טאמי טאב

שליחת תגובה

אין לך לאן לברוח. בכל בריחה שהיא, את/ה לוקח/ת איתך את עצמך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: טאמי טאב

טאמי טאב

על ידי גלילית* » 09 יולי 2017, 23:49

הי בנות,
היום ממש היום (9.7.17) רכשתי טאמי טאב ממישהו מהררית (בצפון) שמייבא ומוכר,
שמו שייה וזה הטלפון שלו:
0504997804
בהצלחה

טאמי טאב

על ידי הנהר* » 05 ינואר 2017, 23:45

מי שמחפש טאמי טאבס אפשר למצוא חדשים וגם הדרכה מיוחדת לדבר המופלא הזה....:)ישנו טלפון במודעה קודמת מלפני שנה.

טאמי טאב

על ידי הנהר* » 26 ינואר 2016, 16:41

למי שמתעניין בטאמי טאב .
יש לנו טאמי טאב למכירה.
אפס חמש אפס ארבע 997804

טאמי טאב

על ידי אנה* » 04 יולי 2015, 18:53

היי בנות, כל הפוסטים כאן ישנים. מישהי יודעת איפה אפשר להשיג היום טאמי טאב?

טאמי טאב

על ידי טלי* » 14 אפריל 2014, 07:14

שלום
כן יש כמה תמונות
זה קצת רחב לכל אורך הדלי ולא כמו במקור שהולך ונהיה צר ולכן לוקח יותר מים.

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אפריל 2014, 11:12

טלי, את מרוצה מהשימוש? יכולה לעלות תמונה?

טאמי טאב

על ידי טלי* » 06 אפריל 2014, 14:26

מצאנו.... לא המוצר המקורי אלא משהו מאוד דומה
חנות בייבי פארם בפתח תקווה.
זה בדרך אלינו נצלם את המוצר ונעלה לפה כדי שתתרשמו מהמציאה. לדעתי את המקורי לא ניתן להשיג בארץ

טאמי טאב

על ידי טלי* » 22 מרץ 2014, 21:46

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מחפשים לקנות טאמי טאב
כל הילדים שלנו השתמשו בזה. ועכשיו אלאי הלידה גילינו שלנו נעלם מהבוידם ואין לנן מושג מאיפה לקנות חדש.
מחפשים לקנות משומש או חדש
0522333452

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 נובמבר 2013, 22:12

מה זה טעמי טב

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 נובמבר 2013, 10:47

אפשר להזמין דרך אמאזון

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 נובמבר 2013, 21:01

שלום נשמח על כל קצה חוט לטאמי טאב חדש משומש מה שיגיע יתקבל בברכה
עינבל 0547743032

טאמי טאב

על ידי גילי* » 15 נובמבר 2013, 13:52

שלום, אנחנו מחפשים לקנות טאמי טאב משומש
גילי 0544799145

טאמי טאב

על ידי מיכל* » 13 נובמבר 2013, 22:22

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום, אנחנו מחפשים לקנות טאמי טאב משומש
מיכל 052-88-00-519

טאמי טאב

על ידי יעל_ש* » 15 יולי 2013, 15:40

נתקלתי באחד בחנות מנשאים, לא של אותה חברה אבל נראה לי אותו הדבר. (לי יש טאמי טאב)
http://www.minsababy.co.il/147080/%D7%A ... 7%95%D7%9D

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יולי 2013, 16:18

בדקת גם בחנות האינטרנטית של שילב? חברה הזמינה לי משם בינואר האחרון (זה באמת מוצר מוצלח ביותר)
בהצלחה

טאמי טאב

על ידי קצה_הקרחון* » 08 יולי 2013, 12:32

תודה,
התקשרתי לכל שלושת הסניפים של שילב שיש בירושלים, וגם לשירות לקוחות הכללי של שילב - שאמרו שהמוצר ירד מה-לא זוכרת את הביטוי, אבל בקיצור הם כבר לא משווקים אותו.
אולי אנסה בחנויות בערים אחרות..

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2013, 15:08

למי התקשרת? תתקשרי סניף סניף, יש בעלי חנויות שמחזיקים ויש כאלה שלא.

טאמי טאב

על ידי רותם_סנדק* » 07 יולי 2013, 13:43

אנחנו קנינו בשילב, בסניף בכרמיאל, לפני כשלושה חודשים. אולי שווה לך לבדוק אם נשאר להם?

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2013, 10:40

ebay, amazon
אני בדיוק בעיצומה של קניה (12יורו, בטח לא אוריגינל, אבל לי זה לא חשוב).
אני לא יודעת אם הם שולחים לישראל. זה בטח קצת יותר מסובך ויקר, אבל שווה לבדוק.

טאמי טאב

על ידי קצה_הקרחון* » 07 יולי 2013, 10:07

באסה, התקשרתי לשילב והם הורידו את המוצר הזה וכבר לא מוכרים אותו.. :-(
מישהו נתקל בו במקום אחר?

טאמי טאב

על ידי אמא* » 08 דצמבר 2012, 23:29

יש לנו טאמי טאב משומש, שמרוב שימוש בבלנאום דבק בו משקע אינסופי שקשה מאוד לנקות... אם מישהו/י בכל זאת רוצה, מוזמן לקחת. ברמת גן. 054
4560098

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 יולי 2012, 14:30

גם אני אשמח לנסות טאמי טאב כי הקטנטונת כבר בת כמעט 7 חודשים, אבל כיוון שהיא קטנטונת אולי זה כן יתאים לה. מתחייבת להחזיר כמו שהוא ולקנות לעצמי חדש.
noa.rappaport בג'ימייל

טאמי טאב

על ידי נעמה_סויסה* » 10 יולי 2012, 10:42

מצאתי בשילב (באופן מפתיע) גם ב 89 שח: http://www.shilav.co.il/blue-tummy-tub

וגם, משהו דומה ואולי קצת יותר נוח להורה שלא צריך להתכופף:
http://www.yadyad.co.il/product-page.asp?prodid=1479
מה אתן אומרות על זה?

טאמי טאב

על ידי מיכל_דויד* » 01 יולי 2012, 18:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עכשיו ביד 2 למכירה טאמי טאב..
http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2Gallery. ... +%E8%E0%E1

טאמי טאב

על ידי מיכל* » 05 מאי 2012, 23:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מחפשת טאמי טאב לתאומות שלי.
אם מישהי מעוניינת למכור / למסור - אשמח לקבל.
אני מאזור בת ים - אם למישהי מכן יש כזה ומוכנה להשאיל להתנסות חד פעמית אני מאוד אשמח. תודה רבה
מיכל
[email protected]

טאמי טאב

על ידי ענבר* » 06 מרץ 2012, 21:28

כי התינוק לא יושב. המים מחזיקים לו את כל הגוף ואין עומס של הגוף על עמוד השידרה כמו שיש בישיבה. זה הרבה יותר דומה לתנוחה עוברית כמו שהוא בבטן מאשר לישיבה. בנוסף, תנוחת הישיבה הזו היא לא היחידה. מי שזה מדאיג אותו יכול למלא יותר מים וכל הגוף יצוף ממש והתינוקי ישחה בשמחה.

טאמי טאב

על ידי פלונית* » 06 מרץ 2012, 12:28

מישהו יודע להסביר לי למה טאמי טאב לא שובר לילד את הגב...??נמאס לי לנסות להסביר לאנשים סביבי..איך זה מאושר עי משרד הבריאות אם אסור בכלל להושיב ילדים..??

טאמי טאב

על ידי שומשומ_ית* » 05 דצמבר 2011, 14:58

ניצפו היום 3 טאמי טאבים בסניף שילב ברחובות (בקניון) (אני קניתי את הרביעי).
כמו כן נאמר לי טלפונית שבסניף שילב בהדסה עין כרם יש טאמי טאב. שווה פשוט לעשות סבב טלפונים לשילב שליד מקום מגורייך.

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 דצמבר 2011, 20:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

באתר שילב אין אבל בשילב למיטב ידיעתי יש.
מתקשרים לשירות לקוחות ראשי ומזמינים לסניף הקל"ב

טאמי טאב

על ידי ענת_אגוז* » 04 דצמבר 2011, 20:34

שלום,
מחפשת לקנות tummy tub חדש
אם מישהי יודעת איפה ניתן להשיג אני אשמח אם תוכלו לשתף,
חיפשתי עכשיו באתר של שילב ואני לא רואה שהם מפרסמים את זה.
[email protected]

תודה רבה :-)

טאמי טאב

על ידי אוטוטו_אמא* » 09 נובמבר 2011, 20:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מחפשת טאמי טאב, חדש או יד 2 באזור המרכז
אשמח לעזרה :)
[email protected]

טאמי טאב

על ידי עדי_הראל* » 25 אוקטובר 2011, 09:46

מחפשת טאמי טאב למכירה או השאלה אשמח במידה ויש בנמצא עדי הראל harel a@netvision.net.il

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 אוקטובר 2011, 18:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מישהי מוכנה להסביר את אופן השימוש???

טאמי טאב

על ידי הילה* » 22 ספטמבר 2011, 21:23

שלום לכולם,

נשמע נחמד הטאמי טאפ.
אני אשמח לרכוש יד 2 או להשאיל אם למישהי יש.
אפשר לחזור למייל [email protected]

תודה רבה!
הילה

טאמי טאב

על ידי 123_נסיון* » 15 יולי 2011, 08:23

לכל המחפשים - בדיוק שיחררנו טאמי טאב אחרי שלושה ילדים. מוזמנים לבוא לקחת. ראו מודעתנו באתר אגורה

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 יוני 2011, 00:20

מצאנו טאמי טאב בשילב בירושלים (תלפיות).
אפשר לקנות אותו ב20 שח' פחות ממחירו המקורי אם קונים את כרטיס המועדון שלהם:
קונים אותו ב50 שח' ומקבלים זיכוי של 70 שח' לחודש הבא ואז באים בתחילת החודש הבא וקונים את הדלי הנכסף (-:

טאמי טאב

על ידי יו_יו_בקנדה* » 28 מאי 2011, 15:25

גם אצלנו הטאמי טאב להיט!
ראיתי בשילב לפני כחודש.

טאמי טאב

על ידי יעל_ש* » 27 מאי 2011, 18:07

גם אני חושבת שראיתי אותו והוא מאאאאאאאאאאממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.............
וטרם הגיבותי...מניקה תוך כדי..............אגיב בע"ה במוצש"ק.
טאמי טאב יש בשילב.מטלפני לשירות לקוחות ארצי ומזמינים לסניף הקרוב.
שווה.

טאמי טאב

על ידי חבקנית_עצים* » 27 מאי 2011, 17:42

שואלת בשביל יולדת עתידית שראתה את תמונות בני בטאמי טאב: נו, אז מישהי גילתה איפה מוכרים טאמי טאב בימינו? את שלי קיבלתי משכנה שמשום מה הבת שלה ממש לא חיבבה את ההמצאה (מיותר לציין שלא ברור לי איך אפשר לא לאהוב את זה? הלואי והיה דבר כזה למבוגרים...) ונראה לי שזו הדרך היחידה לזכות בנכס הזה כי זה לא משהו שמוסרים ככה סתם יד שניה...

טאמי טאב

על ידי גילית_ט* » 30 אפריל 2011, 17:14

שלנו נשבר אחרי חודשיים, כמה חבל אהבתי, בעלי שנא (לא היה לא נוח התנוחת רחיצה)

טאמי טאב

על ידי ניצן_אמ* » 30 אפריל 2011, 08:24

אצלנו תינוקות מים. שניהם גדלו בטאמי טאב, בריכות שחייה וגיגיות כביסה.

טאמי טאב

על ידי ילדת_טבע* » 30 אפריל 2011, 07:30

אגב, כיף גדול, לא מבינה למה גיליתי רק בילדה שלישית...
בול

טאמי טאב

על ידי סגו_לה* » 28 אפריל 2011, 18:48

_
אגב, כיף גדול, לא מבינה למה גיליתי רק בילדה שלישית..._
נו,מה אני אגיד,גיליתי בשישית :-)

טאמי טאב

על ידי יעל_ש* » 28 אפריל 2011, 18:32

קניתי לפני 3 חודשים.
התקשרתי לשירות לקוחות בסניף הראשי והם דאגו למצוא ולשולח לסניף הקרוב אלי.
אגב, כיף גדול, לא מבינה למה גיליתי רק בילדה שלישית...

טאמי טאב

על ידי מחפשת_דלי* » 28 אפריל 2011, 18:22

אם יש פה מישהי שיודעת באיזה סניף של שילב עדיין נשאר טאמי טאב תכתבו פה בבקשה!
התקשרתי אליהם ובסניף שלידי אין והם לא יודעים באיזה סניפים עדיין נשאר....

טאמי טאב

על ידי מחפשת_דלי* » 25 אפריל 2011, 18:35

מהצפון הצפוני. ליד נהריה, אבל יש לי משפחה באיזור השפלה. אשמח להשאלה. לאיזה תקופה תוכלי להשאיל? הבנתי שזה יכול לשמש עד גיל שנה- שנה וחצי.

טאמי טאב

על ידי רסיסים_של_אור* » 23 אפריל 2011, 21:31

מחפשת דלי מאיפה את בארץ ? אנחנו מהשפלה ואני יכולה להשאיל לך את שלנו {@

טאמי טאב

על ידי ציל_צול* » 23 אפריל 2011, 19:48

כדאי להתקשר לשילב ולשאול באיזה סניפים יש. מספר סניפים ברחבי הארץ עדיין מחזיקים אותו כיוון שמנהלות סניפים אלו מאמינות במוצר וקיבלו אישור מיוחד.
בהצלחה

טאמי טאב

על ידי מחפשת_דלי* » 23 אפריל 2011, 17:11

היכן אפשר להשיג היום טאמי טאב? יד שניה או ראשונה? חיפשתי באתר של שילב וכנראה שהם לא מוכרים יותר.

טאמי טאב

על ידי גילית_ט* » 14 דצמבר 2010, 17:47

אצלנו כמובן הוא נשבר פחות מחודשיים שימוש...ואין אחראיות

טאמי טאב

על ידי ילדת_טבע* » 11 נובמבר 2010, 12:08

בונה על זה...
פעם, כשגרנו בבית הגיוני היו לי שני כיורים במטבח, באחד אימבטתי תינוקות ובשני כלים. שניהם היו גדולים כיפיים ותינוק בן יומו יכל לצוף להנאתו.
גם באמבטיה היה לי מקום לשים גיגית ולהציף במידה והכיור לא היה זמין.
היום, כשאני כבר לא גרה באבטיח יותר (אלא במשהו שיותר דומה לגזר גמדי) הכיור שלנו במטבח פיצי ודי דוחה, המקלחת שלנו זערורית ובה אמבטית ישיבה שאין מצב להצליח לאמבט בה תינוק (עמוקה בטירוף ואי אפשר לשים בה כלום בגלל המדרגה).
בני השני כל כך אהב אמבטיות מגיל יום שאני בכלל לא חושבת על לחסוך את העונג המיימי מפלום-פלום העתיד להוולד.
טאמי טאב נראה לי הפתרון האידיאלי למצוקת מגורים כמו שלי.
מזל שמצאתי אחת פה זרוקה באיזה חצר...

טאמי טאב

על ידי תמי_גלילי* » 10 נובמבר 2010, 23:43

אה, אני רואה שזה כבר נדון למעלה... אולי כדאי לקרוא לאיתן לדף כדי שיסביר טוב יותר ממני :-) .

טאמי טאב

על ידי תמי_גלילי* » 10 נובמבר 2010, 23:41

יש כאן דף שיש בו דיון די מפורט על זה - רחיצת תינוק . לדעתי, כדאי לאחד.
אגב, ידידי איתן לרנר (מורה לפלדנקרייז שמתמחה בהתפתחות תינוקות) מסתייג מהטאמי טאב כיוון שהוא גורם לתינוק "לשבת" לפני שהוא מוכן לזה.

טאמי טאב

על ידי שקדי_ה* » 10 נובמבר 2010, 16:19

לפני חצי שנה היה טאמי טאב בסניף שילב בבני ברק. ניסית שם?

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 נובמבר 2010, 15:31

אשמח מאד אם יש למשהי רעיון, כבר עברתי את כל הסניפים של שילב אין להם והם לא יביאו את זה יותר

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 נובמבר 2010, 15:30

תודה, אבל בלינק שנתת לי הטלפון שם אינו תקין ואינני מגיעה לאתו מקום.
אני רק רואה את הטאמי טאב ולא יודעת איך לרכוש אותו...
תודה.

טאמי טאב

על ידי נור_ק'ה* » 10 נובמבר 2010, 15:06

טאמי טאב

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 נובמבר 2010, 14:58

אני מחפשת לרכוש את הטאמי טאב, אם יש משהי שראתה או שמעה על מקום שאפשר להשיג את הדבר המופלא הזה אשמח מאד אם תיצור איתי קשר לטל' 052-6176213
תודה מראש

טאמי טאב

על ידי שקדי_ה* » 29 יולי 2010, 15:24

תודה לכולכן על התשובות!
גם אני הרגשתי שזה יותר בכיוון של ערסול, ואכן לרוב אנחנו באופציית הציפה, כך שיש כמה סנטימטרים בין האגן לבין תחתית הטאמי טאב. שמחה לשמוע שכולן כאן חושבות כך. לאחרונה אני מנסה לחדד את ההבדל בין "הושבה" לבין "ערסול", אבל אולי באמת-

כל ההמלצות ההתפתחותיות - הן הרבה פעמים קיצוניות משהו. יש הבדל בין לא לעשות משהו בכלל ללא לעשותו הרבה או באופן קבוע. בטוח שזו נקודה טובה מאוד לחשוב עליה. וזה מעניין שגם אמאעדי ואילה טייכמן שכן יש להן ידע מקצועי סבורות כך.

בכל מקרה גם אצלנו נרשמת הנאה מרובה, לצד הרבה השפרצות, קפיצות והרטבות. אני מוסיפה שזה גם הפך לפתרון מעולה לרחצה אצל סבא וסבתא, או בכל מקום מחוץ לבית וזה פלוס רציני עבורנו.

טאמי טאב

על ידי אפרת_מ* » 28 יולי 2010, 17:54

אכן, במים יש הרבה פחות משקל על השלד.
חוץ מזה שזה לא ממש יוצא ישיבה.
ולדעתי האישית כל ההמלצות ההתפתחותיות - הן הרבה פעמים קיצוניות משהו. יש הבדל בין לא לעשות משהו בכלל ללא לעשותו הרבה או באופן קבוע.
הבת שלי היתה יחסית המון בנסיעות (ובסלקל) לעומת הבת של השכנה (שפשוט היה סיוט לנסוע יאתה) - ונחשי מי מהם כל הזמן ניסתהלהתרומם וכיווצה את שרירי הבטן?

מה שנועה כתבה נכון - ישיבה נחשב רק כאשר הגוף בדיוק מעל האגן. מותר מגיל צעיר (יש אפילו ספרי עיסוי שממליצים זאת), "להושיב" כאשר הגוף נשען קדימה, מעבר לקו האגן.
ואם את עושה את מה שמתואר, שזה מעיין ערסול, א שוב הגוף אינו מעל עצמות האגן באופן מאונך, ואין בעיה.

אנחנו נהננו מאוד מהטאמי טאב. חסכוני במים. מגיל צעיר יחסית יכלה כבר לעמוד ולהחזיק את עצמה בטאמי טאב, ובעצם "להתקלח לבד". כשאנייושבת לידה, אבל לא מחזיקה אותה. גם אם "נפלה" הקירות תמכו בה. טוב, שלי קטנטנה בגודל, אולי בגלל זה הכיל אותה היטב. אגב, אני הייתי מסבנת אותה מחות למים ואז מכניסה. כך שגם אם לא התחשק לה ביום מסוים כ"כ להיות במים (קרה, אבל לא מאוד נפוץ) - היא כבר היתה מסובנת ושטופה :-)

טאמי טאב

על ידי נועה_ברקת* » 28 יולי 2010, 11:14

אם זו לא "הושבה" של התינוק בטרם עת
לא מקצועית לגמרי, אבל נראה לי שכל עוד המשקל לא ישירות על האגן זו לא באמת ישיבה

טאמי טאב

על ידי אמאעדי* » 28 יולי 2010, 09:38

שקדי ה, אמנם איני מכירה את הטאמי טאב אבל מהתיאור שלך נשמע לא נורא. מאוד לא מומלץ להושיב תינוק למשחק על הרצפה לפני שעשה זאת בעצמו, אבל אם אני מבינה נכון,
בטאמי טאב הוא נתמך בדופן ה"דלי" ויש גם ההנאה מהאבמטיה עצמה.

<מטפלת בשיטת ורדי>

טאמי טאב

על ידי ציל_צול* » 28 יולי 2010, 06:59

אין לי שום התמחות בהתפתחות תינוקות אבל מגידול שלושה ילדים אני חושבת שזו לא הושבה. זה הרבה יותר דומה לעירסול או להנחה בתוך פוף מאשר לישיבה.
חלק ניכר מהגוף צף ולכן זה לא מצב בו המשקל כולו על האגן. הגב לא זקוף אלא מעוגל.
באופן אישי לא השתמשתי כמעט בכלל בתנוחה הזו כי הציפה היתה לכל השלושה שלי הרבה יותר נעימה.
עם כל אחד מהם ניסיתי ועם כל אחד חזרנו לציפה מהר מאוד. אולי גם צריך לנסות את זה בגיל הנכון.
למשל, בגיל שבו התינוק כבר כמעט יושב ולא בגיל שבו הוא עוד לא מחזיק את עצמו בכלל.

טאמי טאב

על ידי אילה_טייכמן* » 28 יולי 2010, 06:27

בנוגע להושבת תינוק בטאמי טאב -
את צודקת במשפט השאלה שלך - אכן לא מומלץ "להושיב" תינוקות שעדיין לא הגיעו לשלב ההתפתחותי הזה.
יחד עם זאת, אם ה"הושבה" היא במים ולזמן קצר - לא הייתי מונעת את החוויה שלכם ושל הילד.

טאמי טאב

על ידי שקדי_ה* » 27 יולי 2010, 23:27

טוב, אני חוזרת כדי לעדכן ולשאול שאלה.
אנחנו ממש מרוצים מהטאמי טאב- האמבטיה הרבה יותר נעימה גם לשדון הקטן וגם לנו. לקח קצת זמן להתרגל, אבל נרשמת הרבה התלהבות.

ולשאלה- בחוברת ההסברים מוצעות שתי אופציות רחיצה: הראשונה בציפה תוך תמיכה מתחת לסנטר התינוק. את זה ניסינו וזה יופי.
השניה-למלא מעט פחות מים כך שהטוסיק והגב של התינוק נתמכים בדפנות הטאמי טאב במעין ערסול, הרגליים קדימה לכיוון הדופן הנגדית, ללא ציפה במים- אני תוהה לגבי התנוחה הזו- האם זו לא "הושבה" של התינוק בטרם עת שעלולה להיות בעייתית מבחינה התפתחותית? אולי זו תנוחה שמתאימה רק לתינוקות יושבים?
מה דעתכן? אולי יש פיזיותרפיסטיות או מלוות התפתחותיות בקהל? או מישהי שבדקה את הנושא?

טאמי טאב

על ידי ציל_צול* » 07 יולי 2010, 21:39

רוניתה פיתה , חצי שעה גם כשהם לא מחזיקים את עצמם. לא מעייף להורה כי אפשר להניח את זה איפה שרוצים ואנחנו מניחים על משהו בדיוק בגובה המתאים כדי ששום איבר לא יתאמץ.

טאמי טאב

על ידי אמא_נמרה* » 07 יולי 2010, 19:25

היה לנו עם הבכור. הבנים שלי גדלים כלכך מהר שלא היה שווה להשקיע בשביל הזמן הקצר שהשתמשנו. חוץ מזה שאנחנו רוחצים ממש רק כשצריך (אחרי ביקור בגן החיות, אחרי רכיבה על הסוסים, אחרי משחק פרוע בטבע או מדורה).

טאמי טאב

על ידי שקיעות_של_פטל* » 07 יולי 2010, 15:52

ובעיקר מותח רגליים ובועט - הקטנצ'יק שלנו (חודשיים וטיפה) חובב עמידה ומתיחת רגליים, בשבועות הראשונים היינו צריכים להחזיק לו את הרגליים מקופלות כדי שלא יעמוד, לאחרונה הוא קצת נרגע, הוא עדיין מותח רגליים כשאנחנו מכניסים אותו לטאמי טאב, אבל אחרי שאנחנו מקפלים אותן הוא משאיר אותן מקופלות ולא צריך להחזיק אותן, הוא ממש צף ובדרך כלל משעין את הראש על הדופן, אז כל מה שצריך זה לשים כמה אצבעות מתחת לסנטר שלו, תענוג (לו ולנו...).

אפשר להתחיל עכשיו? - אנחנו התחלנו בגיל שבועיים-שלושה (עד אז פשוט לא רחצנו אותו, פרט לשטיפות בכיור בזמן החלפת חיתולים).

למה באמת לא בדלי רגיל? חוץ מכל הסיבות שכבר נכתבו הטאמי טאב גם מתוכנן בצורה כזאת שהוא מאוד יציב, וגם אם הוא מתנדנד הוא חוזר לעמוד. סיבה נוספת - יציקת הפלסטיק איכותית יותר משל דליים קונבנציונליים, ואין כל מיני בליטות שיכולות לשרוט את התינוק, או סתם להיות בלתי נעימות למגע.

טאמי טאב

על ידי שקדי_ה* » 07 יולי 2010, 10:22

טוב, אני השתכנעתי. ובגלל שקיבלנו המלצה לערסל את השדון כמה שיותר דווקא בגלל ההתנגדות שלו, החלטתי לנצל זיכוי שהיה לי בשילב (החלפתי איזה צעצוע שורק ומצפצף שקיבלנו ונראה לי לא שימושי) ולרכוש טאמי טאב, אז בקרוב אעדכן על חוויותינו- מקווה שגם לנו יהיה כיף.

ובנוגע לאיפה רוכשים- שילב הפסיקו להביא את הטאמי טאב, כלומר יש בכל מיני סניפים שאריות ואז לא ברור אם יהיה ניתן להשיג בארץ. מתוך ארבע חנויות של שילב בחיפה מצאתי רק בסניף אחד טאמי טאב במלאי וגם שם אמרו לי שיש עוד אחד או שניים אחרונים. האתר הישראלי של הטאמי טאב כבר לא פעיל. בלוח יד 2 אין טאמי טאב למכירה.
בקיצור, אם מישהי מעוניינת לרכוש, כדאי להצטייד בהקדם, כי ייתכן מאוד שהייבוא נפסק. למיטב ידיעתי יש טאמי טאב במלאי בסניף שילב בבני ברק.

טאמי טאב

על ידי גילית_ט* » 07 יולי 2010, 09:06

אולי מישהי רוצה למכור או למסור אחד? קונים בשילב? לא?

טאמי טאב

על ידי ללי* » 07 יולי 2010, 02:56

מאד מאד נשמח לקבל בהשאלה או לקנות יד 2
04-9830484
תודה

טאמי טאב

על ידי רוניתה_פיתה* » 07 יולי 2010, 02:02

ב{{}}רחיצת תינוק יש על זה דיון.
אם מישהי רוצה להשאיל אחד כזה - אנחנו נשמח לנסות (-:
ציל צול - חצי שעה? זה בשלב שהם כבר מחזיקים אתעצמם? נשמע מעייף (להורה)

טאמי טאב

על ידי ציל_צול* » 06 יולי 2010, 20:59

הנה עוד יתרון מתוק של הטאב על פני אמבטיה רגילה ובוודאי על דלי -
שפתי הטאב רחבות וחלקות והקטנים אוהבים למצוץ אותן במרץ. הם נתלים על הדופן ופשוט מוצצים אותה בשקיקה ובאותה הזדמנות זה גם מחזיק להם את הראש מעל המים.
בנוסף, הרוחב הזה גורם לכך שהם לא יכולים להיפצע מתנועה פתאומית שהם עושים. במקרה הכי גרוע זו חבטה קלה מחומר נעים וחלק ולא נרשמו כל מחאות.

טאמי טאב

על ידי ציל_צול* » 06 יולי 2010, 13:13

שאילה שמסקרנת אותי, למה באמת לא בדלי רגיל? יש הבדל בין טאמי טאב לדלי רגיל?
לדעתי, ההבדל הוא במבנה. הקרקעית העגולה מאפשרת לגוף תנוחה שלא אפשרית בדלי רגיל. זה פשוט לא יהיה נעים. הרגליים יתקעו בחיבורים.
בנוסף, המבנה הקונוסי שלו מתאים בדיוק לטוסיק קטן כבסיס ואז ידיים ורגליים מקופלות.
אני חושבת שצריך לראות את זה ולהתנסות כדי להבין עד כמה זה מתאים באופן מושלם לגוף של תינוק.
בנוסף, החומר שונה מאוד מזה של דלי רגיל. חלקלק מאוד ונעים.

טאמי טאב

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 06 יולי 2010, 13:12

שאילה שמסקרנת אותי, למה באמת לא בדלי רגיל? יש הבדל בין טאמי טאב לדלי רגיל?
כן, יש כמה הבדלים:
  1. הפתח של הדלי צר יותר. אי אפשר להחזיק דרכו ילד בנוחות.
  2. לדלי אין גומי למטה שמקבע אותו במקום ומונע ממנו להחליק.
  3. למרות שהטאמי טאבס שאני נתקלתי בהן היו בעצם כחלחלות, עדיין היתה במן מידה של שקיפות שאפשרה לראות איך גוף הילד מונח. בדלי אי אפשר לראות אם יש איזו רגל מסובבת למנח לא סימפטי או משהו כזה.

טאמי טאב

על ידי רסיסים_של_אור* » 06 יולי 2010, 12:20

גם אנחנו מאד נהנים ממנו (עוד בשלב של מקלחת ב- 60שניות בערך...) מכניסים אחד אחרי השני את הקטנטנים וחוסכים במים ובכאבי גב מסחיבת אמבטיות כבדות וכו'. יתרון משמעותי נוסף - אפשר להניח אותו איפה שרוצים - על משטח מוגבה או בחדר מחומם ומהר מאד כבר לא צריך לאחוז בילד בכלל !!

טאמי טאב

על ידי מרינה_מאוהבת_בים* » 06 יולי 2010, 12:10

שאילה שמסקרנת אותי, למה באמת לא בדלי רגיל? יש הבדל בין טאמי טאב לדלי רגיל?

טאמי טאב

על ידי יוליקו* » 05 יולי 2010, 23:22

מסכימה עם כל מילה: ההתפתחות המוטורית המהירה, ההנאה, החיסכון במים, שימור חום המים בחורף . השתמשנו לשני הגדולים, המלצנו לתינוקות ששנאו אמבטיות רגילות, וזה פעל, ועכשיו ממתינים להולדת מספר 3 כדי להנות שוב.

טאמי טאב

על ידי סגו_לה* » 05 יולי 2010, 22:39

אגב,יתרון נוסף מעבר לכמות הקטנה של המים,שבחורף המים מתקררים הרבה יותר לאט,כך שאשר להנות מרחצה ממושכת ללא חשש שהגוזל יתקרר.

טאמי טאב

על ידי סגו_לה* » 05 יולי 2010, 22:37

גם אנחנו נהנות מאוד מהטאמי טאב,
נישנושית כבר בת שנה וחמישה וכל רחצה היא חגיגה.
ממליצה בחום,
גם האיש שלי הגיב בספקנות על המחיר של "הדלי" אבל היום נוכח לראות את הקסם.

מחכה ליצרן שפשוט יקח יוזמה וייצר דבר דומה בעלות נמוכה יותר.
למרות שביחס לזמן שנהנים מזה,זה ממש שווה.

טאמי טאב

על ידי ציל_צול* » 05 יולי 2010, 19:22

שקדי ה , שני הבנים שלי מאוד לא אהבו להתערסל (משהו עם טונוס שרירים גבוה, לא זוכרת בדיוק) ואהבו מאוד את הטאמי טאב.
אבל... אצל שניהם האמבטיות בהתחלה היו מאוד קצרות והתארכו לאט לאט. עברנו בהדרגה מחמש דקות לחצי שעה.
הסימן היה פשוט בכי. כשהם התחילו לעקם את האף היינו מוציאים אותם.
אחרי כמה זמן הם דווקא התחילו לנסות ולהיעמד בטאמי טאב. כלומר, הוא לא הוביל לעירסול אלא לאמבטיה של משחק תוך כדי ציפה או לניסיון לעמוד על הרגליים.
אני לא יודעת אם זה בריא או לא מבחינה התפתחותית אבל מאוחר יותר לא נרשמו שום בעיות. להפך, הם עברו את כל השלבים ההתפתחותיים אפילו קצת לפני הזמן הממוצע.
גם הקטנה ככה. עשינו לה אמבטיה ראשונה רק בגיל חודש וחצי כי לא ראינו צורך (היא בלי חיתולים אז אין עליה שום דבר שאפשר לקרוא לו לכלוך) ומאז ההתפתחות שלה טסה בקצב מטאורי.
אצל שני הגדולים עשינו שימוש עד גיל שמונה חודשים. כשהם ישבו בצורה לגמרי יציבה העברנו לאמבטיה אחרת.

לגבי החיסכון במים - נכון מאוד מאוד. עושים שימוש במעט. ומאחר ולא שמים סבון או שמן גם משתמשים במעט מאוד מים כדי לשטוף אחרי. אבל זה נכון לכל אמבטיה באשר היא.

עוד נקודה כייפית עם הטאמי טאב זה שאפשר לעשות אמבטיה ממש בקלות בכל מקום. זה לא כבד אז מעבירים לאן שרוצים בבית ויושבים בעונג רב. צפינו ככה בכמה שקיעות מופלאות...

טאמי טאב

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 05 יולי 2010, 18:48

לנו יש טאמי טאב.
אני חושבת ששמעתי עליו לראשונה כאן בכיכר השוק והתלהבתי, למרות שבעלי לא הבין למה אני רוצה להשקיע 150 ש"ח בפאקינג דלי, למילותיו.
ואני חייבת להסכים שהמחיר קצת מופרז.
אבל כיוון שהיו מתנות אחרות להחזיר ולא היה משהו אחר שמי יודע מה רציתי משילב (היבואנים הבלעדיים, מה שגם תורם למחיר המופקע בעליל) הסכמנו שניקח אותו מהכסף של הזיכוי.
פן באופני מאוד של השימוש בטאמי טאב הוא החסכון במים. באמבטיה רגילה צריך לשים לא מעט מהם כדי לכסות את הגוף של התינוק, ואם רוצים לאפשר לו לצוף זה בכלל צורך כמות נכבדה. בטאמי טאב שמים לא יותר מ-, ובכן, דלי (אני רואה שהדימוי הזה חוזר אצלי לא מעט), ומקסימום שוטפים אח"כ את הבית עם המים שנשארו. ככל שהתינוק גדל משתמשים בפחות ופחות מים.

בהתחלה באמת חששתי להכניס פג זערורי (טוב, לא ממש זערורי במונחי פגים, אבל בכל זאת, שקל פחות מ-2.500) לכזה עומק. זה אולי מחבק ועוטף תינוקות גדולים יותר, אבל בשבילו בזמנו זה היה ענקי.
אחרי שתיים וחצי אמבטיות זה הסתדר, ונראה היה שכל הצדדים מרוצים. אפילו אבא הסקפטי תיפעל את האינסטרומנט ביעילות.

היו שלבים שבהם הקטנטן ניסה להיעמד, אבל בכל זאת הצלחנו לנהל אמבטיות פרודקטיביות.
לפעמים הוא היה אוהב להשעין את הראש שלו על הדופן, ואז תמכתי בו רק עם שתי אצבעות מתחת לסנטר.

אני לא יודעת עד מתי אפשר להשתמש בו, בסביבות גיל 7-8 חודשים אבא החליט שיותר כיף לקחת אותו איתו למקלחת, ומאז הטאמי טאב עומד לו זנוח בצד ומחכה לילד הבא.

אצל ההורים שלי, אגב, יש אמבטיה רגילה. וגם כשרחצתי אותו שם, הייתי תומכת רק בחלקו האחורי של הראש, ומניחה לשאר הגוף לצוף בחופשיות.

טאמי טאב

על ידי שקדי_ה* » 05 יולי 2010, 18:05

איזה יופי שפתחת את הדף!
אני עם קטנטן טרי בן חודשיים. לפני הלידה מאוד רציתי טאמי טאב, ואיכשהו אחרי הלידה לא הצלחנו להבין איפה קונים אותו, ואז קיבלנו אמבטיה רגילה והתרגלנו אליה.
גם אני אשמח לשמוע ממשתמשות ותיקות על השימוש בטאמי טאב, ובמיוחד לדעת האם הוא מתאים לתינוק שמאוד לא אוהב להתערסל, ובעיקר מותח רגליים ובועט (אולי הטאמי טאב אפילו יעזור לו להתערסל בנעימים?). או שאולי יש תינוקות שפשוט לא אוהבים את הטאמי טאב? ובכלל, עד איזה גיל נהוג להשתמש בו? אפשר להתחיל עכשיו?

טאמי טאב

על ידי ציל_צול* » 05 יולי 2010, 17:34

פותחת דף פשוט משום שזה מוזר לי שאין כאן דף כזה.
הטאמי טאב הוא אמבט משונה מעט. צורתו כשל דלי גדול אך קרקעיתו מעוגלת.
הנה קישור לאתר של הפלא הזה http://www.tummytub.de/english/home.php
שלושה ילדים שלנו גדלו בתוך הדלי המצחיק הזה שאמור כנראה לדמות רחם אם.
לפי ההצלחה המסחררת שלו בביתנו הוא כנראה עושה זאת בהצלחה מרובה.
אחרי שניסיתי לשדל כמה אמהות טריות לנסות אותו וכשלתי אני חושבת שראוי לבחון חלק מהפחדים שמונעים את השימוש בו ומובילים להעדפה של אמבטיות רגילות.

הבעיה עם הטאמי טאב, ובכך טמון גם קסמו בעיניי, היא שגוף התינוק משוחרר כמעט לגמרי מאחיזה.
שתי אצבעות מונחות מאחורי הראש ועוד שתיים מתחת לסנטר וזהו.
הגוף צף בחופשיות כמו שלא מתאפשר לו כמעט בשום מצב אחר בגילאי הינקות הקטנים ממש.
אם התינוק ערני ובמצב רוח טוב הוא יכול ממש לעשות לעצמו "שעת כושר" במהלך האמבטיה הזו.
אמהות שפגשתי מפחדות שהתינוק יחליק מבין אצבעותיהן ויבלע מים.
מניסיוני החשש אינו מוצדק (זה לא קרה לי מעולם עם אף אחד מילדיי).
והרווח... תינוקות קטנים בתנועה מלאה ועם חיוך אינסופי על השפתיים.

מזמינה חוששות ובעלות ניסיון לשתף וגם אולי מומחיות לשחיית תינוקות שיוכלו להעשיר את המידע כאן.
מה יקרה אם באמת התינוק יישמט? האם הוא יבלע מים או שיש לו אינסטינקטים לסגור את הפה ולעצור את נשימתו?
מאחלת לכולם אמבטיה מהנה...

חזרה למעלה