על ידי צפריר_שפרון* » 30 דצמבר 2001, 16:38
נעה,
אני מאוד שמח שאת מביאה לי ציטטות מדברים שאמרתי לשסועה. היא העלתה מצב שנראה בלתי אפשרי בזוגיות ובחיי נישואיה, מתוך נסיוני העליתי בפניה אופציה "להצלת הקשר". בין זה ובין יחסי הוירטואליים עם ורד ושתי רגליים אין כל קשר. אין לי כל עניין בהן באופן אישי להמשך היחסים ולא משנה לי כלל וכלל אם בעקבות דברי הן נעלבו או "עוזבות" את הפורום, כמו ילד ש"זורק את עצמו".
מעבר לכך, אני אינני חושב שהערותי לא היו במקום. את חושבת שהערותי לא היו במקום, ובאופן תמוה למדי את גם מצפה ממני ש אני אמחק את דברי. זה לא רק שאיני מסכים אתך שצריך למחוק את דברי, זה שאיני מסכים אתך שלדעתך, בקשר למה ש אני צריך לעשות, עם מה שנראה לך לא הולם, יש מקום בכלל.
ראי, יש כאן דיאלוג, בוטה אמנם, אבל את מצפה שאני אתנצל מכיוון ש לך לא נראה משהו?
אני עדיין מחזיק בדעתי שהמניפולציות של ורד ושל שתי רגליים זהות. ואיני חש כל צורך לרכך את מי מהן על מנת ליישר את ההדורים איתן ועניין זה הרי הוא הדדי.
אם יש הקבלה למקרה של שסועה, הרי כאן מומלץ ביותר על גירושין.
נאווה,
יישר כוח.
שתי רגליים,
אני לא בקשתי ממך ללכת, זו את שרמזת שאת יכולה להסיק מסקנות כמו ורד וכו'.. על כן ציינתי שמצדי אין כל בעיה, הן עם היותך כאן או אם את אינך. לא בקשתי ממך לבוא או ללכת ולכן צעקותייך אינן רלוונטיות.
נטייתך לראות בכל משפט שנכתב כאן משהו אישי נגדך ראויה להתייחסות יותר מעמיקה אבל זה לא המקום והזמן להכנס לכך (ראי כאן למעלה את שאלתה של בשמת ותגובתך הקופצנית משהו כאילו הדברים מכוונים אלייך, כשבפועל לא היו דברים מעולם).
אני אינני מתיימר לייצר חותמי מרפא. אני אכן מייצר אותם.
ועכשיו ברצינות:
כמעט כל מה שכתבתי (במיוחד מה שעצבן והעליב וכן הלאה...) היה מניפולציה אחת גדולה על מנת להקצין את חוסר הנעימות או היעדר הנימוסים שכנגדן יצאו שתי רגליים וורד. שתי רגליים נופפה באצבע מאשימה על היות הכותבים בפורום לא רגישים למה שקורה בארץ, כשהמסר הסמוי (והגלוי) שלה היה "עד מתי תמשיכו לרחף.. רק אני עם שתי רגליים על הקרקע... נו נו נו". ורד באה בשם חנה בבלי והצביעה על כך שהפורום "לא נעים" מבחינת השפה והנימוס וכן הלאה...
אותה "עמידה מן הצד" אשר מביאה איזו אמירה, כאילו מי שכותב כאן אמור להיות מנומס או סובלני יותר, מאלה שאינם חיים באותה דרך, אשר מרשים לעצמם לבקר ביקורת לא עניינית דרך שאינה דרכם, ומוכיחים את מי שלא חושב כמוהם (תוכחה מעניינת שבבסיסה חוסר סובלנות והיא יוצאת כנגד חוסר סובלנות).
כאן, כאשר לקחתי על עצמי את תפקיד הבוטה והמעליב, הקצנתי את חוסר הסבלנות, היהירות, הצדקנות והלוחמנות. כעת נראה הפורום לפני פעילותי זו ממש רגוע, מנומס ומתחשב.
כל זה נעשה במכוון ומתוך מודעות מלאה, מתוך רצון להדגיש שכולנו, כל בני האדם, ככל האדם. מדוע לרופא מותר להיות חולה ולמטפל האלטרנטיבי אסור?
תכופות, נדרשים המחנכים בבית לעמוד בתנאים חמורים בהרבה מאשר אילו היו "קונבנציונליים". כך גם כאן, שומרי המוסר, הנימוסים וההליכות כאילו מצפים ממי שמחנך בבית או כותב על תחושותיו בחייו האלטרנטיביים לאבד מאנושיותו ולהפוך להיות צדיק תמים.
אז, כל מי שנפגע, שיבדוק מדוע הוא נפגע. כל מי שנעלבה שתבדוק מדוע היא נעלבה. אני שלם עם עצמי לחלוטין ומתוך שלמות זו אני יכול לומר שזה היה שעור מאלף לכולנו.
נעה,
אני מאוד שמח שאת מביאה לי ציטטות מדברים שאמרתי לשסועה. היא העלתה מצב שנראה בלתי אפשרי בזוגיות ובחיי נישואיה, מתוך נסיוני העליתי בפניה אופציה "להצלת הקשר". בין זה ובין יחסי הוירטואליים עם ורד ושתי רגליים אין כל קשר. אין לי כל עניין בהן באופן אישי להמשך היחסים ולא משנה לי כלל וכלל אם בעקבות דברי הן נעלבו או "עוזבות" את הפורום, כמו ילד ש"זורק את עצמו".
מעבר לכך, אני אינני חושב שהערותי לא היו במקום. את חושבת שהערותי לא היו במקום, ובאופן תמוה למדי את גם מצפה ממני ש [b]אני[/b] אמחק את דברי. זה לא רק שאיני מסכים אתך שצריך למחוק את דברי, זה שאיני מסכים אתך שלדעתך, בקשר למה ש [b]אני[/b] צריך לעשות, עם מה שנראה [b]לך[/b] לא הולם, יש מקום בכלל.
ראי, יש כאן דיאלוג, בוטה אמנם, אבל [b]את[/b] מצפה שאני אתנצל מכיוון ש [b]לך[/b] לא נראה משהו?
אני עדיין מחזיק בדעתי שהמניפולציות של ורד ושל שתי רגליים זהות. ואיני חש כל צורך לרכך את מי מהן על מנת ליישר את ההדורים איתן ועניין זה הרי הוא הדדי.
אם יש הקבלה למקרה של שסועה, הרי כאן מומלץ ביותר על גירושין.
נאווה,
יישר כוח.
שתי רגליים,
אני לא בקשתי ממך ללכת, זו את שרמזת שאת יכולה להסיק מסקנות כמו ורד וכו'.. על כן ציינתי שמצדי אין כל בעיה, הן עם היותך כאן או אם את אינך. לא בקשתי ממך לבוא או ללכת ולכן צעקותייך אינן רלוונטיות.
נטייתך לראות בכל משפט שנכתב כאן משהו אישי נגדך ראויה להתייחסות יותר מעמיקה אבל זה לא המקום והזמן להכנס לכך (ראי כאן למעלה את שאלתה של בשמת ותגובתך הקופצנית משהו כאילו הדברים מכוונים אלייך, כשבפועל לא היו דברים מעולם).
אני אינני מתיימר לייצר חותמי מרפא. אני אכן מייצר אותם.
[hr]
ועכשיו ברצינות:
כמעט כל מה שכתבתי (במיוחד מה שעצבן והעליב וכן הלאה...) היה מניפולציה אחת גדולה על מנת להקצין את חוסר הנעימות או היעדר הנימוסים שכנגדן יצאו שתי רגליים וורד. שתי רגליים נופפה באצבע מאשימה על היות הכותבים בפורום לא רגישים למה שקורה בארץ, כשהמסר הסמוי (והגלוי) שלה היה "עד מתי תמשיכו לרחף.. רק אני עם שתי רגליים על הקרקע... נו נו נו". ורד באה בשם חנה בבלי והצביעה על כך שהפורום "לא נעים" מבחינת השפה והנימוס וכן הלאה...
אותה "עמידה מן הצד" אשר מביאה איזו אמירה, כאילו מי שכותב כאן אמור להיות מנומס או סובלני יותר, מאלה שאינם חיים באותה דרך, אשר מרשים לעצמם לבקר ביקורת לא עניינית דרך שאינה דרכם, ומוכיחים את מי שלא חושב כמוהם (תוכחה מעניינת שבבסיסה חוסר סובלנות והיא יוצאת כנגד חוסר סובלנות).
כאן, כאשר לקחתי על עצמי את תפקיד הבוטה והמעליב, הקצנתי את חוסר הסבלנות, היהירות, הצדקנות והלוחמנות. כעת נראה הפורום לפני פעילותי זו ממש רגוע, מנומס ומתחשב.
כל זה נעשה במכוון ומתוך מודעות מלאה, מתוך רצון להדגיש שכולנו, כל בני האדם, ככל האדם. מדוע לרופא מותר להיות חולה ולמטפל האלטרנטיבי אסור?
תכופות, נדרשים המחנכים בבית לעמוד בתנאים חמורים בהרבה מאשר אילו היו "קונבנציונליים". כך גם כאן, שומרי המוסר, הנימוסים וההליכות כאילו מצפים ממי שמחנך בבית או כותב על תחושותיו בחייו האלטרנטיביים לאבד מאנושיותו ולהפוך להיות צדיק תמים.
אז, כל מי שנפגע, שיבדוק מדוע הוא נפגע. כל מי שנעלבה שתבדוק מדוע היא נעלבה. אני שלם עם עצמי לחלוטין ומתוך שלמות זו אני יכול לומר שזה היה שעור מאלף לכולנו.