חומצה פולית

שליחת תגובה

החסרונות הם היתרונות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חומצה פולית

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 אוגוסט 2020, 09:04

מנגו
אז קניתי פולאט. מאז החמירו לי העצירויות. יש קשר?
יכול מאוד להיות, שווה לברר אם שינית משהו בתזונה, לפעמים גם לוקח לגוף זמן לעכל ולהסתגל.

חומצה פולית

על ידי מנגו* » 07 אוגוסט 2020, 13:48

היי, הנטורופט המליץ לי על חומצה פולית, אז קניתי פולאט. מאז החמירו לי העצירויות. יש קשר? תודה.

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 פברואר 2018, 17:15

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם קיימת חומצה פולית ללא לקטוז הלקטוז מזיק לי

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 פברואר 2018, 19:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי לכולם.
אני בהריון בשבוע 7 ובשבועיים האחרונים נוטלת חומצה פולית 400 מקג של אלטמן משום מה מרגע לקיחת הכדור מתחילים לי כאבי בטן.
האם ניתן לקחת חומצה פולית טבעית?יש בטיפות של חברת ecosupp.
האם זה תקין לקחת את זה בהריון?

חומצה פולית

על ידי שאלה* » 02 נובמבר 2016, 10:33

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי, אני לא בטוחה עד כמה נכון וחשוב לקחת חומצה פולית בידיוק מהסיבה שאת מציינת "חומצה פולית טובים בעיקר לחברה שמימנה את המחקר" השאלה אם זה באמת נכון ולא הכרחי בכלל, האם יש לכן מקור אמין שאפשר לקרוא ממנו? ( לא משרד הבריאות וחברות קופות חולים שונות)

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 אוקטובר 2016, 13:19

פרופ ידוע מחיפה אמר לי שכדורי חומצה פולית טובים בעיקר לחברה שמימנה את המחקר

חומצה פולית

על ידי טלי_ב* » 04 אוקטובר 2016, 17:33

הרופא טעה במינון. את אמורה לקחת 400 מ"ג בלבד.
לא בהכרח. יש אסכולה שתומכת במתן מינון של 5 מ"ג והכרתי רופאים מצוינים שזה המינון שהם רושמים במודע.
בכל אופן, אם את חושבת שזה גורם לך לסחרחורות ואי שיווי משקל, אין בעיה להפסיק ולעבור למינון המקובל והנפוץ יותר של 0.4 מ"ג (400 מק"ג). לא צריך מרשם.
אבל הייתי חוזרת לרופא לברר כי יכול להיות שהתופעות מצריכות בירור כשלעצמן...

ממשיכים לקחת חומצה פולית גם במהלך המחזור (וישראלונה, בדר"כ ממליצים גם לקחת לכל אורך ההיריון ולא רק בשליש ראשון, אבל כבר לא זוכרת מה היה הנימוק ואם הוא היה משכנע (-: )

חומצה פולית

על ידי ישראלונה* » 04 אוקטובר 2016, 16:09

הרופא טעה במינון. את אמורה לקחת 400 מ"ג בלבד. אל תמשיכי לקחת.
מצ"ב קישור למאמר שמדבר בדיוק על זה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4633590,00.html
אם את גרה באיזור המרכז, יש לי טבליות של פולאט- חומצה פולית טבעית שאשמח למסור (סיימתי שליש ראשון)

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 אוקטובר 2016, 18:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום אני מתכננת להכנס להריון שלישי והתחלתי לקחת חומצה פולית לפי מה שהרופא נתן לי 5 מ"ג האם זה הרבה מידי ? כי זה גורם לי לסחרחורות ואי שיווי משקל, ודבר נוסף האם ממשיכים לקחת את החומצה הפולית בלי הפסקה גם בתקופת המחזור?

חומצה פולית

על ידי לואי* » 27 דצמבר 2015, 19:51

הי פלונית
אני מבינה אותך מאוד וגישתך דומה לשלי
אבל בחומצה פולית אני כן ממליצה להיעזר בתוסף חיצוני. בעיקר בהקשר של הריון. אני לוקחת כדורי מציצה עם הפולית ובי12 של אלטמן 400 מג

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 נובמבר 2015, 15:32

בערב=בעבר

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 נובמבר 2015, 15:31

שלום, קיבלתי המלצה לקחת חומצה פולית 400 מק"ג של אן.בי.טי.וי. סנופקטורינג אל.אל.סי מיוצר בניו יורק ארה"ב והתחלתי לקחת מלפני 3 שבועות. עד היום אני משתדלת לאכול בריא ומאוזן, אני טיבעונית ובערב לקחתי כל מיני תוספים כמו בי12, ספירולינה, ויטמין די של אלטמן, שמן אורגנו ואת האמת מאסתי וגם התרוששתי כל זה יקר בטירוף!!! והחלטתי לא לקחת ולתת אמון באוכל ובגוף ואז החלטנו להכנס להריון והלכתי לרופאת משפחה (שגם זה נדיר) אבל בכל זאת מתכננים משהו אז משתדלים.. והיא כמובן המליצה על חומתה פולית 400 מק"ג וכמובן שאמרתי לה שאני לא מעוניינת ושהגוף שלי חכם ויודע ואין לי עניין להכניס לו דברים שגם ככה הוא יודע ליצר בתנאים טובים. היא הייתה איתי (שזה כבר שכנע אותי) וגם אמרה שבאמת אין צורך בכל השאר (לפי בדיקות דם שראתה) ובכל זאת המליצה על ח.פולית מכוון שזה חשוב ליצירת עמוד שידרת העובר ושיש הרבה מחקרים בקיצור הלכתי על זה ולאחרונה אני מרגישה קצת מבולבלת וקצת פחות יציבה רגשית ותוהה האם זה קשור ושוב האם באמת כדי לי לקחת מה שגם ככה באמת פעם לא היו צורכים

חומצה פולית

על ידי נוודית* » 06 מרץ 2015, 04:59

כתבה על אזהרה של משרד הבריאות לגבי רישום של חומצה פולית לנשים בהריון במינון שגוי. לתשומת לב.

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 פברואר 2015, 08:37

איזה חומצה פולית (עם b12) מומלץ לקחת בהריון? איזה חברה?
תודה!

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 נובמבר 2014, 14:30

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הפצה רשתית לא תמיד מעידה על מוצר גרוע.
יש דוגמאות כמו המרוולס, שהשירות שלהם היה בריצפה, אבל המוצר הוא פיסגת הבריאות, אומגה 3 מעולה שפותח במכון וולקני. היום משווק תחת המותג VSAGE או VISAGE.
וניקן - המים הכי הכי בלי שום ספק ולאחר שנים של ניסיון ובדיקות מעמיקות.

שיווק רשתי הוא פשוט שיטה עבור חברות שלא רוצות להשקיע במערך שיווקי מסיבה זו או אחרת.

חומצה פולית - ממליצה לקחת על בסיס קבוע, לכל אחד.

חומצה פולית

על ידי צפרדע_ית » 19 יולי 2014, 22:45

הבאה... נו... :-/ ץ

חומצה פולית

על ידי צפרדע_ית » 19 יולי 2014, 22:45

הממממ... דניאלה.... בפעם הסאה תיידעי כשאני שם...
ץ

חומצה פולית

על ידי דניאלה* » 17 יולי 2014, 08:31

מישהו מעוניין בחומצה פולית?
התחלתי לקחת מולטי ויטמין במקום, ונשארתי עם קופסה חצי מלאה (יש בה הרבה...).
חתיכית במצב טוב (-:
daniwind בג'ימייל

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 דצמבר 2013, 21:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, אני נוטלת חומצה פולית מסוג פוליס אסיד, עם איזה אוכל או שתייה אפשר לקחת אותם? או אם אפשר רק עם מים וזה ייספג? תודה

חומצה פולית

על ידי ספיר* » 14 אוגוסט 2013, 20:33

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם הקאות משפיעות על תפקוד כבד ?

חומצה פולית

על ידי טלי* » 27 פברואר 2013, 14:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולן ,הרופאה נתנה לי מרשם לחומצה פולית של "מכבי". האם החומצה פולית שלהם היא בסדר ?
בנוסף, האם נכון שחומצה פולית גורמת לעצירות ?

חומצה פולית

על ידי אוליביה* » 21 פברואר 2013, 22:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי לכולן, אני קוראת את תגובותיכן ושאלותיכן ואני לא מבינה למה אתן מתכוונות כשאתן רושמות שהחומצה פולית היא כדור ובתוכו אבקה. אני לוקחת ח׳ומצה פולית של הדס וזה סוכריה קטנה טעימה מאוד המהווה 400 מק״ג, אז קצת התבלבלתי. האם זו החומצה הפולנית הנכונה שצריך לקחת? תודה ולילה טוב....

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 פברואר 2013, 18:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דחוף: איזה יצרן לחומצה פולית 5 מ"ג ללא לקטוז ?

חומצה פולית

על ידי אלמונית* » 08 פברואר 2013, 15:21

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום בנות,
אני בת 32, עם תת פעילות של בלוטת התריס ומתכננת הריון.
התחלתי לקחת תוסף חומצה פולית 800 מקג של סלוגר.
האם עלי לחתוך כל כדור לחצי מאחר ואני מבינה בדיעבד שהמנה המומלצת ליום היא 400 מקג? או שאפשר פשוט לקחת את הכדור כל יומיים?
תודה..

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 דצמבר 2012, 08:21

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם אפשר לקחת מגנזיום ביחד עם תרופה נגד אפלפסיה בשם טריל

חומצה פולית

על ידי אפרת* » 11 אוקטובר 2012, 09:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, היום עשיתי בדיקה ביתית ויצאה חיובית. אני כל כך שמחה אך גם עם זאת חוששת מפני שעדיין אין לי את "בחילות הבוקר" ואני לא מרגישה שינויים בגוף שלי. יש לי נפיחות בשדיים וכאבי ראש שבאים והולכים במהלך היום.. לפי מחשבון השבועות אני נמצאת בשבוע 3+7. האם זה הגיוני שאני עדיין לא מרגישה שיוניים או שזה מוקדם מדי? אני מפחדת אפילו להזכיר את המילה הפלה/מחוץ לרחם אבל איך אפשר לדעת זאת?
הרופא נשים שלי יכול לקבל אותי רק שבוע הבא ואני לא יכולה להתאפק מלחץ..
אודה לכן ממש אם תוכלו לספר לי קצת.. תודה רבה ושיהיה יום מקסים!

חומצה פולית

על ידי טל_טל* » 02 אוקטובר 2012, 23:13

אנחנו חושבים להכנס להיריון, קניתי חומצה פולית והתחלתי לקחת ואחרי כמה ימים גיליתי שיש השפעה על העיכול.אז קראתי את כל מה שנכתב פה למעלה,שמאוד עזר והלכתי לקרוא כמה מק"ג יש במה שאני לוקחת וגיליתי 1000 מק"ג. אז מה להפסיק? לקחת 1 כל יומיים?, זה קפסולה עם אבקה אז אי אפשר לחלק. הייתי רוצה להשתמש במוצר של נייצ,ר סנשיין , פרהנטל, אבל כתוב בפירוש שזה רק לנשים בהריון כבר, אז עד שאדע שאני בהריון, זה בסדר להשתמש ב 1000 מק"ג?

חומצה פולית

על ידי טל_טל* » 02 אוקטובר 2012, 23:06

אני מכירה את נייצ'ר סנשיין ומאוד מעריכה את המוצרים שלהם, הם עשו פלאים לאמא שלי שבגיל 70 הפכה למלאת כוחות (אפילו לפעמים יותר ממני) מה שכל מפיץ עושה עם דרך העבודה שלו לאו דווקא קשור לדרך העבודה של החברה. תמיד יש מצב שיש דברים שאני לא יודעת אבל מהנסיון שלי וההרגשה, אני סומכת עליהם.

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 ספטמבר 2012, 20:04

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אשמח לדעת האם ישנה חומצה פולית טבעית/אורגנית לשימוש.
אנא פרטו את שם החברה שמוכרת את המוצר
בברכה
קרני

חומצה פולית

על ידי שנהב* » 15 אוגוסט 2012, 19:16

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אלמונית, אשמח לדעת מה מה היתה "הבעיה" שהרגשת כאבים ורגישות בפיטמות..

חומצה פולית

על ידי שנהב* » 15 אוגוסט 2012, 11:29

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, הפסקתי את הגלולות ואני רוצה להתחיל לקחת חומצה פולית. אתן יכולות בבקשה להמליץ לי על חברה עם הכי פחות תופעות לוואי? יש כל כך הרבה סוגים שאני לא יודעת מה מומלץ.
תודה ובהצלחה לכולן :)

חומצה פולית

על ידי אלמונית* » 07 יולי 2012, 12:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הפסקתי גלולות לפני כחודש...התחלתי לקחת חומצה פולית של 5 מ"ג.. ובשבוע האחרון אני מרגישה כאבים מוזרים בבטן התחתונה ורגישות בפיטמות מישהי יכולה לפענח לי מה זה אומר...ואם 5 מ"ג של חומצה פולית זה יותר מידי???

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 מאי 2012, 17:08

שלום רב,

אני צורכת ברזל עדין של סולגאר (25 מ"ג), כמוסה אחת ביום וחומצה פולית (5 מ"ג), גם כן טבליה אחת ביום. אני בשבוע ה-11 להריוני. האם כדאי לצרוך בנוסף גם פרנטל (לאור הויטמינים הנוספים שיש בו?) או שמספיק לי מה שאני לוקחת כרגע. אני בהחלט אוכלת באופן מאוזן- ירקות ופירות רבים.

תודה!

חומצה פולית

על ידי פלוניתת* » 11 מאי 2012, 23:04

אני בת 23 ורוצה להיכנס להריון הבעיה שאני בקבע ובצבא לקבוע תור לרופא נשים לוקח חודש לפחות, הפסקתי עם הגלולות וקניתי חומצה פולית 5 מ״ג קופסא חומה עם כחול, אני מפחדת להתחיל לקחת אותה מכון שקראתי את ההוראות ורשום שם שאסור להשתמש בלי להתייעץ עם רופא ועוד כתוב שאסור להשתמש בכדורים כל יום כי זה לא בריא לפוריות.... מה לעשות..???

חומצה פולית

על ידי מישהי* » 12 אפריל 2012, 13:07

לט= לא

חומצה פולית

על ידי מישהי* » 12 אפריל 2012, 13:07

מחקרים בשנים האחרונות מדווחים על כך שעודף ח. פולית מציף את הכבד ומעלה סיכון משמעותי לממאירות בגוף (של האדם, לט דיברו על עוברים או נשים בהריון).

התוצאות היו כל כך חותכות שהפסיקו לפחות מחקר אחד באמצע. מומלץ לקחת רק את המינון היומי המינימלי - 400 מ"ג.

אין לי זמן לגוגל עכשיו אבל תקלידו בגוגל את המילים הרלוונטיות ותקראו על המחקרים הנל.

אני אישית ממליצה לא להציף את הגוף בויטמינים. גם כשצריכים תוספים לפזר את הנטילה שלהם לאורך היממה כמה שאפשר.

חומצה פולית

על ידי גלי_לבנדר* » 12 אפריל 2012, 10:51

אני שמעתי שיש קשר בין עודף חומצה פולית ולשון קשורה..

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אפריל 2012, 22:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

באותו נושא... קיבלתי המלצה מרופא הנשים לקחת חומצה פולית לפני כניסה להריון. בתום לב רכשתי תוסף של סולגאר - 800 מ"ג לטבליה. רק לאחר מכן ראיתי בפורומים השונים שההמלצה היא למינון של 400 מ"ג בלבד. האם כדאי להחליף את החפיסה? מה למעשה ההבדל ולמי מיועד המינון של 800 מ"ג? תודה

חומצה פולית

על ידי עדי* » 25 מרץ 2012, 00:21

כמה חומצה פולית צריך לקחת 800 מק"ג או 5 מ"ג?

חומצה פולית

על ידי :)* » 23 ינואר 2012, 12:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לגבי חומצה פולית -
אם יש לי חפיסה של 5 מ"ג, האם אני יכולה לקחת כדור בשבוע במקום לקחת כל יום 800 מיקרוגרם, כמו שאמר לי הרופא?
(שכחתי לשאול אותו...)

חומצה פולית

על ידי גל* » 03 ינואר 2012, 22:52

למיטב ידעתי אין בעיה לקחת חומצה פולית וגלולות ביחד, אין קשר בינהן... אבל רצוי להפסיק עם הגלולות קצת לפני שמחליטים להיכנס להריון ולתת לגוף להתנקות מההורמונים (אפשר בזמן הזה להשתמש באמצעי מניעה אחרים...).
אחרי שנכנסים להריון צריך להמשיך לקחת חומצה פולית לפחות בשליש הראשון.

חומצה פולית

על ידי שולה* » 03 ינואר 2012, 21:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום
הבנתי מהרופא נשים שצריך לקחת 3 חודשים לפני שמתכננים הריון חומצה פולית... 1. האם זה אומר שאני יכולה לקחת 3 חודשים חומצה פולית וגלולות יחד?
  1. אם לקחתי 3 חודשים ונכנסתי להריון אז להפסיק את החומצה? או להמשיך? אם להמשיך אז עד איזה שלב בהריון צריך להמשיך? יש הגבלה?
4 האם יש חברה מומלצת שכדאי לקחת של חומצה פולית? ומה המינון האידיאלי לאישה?

המון תודה!!

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 דצמבר 2011, 13:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

קבלתי מרופא המשפחה חומצה פולית בכדורים,קראתי שזה עלול לגרום לסרטן, האם אפשר להמליץ לי על איזה שהי חברה טבעית ובטוחה במקום הכדורים של הרופא?

חומצה פולית

על ידי שני* » 25 אוקטובר 2011, 09:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מתי מומלץ לשתות את החומצה הפולית בוקר/צהריים/ערב?

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ספטמבר 2010, 14:12

תודה על תשובתך ועל ההפנייה לאתר

חומצה פולית

על ידי מייגן_לי* » 27 ספטמבר 2010, 17:19

עשיתי בדיקה בבקיקות דם לפני ההריון הקודם שלי. זה אפשרי.

תאכלי הרבה עלים ירוקים ועדשים. אם את קוראת באנגלית, זה שווה להיכנס. http://www.whfoods.com/genpage.php?tnam ... nt&dbid=63
אני מרגישה כל כך רעה בהתחלת הריון שאי אפשר לבלוע שום כדור. הרופאה שלי לא דאגה, ואמרה שכדאי לאכל עלים ירוקים. וזה היה יותר קל כשהשלב של בחילות עבר.

בהצלחה.

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 ספטמבר 2010, 11:01

אני מתכוונת להיכנס להריון ממש בקרוב והרופא המליצה לי לקחת חומצה פולית, אני צמחונית וטבעונית ואוכלת מאוד בריא (לחם מחיטה מלאה עם טחינה בבוקר, עדשים ובורגול או אורז בצהרים, שקדים אגוזים והמון פירות וירקות במהלך היום בנוסף אני גם לוקחת תוספת של B12 באופן קבוע) והייתי מעדיפה שלא לקחת ויטמינים אם אין צורך, נראה לי שעדיף שהויטמינים יגיעו מהאוכל ולא לקחת תוספת סתם השאלה אם ניתן להגיע לכמות המספקת מהמזון? ואיך אפשר לבדוק את זה? אם הערכים משתנים בהתאם לתזונה היום יומית? (הרופא אמרה לי שלא בודקים אלא ממליצים לכולם לקחת) תודה!

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2010, 13:17

שלום,
אני בת 40, צמחונית שאוכלת מעט דיברי חלב, ירקות ופירות והרבה קטניות. מחפשת תוסף/מולטי ויטמין המכיל ויטמינים A+B (מ"ג 500) ווטמינים C,D,E מגנזיום 400 מ"ג, סידן 1,000 וברזל ואבץ בסביבות 10 מ"ג וחומצה פולית (אין לי מושג כמה אני אמורה לצרוך ממנה).

תודה,
עדי

חומצה פולית

על ידי אנונאימא* » 28 דצמבר 2009, 17:04

בכל אופן, לא מומלץ לקחת את המינון שממליצים לפעמים רופאים - 5 גרם (5000 מק"ג).

כמה טעויות:
רופאים לא רושמים 5 גרם אלא 5 מ"ג (מיליגרם, אלפיות הגרם)
5 גרם לא שווה 5000 מק"ג אלא 5,000,000 מק"ג (מיקרוגרם, מיליוניות הגרם)
(5 מ"ג = 5000 מק"ג כלומר רופאים אכן רושמים 5000 מק"ג)
הסיבה שזה מה שהם רושמים היא, שהמרשם נחוץ אך ורק לתוסף שהקופות משווקות, שהוא גרוע, אין ממנו ספיגה טובה, ולכן הכמות בו ענקית.

חומצה פולית

על ידי יערה* » 13 מאי 2009, 15:01

הסיבה שחברות נזקקות לשיווק רשתי זה מפני שהמוצרים אינם מספיק אטרקטיביים. בהגיון פשוט, לו היה לכם מוצר טוב, לא הייתה שום סיבה לשווק אותו כך, אם הוא מספיק טוב, אנשים יקנו, והרבה. אני מכירה כמה אנשים (חברים וקרובי משפחה) שנפלו כל כך חזק עם השיווק הרשתי הזה - זו נוכלות ועבודה בעיניים!!!. כמה שאני מקפידה לצרוך הכל טבעי (ואני מאד מקפידה) אעדיף משהו עם דברים סינטטים על פני מוצר משיווק רשתי - הם פשוט לא אמינים בעיני בכלום!

חומצה פולית

על ידי בהריון* » 08 מאי 2009, 10:57

תודה על תשובתך.
למעשה, אני אקח מבלי לדעת האם יש לי חוסר... אבל אני מבינה שלא ידוע על נזק שיכול להגרם מכך, פרט למיסוך בי 12 וברזל.

חומצה פולית

על ידי חופש_גדול* » 07 מאי 2009, 22:53

המינון המומלץ הוא 400-800 מק"ג. את יכולה לקחת את התוסף הזה בלב שקט.
בכל אופן, לא מומלץ לקחת את המינון שממליצים לפעמים רופאים - 5 גרם (5000 מק"ג).
לחומצה פולית יש סוג של "מערכת יחסים" עם בי 12 וגם עם ברזל. אלו פרמטרים שניתן לבדוק בבדיקת דם ולקחת רק אם חסר. חומצה פולית מסיסה במים כך שעודפיה מופרשים בשתן.

חומצה פולית

על ידי בהריון* » 07 מאי 2009, 08:22

שלום,
שאלת הבהרה לגבי חומצה פולית - תוסף של נוטרילייף, עליו כתוב שמשקל כל טבליה הוא 240 מ"ג ובתוכה 800 מק"ג מהרכיב חומצה פולית.
האם זה מינון שמומלץ לנשים לפני הריון ובתחילת הריון?
בדף יש דיונים על מינון 400 מק"ג.

האם יש בדיקת דם נפרדת לחומצה פולית, או שיש מרכיב בבדיקת הדם הכללית שמעיד על רמת החומצה הפולית.
תודה!

חומצה פולית

על ידי מורי* » 01 מאי 2009, 14:49

שלום,רציתי לשאול אם משהו יודע משהו על המנעות מגלולות כמה חודשים לפני כוונה לכניסה להריון..קצת הסבר..וכמה זה הכרחי
...תודה

חומצה פולית

על ידי סודית* » 28 אפריל 2009, 07:47

זה שלקיחת חומצה פולית יכולה להוריד את הסיכוי למומים לעובר, לא אומר שאי לקיחת חומצה פולית גורמת מומים לעובר... תירגעי.
אפשר לא לקחת ח"פ אף פעם בחיים ועדיין ללדת ילדים בריאים.
חוץ מזה, איך התזונה שלך? אם את צורכת חלק מהמזונות ש{{}}ורד לב מנתה למעלה (שמרים, שמרי בירה, עלים ירוקים (תרד, מנגולד, כרובים, צמחי תבלין ועוד), קטניות, נבטים, אגוזים, בוטנים וכבד), אז יש עוד פחות סיבה לדאגה.
וחוץ מזה - מזל טוב!

חומצה פולית

על ידי הגרגר_והדג* » 27 אפריל 2009, 20:07

שלום, באמצע שבוע שישי בערך... עוד לא ראיתי רופא. לא תוכנן וגיליתי רק לפני שבוע- רק אז התחלתי לקחת חומצה פולית. האם זה בסדר? האם יכול להיות שכבר נגרם נזק לעובר כי לא לקחתי?

חומצה פולית

על ידי Mamy_Shell* » 27 אפריל 2009, 19:58

השתמשתי ועדיין משתמשת בחומצה הפולית שלהם בהנקה.
אמנם אין לי מקור להשוואה, אבל לי באופן אישי לא הייתה עצירות בעקבות השימוש בה, אז לי היא התאימה.

חומצה פולית

על ידי מיכלול_ה* » 18 אפריל 2009, 22:10

אני קיבלתי המלצות על המוצרים של החברה הזו לפני שהם החלו לשווק את המוצרים שלהם בארץ בשיווק רשתי. אני לוקחת כמתוספי תזונה של החברה הזו בגלל בעיות ספיגה אני מקפידה לקחת תוספים באופן קבוע כבר כמה שנים) ובגלל שקיבלתי המלצות על החברה הזו עוד לפני שהיו בשיווק רשתי אין לי שום דבר נגדם או בעדם. בכל מקרה אני יכולה להעיד שבהריון הז ההרגשתי הרבה יותר חיונית ובריאה מההיון הקודם (אבל אי אפשר לבודד את עניין התוספים באבחנה הזו).
וסתם נקודה למחשבה: כמעט לכל תרופה שרופאים נותנים בימינו יש אינטרס מתחת לפניי השטח ומערכת ענקים של שיווק. למשל הלכתי לרופא נשים אחריי הלידה ובכלל בלי לשאול אם אני רוצה רשם לי מרשם לגלולות למניעת הריון.
אז לא שזה משנה משהו לגבי העניין שהחברה הזו פועלת בדרך של שיווק רשתי אלא שזה אומר שמלעיטים אותנו הרבה פעמים בדברים שלא צריך ותצטרכי למצוא אדם שאת כן סומכת על ההמלצות שלו או לסמוך רק על עצמך.

חומצה פולית

על ידי לב_נדר* » 18 אפריל 2009, 20:54

כן...לי רשמה את זה מרצה שמלמדת באחת האונבירסטאות הגדולות, בגלל זה היה לי אמון מלא בה, [זה וגם ששלמתי מחיר מלא עבור ה'אובייקטביות' שלה...]

חומצה פולית

על ידי פלונית* » 18 אפריל 2009, 20:31

לב נדיר ,תודה.

באמת הופתעתי שרופא גניקולוג בכיר ,מנהל מחלקה בכיר בבית חולים פתח פנקס ורשם לי בנונשלנטיות מעין מרשם לתרופה הזו...זה לא אתי מצידו...מי יודע כמה כסף הוא עושה מההפצה הזו.
האמת היא שלא ראיתי עוד מוצר כל כך עשיר בדברים שנחוצים להריון: גם משהו נגד בחילות,גם ברזל וגם חומצה פולית וגם אומגה 3 בכמויות גדולות (בהנחה שבאמת יש את כל הדברים האלו ושזה לא עבודה בעיניים) ולכן-אם אשמע עוד דברים טובים אולי אוותר על ה 50 ש"ח של הקופון המוגזם למשווק ובכל זאת ארכוש אחד ובמידה וכן - אני אשמח להעזר במייל עם ההנחות...נהייה בקשר...בהמשך.

חומצה פולית

על ידי לב_נדר* » 18 אפריל 2009, 20:20

לי היה נסיון רע מאוד עם החברה הזו הדרך השיוווק שלה, נפגשתי עם הומאופטית באופן פרטי ושלמתי לה סכום מלא על שעת יעוץ [550 ש"ח] הייתי במצוקה אמיתית וזה יצא במהלך השיחה, האישה הזו לא ידעה אותי שהיא משווקת שלהם [בדיעבד משווקת בכירה, דרגת זהב] ורשמה לי מוצרים בסכום רב , רק כדי להכניס אותי ללא ידעתי לרשימת המפיצים, כל המוצרים שעלו מעל 700 שח היא טענה שנחוצים לי בדחיפות [גם כפולים לדוגמא שמן פשתן ואומגה 3, וגם בכמיות מופרזות 3 פעמים ביום]. בכל אופן למרות סימני השאלה הרבים שעלו לי במהלך הפגישה רכשתי את המוצרים וקיבלתי יחד איתם את כל חוברות השיווק. והיו לי כמה מסקנות:
  1. המחיר היקר של המוצרים שלהם נובע כי המפיץ גוזר קופון [לפעמים יותר מ-50 ש"ח לצנצנת]
  2. אי אפשר לסמוך על הממליצים שלהם, גם רופא, הם פשוט לא אמינים, ההומאופטית הזו ששלמתי לה על הפגישה באופן פרטי לא ידעה אותי שהיא עובדת אצלם ומרוויחה מכל קניה, לכן בעיני עדיף לקנות סולגאר בחנות, וגם לצמצם את המחיר שנובע מתיווך.
  3. המוצרים שלהם לא כאלה טובים, והתאריכי פג תוקף שלהם מאד קצרים
  4. אם את בכל זאת רוצה לקנות אצלם ,אני יכולה להעביר לך את המיילים שהם עדין שולחים לי עם הנחות של 20-40%
בהצלחה ומזל טוב

חומצה פולית

על ידי פלונית* » 18 אפריל 2009, 19:05

לעוגיה - את GNC לא מכירה, סלוגאר מאוד מפורסמת וזה קצת מרגיע אבל יכול להיות שגם אם הייתי קונה סלוגאר הייתי בודקת מה כתוב ודואגת במידה ולא היה כתוב על האריזה "נרקח על ידי רופאים" או "בכפוך לתקנון משרד הבריאות",באישור משרד התרופות" וכו וכו'..
אני הופתעתי מזה שרופא רשם לי כביכול מרשם לתרופה הספציפית הזאת...זה לא מוזר?
זה אכן NSP טוב לדעת שלמישהי יש ניסיון טוב עם המוצרים שלהם,המוצרים נעשים על ידי מדענים/ביולוגים/רופאים? (לא ראיתי את זה כתוב באתר שלהם בעיברית)ומאושר ו/או נבדק על ידי גורם חיצוני?

חומצה פולית

על ידי מיה_גל* » 18 אפריל 2009, 18:37

שלום פלונית,
לא מכירה את המוצר הספציפי, אבל כן מכירה מוצרים אחרים של החברה (אם אכן מדובר ב-Nature's Sunshine Products - NSP)
וזו חברה גדולה ואמינה עם מוצרים טובים ויעילים.

חומצה פולית

על ידי ה_עוגיה* » 18 אפריל 2009, 18:09

במה אותה חברת שר"ש שונה מסולגאר או GNC?
למה לאחד את מאמינה ולשני לא?

חומצה פולית

על ידי פלונית* » 16 אפריל 2009, 21:56

מתכננת הריון נוסף, רציתי להתחיל לקחת את הכדורי ברזל/חומצה פולית שלקחתי בהריון הקודם,הופתעתי לגלות בשיטוט באינטרנט שהרופא רשם לי מרשם ידני לתרופה ששייכת למוצרי הרישות העיסקי סנשיין,אני ממש נרתעת מהמוצרים שלהם,כי תמיד נראה לי שיש דגש על השיווק והמכירה ולא על איכות ואמינות המוצרים,זה מה שכתוב על המוצר:



₪188.00 :מחיר למטופל



NATURE'S PRENATAL VITAMIN (180)
נטורל פרהנאטאל

"הסיוע התזונתי להריון והנקה בריאים"


מינון מאוזן של ויטמינים ומינרלים להריון והנקה בריאים
כל טבליה מועשרת ב-800 מק"ג חומצה פולית, ברזל ואבץ
מכיל נוגדי חימצון המסייעים להפחתת נזקי רדיקלים חופשיים
מכיל זנגוויל המסייע במניעת והפגת בחילות בוקר
בטוח לשימוש בתקופת ההריון וההנקה

לתזונה מאוזנת ועשירה בחומרים מזינים במהלך ההריון
.השפעה רבה על תקינות ההריון ובריאות האם והעובר
נטוראל פרהנאטאל פותח כדי לענות על הדרישות
.והצרכים הייחודיים של נשים בהריון ונשים מניקות
התכשיר מכיל מינון מאוזן של ויטמינים ומינרלים
.שמיועדים לתמוך בצרכי האם והתינוק

,כל טבליה מועשרת ב 800 מ"ג חומצה פולית
,שעשויה להקטין את הסיכון למומים מולדים
ברזל המסייע למניעת אנמיה (חסר ברזל) – תופעה
נפוצה בנשים בהריון, אבץ המסייע לשמירה על הריון
תקין והתפתחות טובה של העובר (רמות האבץ בדם
(בשליש השני להריון חשובות למשקל העובר בלידה
,ומגנזיום – למניעת התכווצויות ברגליים
.האופייניות לנשים בתקופה זו

בנוסף מכיל התכשיר גם זנגוויל, הידוע ביכולתו להקל
.על בחילות, צרבות ועל פעילותה של מערכת העיכול

התכשיר בטוח לשימוש ואינו מכיל חומרי טעם וצבע
,מלאכותיים, חומרים משמרים, ממתיקים, סוכר, שמרים
.גלוטן, לקטוז, חלב, סויה או חיטה


השאלה שלי : כיצד אדע אם זה באמת מה שיש בפנים או שסתם עובדים עליי? האם רופאים ואוקחים רקחו את התרופה הזו? יש על זה פיקוח? האם כדאי להמשיך ולקחת את זה?
(בהריון הקודם הרגשתי עם זה מעולה ויצא לי ילד תקין ואף גאון אבלזו לא הוכחה לאמינות המוצר).
חמישהי יש ניסיון עם זה?

חומצה פולית

על ידי הריונית_אלמונית* » 23 מרץ 2009, 18:04

תודה ענבל. יש לי תוסף אחד ממקור טבעי- אורגני (שאחריו הפיפי בהיר) ואחד רגיל של GNC שאחריו הרבה יותר כהה (מסקנה משימוש ממושך מאוד)- אני תוהה מה זה אומר?

חומצה פולית

על ידי ענבל_נתן_בר* » 23 מרץ 2009, 17:03

לפלונית- את יכולה לרסק, אין בעיה.

חומצה פולית

על ידי ענבל_נתן_בר* » 23 מרץ 2009, 17:03

זה לא עודף ולא קשור לספיגה. יוצא בפיפי בכל נטילה של קומפלקס B. תקין לחלוטין.

חומצה פולית

על ידי הריונית_אלמונית* » 23 מרץ 2009, 16:07

האם מישהו יודע אם כשהשתן נצבע בצהוב זרחני זה בגלל שיש לגוף עודף מויטמיני B ואלו הם העודפים, או שמא אין ספיגה טובה שלהם בגוף והתוסף פשוט מתמוסס ונשטף החוצה?

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 פברואר 2009, 23:41

שלום,

אני בשבוע שישי וקשה לי לבלוע את הכדורים, האם יש בעיה לרסק אותם?

תודה רבה,
כיף שיש איפה לשאול!

חומצה פולית

על ידי אורי_יורמן* » 28 אפריל 2008, 13:01

האמת שבדיוק עשיתי בדיקת דם שבדקה את זה (אבל זאת לא בדיקת דם רגילה, זה מהדברים שצריך לבקש במיוחד)

חומצה פולית

על ידי בונבון_ופרח* » 28 אפריל 2008, 12:53

איך אפשר לדעת אם יש לי אכן מספיק פולאט? האם בדיקת דם רגילה?

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אפריל 2008, 00:04

ומוסיף גיא בן צבי- על פי המאמר הזה שהוא מאין "מטה מחקר" Meta Study המסכם את כל הידוע על חומצה פולית עד היום, חומצה פולית איננה מזון ולא קיימת במזון טבעי.
הויטמין המצוי במזון והנחוץ לגוף הינו פולאט או folate ויש סוגים ונגזרות שונים של ויטמין B זה.
החומצה הפולית הינה מוצר סינטטי אשר מצאו כי הוא מהווה מקור יעיל מאד (יעיל מדי) ליצור folate בגוף.
לסיכום המאמר הכבד הזה לפחות על פי הבנתי אומר כך:
אין לתסף חומצה פולית לאף אדם (גבר, אישה, אישה הרה, ילד או זקן) שאין אצלו מחסור בפולאט. תיסוף בחומצה פולית למי שאין אצלו מחסור בפולאט הינו מזיק במגוון רב של דרכים והסיכון עולה לעין ערוך על התועלת.
תיסוף חומצה פולית הינו חיוני רק לנשים שיש להם מחסור בפולאט על מנת למנוע פגם בהתפתחות מערכת העצבים אצל העובר הנקראת NTD או Neural tube defect
כמובן שעדיף לקבל את המנה הנדרשת של פולאט ממזון טבעי, כלומר מבשר ומוצרי מזון מהחי...
גיא

חומצה פולית

על ידי תמי_גלילי* » 27 אפריל 2008, 00:43

article]מאמר שמביא גיא בן צבי page[/po].asp?id=60&scid=34 לגבי תיסוף חומצה פולית.

חומצה פולית

על ידי גילי* » 20 אוגוסט 2007, 11:50

מישהי יודעת אולי למה מופיעים סימנים כחולים בצורה מוגזמת (מכל מכה קטנה) על העור? אני זוכרת שזה קשור לחוסר במשהו אבל אני לא זוכרת מה...

חומצה פולית

על ידי תמר* » 29 יולי 2007, 06:28

אני לוקחת תוך כדי האוכל, מתוך מחשבה שזה תוסף מזון ולכן יהיה קל יותר לגוף למצות אותו אם הוא בא יחד עם מזונות אמיתיים (הפעלה יעילה של מיצי הקיבה וכל זה).

חומצה פולית

על ידי נעמה...* » 29 יולי 2007, 06:03

שאלה: חומצה פולית צריך לקחת אחרי/לפני/בזמן אוכל?

חומצה פולית

על ידי ורד_לב* » 19 אפריל 2007, 10:45

ממליצה מאד על תוספים ממקור טבעי ולא סינטטיים. הרופא ייתן לך מרשם לתוסף סינטטי.
הטבעיים נספגים הרבה יותר טוב בגוף ואינם גורמים- בד"כ- לתופעות לוואי

חומצה פולית

על ידי טלוש* » 17 אפריל 2007, 13:03

ורד ושיריק תודה על התשובות.

מתוך פחד להרגיש לא טוב בהריון (בעקבות הריון קשה מאוד של חברה טובה ולמרות שאני בעצמי הרגשתי מעולה כל ההריון הראשון) וגם מדאגה לעובר אני מעדיפה להכין את הגוף והנפש לקראת ההריון, אתמול כבר הייתי אצל רופא משפחה לבדוק מה קורה עם הB12 והברזל והיום אלך לרופא נשים לקבל מרשם לחומצה פולית, שמשום מה רופא המשפחה אמר שקודם נראה לפי הבדיקות אם צריך....אבל משום מה מרגיש לי נכון להכין את הגוף שלושה חודשיים או חודשיים לקראת ההריון בייחוד לאור האוכל הלא אורגני שאני אוכלת וכל הבעיות הבראותיות שהתעוררו בתקופה האחרונה...

חומצה פולית

על ידי שיריק* » 16 אפריל 2007, 19:39

טלוש, בשביל חומצה פולית לא צריך מרשם רופא. קני פרהנאטאל - ויטמינים לנשים הרות וקחי טבליה - מספק לך ברזל וחומצה פולית.
ולגבי התזמון- זה שיש המלצה זה יופי. ההמלצה הזו קיימת מה, 10-15 שנה? ולפני? לא נולדו ילדים? ולא כולם היו עם מומים של קו האמצע.. תתחילי לקחת עכשיו, תתחילי לנסות. העובר ייקח כל מה שהוא צריך- לא יהיה לו מחסור. מקסימום לך יהיה קצת מחסור.. וגם זה לא בטוח- הרי לא בדקת מה רמת החומרים האלו אצלך...

חומצה פולית

על ידי ורד_לב* » 16 אפריל 2007, 18:57

ג'ינ ג'ית אפשר לתת לה את ה 12-B המיועדים להנחה מתחת ללשון (מה שכתבת), זה בהחלט אמור לעשות את העבודה.
לגבי האדם השני, צריך פשוט שהוא יהיה במעקב של בדיקות כל כמה זמן בכדי לראות מה הרמה של הויטמין אצלו. ייתכן והוא במצב בסדר. זה לא צריך להיות בעייתי, אבל שווה להיות עם היד על הדופק. הוא יכול להתחיל לבדוק עכשיו ולראות מה המצב ולפי זה לחשוב מתי לבדוק שוב.
_
טלוש, את יכולה לקחת חומצה פולית עם 12-B כבר מעכשיו, אם את יודעת שיש לך מחסור ב 12-B יש כדורים משולבים. כדורים ממקור טבעי אינם אמורים לעשות תופעות לוואי (חברות כמו סולגאר, twin lab, אלטמן וכו').

חומצה פולית

על ידי טלוש* » 16 אפריל 2007, 09:47

_שלום לכולם,
אנחנו מתכוונים להתחיל לנסות להכנס להריון. פתאום זה נהיה לנו דחוף להתחיל כבר עכשיו (תאריכים, תוכניות וכד'). העניין הוא שאני יודעת שיש לי חוסר ב B12 ועכשיו גם קראתי שחשוב לקחת חומצה פולית 3 חודשים מראש. מה קורה אם אין לי את השלושה חודשים האלו? בנוסף, יש לי תור לרופא נשים רק באפריל ואני לא רוצה לחכות עד אז. שאלתי - האם כדאי להתחיל לקחת כבר עכשיו משהו משולב של ברזל וחומצה פולית? באיזה מינון? ואילו כדורים עושים הכי פחות עצירויות/שלשולים ושאר תופעות?
תודה_
מחזירה את השאלה הזו כיוון שהיא רלוונטית גם לי...אשמח לתשובה. תודה

חומצה פולית

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 16 אפריל 2007, 01:52

ורד, עברת, ועוד במהירות האור :-D !
אפשר פשוט לקנות לה תוסף של ויטמין בי 12, הרגיל ההוא עם ה- 1000 מק"ג? התזונה שלה לא עשירה במיוחד (אם כי היא אוכלת בסדר גמור), וכל המולטי ויטמינים למיניהם לא טובים לה לקיבה. כרגע היא נוטלת חומצה פולית 5 מ"ג לבד, אז אפשר להוסיף רק ויטמין בי 12 בבליעה?

לגבי ההזרקה המוטעית של כמות גדולה מדי של ויטמין בי 12. כתבת שזה מבאס... השאלה אם זה מזיק לגוף או שזה מתנקז החוצה?

חומצה פולית

על ידי ורד_לב* » 15 אפריל 2007, 22:03

הנה, הנה אני עוברת...
רמת ה 12-B שתארת אינה ממש תקינה. היא בנורמה, נכון, אך עדיין נמוכה.
מאחר והבדיקה הרגילה אינה עושה אבחנה בין הויטמין במאגרים או בדם רצוי שהרמה תהיה מאזור 400 מק"ג ומעלה, כך שתוצאה של 300 אינה מספקת אותי ומצריכה ברור נוסף- מדוע זה כך? האם יש בעיית ספיגה? האם לא אוכלים מספיק?
מאחר ואת מתארת חומצה פולית ברמה נמוכה גמכן זה מעלה את החשש לאנמיה על הרקע הזה. צריך לברר גם מהי תמונת הברזל (בדם, המוגלובין ובמאגרים).
חומצה פולית ברמה כזו לקשישה יכולה להצביע על אנמיה, שאולי קשורה בחוסרים נוספים. בהחלט יכולה להסביר תשישות כרונית. מאחר ומדובר בקשישה יש סבירות גבוהה לבעיות של ספיגה, לאי אכילה מספקת של מזון מזין ולאיטיות כללית של מערכות הגוף. זה מצריך טיפול.
כאשר יש מחסור ב 12-B אחת האפשרויות היא באמת לתת זריקות ואז המינונים באמת גבוהים, בכדי להעלות את הרמה. כשמדובר בטעות זה באמת יכול לבאס... צריך לעקוב עם בדיקות דם ולראות מה הרמה של הויטמין אצלו כרגע ואיך הוא מרגיש.

חומצה פולית

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 15 אפריל 2007, 04:32

ורד הדף הזה גרם לי לחשוב לא מעט, ואני אשמח למענה על כמה שאלות שצצו בעקבותיו:
כתבת משהו על מיסוך של ויטמיני B 12 את החומצה הפולית וההיפך. השאלה היא האם ויטמין בי 12 תקין (300 בערך) וחומצה פולית לא תקינה (4) מעידים על משהו ממוסך או שאפשר לסמוך על האמינות של המדדים?
חומצה פולית בדרגה 4 לקשישה יכולה הלסביר חולשה כרונית?
שלישית, נדמה לי שמישהו במשפחה שלי קיבל זריקות במינון מפלצתי של ויטמין בי 12 עקב טעות של אחות - יש מקום לדאגה (אדם מבוגר כבן 70)?
תודה, בתקווה שתעברי פה.. :-)

חומצה פולית

על ידי כדורית* » 28 ינואר 2007, 20:15

יצא לי בבדיקת דם כדוריות אדומות בערך של 3.71 כאשר המינימום הוא 3.8. האם יש מקום לדאגה? אני בשבוע 9. תודה.

חומצה פולית

על ידי רוח_ערב* » 28 ינואר 2007, 19:43

אני מכירה גם המלצות לאישה לקחת בכל שנות הפוריות.
למשל אני ואני עוד לא בת 30! אני צריכה לקחת למשך שארית חיי ולמרות זאת אני שוכחת כול הזמן.. (מכירה גם גברים שלוקחים מאותה סיבה)

חומצה פולית

על ידי מנסה_לעזור* » 28 ינואר 2007, 13:01

ב'פרנטל' של סולגר, המיועד להריוניות ומניקות, יש חומצה פולית אז אני מניחה שזה לא רק מותר אלא אפילו מומלץ.

חומצה פולית

על ידי בשמת_א* » 27 ינואר 2007, 23:14

האם זה בסדר לקחת חומצה פולית תוך כדי הנקה?
כן.

חומצה פולית

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 ינואר 2007, 22:05

יש כאלו שאפילו ממליצים על כך.
אני מכירה גם המלצות לאישה לקחת בכל שנות הפוריות.
לא יודעת מה בדיוק היתרונות של החומר אבל ממה שהבנתי עודפים מתפנים כך שאין נזק,
הוא עובר בהנקה וחיוני גם לתפקודי מוח מסוימים.

חזרה למעלה