחם שוק ילדים, במקום הטיילת שהיתה הפעם, ומי שירצה יגש לשם ביוזמתו להתפעל מהיזמים הצעירים.
מסכימה !

הילדים מתוקים ומקסימים, אבל לא תמיד אנשים רוצים לקנות, וכזה לא נעים להגיד להם לא, ואולי לפעמים קונים סתם כי לא נעים, או כי מרגישים צורך 'לעודד אותם' או מהצד השני 'לא לרפות את ידיהם'.
אני מרגישה ככה לפחות. (נראה לי שלא רק אני)
אבל בכל זאת אמרתי שלא מתאים לי, כי לא בא לי להוציא כסף על משהו שבמילא לא אשתמש. זה לא אקולוגי, ואני לא אוהבת לקנות שום דבר שאני לא צריכה, גם אם אני הייתי רוצה לעודד יזמים צעירים...

מתחם שוק ילדים באמת יפתור את האי-נעימות הזאת, ונראה לי יהיה נוח לכל הצדדים.

{@

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלוני_אלמוני* » 22 מאי 2008, 23:27

_היה מקסים מאד נהננו - תודה
ואם אפשר להוסיף היה לי קצת יותר מדיי המכירות של הילדים
נראה לי שאחרי סיבוב אחד או שניים זה ממצה
ןלא צריך כל הערב לנג'ס עם שרשרת/שעון/תמונה
תודה_

בשנה הבאה כדאי אולי לעמיד כל ילד שמנג'ס בפינה, לעשות פינת ילדים נודניקים ולקנוס את הוריהם בחמישים שקל (אם את באה לבד - עשרים שקל).
הפרס כדאי שיעבור ישר להורים המתלוננים, אלה, הנודניקים.
תודה רבה!

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי חני_תה* » 22 מאי 2008, 22:57

הכינה כובעים כאלו לילדיה די בקלות
גם אני הכנתי מספר כובעים כאלה, ועדיין מכינה (אני חולת כובעים)
ההבדל העיקרי הוא בכמות הצל שמטיל הכובע ובסוג הבד.
הכובעים שקונים הם בעלי מצחיה רחבה במיוחד (10ס"מ) אשר מתפרסת גם מעל האזניים, כך שלא חם באזניים.
הבד התלוי מאחור לא נוגע בעורף או בעור ולכן מצל ויחד עם זאת גם לא מורגש.
בצידי הכובע יש רשת אוורור.
החומר של הקנויים הינו UV50 (מה שזה לא אומר) ומאד קל ואורירי, ממש לא מרגישים את הכובע כשהוא על הראש.
בתי חבשה את הכובע שלה כל הקיץ, לפעמים סרבה להוריד אותו גם בבית.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי תזמורת_הים* » 22 מאי 2008, 22:57

_ואם אפשר להוסיף היה לי קצת יותר מדיי המכירות של הילדים
נראה לי שאחרי סיבוב אחד או שניים זה ממצה_
מצטרפת. אמנם כל הילדים היו חמודים ומקסימים, אבל זה התחיל להיות מעיק בשלב מסוים. חוץ מזה, היו ילדים שהתבישו להציע את מרכולתם בצורה כזאת.
אני מציעה בפעם הבאה, לטובת כל הצדדים, ליצור מתחם שוק ילדים, במקום הטיילת שהיתה הפעם, ומי שירצה יגש לשם ביוזמתו להתפעל מהיזמים הצעירים.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי מירב_ב* » 22 מאי 2008, 21:54

תודה חמה למארגנים.
נהנינו מאוד @}

ראינו המון אנשים (וילדים) עם כובעים כאלו רחבי שוליים שארוך יותר מאחור, אני זקוקה לכזה. מאיפה קונים?

אילה בשדה הדגן הכינה כובעים כאלו לילדיה די בקלות. כל הדרוש הוא כובע מצחיה ומטפחת כותנה בצבע תואם (היא השתמשה בבנדנה).
את המטפחת מחברים בתפר פשוט לחלק האחורי של הכובע. התוצאה חביבה ומקורית, ומספקת הגנה יעילה מפני השמש.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלוני_אלמוני_לצורך_העניין* » 22 מאי 2008, 21:51

המכירות של הילדים
מוכרים ילדים בימי עיון?

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אורי_יורמן* » 22 מאי 2008, 21:46

איך מוצאים אותה?
אשאל את תמר אם היא מרשה לי לפרסם את מס' הטלפון שלה
אם אני "נעלם" אז תזכירי לי בדף הבית, טוב?

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלונית_אלמונית* » 22 מאי 2008, 20:54

היה מקסים מאד נהננו - תודה
ואם אפשר להוסיף היה לי קצת יותר מדיי המכירות של הילדים
נראה לי שאחרי סיבוב אחד או שניים זה ממצה
ןלא צריך כל הערב לנג'ס עם שרשרת/שעון/תמונה
תודה

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי תזמורת_הים* » 22 מאי 2008, 17:51

_אולי אפשר לפנות לתמר, האישה שהיתה בטיול הלקטים האחרון,
שתופרת כובעים מדהימים מבדים שהם שאריות של רפדים וכו', וכל הרווח מזה הולך לאיזו עמותה..._
איך מוצאים אותה?

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי מיכל_שץ* » 21 מאי 2008, 22:46

החיסרון - מוסיפים עוד דף לאתר, וזה משהו שרצוי להימנע ממנו אם אפשר
רק כשמדובר על עומס מיותר במחדש, באופן כללי ועקרוני זו לא באמת בעיה, בוודאי לא כשמדובר בדף שיש לו כ"כ הרבה ביקוש

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 21 מאי 2008, 22:40

אז אולי תגידו רגע את היתרון של פתיחת דף חדש לעומת כתיבה בדף מה נעשה עם הכעס הזה
פתיחת דף חדש - יתרונות:
נותנים לו שם כמו שם המעגל שהנחית ביומיון וזה מושך הרבה אנשים מתעניינים. יותר ממוקד.
החיסרון - מוסיפים עוד דף לאתר, וזה משהו שרצוי להימנע ממנו אם אפשר

כתיבה בדף קיים - היתרון שלעיל הופך לחיסרון, ולהיפך. (-:

אוקיי, השתכנעתי. נפתח דף חדש, נראה כמה זמן יחזיק, לאיזה כיוונים ימשוך, ואז נחליט מה לעשות איתו.
אני הולכת לפתוח, כולם מוזמנים: האם כעס רלוונטי בגידול ילדים
נתראה שם

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סוניה_זרחי* » 21 מאי 2008, 22:07

שלום לכולם, לכל המגיבים והמתעניינים
אני מתחננת שייפתח דף חדש למעגל הכעס אני לא כל כך מתמצאת איך הדברים עובדים כאן. אז אולי תגידו רגע את היתרון של פתיחת דף חדש לעומת כתיבה בדף מה נעשה עם הכעס הזה
אני חשבתי שזה המקום המתאים. אבל כמובן אשמח להצטרף גם לדף חדש שיפתח
נורא מרגש אותי לקרוא את ההתיחסויות ואת ההתעניינות.
אני מאד מאד מאד נהנתי. היתה לי חויה מיוחדת במינה. לפגוש את כולכן וכולכם, להשתתף סוף סוף במפגש של "באופן" ובעיקר לשוחח איתכם בסדנא. יהיה נהדר להמשיך את המחשבות וההתלבטויות והשיתוף פה

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי מיכל_שץ* » 21 מאי 2008, 21:37

אני מתחננת שייפתח דף חדש למעגל הכעס

ובכלל, אם אפשר אולי להמשיך את הדיונים שהתחילו גם במעגלים האחרים?

ותודה למארגנים {@

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי חני_בונה* » 21 מאי 2008, 21:09

תודה חמה לכשרים ולשפרונים
הנחיית המעגל היתה עבורי חוויה מעצימה.
אהבה

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 מאי 2008, 21:06

ראוי להמשיך את הדיון שהתחיל במעגל באחד הדפים על הכעס כאן באתר, אין טעם לפתוח דף חדש

אני מתחננת שייפתח דף חדש למעגל הכעס. אחרי מיצוי הדיון אפשר יהיה להעביר אותו לדף המתאים. אני חושבת שאחרת הרבה אנשים יפספסו את הדיון החשוב והמרתק הזה..בבקשה

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סוסת_פרא* » 21 מאי 2008, 18:40

_נמצא גם חיתול רב פעמי (אני לא יודעת לומר מאיזה סוג)
תסתכלי עליו. בד"כ כתוב משהו על איזו תוית._

אבל לא אני לקחתי אותו. לקחה אותו מישהי שלא קוראת באתר. אבל אם יחפשו אותו - אוכל לחפש אותה. :-)
(אני רק זוכרת שהוא לבן)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי נ_ע_מ_ה* » 21 מאי 2008, 16:05

כמה רציתי לבוא
וכמה רחוקה הייתי

אולי, אולי למעני, יש מישהיא/הוא שישמח לשתף בתובנות מהמעגלים?
(מעניין אותי במיוחד המעגל שהנחו:סוניה,בלה,טל,נחום,אורי מאיר)

תודה

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סיגל_ב* » 21 מאי 2008, 14:54

מי שהיה במעגל של סוניה ויש בו חמלה
חמלה יש.
זמן לעומת זאת...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 21 מאי 2008, 14:41

מי שהיה במעגל של סוניה ויש בו חמלה על אלה שלא היו- אנא אנא אנא ספרו, חלקו שתפו
כן, באמת כדאי לכם שנשתף.
ראוי להמשיך את הדיון שהתחיל במעגל באחד הדפים על הכעס כאן באתר, אין טעם לפתוח דף חדש.
למשל:
מה נעשה עם הכעס הזה
לוותר על הכעס

אני אוכל להצטרף מחר...כרגע קשה לי לכתוב ולהתבטא.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ביצה_עלומה* » 21 מאי 2008, 14:23

נמצא גם חיתול רב פעמי (אני לא יודעת לומר מאיזה סוג)
תסתכלי עליו. בד"כ כתוב משהו על איזו תוית. את יכולה גם לצלם ולהעלות לדף בית אם יש איזו מצלמה בסביבה.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלונית* » 21 מאי 2008, 14:10

מי שהיה במעגל של סוניה ויש בו חמלה על אלה שלא היו- אנא אנא אנא ספרו, חלקו שתפו

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סיגל_ב* » 21 מאי 2008, 14:05

היה כרגיל.
מעולה.
תודה חמה לכשרים ולשפרונים על העונג שהם מאפשרים לנו לחוות מדי שנה. |זר פרחים|

אני לא בטוחה שהיא קוראת כאן,
אבל מי שהיתה במעגל של סוניה על הכעס וסיפרה על הילדה בת ה-7 הכועסת, יש לי איזה רעיון בשבילך שלא הספקתי לספר לך עליו, אם את מעוניינת אפשר לפנות אלי בדפבית או במייל orly.barlev שטרודל ג'ימייל נקודה קום.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סוסת_פרא* » 21 מאי 2008, 13:45

אה, וכמובן שמאוד נהניתי. הייתה אווירה ממש טובה, והיה כיף לפגוש...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סוסת_פרא* » 21 מאי 2008, 13:44

נמצא גם חיתול רב פעמי (אני לא יודעת לומר מאיזה סוג). ואם מישהו מחפש אותו, אני יכולה להפנות למי שלקח לשמור.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אורי_יורמן* » 21 מאי 2008, 13:29

אולי אפשר לפנות לתמר, האישה שהיתה בטיול הלקטים האחרון,
שתופרת כובעים מדהימים מבדים שהם שאריות של רפדים וכו', וכל הרווח מזה הולך לאיזו עמותה...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ילדת_טבע* » 21 מאי 2008, 13:14

היינו באיזו חנות מטיילים שנחשבת יחסית זולה. זה היה מאוד מאוד יקר. הקרחת שלי תחכה בסבלנות עד שנתעשר (לוטו?) ותסבול בנחת כובע כותנה ב40 ש"ח (גם במחיר כזה זה די יקר לאבד אותו וזה מה שקורה עם כובעים איכשלא יהיה, לא?)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי מירב_דן* » 21 מאי 2008, 09:33

שלום לכולם

לגבי הכובעים המוצלחים - את שלי קניתי בריקושט
בנושא אבדות - לקחנו אלינו כסא שחור מתקפל וחולצת פולו מבוגר בצבע אפור משהו

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי חני_תה* » 21 מאי 2008, 02:39

הכובעים יקרים, ניתן למצוא באתר
sundayafternoons.com
יש גם מי שמשווק בארץ. יש כנראה גם בחנויות יוקרתיות כמו כאלה של מוצאי ספורט. אולי גם בחנויות של גלישה על חוף הים.
כובע נהדר. מומלץ מאד.
תנסי את גלעד שמשווק בארץ. 052-5376799
אנחנו קנינו את שלנו באתר כי יש שם מבחר גדול יותר ובהזמנה גדולה לכל המשפחה, יצא יותר זול.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ילדת_טבע* » 20 מאי 2008, 22:15

גמנחנו היינו שם.. היה נחמד מאוד. אולי אפילו נהיה אמיצים לפארק הירדן.
ראינו המון אנשים (וילדים) עם כובעים כאלו רחבי שוליים שארוך יותר מאחור, אני זקוקה לכזה. מאיפה קונים?

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי עודד_המחפש* » 20 מאי 2008, 22:12

"להתראות בפארק הירדן"
רחוק מדי...
יש אפשרות לקצר את הזמן עד ספטמבר?

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי משפחת_אושר* » 20 מאי 2008, 21:56

שלום חדוה,
האם הכובע של התינוקות הוא אדום עם כל מיני ציורים צבעוניים? אם כן, הוא שלנו..

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ה_עוגיה* » 20 מאי 2008, 21:00

מבקש מהיקום הרבה אהבה שתחזק אותי לשלוט בהרגל הסנדלי הממכר..

אתה אגדה, אופק.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי with_passion* » 20 מאי 2008, 20:56

וואלה תודה וסליחה על הטירחה חדווה..
חווה רגשות מעורבים של הקלה ואכזבה..
מבקש מהיקום הרבה אהבה שתחזק אותי לשלוט בהרגל הסנדלי הממכר..

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי חדוה_כשר* » 20 מאי 2008, 19:26

אופק, סנדליך אצלנו.
וכן שני כובעים רחבי שוליים, כובע של תינוקות צבעוני, מחצלת.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי with_passion* » 20 מאי 2008, 18:35

ירדתי עכשיו לגינה ללא סנדליי האבודים.. ממש הפכתי לרכרוכית!
ויש לי טיול ליקוט עוד כמה ימים! אז מה אצטרך ללמוד להסתדר שוב ללא סנדליי המפנקים??

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי רובי* » 20 מאי 2008, 17:09

באזור שבו היו (בעיקר) אנשים מתל אביב נמצאו משקפי שמש עם מסגרת כסופה ועדשות חומות בהירות.
וגם מכנסיים בצבע אדום,של ילדה,מידה 6
עם ציור קטן של פרחים מקדימה עם תוית של miss union
rubyron4 בג'ימייל.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי צפריר_שפרון* » 20 מאי 2008, 13:51

"להתראות בפארק הירדן"

כך נפרדנו...

תודות.

ולהתראות...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אורי_יורמן* » 20 מאי 2008, 10:16

זאת בדיוק המחשבה שהיתה לי...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 20 מאי 2008, 09:33

היה כלכך מהיר וחלף בלי שהרגשתי
אורי, תבוא לפארק הירדן, ז ה ק צ ב א ח ר.....

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אורי_יורמן* » 20 מאי 2008, 08:39

הייתי באקסטזה
היה כלכך מהיר וחלף בלי שהרגשתי
כל הזמן הייתי בקצב מטורף של מחשבות ואנשים שרצים מצד לצד, פלוס זה שהייתי צמוד לכלבה שאימצתי (מה שנתן, באופן חלקי מאוד מאוד, תחושה של ילד שמעסיק אמא), דבר שהפריע לי להשתתף במעגל של קט קטית שהיתה מהממת.

חבל לי על כל האנשים שרציתי לומר להם שלום ולא הספקתי,
אבל לא נורא :-)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 20 מאי 2008, 03:00

היה נהדר, כבר רוצה שוב.....!
תודה לכולם!{@

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי with_passion* » 19 מאי 2008, 23:50

אהלן כאן אופק. פעם ראשונה שלי ביום העיון.. נהנתי והחכמתי.. תודה רבה! נחמד לפגוש את כל החבר'ה הצבעוניים של באופן.. ולא רק שאבדו לי בתוליי - אלא גם סנדליי...
לאחר המעגל הטבעונאי בעץ למעלה השארתי את סנדליי ואמרתי אני יבוא לקחת אותם אחר כך.. באתי אחר כך והם לא שם!
האם מישהו מצא אותם??
הם סנדלי שורש, רצועה כחלחלה בצורת Z ללא סקוטשים (זה סוג חדש נסיוני שעוד לא קיים בחנויות).
האמת הבעתי משאלה בלקטים מטיילים האחרון שסנדליי יאבדו כבר.. כי הם כל כך נוחים שכבר שכחתי ללכת יחף!
אבל כנראה שאני עוד לא מוכן לשחרר מכיוון שאני כותב הודעה זו.

(מוזמנים לפתוח דף זמני לאבדות שכאלו..)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי חוט_השני* » 19 מאי 2008, 23:34

תודה{@ :-)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי יפנית* » 19 מאי 2008, 22:39

גם אנחנו מאד נהננו.
זו הפעם הראשונה שהשתתפנו ואנחנו כבר מחכים למפגש הבא
תודה למארגנים ולמשתתפים!

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 19 מאי 2008, 22:08

היה מהמםםם.
כמו לפגוש אנשי משפחה אהובים שלא יוצא לי לראות המון זמן
ובכלל כל שנה היומיון הופך ליותר ויותר אינטימי עבורי
וזה פשוט כייף לראות איך המקום שלך ביקום הולך ומעמיק.
עולה בי שאלה למה זה קורה רק פעם בשנה (כמו בשיר על פורים)...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי גם_למבי* » 19 מאי 2008, 20:15

גם אני הצטערתי שלא יכולתי להישאר יותר.
בשמת - היה מעגל מעניין ועוזר. תודה!

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי tאמא* » 19 מאי 2008, 20:06

נהננו מאוד, הילדות ואני , והיה מעניין מאוד במעגלים . לפחות במה שהצלחתי להקשיב עם הילדות. הצטערתי שבעלי לא יכול היה להגיע. תודה למארגנים.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי קט_קטית* » 19 מאי 2008, 19:36

נהניתי מאוד מאוד מאוד
תודה לכל מי שאירגן ולכל מי שהגיע
כולכם מקסימים!!
ותודה לקב"ה שהפעם סידר מזג אויר נעים

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אמא_בבית* » 19 מאי 2008, 17:57

תודה על יום מלא אנשים חדשים וישנים, מעגלים ושמחה באויר.
נהניתי מאוד מאוד @}

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בשמת_א* » 19 מאי 2008, 17:14

היה מדהים וכיף וממש חבל שהשנה עשו את זה דווקא ביום שני ונאלצנו לעזוב בשלוש )-:

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אמא_של_א_א_א* » 19 מאי 2008, 16:43

דווקא רציתי להגיע השנה, אבל - לגדולים יש כדורגל, ויש ריפוי בדיבור, ויש.....
וכך יצא שמצאתי את עצמי רק עכשיו יוצאת...ואז חשבתי טיפה והבנתי שלפני 17:45 אין סיכוי שאגיע. בדיוק שכולם הולכים...........
אז אולי בשנה הבאה
מקווה שהיה מעניין ונהנתם.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ניצן_אמ* » 19 מאי 2008, 16:36

שלום שלום.

מייז, אני ממש מקווה שאת לא מתכוונת אליי. ואם כן, אני מלאת צער וחרטה על מה שאני חושבת שהוא אי הבנה עמוקה ומצערת.
א. אני מסכימה לגמרי שהילדים שלך מקסימים ומלאי חדוות חייים. ובאמת לא הבנתי לאן ולמה נעלמת.
ב. אם ביקשתי לא להציע לילדה שלי פריכיות זה לא אומר שום כלום לא עלייך, לא על הילדים, לא על הפריכיות ולא על חובתך להענות לבקשה כזאת.
ג. בקשר לצעצועים, זכורה לי אמירה שציטטתי מישהי שאמרה לי שהקבוצה התל אביבית נוהגת שלא להביא צעצועים, כי זה מקל על האמהות. אם לא הובנתי נכון (וגם אם את בכלל לא מתכוונת אליי והיו הערות מאנשים אחרים) אז שיהיה ברור לפחות שאם אני אמרתי משהו זה כי זה נראה כאילו זה מסבך לך את החיים... אבל מילא.
ד. לא זוכרת באופן ספציפי שישבתי על המחצלת שלך. אבל אם כן, אז שיהיה ברור שזה כי המחצלות "שלי" נכבשו גם כן, ושלא זכור לי שישבתי על שום מחצלת אחרת בלי להתנצל מראש ולבקש רשות. אני מנומסת מאד. אולי יותר מדי. אם במקרה זו הייתי אני, אז בפעם הבאה אפשר פשוט להגיד "אני רוצה ללכת" ולקחת את המחצלת. ושוב, אם זכרוני אינו מטעני, בסופו של היום הצעתי לסחוב איתך את המחצלת לאוטו.

בקיצור, מכיוון שהיינו קרובות גאוגרפית בשנה שעברה, אני מוצאת את עצמי פוטנציאלית בכל אחת מהסיטואציות שתיארת. אז אם מדובר בי, דעי לך שאני ממש לא חושבת שמותר דעתי על דעתך בכל הנוגע לאורחות חייך, לבחירותייך, בכלל ובמפגשים בפרט.
אם הבנת ממני משהו כזה, כולי צער וחרטה. אם זו לא אני, ומה שאת מתארת היה אכן כמו שאת מתארת, אז אני גם חושבת שזה לא מאד יפה ולא מאד מתחשב.

חוצמיזה, אני לא אהיה השנה.
חוצמיזה, הייתי מעדיפה ללבן את זה בדף בית או בדואל. את מוזמנת.
{@

מצטערת שלא אפגוש את הקטן/ה. אולי בפארק הירדן? :-) (אמן)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי שרית_אמיר* » 19 מאי 2008, 00:07

סימנים ....
רציתי להגיע,
סימן 1-
בנזוגי הודיע שיש בעבודתו ארוע מיוחד לא יכול להגיע, אני לא יכולה לנהוג בלילה החלטתי באה בתחבורה ציבורית,
סימן 2-
הודיעו מהוט שביום שני בשעה 17:00 יבואו לתקן את התקלה
סימן 3-
ב19/5 בין השעות 15-18 יביאו לבתי שידה ופוף למרבץ
סימן 4-
הוזמנתי למחר בבוקר לישיבה דחופה לגבי פרויקט שאני אמורה להיות שותפה
סימן 5-
בתי מוזמנת למחר בערב לבת מצווה של חברה טובה
סימן 6-
אחה"צ בתי נפלה וחטפה חבלה רצינית מאוד בברך שכנראה תבטל את מספר 5

העיקר שאני רציתי להגיע. (-:

האם יהיו דיווחים מהמעגלים? מאוד אשמח לשמוע על מעגל בני הנוער

תהנו

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי מיכל_שץ* » 18 מאי 2008, 23:31

בכל אופן, זה באמת לא משנה, זה סתם מגוחך. ולפעמים יכול באמת-באמת להפריע. השנה אנחנו מביאים גם בימבות - פקחיות - ראו הוזהרתן!
אפשר סיבוב?
מייז, אני מאוד מקווה שקראת את כל מה שכתבו לך ושתבואי ולא תתקלי בהערות כאלה שוב! (זה באמת מדהים ומתמיה שמישהו העז להגיד לך דברים כאלה)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי עודד_המחפש* » 18 מאי 2008, 22:36

mise,

ממש עצוב לשמוע את החוויות שלך. כמו שכבר אמרו לפני (אבל אני אומר שוב כדי לחזק) זה ממש לא מאפיין, ואני מעולם לא נתקלתי בהתנהגות כזו, גם כשאנו בעצמנו עשינו את כל הדברים שאת מתארת (וגם אחרים).

אני ממש מתבייש בשם אלה שהתנהגו כך, ומבקש מכל מי שחושש לבוא בגלל דברים כאלה: תבואו!! החוויות הלא נעימות האלה ממש לא מאפיינות את הקהילה הזו (לפחות אלה שאני מכיר, וזה די הרבה) ולא שווה להפסיד יום עיון בגלל זה.
ההצעה שלי: תבואו, ואם תרגישו לא בנוח, פשוט תעברו לשבת ליד אנשים יותר נחמדים (אנחנו למשל :-) ).

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי תזמורת_הים* » 18 מאי 2008, 22:15

כי "למפגשי באופן לא מביאים צעצועים וזה ידוע" אמרו לי
נשמע כמו טרול לא וירטואלי :-P
גם אני מתקשה להאמין שהיציאות האילו אמיתיות. לדעתי הן לא היו ראויות לשום התיחסות (שילכו לחפש את החברים שלהן... חוצפניות).

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי סיגל_ב* » 18 מאי 2008, 22:10

לא הזיז להם כשהעירו לי שהענבים שהבאתי לא אורגניים ועל פריכיות האורז שהעזתי להביא. מה שכן הפריע להם היה כשביקשו כמה פעמים להכניס את הצעצועים (מעט צעצועים קטנים, חבילת טושים וכמה דפים לצייר עליהם) כי "למפגשי באופן לא מביאים צעצועים וזה ידוע" אמרו לי. אז הכנסנו את הצעצועים והטושים, עזבנו את חפצינו והתקפלנו למקום אחר בפארק
:-0
אני בשוק.
בחיים לא נתקלתי בהתנהגות כזו או דומה לזו, ונדמה לי שזה יהיה לגמרי אחראי לומר שזה ממש, אבל ממש, לא מאפיין את מפגשי באופן.

עזבו אתכם משטויות, גלאים וצפצופים ובואו בהמוניכם!!!
(())

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי חה_חה_חה* » 18 מאי 2008, 21:55

מה הבעיה גם להעיף אותן מהמחצלת שלך ולקחת את הדברים שלך למקום אחר? או סתם להגיד להן שזאת מחצלת לא אורגנית ובדיוק ריססתם אותה נגד נמלים בזרחן כימי, פתאום עלה בדעתך שאולי זה מידע שיהיה חשוב להן
D-:
D-:

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי שירת_העשבים* » 18 מאי 2008, 21:54

תודה לכם, נרגעתי... @}

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי צל_הימים* » 18 מאי 2008, 21:47

ואם יש גלאי למזון לא-אורגני בכניסה, סביר מאוד שהוא יצפצף
אני אולי מסגיר סודות שהשתיקה יפה להם, אבל בהתכנסות פורים שעשינו בפארק, רוב (נו טוב, אולי חצי) מהאוכל היה בין תעשייתי ללא אורגני בעליל. <מודה ומתוודה שגם אני תרמתי את שלי לחלק הזה>. לא לכל האימהות (וגם קצת אבות ;-) ) יש עצבים לעמוד לבשל, ועוד לפני כזה פרוייקט יציאה עם הצאצאים, לסחוב את כל המשקל...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי שירת_העשבים* » 18 מאי 2008, 21:40

הו, כל כך חיכיתי ליום עיון ועכשיו הצלחתם להבהיל אותי. אני מתוודה מראש שנגיע עם תינוק מחותל בחיתולים חד פעמיים, ילד שרק חזר מביה"ס וגם עם עגלה (שבטח תשמש בעיקר לסחיבת ציוד) ואם יש גלאי למזון לא-אורגני בכניסה, סביר מאוד שהוא יצפצף... במחשב מרבית אנשי הקהילה נראים לבביים ולא שיפוטיים, אני מקווה מאוד שגם במציאות....

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בשמת_א* » 18 מאי 2008, 21:36

לא הזיז להם כשהעירו לי שהענבים שהבאתי לא אורגניים ועל פריכיות האורז שהעזתי להביא. מה שכן הפריע להם היה כשביקשו כמה פעמים להכניס את הצעצועים (מעט צעצועים קטנים, חבילת טושים וכמה דפים לצייר עליהם) כי "למפגשי באופן לא מביאים צעצועים וזה ידוע" אמרו לי. אז הכנסנו את הצעצועים והטושים, עזבנו את חפצינו והתקפלנו למקום אחר בפארק
הא?
מאיפה היציאות האלה?
בחיים לא העירו לי על פריכיות אורז (אני מביאה תמיד).
ממתי לא מביאים צעצועים? מה זו ההמצאה ההזויה הזאת? נהפוך הוא, כל יומיון מלא צעצועים, עד כדי כך שתמיד ילדים מאבדים שם צעצועים...
ומי האנשים האלה שיושבים ומעירים לאחרים הערות מהסוג הזה?

מה שאני לא מבינה, זה איך נתת להן לשבת על המחצלת שלך!
לדעתי סתם נפלת על כאלה שהריחו, שאם הן יהיו מספיק מגעילות, הן ירוויחו את המחצלת שלך!
מה הבעיה גם להעיף אותן מהמחצלת שלך ולקחת את הדברים שלך למקום אחר? או סתם להגיד להן שזאת מחצלת לא אורגנית ובדיוק ריססתם אותה נגד נמלים בזרחן כימי, פתאום עלה בדעתך שאולי זה מידע שיהיה חשוב להן...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי צל_הימים* » 18 מאי 2008, 21:34

הארות נוספות להוראות הגעה:
ככל שהמפגש ייתקדם, ייאזלו מקומות החנייה, כולל זו הבאה של הספארי. יש גם מגרש ליד המסעדה בכניסה "הראשית" לפארק, ויש שטח אדמה מתחת לאקליפטוסים בין "כפר המכביה" (ה-"כפר" הזה הוא מלון+גן אירועים+קאנטרי קלאב) לבין כביש הגישה לספארי.
המפגש עצמו נמצא קרוב ל-"שער התות". מי שכבר הגיע לשער יראה את ההתקהלות.
עוד שאלות והבהרות בנושא, אני בהאזנה...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 מאי 2008, 21:13

לא הזיז להם כשהעירו לי שהענבים שהבאתי לא אורגניים ועל פריכיות האורז שהעזתי להביא. מה שכן הפריע להם היה כשביקשו כמה פעמים להכניס את הצעצועים (מעט צעצועים קטנים, חבילת טושים וכמה דפים לצייר עליהם) כי "למפגשי באופן לא מביאים צעצועים וזה ידוע" אמרו לי. אז הכנסנו את הצעצועים והטושים, עזבנו את חפצינו והתקפלנו למקום אחר בפארק (למה עזבנו את המחצלת וחפצינו את שואלת? כי אותן אלו שמינו עצמן לפקחיות "באופן" ישבו עליה!)
:-0

לא ייאמן... (מאמינה לך כמובן).

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אנונימי » 18 מאי 2008, 21:03

אין שום אינטריגות...

לאאאא... בכלל לא..


המפגשים תמיד כייפים שלווים ומקסימים.

נכון. כשהם שלוים ומקסימים. נהננו מאוד בשנה שעברה, הילדים ואני. וכשהילדים נהנים, נו.. את יודעת - אנחנו בטוח נהנים.
לא הזיז להם כשהעירו לי שהענבים שהבאתי לא אורגניים ועל פריכיות האורז שהעזתי להביא. מה שכן הפריע להם היה כשביקשו כמה פעמים להכניס את הצעצועים (מעט צעצועים קטנים, חבילת טושים וכמה דפים לצייר עליהם) כי "למפגשי באופן לא מביאים צעצועים וזה ידוע" אמרו לי. אז הכנסנו את הצעצועים והטושים, עזבנו את חפצינו והתקפלנו למקום אחר בפארק (למה עזבנו את המחצלת וחפצינו את שואלת? כי אותן אלו שמינו עצמן לפקחיות "באופן" ישבו עליה!)

בכל אופן, זה באמת לא משנה, זה סתם מגוחך. ולפעמים יכול באמת-באמת להפריע. השנה אנחנו מביאים גם בימבות - פקחיות - ראו הוזהרתן!


אני מציעה לך לבדוק אצלך מה מפריע לך / מפחיד אותך כשאת רואה אינטריגות כאלה או אחרות, ולאו דוקא להראות באצבע מאשימה על אלה שמצויים בהן.

לא יודעת למה, המשפט הזה מעורר בי אנטגוניזם. המרגיעון שלי: כולנו זקוקים לחיבוק. מי יודע. אולי.
{@

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ילדת_טבע* » 18 מאי 2008, 19:55

מותר לי להחליף את בשמת א באומרי: למה כל המעגלים שהכי מעניינים אותי הם באותה השעה בדיוק??? איך למען השם אני אמורה להחליט לאיזה מהם ללכת? מה זה פה תרגיל בסדרי עדיפויות? מעולם לא הצלחתי לארגן את סדרי העדיפויות שלי למה דווקא לאתגר את היכולת (או חוסר היכולת) הזו שלי עכשיו?

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 18 מאי 2008, 19:31

אה, שכחתי להגיד שאת מוזמנת מאוד (-:

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 18 מאי 2008, 19:30

כל האינטריגות האלה מוציאות את החשק להגיע...
לא יודעת איזה אינטריגות את רואה כרגע. יום העיון מיועד לאנשים שהתכנים שיידונו בו מעניינים אותם. בין אנשים יש יחסים, יש מלים, יש החלפת דעות, יש מריבות, לפעמים תככים, אי הבנות, חברויות, אהבות - כל מיני.... גם אינטריגות אם תרצי. יש קבוצות, יש תת קבוצות..... זה נורמלי ובגלל האנשים באים רוב האנשים.
אני מציעה לך לבדוק אצלך מה מפריע לך / מפחיד אותך כשאת רואה אינטריגות כאלה או אחרות, ולאו דוקא להראות באצבע מאשימה על אלה שמצויים בהן.
{@

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 18 מאי 2008, 19:25

כל האינטריגות האלה מוציאות את החשק להגיע...
אין שום אינטריגות...
המפגשים תמיד כייפים שלווים ומקסימים.
שווה@}

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי צפריר_שפרון* » 18 מאי 2008, 19:21

יפעת,
האם אני יכולה להביא ליומעיון דיסקים של מוזיקה אורגנית למכירה בסוף המעגלים?
על פי חוקי הפארק אסור למכור בשטח הפארק.
מה שאת עושה בסוף יום העיון - זה מול רשויות הפארק.

תודה.

>צפריר<

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אנונימי » 18 מאי 2008, 18:55

כל האינטריגות האלה מוציאות את החשק להגיע...

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי עודד_המחפש* » 18 מאי 2008, 17:43

הנה searchresult]מפה מפורטת locked[/po].asp?CurrMapTab=2&MapType=combination&ImagesOption=COMB_&CurrHeaderTab=2&RoutePoints=0x%5B%u05D2%u05DF%26psik%3B%20%u05E8%u05DE%u05EA%20%u05D2%u05DF%5Dxx133966x1162035%2C0x%5B%u05D2%u05DF%26psik%3B%20%u05E8%u05DE%u05EA%20%u05D2%u05DF%5Dxx133971x1162024&UserEarthX=134006&UserEarthY=1162043&UserMapZoom=500&LoadUserPosition=1&RouteType=2&PNGLayers של הוראות הגעה, כולל המיקום המדוייק בתוך הפארק.
שימו לב שאיפה שכתוב "ספארי" זה לא מדוייק במפה הזו - הספארי יותר מזרחה (ימינה).
עשיתי שתי נקודות (מוצא ויעד) באותו מקום כמעט, כי רק כך הצלחתי לשמור קישור למפה.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אמא_של_יונת* » 18 מאי 2008, 16:22

כמה פרטים טכניים שהעתקתי מ יום עיון באופן טבעי 2006 לטובת המשתתפים החדשים:
איך מגיעים?
חונים בחנייה שלפני החנייה של הספארי, ומשם הולכים לתוך הפארק הלאומי. אנו נהיה בדשא שנושק לספארי, קרוב לחנייה. נציב שלטים בחנייה. ואם לא יהיה מקום, ניתן גם לחנות בחנייה של הספארי (החיצונית) - זה ממש לא רחוק.
למי שלא מכיר את הספארי - הוא נמצא ליד צומת תל-השומר (מחלף אלוף שדה), צמוד לכפר המכבייה, נושק לרמת-חן ולרמת השקמה, צפונית לחירייה.
קצת על הפארק הלאומי וכן מפת העיר רמת-גן (הפארק הלאומי למטה)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ה_עוגיה* » 18 מאי 2008, 14:15

פלונית, כמה שורות מעל יש הסבר.
בכל מקרה - נסי להגיע לספארי. היומיון הוא רגע לפני.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלונית* » 18 מאי 2008, 14:04

אפשר הסבר מדוייק איפה זה יהיה? אם אני באה מכיוון כפר המכביה - יש מצב שאפספס??

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בשמת_א* » 18 מאי 2008, 13:55

חיתולים רב פעמיים דורשים כביסה , מה הוא המחיר האקולוגי של הפעלת מכונת כביסה פעמיים ביום.?
הרבה פחות מהמחיר האקולוגי של חיתולים חד פעמיים.
הנושא דווקא נידון באתר (אוף, באיזה דף?).

שתמצא את עצמך צריך מנוחה, אחרי לידה, אין לך כח לעשות אפילו מכונה אחת מתוך ה 8 שידרשו כדי שתוכל לראות את הרצפה של חדר האמבטיה
אני איתך.
לפני העקרונות האקולוגיים שלנו יש הישרדות פשוטה בדרגה הכי בסיסית. רק כשמתאוששים קצת יש כוח לחשוב על שינוי...

ואגב, גברים שזה חשוב להם מוזמנים כמובן בשמחה רבה להיות אלה שמחתלים וגם מכבסים (אם כי חלק מאיתנו לא נשואות להם (-; ). אני זוכרת באופן אישי את אופק מחליף חיתולים רב פעמיים לבתו (ככה ראיתי את הסוג הזה לראשונה בחיי), ואני סמוכה ובטוחה שאורי יילך בדרכיו ואף יגדיל לעשות ויגדל בלי חיתולים בכלל D-:

האם מותר להביא כלבים?
אני מכירה באופן אישי כל מיני ילדים שמפחדים מכלבים... גם קטנים ועדינים. אבל תמיד יהיו כאלה שיביאו כלבים. עוד לא הייתי ביומיון בלי כלבים. (לצערי).

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אנונימי » 18 מאי 2008, 13:45

# איך שלא מסתכלים על זה, חדפעמי זה לא אקולוגי. האם ידעת שייצור חיתול חד פעמי לוקח יותר מים מאשר כביסת רבפעמי?
# אני דווקא כן יודעת איך זה להיות אחרי לידה (אפילו לא כל כך מזמן) ובכל זאת משתמשת ברבפעמי. מוזרה שכמוני.
# אם משלבים שיטת הקשב (כן, אנשים מוזרים) אז אין קקי בחיתולים (אצלנו אין מגיל חודש)

או קיי
# לא לא ידעתי , האם את יודעת את זה ? האם יש לך גם מראה מקום או שזו תחושת בטן?
# כל הכבוד לך. באמת. כמה ילדים ? אם יורשה לי לשאול ?
# שוב כל הכבוד, איזה כיף לפגוש מישהי שיכולה לשמש דוגמא ומופת, אבל הישמרי, לא כדאי לך , מתישהו , תעברי על קו אדום אחר (לדוגמא, כשאת מלקטת פטרוסיליה את כן\לא אוכלת גם את הגבעולים ולא רק את העלים) ואז מישהו יבוא אליך בטענות , "אבל חשבתי שניצול מיטבי של המשאבים ומניעת ביזבוז היא מעמודי התווך של הקהילה \ הגוף משתמש ביותר אנרגיה כדי לפרק את הגבעול מאשר הוא מפיק ממנו"
מה שבעינייך נכתב ברוח טובה וקלילה עלול להיקרא כמתנשא
כל אחת מההערות בנפרד עשוייה הייתה להיקרא ברוח טובה, אבל ביחד, זה כבר נראה מתנשא ומכוון לפגוע,
אני יודע כי יש לי נסיון רב בשני התחומים האלה :-)
מספר אקראי: 17

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ברוח_טובה* » 18 מאי 2008, 11:25

מחבקת באהבה גם את לקוחות הפמפרס ומאחלת להם שיתקנו את דרכם למען עתיד ילדינו
בדיוק לזה התכוונו אלה שאמרו שהם מרגישים לא בבית בקהילה.
למה הסוררים המסכנים צריכים לתקן את דרכם? מה שבעינייך נכתב ברוח טובה וקלילה עלול להיקרא כמתנשא ומביך בעיני אלו שלא מרוצים לגמרי מאורח חייהם, ודווקא היו רוצים לעבור לרבפעמי, אקולוגי, בריאותי, רוחני ומואר.
תאמרי - זאת בעיה שלהם שכך הם קוראים את הדברים.
ובכן, נכון. עכשיו בנוסף לשאר הבעיות, הם יכולים גם לאכול את עצמם על כך שהם חסרי ביטחון, מנסים להשתייך, פרפקציוניסטים ולוקחים הכל ללב.

אי אפשר כל הזמן להתחשב ברגישויות של כולם
אבל אפשר לנסות

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי אימא_טרייה_פלוס* » 18 מאי 2008, 11:14

...אוף. תמיד אנחנו מפספסים.... רק ילדנו- אז לא נראה לי שנגיע.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי בלה* » 18 מאי 2008, 10:44

האם אני יכולה להביא ליומעיון דיסקים של מוזיקה אורגנית למכירה בסוף המעגלים?
היתה שאלה כזאת לפני היומיון בשנה שעברה, ונדמה לי שיש איזו בעיה עם הנושא מבחינת הנהלת הפארק. הרבה מאנשי הקהילה רוצים למכור ממרכולתם, אבל ביקשו אז לא להביא כלום למכירה. השנה אפחד עוד לא שאל, כמדומני.

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי יפעת_ו* » 18 מאי 2008, 10:30

פניתי לחדווה ורני כשר אבל מן הסתם הם עמוסים עד מאוד,
האם אני יכולה להביא ליומעיון דיסקים של מוזיקה אורגנית למכירה בסוף המעגלים?

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי מיכל_שץ* » 18 מאי 2008, 10:24

- חיתולים רב פעמיים דורשים כביסה , מה הוא המחיר האקולוגי של הפעלת מכונת כביסה פעמיים ביום.?
בחיים שלי לא עשיתי שתי מכונות ביום בשביל חיתולים! אולי אחת ליומיים...
מקווה לפגוש מחר את כולם, המקשבים, הגמולים, המחתלים בח"פ ובר"פ ולהנות!

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 מאי 2008, 09:10

_בקשה - אם אפשר להקל מעט בתשלום ולאפשר למי שמגיע בגפו, ללא בן הזוג, לשלם מחיר מופחת בעבור ההשתתפות ביום העיון. תודה.
גמני_
ואני מגיעה גם בלי בנזוג אבל עם שני ילדים, אפשר בקשה הנחה של 15%? (בעצם 20%, הקטן הוא יונק בן פחות משנתיים, גם בטיסות משלמים עליו פחות ובגן חיות אפילו מכניסים חינם!)

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי פלונית* » 18 מאי 2008, 07:33

בקשה - אם אפשר להקל מעט בתשלום ולאפשר למי שמגיע בגפו, ללא בן הזוג, לשלם מחיר מופחת בעבור ההשתתפות ביום העיון. תודה.
גמני

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ענת_רז* » 18 מאי 2008, 01:25

ל-R
  1. איך שלא מסתכלים על זה, חדפעמי זה לא אקולוגי. האם ידעת שייצור חיתול חד פעמי לוקח יותר מים מאשר כביסת רבפעמי?
  2. אני דווקא כן יודעת איך זה להיות אחרי לידה (אפילו לא כל כך מזמן) ובכל זאת משתמשת ברבפעמי. מוזרה שכמוני.
  3. אם משלבים שיטת הקשב (כן, אנשים מוזרים) אז אין קקי בחיתולים (אצלנו אין מגיל חודש)
ודווקא בקשר להגדרת הקהילה כקהילה פלורליסטית אני מסכימה איתך, מחבקת באהבה גם את לקוחות הפמפרס ומאחלת להם שיתקנו את דרכם למען עתיד ילדינו :-).

יום עיון באופן טבעי 2008

על ידי ענת_רז* » 18 מאי 2008, 01:21

האם מותר להביא כלבים?
(מאד אשמח אם מישהו יוכל לענות בדפבית שלי, אני פשוט לא מצליחה אח"כ להזכר איפה שאלתי כל שאלה :-/)

חזרה למעלה