חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

שליחת תגובה

אגדת המציאות עשויה להיות אחרת לחלוטין רק מעצם השינוי בהגדת המציאות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי קוקי* » 02 אוקטובר 2017, 08:58

היי..יש לי ילד בן 7 ..וילדה בת 4 אנחנו גרים בקיבוץ וכרגע שניהם איתי בבית..הבן נמצא איתי כבר 9 חודשים בבית בלי אישור לחינוך ביתי בשל אי הסכמה ביני לבין אביו..אני מחפשת מקום שאוכל לעבוד בו ושהם יוכלו להיות איתי..אם למישהו/י יש רעיון אשמח לעזרה המספר שלי הוא 0527789929

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 פברואר 2016, 10:20

שלום רב. אני אמא לשני ילדים בני 10 ו8, ורוב השנים שאני מגדלת אותם אני מודעת לחינוך ביתי ומאד היתיי רוצה את זה כשהילדים עצמם גם יותר ויותר מפגינים רצונם להיות מחוץ למסגרת רגילה. הקושי הוא שהאב של הילדים לא באותו ראש, גם כשהיינו נשאים וגם היום כשאנו גרושים שנתיים וחצי..
היתי רוצה לדבר עם אנשים שכן בחרו באורח חיים מחוץ למסגרת, לתמיכה ואולי מישהו היה במצב דומה לשלי ומבחינה ביורוקרטית הצליח לשנות ת הדברים
אשמח מאד לקשר
0547661958
אינסה, מרמת גן.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 אוגוסט 2015, 17:38

שלום יש לי ילדה שאמורה לעלות לא׳ וילדה לטרום חובה ועוד ילדה בת שנה את כולן ארצה לחנך בבית הגדולה היתה בגן שנה שעברה והודעתי שאנו לא ממשיכים ל א׳. אבל הבנתי שהייתי צריכה להתחיל הליך בירוקרטי בקיצור אשמח לעזרה 0584519754

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אושרת* » 10 נובמבר 2014, 15:04

הי, יש לי ילדה בת 10 חודשים ואני ממושב ליד אשקלון. אשמח לדעת אם יש בסביבה עוד אנשים שמגדלים את ילדיהם בחינוך ביתי. הייתי שמחה לנסות וליצור קבוצה שבה ההורים פעילים. המון תודה osh 33@yahoo.com

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ספטמבר 2014, 15:58

היי הבן שלי בן 6 ואנחנו שוקלים חינוך ביתי. היינו שמחים לקצת עזרה והכוונה. אנחנו מהרצליה.
[email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי עינת* » 10 ספטמבר 2014, 11:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שוקלת חינוך ביתי לבני בן הכמעט 3, אשמח להכיר ולהיפגש עם משפחות דומות מאיזור המרכז (אני גרה בקרית אונו וניידת). [email protected]
054-4783486

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי מיכל_א* » 09 ספטמבר 2014, 16:25

זהבית, תנסי לכתוב לחגית hagitez בג'ימייל. בעבר גרו בקריות והיו בחינוך בייתי.
כמו כן, תראי כאן: מדור קבוצות חינוך ביתי .
יש גם קבוצה בפייסבוק, נדמה לי שהיא נקראת גדלים בבית.
בהצלחה!

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי זהבית* » 09 ספטמבר 2014, 13:29

בננו בן ארבע ואנחנו מעונינים בחינוך ביתי, אנחנו גרים בקרית חיים. אשמח ליצור קשר עם משפחות לילדים בגילים דומים.
אשמח לקבל הכוונה ממשפחות ותיקות בתחום החינוך הביתי.

פלאפון 0544967767

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אוגוסט 2014, 13:13

שלום, אני שוקלת חינוך ביתי לביתי בת החמש מחיפה , זקוקה לעזרה , תודה

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יולי 2014, 00:33

לילה טוב,
בנננו בן 9 ואנחנו, מאיזור נתניה, היינו רוצים להזמין ילדים בני גיל קרוב (נגיד 8-12) למפגש בנושא לגו, ניסויי מדע, ומשחקים.
רציתי לדעת אם יש כאלו שהיו רוצים להשתתף במפגש כזה פעם בשבוע באופן קבוע (אין חוזה...)
אשמח אם תיצרו עימי קשר בטלפון 054-6331967
שרונה

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יוני 2014, 15:48

הי, מצטרפת לעוד אמא ברמת גן ומוציאות את בנותינו בנות ה3.3 ו 3.5 לחינוך חצי בייתי (היא מורה מביה"ס הדמוקרטי, ותלמד את בנותינו ביחד, אולי עם עוד פעוט או פעוטה). אם עוד מישהי בסביבה רוצה להצטרף אלינו, נשמח.
תודה, טלי 0526122390

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 מאי 2014, 09:24

שלום,
אני אמא לילד בן 10:5 שוקלת להוציא אותו מביה"ס לחינוך ביתי.צריכה עזרה דחוף כדי לשאול,ללמוד את הנושא ולהבין מול מי ומול מה אני עומדת.
תודה,
סיגל

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי רסיסים_של_אור* » 14 אפריל 2014, 17:51

אנחנ ולא מבקשים אישור עבור ילדים בגיל הזה. רק החל מגיל של גן חובה ממש (גיל 5) הוספנו את הילדים לבקשת האישור {@

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי ז'אנה* » 14 אפריל 2014, 15:17

שלום. שמי ז'אנה. אני אמא לשני ילדים ילדה בת 3 (בחודש אוגוסט תהיה בת 4) וילד בן 9 חודשים. הילדים בחינוך ביתי. הילדה הולכת לחוגים. עד עכשיו לא הייתה בעיה כי היא לא בגיל חינוך חובה. בחורף אני אמורה לרשום אותה לגן חובה. אני מעוניינת בחינוך ביתי. הבנתי, שאני כבר צריכה להתחיל בתהליך, כי זה לוקח זמן. האם מישהו יכול ללוות אותי בתהליך הזה? חשוב לי לקבל פטור ממשרד החינוך. אני גרה במושב מסלול ליד אופקים (דרום הארץ - בין באר שבע לנתיבות).
אודה על העזרה.
הנייד שלי 0523086023 או מייל [email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אפריל 2014, 10:44

שלום,
אני שוקלת חינוך ביתי לילדיי, בני כרגע בגן והוא יהיה בן 3 בשנה הבאה - בה אני מתכננת להוציאו מהמסגרת, יש לי גם תינוקת בת 3 חודשים איתי בבית.
מתלבטת מאד, גם כי הגן הנוכחי מדהים- גן מעורבות הורים, מפחדת לפספס את האפשרות לרשום מאוחר אם אחליט שזה לא מתאים ואז להקשות עליו במסגרת חדשה.
הוא במסגרות מגיל חצי שנה.
ואני לא עובדת מאז הלידה שלו בערך, בטח לא במשהו שהיה לי קשה לוותר עליו.
אשמח לעזרה, ליווי, קצת הנחייה איך ומה כי אני די מבולבלת...
גם אשמח לדעת איפה קיימים משפחות בחינוך ביתי באיזור מגוריי - ר"ג, גבעתיים, ת"א...
גל - רמת גן 05244809291.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי תמר_אופיר* » 27 מרץ 2014, 06:58

גם אנחנו פה ונשמח להיות למי שזקוק...
054-6615530
אמא לשבעה ילדים , 24, 23, 17, 13, 11, 6 וחצי, 4
אבירים - גליל מערבי

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי בשמת_א* » 24 מרץ 2014, 20:44

הפניתי את פנייתך לאמא בחינוך ביתי שאולי גרה באיזור. מקווה שתפנה אלייך אם היא אכן מהסביבה.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי שרה_ק* » 24 מרץ 2014, 02:58

אשמח להכיר משפחה חונכת שתדריך אותנו. אנו רוצים להתייעץ איך לעודד את הילדים ללמוד עברית, ולהתאקלם בארץ ולמצוא עיסוקים שהם לא רק מחשב. מופעל עלי לחץ בעיקר מהדודות החושבות שאני עושה בחירה לא טובה כשבחרתי בחינוך ביתי. אנו גרים באלעד (בין ראש העין לשהם) אפשר לכתוב לי במייל שלי saragubits בג'ימיל. תודה!

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי בשמת_א* » 23 מרץ 2014, 18:42

כתבת לה בדף הבית ששלחת לה מייל? למקרה שהוא הגיע לספאם? שתחפש אותו?
יונת באתר כמעט כל יום. ובודקת בדף הבית שלה ברגע שכותבים לה שם.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני* » 23 מרץ 2014, 16:22

כתבתי לה מייל [email protected] והיא לא חזרה אליי אפשר את המייל הנכון זה קצת דחוף לי תודה. או אם יש מישהוא שיכול לעזור לי בענין חינוך ביתי המייל שלי הוא: [email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_של_יונת* » 19 מרץ 2014, 15:15

פני אליה בדף הבית שלה - יונת שרון.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 מרץ 2014, 15:17

רציתי לדעת את המספר או המייל של גב׳ יונת שרון לקבל ממנה יעוץ של חינוך ביתי בתחילת תהליך תודה!

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי לימור* » 21 ינואר 2014, 09:00

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אביבה ,אין לי בעיה עם מה שיגידו, אני רוצה לעשות את זה בדרך הנכונה .כי אני לא מכירה את המערכת הזאת,ולא הייתי רוצה להכנס למשהו בעיניים עצומות.איל לי בעיה להוציא את הילדה מבית ספר,אולם אין לי כוונה לוותר על עבודתי.ואני רוצה לוודא שלא תהיה בעיה להשאיר אותן עם מישהי אחרת מהמשפחה. אני מאוד רוצה שתלמדנה בבית.אני יודעת גם מה וכמה שזמן יקדישו לעניין.השאלה איך עושים את זה.מה השלבים הראשונים .למי פונים?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אביבה123* » 19 ינואר 2014, 18:50

לפי דעתי הכל אפשרי. זה רק עניין של מה נכון לך ומה את שלמה איתו. ברגע שאת יודעת מה את רוצה, השלב הבא הוא להציג את זה לרשויות בצורה נכונה. מאיזה בחינה זה יהווה בעיה לדעתך? מבחינת מה יגידו?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי לימור* » 19 ינואר 2014, 14:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום.
שמי לימור יש לי ילדה בכיתה ג וילדה שצריכה לעלות ל א. הייתי רוצה מאוד שתלמדנה בחינוך הביתי. אבל בעייתי העיקרית היא ששנינו עובדים.האם ניתן להשאיר את הבנות עם קרובת משפחה.אני לא עובדת עד מאוחר ובעלי עובד משמרות.אני חוששת מאוד שדבר זה יהווה בעיה. זקוקה לייעוץ והכוונה.תודה.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 22 דצמבר 2013, 19:36

הי אלינור,
שמי דנה ואני מרחובות, מוזמנת ליצור קשר :) [email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אלינור* » 22 דצמבר 2013, 01:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם,
בשלוש השנים האחרונות אני בעיקר צופה שקטה מהצד ונעזרת רבות באתר ובתכנים.
יש לי שני ילדים - יהונתן בן 3.2 ולפני 3 חודשים גדלה שוב המשפחה והצטרפה אלינו בייבי קטנה ומקסימה בשם אילה.
לכל אורך שלושת השנים האחרונות אני מתלבטת רבות לגבי כל מה שקשור לנושא החינוך הביתי.
הרעיון היה להישאר עם הילד בשנה הראשונה ולאחר מכן לחזור לעבודה. אבל...לחיים יש התנהלות משלהם ועקב נושא בריאותי השנה הפכה לשנתיים והן הפכו לשלוש ואנחנו עדיין ביחד בבית.
תחושת הבטן שלי אומרת שלא להכניס אותו למסגרת, לפחות לא כרגע, אבל אני מודה ומתוודה.. ללחץ החברתי יש מרכיב גדול בהתלבטות וכן לחשש שלי שההתפתחות שלו עלולה להיפגע (אומנם הולכים לגן עם אמא 2-3 בשבוע ונפגשים עם חברים/חוגים וכו' אבל ההתמודדות שונה מאשר התמודדות של גן והחיים האמיתיים).
לאור ההתלבטויות הרבות אשמח להיעזר במשפחה תומכת מאזור רחובות.
תודה ולילה טוב... אלינור

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי רותם* » 14 דצמבר 2013, 20:37

שלום רב, יש לנו שתי בנות בגילאיי 3 ו- 5 ואנחנו רוצים להוציא אותן מהמסגרות ולהתחיל את החינוך הביתי. היינו שמחים להעזר במשפחה תומכת מאיזור עמק חפר.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי מיכל_א* » 10 דצמבר 2013, 18:55

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי קרן_אבנון* » 09 דצמבר 2013, 21:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי לכם, אנחנו מעתלית ומחפשים חברה לעופר,בן שבע, שלומד בבית. אשמח לקישור עם משפחות באיזור חוף הכרמל וחיפה. תודה

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אבישג_א* » 05 נובמבר 2013, 14:30

אשכוליה את ניידת ?
אולי תמצאו מפגשי חינוך ביתי במרחק נסיעה לא ארוכה, יש קבוצות רבות המפוזרות בכל הארץ, ובגיל הזה לדעתי ישנם ילדים רבים הנשארים עם אמם בבית.
זה לא חייב להיות סמוך לביתך, אם את ניידת תוכלי להפגש עם משפחות שיתאימו לך פעם פעמיים בשבוע , זה כבר ימלא את שגרת חייכם

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אשכוליה* » 05 נובמבר 2013, 13:53

היי,
אני מניחה שאני שואלת שאלה חדשה-ישנה, אבל לא מצאתי מאיפה להתחיל. הבן שלי בן שנה וחודש, והולך למשפחתון. אני סומכת על המטפלת מאוד - היא מנוסה ובאה לקראתי בבקשות שונות (אוכל, למשל), אבל מציק לי שהבן שלי לא איתי. כשהוא היה איתי בבית שנה היה לי מאוד קשה העניין של חוסר חברת מבוגרים נוספים - ולא הצלחתי למצוא את האמהות והילדים שיארחו לנו חברה כאן באיזור (אני ממבשרת). ההליכה שלו לגן אמנם נותנת לי אוויר לנשימה, אבל אני מרגישה שהוא חסר לי ואני רוצה את הבן שלי ליידי. אפשרות אחת היא למצוא עבודה משרה מלאה שתשכיח ממני את העניין (והרבה עניינים אחרים) ואפשרות נוספת היא לבדוק איך אני יכולה לנהל שגרת חיים שכוללת את הילד שלי לידי. גם מבחינת חינוך ביתי וגם מבחינת עיסוק שמאפשר לילד שלי להסתובב לידי (חקלאות אורגנית? רעיונות, מישהי?) לא הייתי רוצה לנהל אורח חיים של עקרת בית לחלוטין, לא בגלל שזה נחות בעיניי (ההפך, אני ממש נהנית מהעניין) אלא בגלל שלהיות בבית לבד לא טוב לי וגם חוסר גירוי אינטלקטואלי לא טוב לי. אשמח לתובנות.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אבישג_א* » 15 יולי 2013, 12:30

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 יולי 2013, 21:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם יש חנ"ב בחיפה?
איך אני מוצאת אותם?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי לילך_קריות* » 07 מאי 2013, 12:24

שלום,
אני מהקריות ומתעניינת מאוד בחינוך בייתי יש לי שני ילדים הגדול בן שנתיים והקטן בן שבעה חודשים
0526302926
[email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי צפריר_שפרון* » 05 אפריל 2013, 08:12

על חינוך ועל חינוך ביתי - בסוף דף הבית שלי
תודות.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_מא* » 04 אפריל 2013, 00:06

גם אני חושבת רבות על שינוי שכזה, בני בן 5 נמצא בגן בתי בת 3 בבית, אבל צמאה מאד לחברה,
אנחנו משפחה דתית בירושלים
הייתי שמחה לדבר עם משפחות בחינוך ביתי...

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי לימונית* » 02 אפריל 2013, 17:37

[email protected]
זה המייל שלי, אשמח לתגובות במייל...
:-)

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי לימונית* » 02 אפריל 2013, 17:28

הי, אני צריכה עצה. איך מוציאים את הילד מגן חובה?
עד היום הוא היה בגנים ועכשיו כשנחשפתי לחינוך ביתי אני שוקלת את האפשרות.
יש לי המון שאלות ותהיות והייתי שמחה להתכתב עם מישהו בנושא או לפגוש משפחה מנוסה...

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי תותים_עכשיו* » 27 נובמבר 2012, 22:34

ושוב כותבת- אני מפרדס חנה. יודעת שיש כאן קהילה יחסית גדולה אבל לא מכירה. זקוקה למישהו להתיעץ איתו ולראות האם חינוך ביתי מתאים למשפחה שלנו.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי דניאלה* » 04 ספטמבר 2012, 09:46

שלום לכולם.
זקוקה לתמיכה,עזרה,עיצה,סוג של ליווי - אני יודעת כבר שלכל משפחה הדרך שלה וההשקפה המיוחדת שלה ובכל זאת --- אשמח לכתף תומכת.
זו לנו השנה השניה בחינוך ביתי עם שני ילדים מתוך הארבעה(הבכורה סיימה י"ב והשניה בכיתה ט) השניים שבבית בני 8.5 ו5.
נכון שכבר עברנו שנה ולכאורה הכל היה אמור להראות לי יותר קל,ברור,נכון אך משום מה זה לא כך,אני מאוד מתלבטת האם עושה לילדים שלי נזק או שלטווח ארוך נראה את היתרונות.
אנחנו מאוד בודדים באזור(באר אורה ליד אילת).בשנה שעברה נפגשנו מדי פעם עם קבוצה בספיר,מרחק של שעה וחצי נסיעה אך גם קבןצה זו התפרקה לצערי ואני מרגישה שאין לי שום עוגן.
בבית, בעלי מאוד תמך ברעיון אך מבחינתו אני זו שאחראית על הבית ובכלל זה גם חינוך הילדים ואפילו ההחלטה איפה ילמדו - ולמרות זאת בודק מה למדו,מה הספקנו,מה לא הספקנו..
אני יודעת שזו הדרך הטובה ביותר עבור הילדים אך אני מאוד לא בטוחה בעצמי וגם ממש לא רואה אותם מאוד מאושרים מהמהלך השנה(הילד שואל מתי יחזור לבי"ס,הילדים האחרים אומרים לו כמה שהוא מפסיד וכו"י)
אנחנו אנשים די מרובעים,רגילים לא מטיילים בשטח ודברים נוספים שנכתבים באתר - אולי מה שיש לי לתת הוא הרבה פחות ממה שהחברה וביה"ס יכולים לתת?
בתוכי יודעת שלא אך בפועל אני כבר לא יודעת את הנכון
אנא עיזרו לי להשקיט את העש הגדול כל-כך בראש שלי.
תודה [email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 ספטמבר 2012, 16:34

שלום לכולם,

אני אם לשלושה ילדים, הצעיר ב 17 ולומד כמה שנים בבית. גם ביסודי למד חלק מהזמן בית.
אני מאמנת אישית ואשמח לסייע ביעוץ טלפוני
או במס' מפגשי אימון לראות איפה זה פוגש את ההורה ומה המקום של החינוך בחיינו
כמו גם טיפול בהשגת האישורים הנדרשים ושאר ענינים
אני מחיפה . אם לא עניתי אני כנראה באיצון, הכי טוב לסמס הודעה

תמי 0525-460141

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי עודד_המחפש* » 14 אוגוסט 2012, 09:15

את מוזמנת לפנות גם אלי, דרך האימייל שבדף הבית שלי.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_בבית* » 14 אוגוסט 2012, 08:41

את מוזמנת לכתוב אלי [email protected]
ונדבר בטלפון או שאעזור לך למצוא מישהו באזור שלך שאת יכולה להפגש איתו.
אני ממושב באזור מודיעין

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי יונת_שרון* » 13 אוגוסט 2012, 16:53

יש הרבה! איפה את בארץ?
יכול להיות שכדאי לך לבקר ב-מפגש בפארק הירדן 2012 ולפגוש מגוון משפחות במקום אחד.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי תותים_עכשיו* » 12 אוגוסט 2012, 23:54

אני מתלבטת, חושבת, קוראת לא מספיק ושוב חושבת... מה זה בעצם חינוך ביתי ? הלב שלי נוטה לשם, אבל יש לי המון סימני שאלה. איך אדע אם זה מתאים לי? יש מישהו שאוכל להפגש איתו ולדבר איתו על זה?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי ג'ורג'* » 19 מרץ 2012, 17:17

שלום לכולם,
האם קיימת קבוצת חינוך ביתי באזור רמת גן?
אנחנו הורים לילד בן 6.5 שמעוניינים להצטרף לקבוצה קיימת.
נשמח לקבל תגובות.
תודה
[email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 פברואר 2012, 13:53

נטע יש כמה משפחות של חנ"ב שגרות באזור מודיעין , יש כמה משפחות שגרות באזור השפלה יש מפגשים באזור רחובות, אלו שלושה מוקדים שיש בהם משפחות של חנ"ב בצפון יש גם כמה משפחות שגרות ונפגשות באזור משגב השאלה לאן את רוצה לנדוד

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 פברואר 2012, 13:18

שלום לכולם, אנחנו הורים לשתי בנות- בנות שנה ושלוש וחצי ועומדים לקראת מעבר דירה. האם יש איזור בארץ בו קהילה גדולה יחסית של חינוך ביתי? מאוד חשוב לי לספק להן צרכי חברה. (כרגע אנחנו בת״א היקרה עד מאוד...). תודה, נטע.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי רוני_ולאה* » 19 ינואר 2012, 21:14

תודה!
נראה כי בראשון לציון כמעט ואין מישהו בח"ב..?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי מרינה_מאוהבת_בים* » 19 ינואר 2012, 09:40

רוני ולאה? , העברתי את הפרטים שלך לחברה שלי בחינוך ביתי שילדיה בול בגילאיים של הילדים שלך, גם 4.
הם מפתח תקוה. מקוה שתצליחו להיפגש.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי רוני_ולאה* » 19 ינואר 2012, 00:58

כן. אף אחד לא מתקשר... איפה כולם?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 16 ינואר 2012, 21:42

כתבתם ברשימה הלבנה?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי רוני_ולאה* » 16 ינואר 2012, 05:41

שלום, אנחנו משפחה חדשה בחינוך ביתי מראשון לציון (נאות שקמה). מעוניינים ליצור קשר ולקיים מפגשים.
בני המשפחה: מרי בת 11.5, נתן בן 8.5, אסקי בת 5, אלכס בת 2.
אנחנו דוברי עברית, רוסית ואנגלית.
מספרי טלפון: 03-9618032, 054-2386461 גם בשבת.
[email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 נובמבר 2011, 11:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכם ! אני מבקשת עזרה ותמיכה בחינוך ביתי לבני בן 13 . אנחנו בקרית מלאכי .
אני מרגישה שמצאתי את מה שמתאים לי ! נמאס לי להיות ''מטופלת'' בגלל שאני לא מסכימה עם המסגרות הרגילות !
אני רוצה להתחיל את התהליך ולקבל תמיכה כדי לעמוד מול ''המתנגדים'' !!

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי שרית_ישי_אמיר* » 06 נובמבר 2011, 13:35

סימונה לא ניתן לשלוח לך מייל

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אימא_אוהבת_סימונה* » 06 נובמבר 2011, 08:20

זקוקה להדרכה, ועזרה בתחילת הדרך,
אני אימא אוהבת לילד בן 12,
לאחר מחשבה ארוכה מאוד ולא פשוטה שזו הדרך הנכונה.
אשמח לשוחח עם מי שכבר עברה את התהליך,
שתסביר לי איך ומה עלי לעשות כדי לממש את הזכות לחנך את בני בבית,
אני ממש אובדת עצות!!!!
שמי סימונה, והאימייל שלי [email protected] תודה רבה!!!

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי לוטם_מרווני* » 09 אוקטובר 2011, 17:06

מה הכוונה חינוך ביתי חלקי?
מצטרפת לשאלה

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אביבה* » 09 אוקטובר 2011, 15:50

מה הכוונה חינוך ביתי חלקי?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_במבצע* » 08 אוקטובר 2011, 10:58

אשמח לקבל חונכות ברמת ייעוץ ראשוני לגבי התלבטות חינוך ביתי חלקי לבת 6.5.
אפשר עדיין? מקווה שזה רלוונטי לדף הזה.
אנחנו מאיזור חדרה - [email protected]
בתודה מראש :-)

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2011, 22:57

מנסיון, כל העניין של אישור הוא פשוט לגמרי. שמחה על הצעד הזה. הזכות לגדל את ילדי היא שלנו, הפניה לבקש אישור לא פגעה בכך... .

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2011, 18:43

לא, זו פשוט בעייה נפוצה באתר....

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי טליה_אלמתן* » 30 ספטמבר 2011, 17:31

תעתיקי אותה ידנית (לא בקופי פייסט)
כך עשיתי :( הצלחת לשלוח לה?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי מרינה_מאוהבת_בים* » 30 ספטמבר 2011, 17:15

לדעתי האישית, כל הרעיון של לבקש אישור לחינוך ביתי ולא פשוט להודיע, מנוגד לזכות יסוד של ההורים על חינוך ילדיהם.
זה מזכיר לי שהורים מבקשים רשות להוציא את התינוק שלהם מהתינוקיה...
בזמנו "גנבתי" את הבן שלי מתינוקיה ...מקווה שעד שנגיע לגיל חינוך חובה לא אצטרך "לגנוב" אותו מהגן ...

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_בבית* » 30 ספטמבר 2011, 13:54

נעם, אם עמית רוצה להיות בבית, פשוט שלא יחזור לבית ספר אחרי ראש השנה. לא נראה לי שמישהו יתעניין יותר מדי עד אחרי סוכות ואחר כך, תגידי שהעניין בטיפול קב"ס ובית הספר יעזוב אותך בשקט. בסך הכל נשארו לו שנתיים של חינוך חובה. רוב משפחות חינוך ביתי שאני מכירה, היו עם הילדים בבית יותר משנתיים עד שהרשויות התייחסו אליהם ככה שתלוי באיזה אזור את גרה ועד כמה הקב"ס שם נמרץ.
אני הייתי חושבת ברצינות אם אני והילד רוצים את זה ואם כן, לא מהססת.
תזכרי שזה הילד שלך. לדעתי האישית, כל הרעיון של לבקש אישור לחינוך ביתי ולא פשוט להודיע, מנוגד לזכות יסוד של ההורים על חינוך ילדיהם.
זה מזכיר לי שהורים מבקשים רשות להוציא את התינוק שלהם מהתינוקיה...

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2011, 12:19

טליה, תעתיקי אותה ידנית (לא בקופי פייסט)

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי טליה_אלמתן* » 30 ספטמבר 2011, 08:48

נעם יש בעיה עם כתובת המייל שציינת - המייל חזר :)

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 ספטמבר 2011, 21:53

היה על זה דיון נוסף לאחרונה.
זה בנוגע לצד הרגשי מתלבטת בנוגע לחינוך ביתי
ובקשר לצד הפרקטי: חינוך ביתי רק מגיל בי''ס
שני הדיונים החדשים נמצאים בתחתית הדף. הקישור השני יותר רלוונטי לשאלות שלך. בהצלחה!

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי טליה_אלמתן* » 29 ספטמבר 2011, 21:22

שלחתי לך מייל

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 29 ספטמבר 2011, 21:15

לדעתי את פשוט יכולה להשאיר אותו בבית ובמקביל לטפל בהליך המנהלתי של העניין...
בטח יש פה יותר שמבינים בזה אבל לדעתי יש קב"ס באיזורך - פשוט תבררי מיהי ותדברי איתה...

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי נעם* » 29 ספטמבר 2011, 20:39

אין תגובות :( אובדת עיצות

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי נעם* » 28 ספטמבר 2011, 17:03

שכחתי לציין מייל :) [email protected]

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי נעם* » 28 ספטמבר 2011, 17:01

שלום רב וחג שמח :)
שמי נעם ואני אמא לשני ילדים... תום בת 18 מתגייסת עוד מעט ועמיתי בן 14, אני ממש ממש רוצה להעביר את עמית לחינוך ביתי, אני רוצה את הילד המאושר שלי בחזרה, רציתי ממש לדעת איך עושים את זה והכי הכי הכי חשוב האם אפשר כבר להשאיר אותו בבית ואז לבקש אישור??? האם צריך (מפני שמתקשרים ישר כשהו לא מגיע איזה יומיים לשאול אותי איפה הוא) האם צריך לספר שאני בטיפול להשאיר אותו בבית, אשמח לעזרה גם בעניין הפורמלי , איך עושים זאת למי צריך לגשת בדרך הקלה?? תודה רבה מאוד ושנה טובה .
נעם :)

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי יונית* » 27 אוגוסט 2011, 21:50

לאחר ששנים שנושא החינוך הביתי מקנן בנו, סוף סוף הבשילו התנאים והשנה 3 מילדנו ילמדו בחינוך ביתי.
הגדולה, בת ה- 14 בחרה להמשיך ללמוד במסגרת החט"ב, לעומתה מאיה (11), אריאל (9) ויעל (6) - שמחים ומרוצים מהשינויי.

מה שמצחיק בכל העניין הוא כשהיינו בועדה המחוזית במשרד החינוך כדי לקבל את האישור, הם הביעו דאגה גדולה מאד לפגיעה בילדים בקטע החברתי.
למען הסר ספק, החלטתי לאמץ את סעיף 3.15 בחוזר מנכ"ל בנושא חינוך ביתי, הממליץ בחום לשלב את הילדים בביה"ס בכל הקשור למשאבים ופעילויות חברתיות.
אבל האבסורד הוא שיד ימין לא יודעת מיד שמאל - מעבירים אחריות מאחד לשני, ומנסים לגמד את הסעיף ולא לקחת החלטות אמיצות ועם נשמה (זה בדיוק מה שחסר במערכת).

כמובן שילדי לא יהיו במקום בו הם לא רצויים, או שמתנים להם תנאים ויתרתי - אין לי שום כוונה להיכנס למאבקים מיותרים עם המערכת שלא נאמנה לעצמה!! ואלופה רק בסיסמאות.

בכל אופן, כיוון שאנו חדשים בתחום, אשמח להתחבר לקבוצות חינוך ביתי מהאזור - מודיעין, כפר אורנים, לפיד, כפר רות, שילת וכו'.
ניתן להתקשר 050-7451134, 08-9235077 (אפשרי גם בשבת).

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_בבית* » 20 יולי 2011, 09:18

אנחנו בחינוך ביתי עם שני ילדים בני שבע ותשע, ילד בן 12 שהולך לבית ספר דמוקרטי ושתי בנות גדולות שהיו בבית ספר וסיימו תיכון.
את מוזמנת להתקשר אלי 052-8674400
טלי

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי לוטם_מרווני* » 19 יולי 2011, 15:59

הי לך, אמנם אנחנו לא בחינוך ביתי חלקי אבל אני מזמינה אותך לדבר איתי. אנחנו לא נגד בית ספר, אנחנו משתדלים לבחור את הדרך הטובה ביותר עבור כולם, עד כמה שאפשר. אנחנו בטלפון 046769124

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יולי 2011, 10:34

שלום רב.
אנחנו משפחה עם 4 ילדים.2 בנות בתיכון ילד בן 7.5 (עולה לכיתה ג') והקטנטונת תהיה בת 4 בספטמבר. מאוד מאוד אשמח לדבר עם מישהו שחי בחינוך ביתי - חלקי - שוקלים להוציא את הבן מביה'ס ולהשאירו בבית יחד עם אחותו הקטנה,ההתלבטות קשה ואין לנו עם מי להתיעץ- יש קיצוניות משני הצדדים- כאלו שהם נגד חינוך ביתי באופן גורף ולהיפך.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 מאי 2011, 22:04

תודה, אנסה שוב.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי חלוקית_נחל* » 01 מאי 2011, 08:03

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי כחום_היום* » 30 אפריל 2011, 23:12

תודה על ההתיחסות הנעימה -זה ממש מחמם את הלב,
אמא בבית תודה על הרעיונות הטובים...
שלחתי למשפחתון כי זו היתה אפשרות זמינה וקלה והקושי היה רב. עברנו מישוב לעיר הגדולה ולא מצאתי אמהות בבית - זה נראה שכולן בעיסוקים שלהם. ועכשיו קשה שלא להעריך את הדברים הטובים במשפחתון שהוא שמח בהם ולהפסיק את זה (? ? ?)
אבא עובד עד מאוחר ובכל זאת ננסה למצוא יום קבוע שיקדים - תודה
אנחנו מירושלים - ולא הצלחתי להתחקות אחרי מפגשים, הבנתי שיש מסביב לירושלים ואנחנו לא ניידים, אבל אם יש בירושלים אשמח אם משהו יאיר את עיני...
לגבי היומעיון אני מתכננת להגיע, אני מצפה לזה

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_בבית* » 30 אפריל 2011, 20:26

יש עדיין דבר כזה? חונכות? כנס? או משהו בנושא?
אולי תבואי ליום עיון?
יהיו שם הרבה משפחות בחינוך ביתי ובטח גם מעגל או שניים בנושא.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי תבשיל_קדרה* » 30 אפריל 2011, 11:58

ומרוב שאין לי כוחות נפש וגם לא רעיונות לחפש אחרי זה
את רוצה עזרה בחיפושים?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי טלי_מא* » 28 אפריל 2011, 14:02

כחום היום,
מאיפה את?
מה עם מפגשים?
קבוצת חנ"ב?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_בבית* » 28 אפריל 2011, 11:47

אפשר להביא מטפלת בתשלום ליום או יומיים בשבוע, אפשר למצוא עוד אמא ולעשות איתה הסדר של יום כל הילדים אצלך ויום כולם אצלה.
אם אפשר שאבא יבוא יום או יומיים בשבוע מוקדם, את יכולה לקחת זמן לעצמך אחר הצהריים.
גם במפגשים, חלק מהילדים משחררים את האמהות כמעט לגמרי והאמהות נחות ומדברות אחת עם השניה.

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אני* » 28 אפריל 2011, 01:48

אולי ביביסיטר בשביל זמן לעצמך?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי כחום_היום* » 27 אפריל 2011, 22:00

יש עדיין דבר כזה? חונכות? כנס? או משהו בנושא?

אישי ואני התחתנו סביב גיל 30, האפשרות של חינוך ביתי מאד קוסמת לי, אך לא לבעלי- כך שכנראה שנהיה בסוף כמו הרוב... כי התחושה בבטן שהחינוך ביתי הוא הכי נכון ובריא אבל אין לי מספיק את הכלים\אומץ\תמיכה\... בשביל לממש את זה, וגם מצד שני אני ממש מתקשה להעביר ימים שלמים עם השניים הקטנים והמתוקים אני חייבת להתאוורר (לא שאני עושה את זה), לפעמים אני מרגישה שאני קורסת...
את הבן 3 שלחנו למשפחתון בגיל 2 כשהקטנה נולדה... מאז אני לא שקטה... הוא אוהב את זה כי זה ילדים וזה בטוח יותר כיף מלהיות בבית כשלאמא כל הזמן קשה :( , אבל נוצרה שם אינטגרציה לא טובה בין הילדים אולי אפרט במקום\פעם אחרת...
בכלאופן במקומות אחרים עם ילדים הוא ממש נפלא... כך שבנתיים אחרי חופשת פסח לא החזרתי אותו לשם, אבל ברור לי שאני צריכה למצוא לו\לי משהו חלופי ומרוב שאין לי כוחות נפש וגם לא רעיונות לחפש אחרי זה נראה שבסוף אשבר ואחזיר אותו לשם לחודשיים הנותרים עד הקייץ, בנתיים אני מושכת עוד קצת...

(לא הצלחתי להתחקות אחרי המפגשים אמהות ילדים, וגם זה פתרון חלקי כי אני צריכה גם זמן לבד לצערי - כנראה לא לקחתי את זה אף פעם וכעת אני פשוט חייבת את זה)

אשמח למילים טובות...

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי רוני.של.4* » 25 פברואר 2011, 16:32

אני מניחה שכן... השאלה היא אחרת: האם את מאמינה שהילדים נמצאים כרגע במקום שמיטיב עמם? האם את מאמינה שנגרם להם נזק עקב היותם במסגרת שהם נמצאים בה כרגע? אני באופן אישי, אם הייתי מרגישה שהילדים שלי נמצאים במקום שלא עושה להם טוב, הייתי מוציאה בלי לשאול שאלות - מוציאה, ואז מטפלת בניירות. הרבה מאוד משפחות נהגו כך (ואני מניחה שהרבה משפחות נהגו אחרת... כל משפחה והאני מאמין שלה). את יכולה להכנס למדור חינוך ביתי ולקרוא שם בדפים רלוונטיים - יש המון מידע מנסיון של המשפחות כאן :-)

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי אמא_סשה* » 25 פברואר 2011, 15:31

אבל לפי החוק חייבים קודם לקבל אישור, ואז אחר-כך להוציא, לא?

חונכות למשפחות חינוך ביתי בתחילת הדרך

על ידי רוני.של.4* » 24 פברואר 2011, 18:09

אביבה, גם אנחנו הוצאנו ממסגרות ולא היה לנו יותר מידי מסובך. ועדיין, זו לא החלטה פשוטה ויומיומית. את לא קמה בבוקר ואומרת - היום נוציא אותם וזהו. לפחות אצלנו זה לא היה ככה. היתה התלבטות, היתה דרך, היו אנשים מסביב שעשו עיניים רעות...

חזרה למעלה