הערסית מהשכונה

שליחת תגובה

אין לך לאן לברוח. בכל בריחה שהיא, את/ה לוקח/ת איתך את עצמך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הערסית מהשכונה

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית* » 04 אוגוסט 2014, 21:35

פששש כולן נחשפות בשמן הפרטי...למה מה קרה?

הערסית מהשכונה

על ידי סיגל_פוקס* » 03 אוגוסט 2014, 17:46

כןןן! זכרתי!!

הערסית מהשכונה

על ידי סיגל_פוקס* » 03 אוגוסט 2014, 17:46

הייי @}
(נראה אם יצא פרח...)

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית* » 02 אוגוסט 2014, 20:12

כןןןן

הערסית מהשכונה

על ידי עירית_לוי » 02 אוגוסט 2014, 19:29

אוללה,
טוב שבאת.
מזל שהיה פייסבוק כל השנים הללו מאז ימי השכונה, אחרת מה...? :-)

הערסית מהשכונה

על ידי ברכה* » 01 אוגוסט 2014, 19:28

פשששש ...הרבה זמן לא הייתי כאן
נכון! ברוכה השווה

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית* » 01 אוגוסט 2014, 19:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

פשששש ...הרבה זמן לא הייתי כאן

הערסית מהשכונה

על ידי נטע_ק* » 13 מאי 2013, 22:28

המון זמן לא היית פה... רוצה להפנות אלייך חברה להתייעצות. איך עושים זאת?

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית* » 08 פברואר 2013, 10:53

ווי יוז טו ליב אין אה שו בוקס אין דה מידל אוף דה סטריט :-)

( חבורת מונטי פייטון במיטבה)

הערסית מהשכונה

על ידי סיהרא* » 27 ינואר 2013, 20:55

אצלי בכיתה ז עוד היו מחשבי ענק כאלה עם תרגילים בחשבון ובלי שמץ אינטרנט..

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 25 ינואר 2013, 22:02

אצלי התלמידים בכיתה ז היו הרבה יותר מוכשרים ! ( נרים כוסית לחיי הדמוקרטי בחדרה! ) :-)

הערסית מהשכונה

על ידי סיהרא* » 24 ינואר 2013, 10:00

תודה. הבנתי סופית שמשהו שם מוזר לגמרי. מישהו הסביר לי גם שזה קשור לענין חוקי שהם לא יכולים לכתוב על זה לאיזו מטרה רפואית זה מיועד (לא הבנתי למה), ולכן "מרמזים" לי ע"י השם מה המטרה. כן, זה גם נשמע הזוי.
ולגבי האתר, גם לי הוא היה נראה כמו אתר שילד בכיתה ז בנה לצורך עבודה במחשבים.

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית* » 21 ינואר 2013, 20:22

כמובן יש לי מידע על על הטריליום. אבל טריליום זה טריליום וילקוט הרועים זה קפסלה בורסה. הם לא אחים ולא בני דודים.

חוצמיזה כל הסיפור נישמע נורא מוזר שמוכרים לך משהו ואף אחד לא יודע לעמוד מאחוריו ולומר לך בבהירות מה את מכניסה לגוף שלך.

נכנסתי לאתר המדובר. תיראי- מצד אחד הם מפרסמים שם בגדול שיש להם רישיון משרד הבריאות מצד שני האתר נראה חובבני כאילו מישהו העיר אותו באמצע הלילה והכריח אותו לבנות אתר ..אלק.

כל הסיפור נישמע כמו סיפורי חסמבה מתחילתו ועד סופו.
זה נישמע ככה:
את קונה מטבעון ביוטק מוצר שכתוב עליו קומפלקס ילקוט הרועים.
מצד אחד : יש להם רישיון משרד הבריאות
מצד שני : ילקוט הרועים אסור לשיווק!
מצד שלישי הם קוראים למוצר ילקוט רועים
מצד רביעי אין המוצר מכיל ילקוט רועים
מצד חמישי הם אומרים שילקוט רועים זה בכלל טריליום


בקיצור , אחותי, תעשי לעצמך טובה ועל תיגעי בצמחי מרפא ממקור כל כך הזוי ומפוקפק..
מה חסר איפה ליקנות צמחים ברישיון ושגם יגידו לך מה את מכניסה לגוף???


הינה לך ברא:
http://www.bara.co.il/

הינה לך ראן צמחים:
http://www.ranherbs.com/

תבחרי אחד מהם ויתנו לך מה שאת צריכה בדיוק. (וגם יסבירו לך מה את לוקחת)

הערסית מהשכונה

על ידי סיהרא* » 19 ינואר 2013, 20:14

טוב, אני כבר שלושה חודשים אחרי הלידה, ברוך השם. (וסיהרא זה רק כינוי. ירח בארמית...)
על מה שקניתי היה כתוב "קומפלקס ילקוט הרועים" ובאמת לא ראיתי רשיון של משרד הבריאות, רק הכשרים וסמל עם האותיות AQCS. . אין לי מושג מה זה. אגב, זה של חברת "טבעון ביו-טק".
יש לי חברות שקונות חליטה של זה לאחרי לידה, אז נכון שגם אצלנו יש הרבה בשדות, אבל גם בחנויות הטבע, והרוקחת ידעה בדיוק על מה אני מדברת, אז כנראה שזה די נפוץ...
כן, כך כתוב "Trilyum" . אולי הוספתי אותיות קודם? הייתי אחרי לידה...התקשרתי לחברה המייצרת וכל מה שהיה להם להגיד זה המשפט הסתמי "זה ילקוט הרועים". אבל זה לא. כי בדקתי מה השם בלטינית, וזה לא טריליום, ואפילו הגדלתי לעשות ובדקתי מה זה טריליום, וגיליתי שזה צמח מדרום אמריקה. אולי הוא בן דוד של ילקוט הרועים?? לא יודעת, לכן שאלתי אותך.
בכל מקרה, להתנקות מהר - הכוונה בתכל'ס לקצר את הזמן עד שאני הולכת למקווה... אחרי הדימום הגדול יש הרבה דימומונים כאלה, פעם ביומיים שלושה והם מבאסים חבל על הזמן אם את שומרת טהרת המשפחה. לא שאני שואפת לטבול אחרי יומיים, אבל לחסוך שבוע זה גם טוב. אז אמנם לא התקצר לי הזמן, לקח לי 8 שבועות כמו תמיד (כלומר שאחרי 7 שבועות כבר לא היו שום דימומים), אבל בדרך כלל יש לי עוד דימום אחרי שבועיים, שהוא לא מחזור, והפעם לא היה לי, אז אולי זה כן עבד. אולי.

אם יש לך איזה מידע מסתורי על הטריליום הזה, אשמח שתשתפי אותי.. ותודה על התשובה.

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 18 ינואר 2013, 21:38

סיהרא (מה זה השם הזה?)
ילקוט הרועים מצד אחד אסור לשיווק ע"י משרד הבריאות, מצד שני זכור לי שבכרכור אפשר למצא אותו בשדות ובצידי הדרכים
(אני זוכרת ששרלה המיילדת הלכה וקטפה לי אותו מהגינה בימים שעדיין לא ידעתי שצמחים יודעים לרפא)
הוא ישמש בעיקר לעצירת דימום חזק סביב הלידה ולנשים שהמחזור שלהן נימשך 3 שבועות ויותר...(השם ישמור).
לא אשאל איפה קנית את המוצר הזה אבל מעניין אותי לדעת אם כתוב בגב האריזה ברישיון משרד הבריאות.
השם הלועזי של ילקוט הרועים הוא : Capsella bursa-pastoris


ואת בטוחה שאת מאייתת נכון את הטריליום?

ומה זה "התנקות מהירה" ? לא ברורר לי ..פרטי
מהר זה לא טוב אף פעם ..יו נווו... הגוף יש לו את הקצב שלו....
רק שלא תיהי אבלה כמוני , כשמצאתי את עצמי בסוף במיון נשים שוב אחרי הלידה...
שימי לב שאכן מדובר בדימום תקין

בשמחות

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 18 ינואר 2013, 21:27

אהבה טהורה שכמותך...
איזה סוג ספר את צריכה ? קליני או פולקלוריסטי?
קליניקה זה למטפלים שעובדים עם זה לטיפול בקליניקה (מחקרים מדעיים )
פולקלוריסטי זה מידע שעובר מדור לדור (שאין לזלזל בו גם כן, אך לא לשימוש קליני)

את הקליני אפשר למצא באתר של ראן צמחים או של מינה פארן בחנויות הספרים
ואת הפולקלוריסטי : מי אם לא ניסים קריספיל ו 4 כרכיו השמנים והמרתקים:-)

הערסית מהשכונה

על ידי אהבה_טהורה* » 27 דצמבר 2012, 09:34

שלום ערסית, על איזה ספר צמחי מרפא את ממליצה? אני מחפשת ספר עם המון סוגי צמחים ומאוד מפורט.

הערסית מהשכונה

על ידי סיהרא* » 12 דצמבר 2012, 23:43

שלום
שאלה לי אליך- קניתי בקבוקון עם הכיתוב "קומפלקס ילקוט הרועים", ע"מ להתנקות מהר יותר מכל הדימומים הקטנים שאחרי הלידה. אח"כ ריאתי שהרכיבים הם: oak, rubus, trilinyum . קצת בדקתי פה ושם ואני תוהה אם ילקוט הרועים הוא אכן אחד מאלה, או שעבדו עלי. ואם עבדו עלי- האם בכל זאת הצמחים הללו עוזרים להתנקות מהירה יותר.
תודה

הערסית מהשכונה

על ידי אלה_לי_לה* » 25 אוגוסט 2012, 14:35

הממ, את מזמינה דרך האתר? בקיצ, בואי נדבר טלפונית. זה יותר פשוט :) יש לך המספר שלי, אני די זמינה בתקופה זו, אז כשנוח לך

הערסית מהשכונה

על ידי אלה_לי_לה* » 06 אוגוסט 2012, 11:54

כמובן שלא :)

הערסית מהשכונה

על ידי מתעניינת* » 02 אוגוסט 2012, 18:19

תודה

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 02 אוגוסט 2012, 14:40

אלה, את גם הפלונית וגם האלמונית?

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 02 אוגוסט 2012, 14:39

למתעניינת, אני למדתי ברידמן , והשלמה להרבליסט קליני בראן צמחים (ממליצה בחום)
לימודי הרבליסט ברידמן, ברושים, מכללת מירב- רק תבחרי!!!!

הערסית מהשכונה

על ידי אלה_לי_לה* » 28 יולי 2012, 22:43

שלחתי דוא"ל, עדכני בבקשה שהגיע :-)

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 28 יולי 2012, 08:59

photogramas ג'ימייל דוט קום

הערסית מהשכונה

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יולי 2012, 20:42

היי ערסית :)
זאת אני, בקשר לשמן קוקוס :) אם זה עדיין בסדר - אשמח ליצור איתך קשר בטלפון או מייל, איך שנח לך :)
לאיפה להתקשר או לכתוב?
תודה ושבת שלום!

הערסית מהשכונה

על ידי שמשיה* » 26 יולי 2012, 23:02

תודה, אתקשר :-)

הערסית מהשכונה

על ידי מתעניינת* » 26 יולי 2012, 22:19

אני גרה בגבעתיים

הערסית מהשכונה

על ידי אלה_לי_לה* » 26 יולי 2012, 21:48

היי ערסית, את לא רושמת למי התגובות, אז אקח את הסיכון להתחצף ואשאל, איך יוצרים איתך קשר?

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 26 יולי 2012, 21:41

או שפשוט תתקשרי :-)

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 26 יולי 2012, 21:40

היי, האם זה יבש או לח? הגירוד יצר פצעים מזוהמים?? אדום ונפוח?

אני לא יודעת מה יש לברא ...אציץ לבדוק..אוכל להציע לך הרכב שיוכל לעזור אם תצליחי לתאר לי היטב את אופי הנגעים......

הערסית מהשכונה

על ידי שמשיה* » 26 יולי 2012, 12:18

אני כמעט לא אוכלת מוצרי חלב, ממעיטה מאוד.
יש לי בעיות בריאות נוספות כך שברור לי שזה עמוק יותר אבל לא בטוחה שכרגע יכולה לעבור טיפול עמוק ויסודי,
לכן חשבתי שמשחה לפחות תקל.
תודה רבה.

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 26 יולי 2012, 11:57

איפה את גרה?

הערסית מהשכונה

על ידי מתעניינת* » 26 יולי 2012, 09:40

הי אני מתעניינת בלימודים של הרבליסט קליני
איפה למדת? ממליצה?

הערסית מהשכונה

על ידי אלה_לי_לה* » 26 יולי 2012, 08:25

איזה יופי, ברכות לרגל סיום הבחינות. אם זה המצב אשמח להצטרף למבקשות הזמנת שמן קוקוס. איך מתארגנות? גם אני במבחנים היום, אבל אתפנה בערך בארבע אחרי המבחן, ובראש דף הבית שלי מתנוסס מספר פלא. אשמח לשמוע ממך :)

תודה
אלה (לי לה)

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 יולי 2012, 10:56

לשמשיה... כן כמובן שיש משחות לא רעות לביטוי של האטופיק על העור...
אבל!
הפריחה היא רק ביטוי של משהו עמוק יותר אשר בו את צריכה לטפל ( תציצי קלות במערכת העיכול שלך )
אם לא תטפלי ״שם״ אין סיכוי שהפריחה לא תחזור על עצמה ... עדיף להשקיע כסף בטיפול טוב אחד מאשר באלף מישחות!
בואי נתחיל בזה שתתחילי לזרוק את כל מוצרי החלב מהמקרר , אחרי זה תתקשרי אלי...
אפס חמש שתיים שלוש שש תשע אחד שבע שלוש אפס
יומטוב:-)

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 יולי 2012, 10:50

פלונית. כן בטח. רק איך בדיוק אשלח לפלונית דואר?
( אוי ... הזכרת לי שהבטחתי כבר למישהי כאן ושכחתי...שיט...

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 יולי 2012, 10:47

סיהרא- רוזמרין לא בהריון.
תוכלי קרקרים עם סומסום. :-)
( ואם אפשר קצת דבש ואגוזי מלך מעל:- לאומגה 3 ולהרגעת העצבים! )

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 יולי 2012, 10:45

מיכלי, אני מקווה שירדת מרעיון הצמות. נשיקות. זוכרת לך חסד.
כבר ידענו שהוא גאון לא ?

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 יולי 2012, 10:43

אלה לי לה לה לה ( מה זה השם הזה השם ישמור) ... הצחקת אותי _ בטח ש פוקה. אלא מה. שמן קוקוס מעולה ו באיכות מעולה . רק פוקה. בכלל... זה אחד העסקים המעניינים והיצירתיים בתחום...
ובאשר ללידת בית...ברור ברור.. רק לידת בית....רק תארגני לך מוסיקה טובה ואטמי אוזניים לשכנים :-)

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 יולי 2012, 10:39

שלום לכולם, מצטערת שנעדרתי ... מבחנים .. מבחנים... לפחות עכשיו סיימתי את לימודי ההרבליסט קליני ( נישאר לי רק קורס אחד לתעודה).. ואני פנויה לשאלות ( אפשר לקרא לי דוקטור מינה צמח! ) (חחחח)

הערסית מהשכונה

על ידי שמשיה* » 18 יולי 2012, 18:42

שלום ערסית,
מבקשת להתייעץ איתך, אם תוכלי.
יש לי אטופיק דרמטיטיס בגב כף הרגל כבר שנתיים וחצי. לפני עשר שנים היה לי בצוואר וזה עבר מעצמו אחרי כמה חודשים אבל ברגל זה לא עובר בכלל.
את יכולה להמליץ לי על קרם שיכול לעזור? אני יודעת שיש לברא צמחים, הוא טוב?
או כול קרם או משחה אחרים שיכולים לעזור. אני די מיואשת...
המון המון תודה @}

הערסית מהשכונה

על ידי מיכל_צמות* » 14 יולי 2012, 13:44

אהובה, הילד שלמד לקרוא בגיל צעיר - גדל ועכשיו הוא עולה לתיכון. הוא למד קצת בהתכתבות באוניברסיטה - אבל הספיק לו. הוא היה בתכנית של המחוננים, שנגמרה בסוף השנה הזו. והיה אמור ללכת לכיתת מצויינות, אבל הודיע קבל עם ועדה - שהוא ילד - וכעת מעדיף להדריך בתנועה ולהסתלבט עם החבר'ה, אז הוא לוקח לו פסק זמן מלהיות עסוק בהצטיינות בלימודים - ונשאר בכיתה רגילה. מבלה את החופש בהרבה טיולים והדרכות ונהנה מהחיים. אני נהנית ממנו.
מתי רואים לך?

הערסית מהשכונה

על ידי סיהרא* » 09 יולי 2012, 11:20

שלום! רציתי לשאול לגבי רוזמרין בהריון- שליש שני (שבוע 23). ידוע לי שזה לא מומלץ, השאלה באיזה מינון.
ראיתי בכל מיני מוצרים כמו קרקרים למיניהם שיש בהם רכיב "תמצית רוזמרין", בדרך כלל הרכיב האחרון ברשימה. כדאי להימנע? או שלא נורא?
תודה

הערסית מהשכונה

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יולי 2012, 17:50

היי, אני מקווה שלא תראי את שאלתי כחצופה...רציתי לשאול אם אפשר להזמין דרכך את שמן הקוקוס של פוקה? תודה רבה!

הערסית מהשכונה

על ידי אלה_לי_לה* » 06 יולי 2012, 14:27

ראיתי את השיחה על שמן הקוקוס של פוקה, בדיוק גמרתי את הצנצנת של ג'מוקה, איך השמן של פוקה לאכילה וטיגון? מומלץ? מה מחירו?
מתלבטת מה לקנות הפעם.

ובלי קשר, אני משוגעת על סיפור הלידה שלך, קראתי אותו לפני חודשים רבים, ועדין זוכרת בהנאה. הוא מעורר בי רצון לארגן לידת בית כאן, לטובת הגינה, והשכנים כמובן:)

הערסית מהשכונה

על ידי מיכל_צמות* » 18 יוני 2012, 08:25

ערסית - אני בקושי נכנסת לכאן, אבל היום עברתי על ה מה חדש וראיתי את השם שלך.
ישר נזכרתי שאני מתגעגעת.
באיזו שכונה את עכשיו? מה עובר עלייך? את בטוב?
(()) גדול וירטואלי

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית* » 15 יוני 2012, 15:04

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הערסית

הערסית מהשכונה

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 יוני 2012, 15:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אהובה :-)
אכתוב לך
געגועים

הערסית מהשכונה

על ידי מיליה* » 14 יוני 2012, 23:02

שלום יקרה..(ערסית..)
נמחקו לי רשימת הפל' וגם המייל הישן..כך שלא יכולתי ליצור קשר הרבה זמן
זהו האימייל החדש שלי
[email protected]
מיליה

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 מאי 2012, 20:25

הערסית מהשכונה

על ידי איריס* » 28 אפריל 2012, 23:02

תודה!!!

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 22 מרץ 2012, 17:36

רואים לפי השגיאות כתיב :-)

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 22 מרץ 2012, 17:35

זואת אני כמובן

הערסית מהשכונה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מרץ 2012, 17:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אפשר למצא בראן צמחים, אך לא ניתן לשלוח את זה , תאלצי ליסוע לשם (מה שלא ביג דיל..כביש 6 בואך נחשונים..
הנה הפרטים :
http://www.ranherbs.com/

הערסית מהשכונה

על ידי דניאל* » 22 מרץ 2012, 15:44

היכן ניתן לקנות נרות אגינליים טבעיים? בדקתי בכמה בתי טבע ולא מצאתי..
אשמח גם לקבל שם של חברה מומלצת.

הערסית מהשכונה

על ידי שבע_יהלום* » 20 מרץ 2012, 01:03

אה בכלל אני אמורה לשלוח לך מייל.
מחר אשלח.
לילה טוב.

הערסית מהשכונה

על ידי שבע_יהלום* » 20 מרץ 2012, 01:02

הגעתי לשיח אברהם כי חיפשתי פתרון טבעי לאיזון המערבולת הרגשית הבלתי נסבלת בתהומותיה האפלים שחוטפת אותי פעם בחודש. עוד לא רצחתי אף אחד אם כי לפני כשבוע וחצי (יום הביוץ נדמה לי+ירח מלא) כמעט רצחתי את עצמי.
המחזור עצמו (יש לי עניין עם המילה ווסת), בחר לאחר בכמה ימים החודש אז תכלס עוד לא קיבלתי.
מה את מציעה לעשות עם הזרעים? או לקנות כבר טינקטורה?

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 19 מרץ 2012, 21:38

אוי בריג׳י , עכשיו כשאני מסתכלת היטב, נראה שהיתבלבלתי בינך ובין עיט:-) טוב תימחקי מה שאמרתי ( חוץ מגופה של וכו וכו) . ירושלים מתאים בהחלט. חצי שעה מנחשונים. מתאים לך ?

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 19 מרץ 2012, 21:32

בריג׳י ( מה זה השם הזה השם ישמור) את מעוניינת לבוא לסטאז׳ ? או פשוט לדבר? תוכלי גם את לשלוח לי מייל או שפשוט אתקשר אליך :-)( אגב , שיח אברהם הוא אחד המרכזיים בפורמולה למקרה שציינת) וגם חובה בבית את הספר גופה של אישה תבונתה של ....

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 19 מרץ 2012, 21:27

יהלומים-כן כן זה שיח אברהם אבל רצוי בטינקטורה ( מיצוי כוהלי של הצמח). התקשרי לראן צמחים או לברא או אלי:-)
אבל ... תזכירי לי למה רצית שיח אברהם בעצם ? לתיסמונת טרום מחזור בלבד? יש כאבי מחזור? כאבי טרום מחזור? אם לא רצחת אף אחד בינתיים .. אנא שלחי לי מייל ל photogramas גימייל נקודה קום

הערסית מהשכונה

על ידי בריג'י_נומושי* » 19 מרץ 2012, 18:41

הי , טני מירושלים. מתאים לך ?
בריג'י 0522894056

הערסית מהשכונה

על ידי שבע_יהלום* » 19 מרץ 2012, 11:22

הלו ערסית יקרה
ואופס.
נראה לי שקניתי את הדבר הלא נכון. מה שיש לי זה זרעי שיח אברהם, ובשמם הלועזי Angus Castus
בשקית, של חברת herba, מאורגניק מרקט.
אז מה זה טינקטורה? ומיצוי? ובקיצור, איך ואיפה הכי טוב לקנות?
תודה ויום שמח.

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 17 מרץ 2012, 13:41

שלום יהלומית,
האם יש בידייך טינקטורה של שיח אברהם?
ממי קנית?
מיצוי של 1 לכמה?

הערסית מהשכונה

על ידי שבע_יהלום* » 11 מרץ 2012, 22:02

שלום חברה
נעים מאוד
החלטתי החודש לגאול את עצמי מייסורי תופעות המחזור המוגזמות לאחרונה (פחות מבחינת כאבים פיזיים, יותר מבחינת העולם אטום העצב שולט עדיף שאמות) וקניתי שיח אברהם. אני אמורה לקבל עוד כשלושה ימים, שיא הטלטלה הנפשית היה לפני כשלושה ימים, בקיצור- מתי להשתמש בצמח?
תודה וערב טוב.

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 08 פברואר 2012, 19:05

ולך רותם יקירתי האבודה :
יש בידייך צמחים מצויינים, קצרה ידי מלתאר מה הסגולות של כל אחד מהם ( הרי את זוכרת שאנחנו מטפלים בחולה ולא במחלה )
אוכל לתת לך לינקים לאינדקס של ראן צמחים ותוכלי ליקרוא על כל אחד מהם :
שיח אברהם : http://www.ranherbs.com/monograph.asp?pid=476&t=b
אכיניצאה: http://www.ranherbs.com/monograph.asp?pid=284&t=b
גליצריזה :http://www.ranherbs.com/monograph.asp?pid=308&t=b
ג'ינסינג סיבירי : http://www.ranherbs.com/monograph.asp?pid=345&t=b
חותם הזהב: http://www.ranherbs.com/monograph.asp?pid=314&t=b

כמובן שהשלם גדול מסה"כ מרכיביו. והפורמולה כולה היא משמעותיתת מבחינת המינונים וההתוויות שלה.

אבל ככה א..אם את רוצה לחלץ ממני בכל זאת איזו תשובה קונקרטית..
אז : בהידרסטיס להישתמש ממש בזהירות.. לעזרה ראשונה אני משתמשת בו כשמישהו לוקה בוירוס ביטני, שילשולים, תולעים
הגליצריזה היא מלכה...אפשר להישתמש בה חופשי לתיחזוק שוטף
הג'ינסינג- גם אותו ניתן לקחת ללא חשש , אדפטוגן נפלא, מחזק משפעל , מרים מתים מהשאול
שיח אברהם-הרמוניה לרחם -משמח את הגברים מאוד כי הצמח הזה אלוף בלהעלים תיסמונות טרום מחזור (אימת הבעלים)
אכיניצאה היא כמובן עזרה ראשונה לכל מחלה ויראלית אקוטית, כשאת רק מרגישה שאת עומדת לחלות, תיקחי מיד אכיניצאה ואולי תצאי מיזה בנס( למרות שלפעמם הגוף זקוקק לחלות קצת איף יו נוו וואט איי מין)
וזה באמת...על קצה המזלג

איפה את איפה ....

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 08 פברואר 2012, 18:46

טוב ..חזרתי
מיכל: הבשורה המשמחת , ששיח אברהם אכן מוריד רמות fsh ברמה ניכרת, הבשורה הפחות אופטימית, שרמות נמוכות של fsh הן לא ערובה לכך שאכן תצליחי להתעבר. כייוון , שכפי שהקדוש ברוך הוא לימד אותי (לא להבהל לא עברתי צד ) ישנן הרבה סיבות שונות ומשונות שבשלן ניבצר מאישה להיתעבר . יש נשים שאף הצליחו עם fshגבוה להיכנס להריון כך שלא צריך להיתיחס לצמח כאל כמוסת פלא (כפי שאני חשבתי בזמנו) אך הוא משמעותי מאוד באיזון הורמונאלי ובסליללת הדרך הנכונה להיתעברות.
להלן: http://www.ranherbs.com/monograph.asp?pid=476&t=b

מהכמה מילים שאת רושמת פה , אני מבינה 1. שהגוף שלך מכיר ויודע להיתעבר. 2. שמצבך ההורמונאלי אינו מאוזן

חוצמיזה אינני יודעת דבר וחצי דבר על מי את ומה את.
לרפואת הצמחים יש הרבה מאוד מה להציע בנדון . אוכל להמליץ לך בחום על הרבליסטים בקירבת מקום מגורייך , רק אם תגידי לי עד איזה רדיוס את מוכנה ליסוע בכדי לקבל לפחות איבחון וטיפול ראשוני...

אני כמובן ממליצה על חברי מ 'ראן צמחים' , אך אין הדבר אומר ש שרון קוצר ו עמיתיו מ 'ברא ' אינם תותחי על בפני עצמם.

ואם יש לך סבלנות ואורך רוח , תוכלי אפילו לבחור לבוא ליהיות מטופלת שלי במסגרת חודשי הסטאז' הקליני שאני עושה תוך כדי לימודים של שנה שלישית.(אך מזהירה אות שלא לכולם מתאים האיטיות שאני פועל בה )
תוכלי למצא אותי ב : photogramas , אט, ג'ימייל נקודה קום.

ולסיכום: מציעה לך לתת צ'אנס לטיפול הטיבעי (וההרבליסטי) בכדי " להחזיר את המחזור" (נשמע כמו שם של סרט הוליוודי) . וחוצמיזה שלא אמרת בת כמה את בעצם..... גם בעיני חשוב מאוד להחזיר את האיזון ההורמונאלי לגוף שלך גם אם אינך מעוניינת להיתעבר.
דבר נוסף: לא הייתי ממליצה ללכת ליקנות צמחי מרפא מעדן טבע מרקט (מזעזע..מאיפה הבאת את הרעיון הזה?). צמחים עדיף ליקנות באיכות מעולה ובמקומות המיועדים לכך (ואם אפשר בהנחיית הרבליסט-עוד יותר טוב)
  • ת'שמעי.. אני אחרי הכל הצלחתי להוריד את רמות ה fsh בעזרת שיח אברהם מ ערכים של 34 ל 18!!!! אמנם לא הריתי בעיקבות כך, אך הרבה מחזורים בגוף חזרו לתיקנם.
ובקשר ל "פוקה" (איזה עיצוב עטיפות מהמם יש להם איזנט איט?) אבדוק מתישהו מה בידיוק את מחזיקה בידיך ואחזור אליך עם המידע.
ולא ...לא מכירה את האנשים שציינת...לא מכירה הרבה אנשים מתחום האיורבדה (לצערי) חוץ מיגאל קוטין...

חיזרי אלי משתיקראי זאת
ערב צח

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 08 פברואר 2012, 16:21

לגבי הבן עם דלקת ריאות ומקיא אני מציעה קודם כל להגיע לרופא בדחיפות . זה יהיה לא אחראי מיצידי לתת עיצות וירטואליות במקרה זה. תחזרי אלי לאחר מכן.

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 08 פברואר 2012, 16:12

היי, אני מאוד אוהבת את המוצרים של פוקה. איכותיים מאוד. הבסיס לאידיאולוגיה שלהם בא מהאיורבדה- רפואה הודית עתיקה ומועורכת. אך שוב אני על הדרך ומאה לחמים כבר נאפו ..והזנחתי את כולכן. :( בושה וחרפה. באמת שאנסה להושיב את עצמי בכובד ראש מול המחשב בהקדם. ( מקווה שלא תיתפגרנה עד אז)

הערסית מהשכונה

על ידי מיכל* » 03 פברואר 2012, 16:52

הידד! שבת אלינו. מוסיפה שבינתיים רכשתי מוצר של pukka שנקרא shatavari plus לפי המלצת הנטורופטית ב"עדן", ובשל הנחה מיוחדת שעמדה להסתיים לא עמדתי בלחץ. אשמח לדעתך על המוצר ובכלל. קיבלתי המלצה על גיא סגל ועל יגאלי יהודה. מכירה?

הערסית מהשכונה

על ידי בוינגי_בוינגי* » 03 פברואר 2012, 13:50

הי ערסית
רציתי להיתיעץ איתך,אם אפשרי, לגבי הבן שלי שעם דלקת ריאות ומקיא...ורד-052-7703418

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 03 פברואר 2012, 10:11

היי, כרגע ראיתי אתכן , אשוב בהמשך עם התשובות ... (באמצע הכנת לחם.. נו מה...)

הערסית מהשכונה

על ידי רותם_סנדק* » 26 ינואר 2012, 13:12

שלום ערסית יקרה, הנה אני גם כאן...
אם לא אכתוב כאן אני עשויה שוב לשכוח ולהיעלם ולהגיח חזרה כמו רוח רפאים:)
מה שיש לי זה ככה:
הידרסטיס
אכניצאה
Eleutherococcus (מה זה?!...)
ויטקס
גליצריזה

פשוט חבל שהם יושבים ככה סתם, לבד בחושך, בלי מעש.
יש לך רעיונות מה כדאי לעשות איתם?...

חן חן וסופ"ש נפלא,
רותם.

הערסית מהשכונה

על ידי מיכל* » 25 ינואר 2012, 23:42

שלום. ראיתי שכתבת בדף בעיות פוריות ובדף אל ווסת על שיח אברהם. לצורך הורדה של רמות FSH (שבעטיין או מסיבות אחרות אין לי ווסת כמעט 4 חודשים) האם מומלץ לצרוך את הזרעים או אחד מהתכשירים שהציעו לי ב"עדן מרקט"? מדגישה שלא היעדר הווסת מטריד אותי כמו רמות FSH גבוהות. לא מנסה כרגע להיכנס להריון, אבל רוצה לשמור על האופציה :-). כמו כן, ובאופן שהרפואה לא יכולה להסביר, כבר הריתי פעמיים ספונטנית ולא מתוכנן עם רמות הורמון גבוהות, אבל עכשיו כשלפתע נעלמה הווסת אני נלחצת... הרופאה המליצה על טיפול הורמונלי שיחזיר את המחזור לצורך שמירה על העצם, והדגישה שזה לא יוריד את רמות ה FSH וכנראה לא יעזור לפוריות :-(.
והאמת שהמלצה על מטפל/ת בצמחי מרפא מומחה בבעיות אלה באזור המרכז תתקבל אף היא בברכה...
תודה

הערסית מהשכונה

על ידי הדס_מצוי* » 20 נובמבר 2011, 16:30

איזה מאדים, כולה הרי ירושלים (:

חזרתי ושלחתי.

הערסית מהשכונה

על ידי בגיל_המעבר* » 15 נובמבר 2011, 13:28

שוב שלום ערסית,
עיינתי בברא והתבלבלתי בים הפורמולות השונות ,
האםתוכלי להרכיב פורמולה ספציפית ל-

חוסר שינה
התכווצויות שרירים
גלי חום
חוסר אנרגיה
מתח פנימי
חוסר ריכוז!!
ירידה חדה בלבידו
השמנה

כמובן שרוצה קצת הסבר על המרכיבים ועלות הפורמולה,
אודה לך מאד.

הערסית מהשכונה

על ידי בגיל_המעבר* » 13 נובמבר 2011, 14:20

המון תודה,
אלך לעיין בברא .

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 11 נובמבר 2011, 18:56

או י ..נהייתי פלונית אלמונית : השם ישמור!

הערסית מהשכונה

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 נובמבר 2011, 18:55

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

צמחים כמו פסיפלורה , בטטת בר וקוהוש שחור יהיו יעילים מאוד בהקשר התסמינים הללו. את יכולה להציץ בדף הזה של 'ברא':http://www.baraherbs.net/sections/catal ... ductID=689

אפשרי להרכיב לך פורמולה ספציפית לתסמינים שלך, אם תירצי , תגידי.
שינה נעימה

הערסית מהשכונה

על ידי בגיל_המעבר* » 09 נובמבר 2011, 21:50

הי תודה על תשומת הלב,
תסמינים:
גלי חום בינוניים
קשיים בשינה
חוסר אנרגיה
כאבי שרירים
השמנה בטנית
זללנות- רוב הסיכויים שזה לא ממש שייך לגיל המעבר...

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 09 נובמבר 2011, 15:22

כן.
האם יש לך את התסמינים הרווחים כגון, גלי חום, עצבנות, חום, סטרס וכו?
כמו תמיד..אני מעדיפה לראות את התמונה המלאה. לא כל אחת עוברת את אותו "גיל המעבר" ..ספרי מאמאפיין את שלך ואוכל להמליץ לך על צמחים מצויינים..

(אם יש לך גלי חום...אז הדבר הכי פשוט שתתחילי לעבוד איתו זה חליטות מרווה. אולי אפילו יש לך בגינה ..:-)
יומטוב

הערסית מהשכונה

על ידי בגיל_מעבר* » 08 נובמבר 2011, 10:06

שלום לך ערסית,
האם יש לך מידע והמלצות לטיפול בגיל המעבר, או יותר נכון להקלה על התסמינים?
אשמח ואודה להפניה היכן קונים , כלומר עיצות ספציפיות.
תודה מראש לתשובה פה אצלך.

הערסית מהשכונה

על ידי הדס_מצוי* » 07 נובמבר 2011, 20:27

וואלה... האופק שלי הוא גדי

אפאחד מהנמוכים לא טעים לי על האש, יש לנו טעם לוואי לא משהו (:

הערסית מהשכונה

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 05 נובמבר 2011, 22:19

תודה על הההמלצה, בזמנו השתמשתי בפיקאסה ולא ממש אהבתי אותה. עכשיו אני מנסה עם איזו תכנה יותר קלילה מהפוטושופ, אחת מאלה שהמליצו לי. נראה איך ילך איתה.

הערסית מהשכונה

על ידי הדס_מצוי* » 04 נובמבר 2011, 20:31

תודה.

הערסית מהשכונה

על ידי הדס_מצוי* » 04 נובמבר 2011, 20:27

טלה. 24.03.69
מֵההההההההההההההההההה

ואת? (גם אש?)

הערסית מהשכונה

על ידי הדס_מצוי* » 01 נובמבר 2011, 14:35

ערסית, השארתי לך שאלה ב צמחי מרפא,
אשמח לעזרתך

הערסית מהשכונה

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 אוקטובר 2011, 11:14

בשימוש חיצוני אפשרי בהחלט גם בגיל 5.

הערסית מהשכונה

על ידי איילת_מושל* » 23 אוקטובר 2011, 08:02

קראתי קצת באינדקס שלראן צמחים כתוב שהצמח לא מיועד לילדים מתחת לגיל 12 ומדטבר בילד בן 5 מה דעתך?

הערסית מהשכונה

על ידי איילת_מושל* » 23 אוקטובר 2011, 07:58

תודה לך!!
יש לך חומר בעברית על הצמח הזה? או לינק שאת יכולה לתת לי?
בכל אופן אחפש גם.

חזרה למעלה