הסיפור שלא סופר מעולם

שליחת תגובה

כשהדעת נחה, עולה נחת רוח - מה יניח את דעתך?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הסיפור שלא סופר מעולם

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 13 יוני 2011, 22:04

וואוו ..זה לא יאמן
נקרעתי מצחוק
לא מאמינה שכתבתי פעם ככה

24 מ"מ..פששששש...

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי יעלי_לה » 02 דצמבר 2007, 16:13

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי עפרה_שחר* » 30 נובמבר 2007, 04:28

יא וולי

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הולכת_את_מעימי* » 26 ספטמבר 2007, 11:57

סוף סוף! שלא יגמר

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 26 ספטמבר 2007, 09:45

הסבתא הגדולה מתה.האבא שלי אומץ ע"י באחות העקרה של סבא. סבא עשה אינספור ילדים מאישה שניה ושלישית. אמא שלי היתה תקועה 6 שנים עד שהביאה את הילדה הראשונה בדיוק הזמן שלקח לזונה של העיר להביא ילדים אחרי שמצאה את האהבה הגדולה בפינת הרחוב והגורל הפגיש אותה עם אמא שלי בתור אצל הגיניקולוג המפורסם מהעיר השכנה שהיה לו מתחת לזכוכית שעל השולחן את התמונות של כל הילדים שהצליחו להשתחרר לעולם הזה בזכותו.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 26 ספטמבר 2007, 09:34

טוב. הסיפור הזה חייב להגמר(עם סוף טוב).כול המשפחה באו לבקר בסבבים לחבר משאבה , לשפוך חלב, להביא את הסיר , לרוקן את הסיר,להרים להוריד רק היה חסר לנפנף באויר...אמא שלי כמו דבורה מסביבי נותת לאחיות הוראות. אבא בפינת החדר מביט כבר חצי שעה בנקודה על הקיר שגם אני כבר שעות עושה עליה מבחן רורשך. הילדים היו עדיין ב "קייטנת נופש בקריביים" שאירגנו להם צוות הנשים בחמולה המשפחתית.. חשבתי שאני חוזרת תוך שעתיים שלוש ונשארתי יממה מקובעת למיטה. בלילה חשבתי לעצמי שהנה, זה הלילה הראשון והאחרון להרבה שנים שאני ישנה ככה לבד שינה רצופה בדממה הזאת. לרגע נזכרתי מי הייתי לפני עידן הלידות .כתמים של זכרונות מרצדים על הפגוש של המיטה .לילה טוב.
ואז בוקר. תלשתי את כל המכשירים וצלעתי למקלחת להוריד את כל הג'יפה , להראות יפה ומשכנעת לפני צוות ביקור רופאים שהיה אמור לחרוץ את גורלי אם להשאר שישישבת או לא. אני כבר החלטתי שלא. גילי היתה אמורה להגיע עם התינוקי לקחת אותנו לת"א. כבר קבעתי תכנית שיקום בפארק ואחרכך בביתקפה השכונתי. רק לא מיטה. לא עוד מיטה. הרופא הגואל אמר שהכל בסדר ושיחרר אותי לקיבינימט. הפגישה עם התינוקי כל כך מרגשת אחרכך עם "הגדול" שהיה מוטל עייף על הספה אחרי לילה לבן של "אמא אמא איפה אמא -ציצי"..אחרכך אחרי שהתעורר ובכה ובכה ובכה ונרגע על מורדות הציצי האבוד הלכנו לבית הקפה שבדרךכלל הוא אמור ליהות מה שנקרא "מטר מהבית" אבל אחרי חצי מטר הרגשתי את הגוף שלי קורא קריאות הצלה וחשבתי אולי להזמין מונית עד הפינה של הרחוב. זה היה שיעור מספר אחת להבין שהרוח רצה קדימה הרבה יותר מהגוף .כח החיים , לטעמי , הרבה יותר נמרץ ומלא עזוז מול הכח של המכונה המניעה אותו. להקשיב לגוף.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי עורכת* » 19 ספטמבר 2007, 18:42

וואי ! מה יצא לי ..."הסחיפור שלא סופר"?
תוקן.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 19 ספטמבר 2007, 18:07

וואי ! מה יצא לי ..."הסחיפור שלא סופר"? שו האדא?!:-)
רואים שמזמן לא כתבתי!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אהבה_טהורה* » 19 ספטמבר 2007, 15:52

גדול

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי רויטל* » 19 ספטמבר 2007, 15:41

נו....

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי ציפ_ציף* » 19 ספטמבר 2007, 15:41

אמרתי לה פעם הבאה מותק תסננו את הדם שאתם מביאים פה לאנשים...... d-:
הרסת אותי מצחוק ! איך בשחזור של רגעים כל כך קשים את מצליחה להכניס הומור!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הסיפור_שלא_סופר* » 19 ספטמבר 2007, 15:00

אחרי שגרדו מה שגרדו גילגלו אותי אל חדר אל "הסוויטה" . אמרו לי שאיבדתי המון דם ומיד תיקתקו אל תוך הוריד הפנוי היחיד שעוד נותר לי על היד מנת דם משובחת מאת פלוני אלמוני.חשבתי כל היום על הבנאדם שאני "שותה" את הדם שלו עכשיו . שתי מנות דם זה לא צחוק. זה כבר עיצוב אישיות מחדש. אולי אני מקבלת את התכונות שלו , השאיפות שלו , הסריטות שלו, המחלות שלו , התשוקות שלו , הצ'י שלו...
הציצים שלי הגיעו למימדי כדור פורח. צעקתי לאחות שתבוא לחבר לי את המשאבה. לא היה לה זמן. אז ניסיתי לבד.לא משנה שהייתי מחוברת כבר לדם,אינפוזיה, ועוד משהו בילתי מזוהה שהיה אמור לכווץ לי את הרחם. אז עוד חוט-פחות חוט-מה זה משנה. החיבור לא הצליח והדם היקר התחיל לטפטף למצעים. האחות נכנסה וחטפה את הג'ננה עלי ואני עליה (זה לא אני -זה בעל הדם שזורם לי בגוף עכשיו)איימתי עליה שאם היא לא מחברת אותי תכף ומייד למשאבה אני מנתקת פה את כל החוטים!
בסוף חיברה.החלפנו קללות בחשאי. מזל שתיקתקו בחוץ החלפת משמרת אחרת היה עולה עשן מהסוויטה.היא לא הבינה איך ערסית חצי גוססת שרק עכשיו הקיצה משנת "היופי" שלה עושה כזה באלאגן.
אמרתי לה פעם הבאה מותק תסננו את הדם שאתם מביאים פה לאנשים......

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הסיפור_שלא_סופר* » 19 ספטמבר 2007, 14:43

אך לוונדר..כפררה עלייך...איפה את איפה...?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לוונדר_סגול* » 03 ספטמבר 2007, 15:15

היא עוד תשוב...
רוחות המדבר לוחשות לה עכשיו שירים אחרים
אבל היא עוד תשוב...

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אינדי_אנית* » 03 ספטמבר 2007, 08:54

ובכלל איפה את ערסית הו ערסית?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי פונצבי* » 02 ספטמבר 2007, 19:00

אני יושבת פה וקוראת ופתאום קולטת שהכל פה נגמר לפני יותר משבועיים... איך זה שהערסית וכל המגיבות בשקט פתאום?? או שרק אני לא יכולה לראות את ההמשך?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לב* » 12 אוגוסט 2007, 22:17

כי זה כאילו.....שביגללו האמא מתה.... )':

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 12 אוגוסט 2007, 21:29

עכשיו בנות, אפשר להזיל דימעה בחשאי:)

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 12 אוגוסט 2007, 21:03

עברנו דירה והסוף קצת מתעקב . הסיפורים מתערבבים בהווה עבר עתיד . אבא שלי לא שמר שום תמונה של אימו הביולוגית . האמא המאמצת מתה בערוב ימיה-גם כן מעין הרע. אמא שלי אחרי שהיתה תקועה 6 שנים בלי להביא ילדים (לדעתי זה ביגלל שהיא גרה עם חמותה יותר מידי זמן)השריצה אותנו ברצף אחד אחרי השני , כל פעם בתמימות ראויה לשמה(" דוקטור ממש משונה מה שקורה פה אני לא יודעת למה לא קיבלתי מחזור כבר חדשיים")סבא שלי התחתן בסה"כ 3 פעמים , עשה 14 ילדים , אחרכך "כשסגר את הבאסטה" דרש מילדיו להפריש לו מעשר ממשכורתו, אבא שלי התפרן לא הסכים ונכנס גם הוא למועדון המנודים העמוס של סבא.
לסבתא הביולוגית היו שלושה בנים (כולל אבא) .פגשתי את מקס הבכור המזדקן באירוע משפחתי הוא יבב באזני שכבר חצה את גיל שמונים ולאחרונה הוא כל הזמן מתגעגע וחושב על אמא שלו שתלויה על הקיר ממוסגרת בסאלון ושאישתו אפילו עכשיו מקנאה ברוח רפאים הזאת .
משהי מחבורת הדודות המפוארות סיפרה לי שסבא בעצם אף פעם לא ממש חיבב את אבא שלי כי זה כאילו.....שביגללו האמא מתה............

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי ש_מים_וארץ* » 12 אוגוסט 2007, 09:53

(בכי קורע לב..)(לא שלו-שלי!)

אוףףף...זרקת אותי אחורה, 18 שנה.
כולה 40 חום מדלקת בשד ותודעת חננה (אמרו אז עושים)
בביקור רופאים שהיה בבוקר במחלקה הסתמנה פאניקה קלה (מהמראה שלי) בקרב הצוות המורחב- העיניים שלי היו נפוחות כמו כדורי פינג-פונג.

עוד שלושה ימים התינוקת הזו הולכת לי לצבא.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי פפריקה_הונגרית* » 12 אוגוסט 2007, 02:37

וואו, זה ממש עכשיו.
בו'נה- זה נוראי....
מה זה הסיפור שלא נגמר הזה?
הרסת אותי.....

ב"ה שהכל בסדר איתך, ועם התינוקי, ועם הבן שנתיים. (מה בסוף היה לאכול? ;-) )
רק תהיו בריאים.
או כמו שדודה שלי (הפולניה הקיבוצניקית מירושלים) אומרת:
"סמאללה סמאללה!!!"

>פפרי יושבת כאן, בשקט מבורך, ואוכלת מנגו. טעיםםםםםםםם<

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אמא_מיכל* » 05 אוגוסט 2007, 23:45

אני כבר מחכה שתרגישי טוב, תשתחררי כבר מהבית חולים הזה והעיקר-תקבלי בחזרה את התינוקי והגדול לידיים!!
מתי יגיע ההפי אנד?
את כותבת פשוט מרתק.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי חוט_השני* » 05 אוגוסט 2007, 23:32

(()) (חבל שאי אפשר לשלוח אליך את החיבוק אחורה במנהרת הזמן :-P)

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי חגית_ל* » 04 אוגוסט 2007, 07:41

זה נשמע נורא גם כשאת מספרת את זה בהומור רב (())

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אסתר_ל* » 03 אוגוסט 2007, 15:06

חוצמזה- לא אנונימית, מה תגידי???

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אסתר_ל* » 03 אוגוסט 2007, 15:05

כפרות עליך.....
איזה סיוטטט.....
ואני חשבתי שהגזים שלו זה סבל,
חיבוקים חזקים לך, לפחות מיסגרת את ה-24 מ"מ למזכרת????????

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 03 אוגוסט 2007, 13:05

ככה מצאתי את עצמי בחדר לבד עם אינפוזיה מצד אחד, מנת דם מצד שני , צינורית לכיווץ הרחם (כאילו לא הספיק לי שבועיים של כיווצים-אז עוד) והמכונת שאיבת חלב במרחק 2 אצבעות מצידון .
הדבר הראשון שאני זוכרת שאמרתי לאחיות הוא :
"מתי אוכלים?"

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 03 אוגוסט 2007, 12:57

למחרת גילגי באה לקחת את התינוקי(בכי קורע לב..)(לא שלו-שלי!) לחגיגת רבת המשתתפים שנערכה באותה זמן בבית של אמא שלי שזימנה את כל השבט לטפל בקטנים .לאחיות שלי שכבר מיומנות בבקבוקים ומטרנות נתתי את המשימה ללמד את התינוקי לשתות תחליפים (מתפללת שלא יתלהב יותר מידי ויעדיף בסוף את הקקה הזה במקום את הציצי שלי).
חבשו לי את הכובע של האמבטיה על הראש בתוך חלל נקי היסטרית יותר מצוחצח מהקרחת של אבא שלי וגילגלו אותי במיטה לחדר האימים.המרדים במבטא רוסי כבד שאל אותי מה שלומי תוך כדי שהוא מסמם אותי למוות ואני רציתי להגיד לו "חרשו חרשו ..אי די סו דה" וכבר הייתי בחוץ ממצמצת בעיניים אל מול הפרצוף של האחות שקוראת לי להתעורר מתוך המערה הסודית של ירון זהבי...
כל זה בישביל להוציא 24 מ"מ של ממצא פתלוגי ימח שמו!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 03 אוגוסט 2007, 11:14

רק בחצות , כשהייתי שם מול המסך המרצד של המחלקה עם תינוקי מחובר מצד אחד ואנטיביוקיה מוזרמת מצד שני. התחלתי להסתכל מהסביב לנסות להבין לאן הגעתי ומה זה כל הנשים פה עם החלוקים מסתובבות כמו רוחות רפאים בחושך......התחלתי להרגיש לא נוח שרק אני שם תופסת תינוק ביד..אמרתי , אולי כדאי לשבת בחושך בישביל שהעין הרע לא ימצא אותי!(מספיק הביא אותי עד כאן!).
אחרי התיעצויות רבות עם עצמי(כאילו לא היה לי דיי בהן) החלטתי להניק את התינוקי למרות האנטיביוטיקה.....היה לי ברור שאם הוא עובר יממה אחת עם מטרנה הלך עלי ועל ההנקה ועל הציצים . עשיתי שיקול , שהאנטיביוטיקה תתנקה בסוף מהגוף שלו.. וזה עדיף מלוותר על ההנקה. וכך היה.
עד היום שלמחרת.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 03 אוגוסט 2007, 11:01

אז ככה
בשיא הבאלגאן התקשרו ממחלקת נשים לאמר שהתפנה חדר לי ולתינוקי. התנאי היה , שברגע שנכנסת לאישפוז אישה נוספת, צריך לפנות את התינוקי משם.ככה התחילה החמ"ל לעבוד ...גילגי באה ליהיות איתי אמאשלי הזעיקה את כל האחיות , השכנות והדודות לשמור על הגדול ביחד איתה על צלחת קוסקוס(זה היה הלילה הראשון בלי אמא :-( )חשבתי לעצמי שאולי תצא מזה על הדרך גם גמילה חפוזה מהציצי נטולת מכאובים...(גיח גיח גיח..כן..בטח!)בעלי היה "בגולה" עושה שיעור בהאצלת סמכויות כדי להשתחחרר מהעבודה ולהגיע לכאן , בנתיים ביקשתי מהמכשפות במשפחה שיעשו כישוף ושאף אחת לא תצטרך להתאשפז הלילה במחלקה. התכנית שלי היתה לתת את התינוקי בבוקר לגילגי ..להכנס לגרידה , לצאת , לקחת אותו וללכת הביתה (אפילו בדקתי באיזה שעה זה אמור לקרות.)
תודו שאני אופטימית חסרת תקנה! (או סתם אהבללה!)

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי ש_מים_וארץ* » 02 אוגוסט 2007, 15:33

לכתב את הביוגרפיה שלו
אני בעד!
נועה ברקת - היא השילוב האולטימטיבי לעניין הזה.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי מישהי* » 02 אוגוסט 2007, 09:23

הצעתי לו לכתב את הביוגרפיה שלו אבל הוא לא מבין את מי זה מעניין בכלל

ערסית, הסיפורים של אבא שלך נשמעים לי דווקא מאוד מעניינים. אני עורכת מקצועית, אולי הוא רוצה עזרה בכתיבה? כלומר, הוא יספר, וביחד ננסח את זה לסיפורים כתובים? זה משהו שיכול לעניין הרבה אנשים, ובטח את כל בני המשפחה. סתם רעיון...

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 אוגוסט 2007, 07:42

אני מרגישה (נכון להיום), שהזהות האנונימית מאפשרת כאן, מפגש בין נשמות נטו בלי כל העטיפות.
לב - אהבתי.

ככה יותר נוח לי. גם על דברים שכתבתי כתמיכה, חד משמעית וללא ציניות, חטפתי תגובות מאד מאד מאד לא נעימות.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לב* » 02 אוגוסט 2007, 02:16

למה צריך להכנס לכאן ב :"שו שו" ? מה יש להסתיר? כולם ניהיו לי פה צדיקות בסתר אללה יסתור..התחרפנתם, בחחיי..יללה יללה לצאת מאחורי הוילון בקשה
קודם כל, אני לא נפגשת איתך בשו שו. יש לי שם מיוחד למפגש איתך ועם אחרים, והוא - לב. |L|
שנית, ואם הייתי כותבת לך שם אחר כמו: דורית, סמדר, שני, רותם וכ'ו.... זה היה משנה משהו?
אם הייתי כותבת דורית + פרטים על עצמי - אולי זאת לא הייתי אני?
שלישית, אני מרגישה (נכון להיום), שהזהות האנונימית מאפשרת כאן, מפגש בין נשמות נטו בלי כל העטיפות. (-;

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אנונימי » 01 אוגוסט 2007, 23:59

אמא'שלי מבשלת פקיילה (שזה מנגולד עם שעועית ונענע וכוסברה ועוד כל מיני כאילו )

אפשר מתכון?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לוטם_מרווני* » 01 אוגוסט 2007, 23:04

מי נכנסת בעילום שם?
ערסית, מעבר קל ורק שתדעי לך שאני מחכה להמשך
אולי תזרקי איזה עצם?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 01 אוגוסט 2007, 21:13

מעניין אותי מאוד מאוד לדעת למה כולן (חוצ מחני כפררה ועוד כמה בודדות) נכנסות לדף הזה בעילום שם!
למה?
למה צריך להכנס לכאן ב :"שו שו" ? מה יש להסתיר? כולם ניהיו לי פה צדיקות בסתר אללה יסתור..התחרפנתם, בחחיי..יללה יללה לצאת מאחורי הוילון בקשה!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 01 אוגוסט 2007, 09:56

אני באמצע מעבר בית ובגלל זה הסיפור הזה מסרב להגמר אבל הנה אנחנו בחניית ביניים אצל ההורים אמא'שלי מבשלת פקיילה (שזה מנגולד עם שעועית ונענע וכוסברה ועוד כל מיני כאילו ) ואבא'שלי קודח במח עוד סיפורים מבית אבא ..הצעתי לו לכתב את הביוגרפיה שלו אבל הוא לא מבין את מי זה מעניין בכלל (חיחי)*טוב! בישביל זה אני כאן!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי חני_בונה* » 30 יולי 2007, 13:05

נשמע כמו סיפור הלידה מחדש שלך.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אמא_מיכל* » 30 יולי 2007, 12:32

ערסית, כפרה, את כותבת יופי, כיף לא נורמלי לקרוא.
תרגישו טוב!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לב* » 30 יולי 2007, 09:20

אמן @}

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי יוטי_לונדון* » 30 יולי 2007, 00:23

ערסית, כפרה, את כותבת יופי, כיף לא נורמלי לקרוא.
טפו טפו טפו, בלי עין הרע, שיהיה לכם עכשיו רק טוב!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 29 יולי 2007, 22:53

אין ברירה, אם הערסית לא חוזרת מהר אני מתחילה לענטז כאן בינתיים, בשביל להעביר את הזמן בפנאן.
ערסית, בואייייייי! (שלא יגלו ששכחתי איך מענטזים)

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי יעל* » 29 יולי 2007, 14:16

מה רק לי לא ניתן להכנס לאתר במשך יומיים?
גם לי לא
ערסית, איזו מספרת את! משו!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לב* » 29 יולי 2007, 13:33

...מה זה השטויות האילו....
שטויות? שטויות?
נוצר כאן bonding ! (-:
ולכן, ברור שלקחנו את הג'ננה ברצינות.

בסוף סידרו לי חדר מלכותי עם התינוקי |Y|

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אמא_נמרה* » 29 יולי 2007, 09:41

(שהוא הוא הפיבוריט שלי. החדש מחודש הזה משעמם לי מרוב דובים בלי יער)
גם אני, רק חשבתי שזה בבחינת אסור לומר .

ערסית, הרבה בריאות ושמחה. מחכה לסיפור הבא, או למתכון, כל מה שאת כותבת למרתק. {@

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אסתר_ל* » 28 יולי 2007, 23:46

לוטם מרווני- אנחנו צריכות להפגש,(לפחות עד שהערסית תחזור נתחיל אנחנו להתרועע.....

אולי בסוף יפתחו פה פיצוציה)

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 28 יולי 2007, 21:57

טוב , כניראה שלקחתם את הג'ננה של הערסית רחוק מידי.... אני לא כועסת על אף אחד ...מה זה השטויות האילו....
ולכל השאלות מרחיקות הלכת יש כמה תשובות מאוד מאוד פשוטותתתתתתתת
קודם כל , הייתי בטוחה שמדובר בקריש דם סורר שסרב להחלץ מתוך הרחם...אפילו חשבנו גם על דרכים טיבעיות להפטר ממנו (כמו איגור , למשל!:-))
את החום הגבוה שייכתי ל"דרמת היום השלישי שלאחר הלידה" ולכן לא יחסתי לו משמעות....את החום השני ייחסתי ל"דרמת בברית מילה "ש לא הייתי שלמה איתו....את הכאבים ברחם יחסתי לשלפוחית השתן שמישו אמר לי שבד"כ עושה בעיות אחרי לידה..
על שיליה בכלל לא חשבתי. לא לקחתי בחשבון. במיוחד ככשתי מילדות מדהימות היו איתי בלידה וכל אחת מהן מיששה ובדקה את השיליה מכל הכיוונים.
חוצמיזה בבתי חולים נמנעים מלתת נתונים במאה אחוז..תמיד הם משאירים מקום לספק (בישביל חברת הביטוח שמבטחת את התחת שלהם)

נו שייסה...
בסוף סידרו לי חדר מלכותי עם התינוקי ועל הלילה הסוריאליסטי שבילינו שם , בפעם הבאה.
בנות-להרגע!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי גברת_האריס* » 28 יולי 2007, 21:15

וזה, הסוף?
THE END
==============
===========

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי דרך_עפר_שם_זמני* » 28 יולי 2007, 19:37

מה רק לי לא ניתן להכנס לאתר במשך יומיים?
גם לי.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לב* » 28 יולי 2007, 18:56

א ה ל ן ! א ה ל ן ! |יש| |יש|

מה רק לי לא ניתן להכנס לאתר במשך יומיים?
לא, גם אני הייתי קצת על קוצים.....

מה שלומך ערסית?
@} @} @} @} @}

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 28 יולי 2007, 17:50

לא. רק לערסים.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אהבה_טהורה* » 28 יולי 2007, 16:57

מה רק לי לא ניתן להכנס לאתר במשך יומיים?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אי_שם* » 27 יולי 2007, 10:09

אחותי, אוהבים אותך (())
ו-כן, תסלחי למשביתת שמחה...
ההודעה שלה גרמה לי לחשוב...
ורציתי לשאול אותך: כשעלה לך החום והרגשת ע-ל ה-פ-נ-י-ם, לא חשבת שזה יכול להתדרדר?
באמת מסוקרנת ממה עובר על אמא שרק עכשיו ילדה, עם חום גבוה... האם התסריטים של "עוד שניה אני מתה ולא יהיה לילדים שלי אמא" - לא עבר לך בראש (במיוחד שיש סיפור כזה אצלך במשפחה).
אני למשל, זה התסריטים הקבועים אצלי בראש :-P... אבל לא תמיד עושה עם זה משהו...

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי מיצי_החתולה* » 26 יולי 2007, 16:05

את מספרת סיפורים בחסד עליון.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לב* » 26 יולי 2007, 12:29

לא התכוונתי לעצבן אותך.. סליחה |U|
מקווה שעכשיו את בטוב... מתה על הכתיבה שלך!

בבקשה, תסלחי (למשביתת שמחה)....
יעני, לא מגיע לנו עונש כזה... ):<
אוהבות |L|
בייביי (-;

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לוטם_מרווני* » 25 יולי 2007, 15:18

בקיצור- חיזוקים, חיבוקים, והרבה אהבה....
מצטרפת לאסתרוש. ערסית אהובה, כייף לקרוא אותך, את נותנת לי סיבה לרענן את מה חדש ישן (שהוא הוא הפיבוריט שלי. החדש מחודש הזה משעמם לי מרוב דובים בלי יער)

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אסתר_ל* » 25 יולי 2007, 11:03

קמתי היום על הציצ הלא נכון.......... התיישבתי על הדף הזה- לא מפסיקה לצחוק- קחי ת'זמן............
יהיו עוד הרבה ימים קשים....לפחות נוכל להכנס לכאן לצחוק על זה...
גריינתי אותך ללא הרף-
בקיצור- חיזוקים, חיבוקים, והרבה אהבה....

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי משביתת_שמחה* » 25 יולי 2007, 10:20

לא התכוונתי לעצבן אותך.. סליחה. אגב, אני חסידת לידות בית, גם אני עמדתי על שלי בבי"ח לצערי אל מול הצוות, ועוד כאלו מין...
קיבלתי את הרושם שהחום עלה לך כ"כ שרצית לא לראות שאת ברע (ברור שגם מפחד להפרד מהקטנצ'יק) אלא גם מזה שאולי תתאשפזי. אני ממש לא מתה על בתי חולים, אבל נשמע לי שבמקרה שלך, זה היה מציל חיים. מותר להגיד את זה.
ואם אין לך אידאולוגיה סביב הענין הזה, וסתם פינטזתי, אז סליחה שוב.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי ילדת_טבע* » 25 יולי 2007, 10:16

רגע, כל הסחבת מתח הזו ואת גומרת את זה בשורה וחצי? מה נהיה?
<ילדת טבע מרשה לעצמה לצאת מהצללים רק לרגע, קמצנית, בלי כיבודים...>

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי חמו_מה* » 25 יולי 2007, 09:43

רופא בכיר עם קפקפים. ערסית, יש לנו מכר משותף. גם אצלנו זה התחיל בחיוך, ונגמר בצעקות. גם עלי הוא ניסה לאיים באשפוז. אני עוד זוכרת את האיום : "אם לא ירד לך הלחץ דם עד מחר, את נשארת לאישפוז" למחרת המהלומות התחילו.
הבאתי שתייה, כי אני מבינה שפיצוחים כבר יש. (פיצוחים זה מצמיא).

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 25 יולי 2007, 09:30

אני לא מבינה איזה שמחה את בדיוק משביתה אבל לי אין שום אידיאולוגיות מאז שפרשתי מהצופים בגיל 13. כוללללה לא רציתי להפרד מהתינוקי ונמאס לי לקבל את המרות האבסולוטית של הרפואה הקונבנציונאלית..... יללה קייסרי..ילה מלקחיים ..יללה בוא נחתוך..יאלה בוא נשתיל....די מספיק! שמישהו ירסן את הפקולטה!
לי אין בעיה עם אידיאולוגיות. אולי לך יש סעיה של קבלת מרות ללא עוררין.

וחוצמיזה תודה על המחמאות למרות שאת מעלה לי ת'דם לראש ..ותעזבו אותי מהמרגרינה...עוגה של אמא זה טעים. נקודה.(בלי אידיאולוגיות)

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי משביתת_שמחה* » 25 יולי 2007, 08:49

ערסית, את כותבת נפלא, יש לך עתיד של סופרת מתח...

אבל, חייבת להגיד לך שאת חסרת אחריות כשמאחורי הפרגוד (מס' 4) יש אידאולוגיות על אידאולוגיות...
יאללה, כמו שאת שמה מרגרינה וניהנית, אז על 1 כמה וכמה יכולה להתאשפז לבדוק, כדי לא להביא על עצמך קושי נוסף.
לא מספיק זמן ההתאוששות אחרי הלידה בלי סיבוכים???

זאת הבעיה עם מחזיקי הדגל של האידאולוגיות. חיים יותר בדגלים מאשר במה קורה עכשיו...
סליחה שאני כזו ישירה.

מקווה שעכשיו את בטוב... מתה על הכתיבה שלך!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 25 יולי 2007, 07:33

עכשיו אני חושבת על זה שהלידה הזו היתה "בסימן אבא" והלידה הקודמת היתה "בסימן אמא".
זה הכל בגלל שלקחתי אז את המושג "אנחנו יולדות כמו האמהות שלנו" רחוק מדי על גבול האבסורד!
עד לידת הבכור לקח לי בערך שנה להכנס להריון....לאמא שלי שש שנים ...היא ילדה אותי בערך באותו גיל שאני ילדתי לראשונה (גיל 35 -לכל היועצות הביוגרפיות שמסתתרות מאחורי וילון מספר 3). בזמנו אחותה חלמה חלום בלילה והביאה לה איזה מרקחת של מכשפות לאכול ואז היא התעברה. ואני באופן לא הזוי לחלוטין הלכתי לאותה דודה וביקשתי ממנה את אותו "מתכון"! (טוב זה סיפור כבר לבלוג אחר).
הפעם לקחתי את הדימיון המפותח שלי לסיפור של אבא (שמתעקש לאמר עד היום בתור ילד חצי מאומץ שמה שחשוב זה מי שגידל אותך ולא מי שהוליד אותך)

אני זוכרת במעומעם את התמונה הביזארית שתבוא יומיים לאחר מכן כשאני שוכבת עם חצי עין פקוחה רבע מעולפת מחוברת לכל מיני מכשירים מולי יושבים עגמומיים : בעלי אמא שלי ואבא שלי , מסתכלים עלי בחרדה ..ואז בעלי פיתאום שואל את אבא שלי....
" אז ממה בעצם אמא שלך מתה בסוף כל כך מהר אחרי הלידה?"

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 25 יולי 2007, 07:02

הפעם כבר לא ויתרו לי במיון נשים אסף הרופא . הייתי כבר ידועה שם בתור הפסיכית המתאבדת שמסרבת להתאשפז. הביאו לי רופא בכיר עם קפקפים. זה התחיל בלחישות סימטריות ונגמר בצעקות שבסרטים מצויירים היו מתארים את זה "כהחלפת מהלומות" הגג עף לשמיים .. הטיח מתפורר והשערה היחידה על ראשו של הדוקטור המכופכף מתעלפת מפחד ונמרחת לו על הקרחת.
או בקיצור : הוא ממש ממש שנא אותי על כך שאני ממרה את פיו! סרבנית אישפוז סוררת!
לא לטעות בנות. זה לא אומר שאני צדקתי והוא טעה. כולם צדקו שם . באמת. אני ממליצה בחום לכל אישה אחרי לידה עם 39 חום , חשש לזהום ברחם ו24 מ"מ שיליה תקועה -להתאשפזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז בדחיפות.
זאת אני שפחדתי לעזוב ליממה שלמה (ככה הבטיחו לי)את התינוקי בן שבועיים ועוד יונק בן שנתיים בבית . בכלל לא חשבתי על הגרידה ולא על ה70 טון אנטיביוטיקה ולא על כמה מנות דם אני אצטרך אחרכך. כל אילו נשטפים בים הזמן (יחלקו עלי ודאי ההומאופתים) אבל לא הפרידה.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 25 יולי 2007, 06:39

טוב .אחרי שש בבוקר.אין כמו מחשבות פאגאניות על הבוקר. נזכרתי ב לוטם מרווני (מה שלומך כפררה) שהבטיחה לי שאני אלד בשבוע 42 חטפתי חררה והתקשרתי אליה מהר לשנות את הגזירה. אז היא אמרה " טוב..יללה..אז תלדי ביום שישי" . וכך היה.(שבוע 40)
אז עכשיו מסתבר ששתי הנבואות של לוטם התגשמו. אם הגוף מתייחס ל 24 מ"מ שיליה ברחם כאל יצור אנושי שלם וממשיך להזרים אליו דם... אז "ילדתי " גם בשבוע ה42!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 25 יולי 2007, 06:27

או..איזה יופי שבאת! אני רואה שאת הולכת ללות אותי עד הברמיצווה של הבן. יופי.תביאי פיצוחים!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אנונימי » 24 יולי 2007, 23:12

הו, סופסוף, יש בשביל מה לשבת מול המחשב.

סיימתי.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אנונימי » 24 יולי 2007, 22:44

ותישכחי מהבריאות של בנאורי. בריאות זה אושר

איך זה שעד שיוצא לי להכנס לרשת ולשבת בנחת לדקות ספורות, אני פותחת מה חדש ובוחרת להכנס דוקא לדף שלך, בלי לדעת שזו את?

בריאות זה אושר, אכן.

בצק פריך : 1 מרגרינה .

אושר יכול לגרום לבעיות, אכן.
מרגרינה?! הייתי קוראת לזה "חרדת יצחק".

ניגשת להמשיך לקרוא, בתקוה שאצליח לסיים לפני שיקראו לי.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אהבה_טהורה* » 24 יולי 2007, 21:31

טוב מחכים בסבלנות.
בזמנך החופשי....
נו? מרגישה יותר טוב?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית* » 24 יולי 2007, 21:26

אני בחופשת עצבנות

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אהבה_טהורה* » 24 יולי 2007, 21:26

נו....
עברו כבר שלושה ימים, שעתיים,ועשרים ואחת דקות.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לב* » 24 יולי 2007, 21:21

ערסית יקרה,
אם את מטפלת בחולה או חולה בעצמך אז החלמה מהירה והרבה כוחות להמשך..
אם את עסוקה אז תאפשרי לך גם לנוח...- אנחנו נחכה.
אם משהו עיצבן אותך אז כנסי נרגיע אותך...
אם נסעת לחופשה ושכחת או לא יצא לך לעדכן אז תכייפי ...

בבקשה תתני סימן,שנדע שאת בסדר

ביי

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי ציפ_ציף* » 24 יולי 2007, 20:06

מה קורה?נעלמת או שהעלימו אותך?
בבקשה תתני סימן,שנדע שאת בסדר.

נוכחותך חשובה לי מדעתך אומר המרגיעון

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יולי 2007, 19:19

מי מחק אותך??????????
תחזרי!!!!!!!!!!!!!!

<לפחות סיימי את הסיפור>

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי לוטם_מרווני* » 24 יולי 2007, 17:37

ערסית, הכל בסדר איתכם?

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי ציפ_ציף* » 24 יולי 2007, 11:15

די....
תספרי כבר!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הגולשת_בלילות* » 24 יולי 2007, 03:20

גם אני, לוקחת אויר כל פעם ומשחררת - אווווווווף!

המרגיעון- "קחו אוויר זה בחינם"...

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי דרך_עפר_שם_זמני* » 22 יולי 2007, 10:41

גם אני קוראת ומתרגשת.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אמא_נמרה* » 22 יולי 2007, 07:55

שלום ערסית, אני דוקא מאד נהנת מהקצב. כל פעם את עושה לי דפיקות לב, כמעט לא משנה מה את כותבת...טוב שאת נותנת לחלשות בינינו זמן להתאושש.

שיהיה בבריאות

<רק טוב>

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי אמא_מיכל* » 21 יולי 2007, 23:45

ואי ערסית, כמה עוד תמשכי אותנו. אני לא עומדת במתח הזה. יאלה קחי שעה שעתיים ותסיימי כבר את הסיפור שלך
נכון מאד!

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי כרמל_האורחת* » 21 יולי 2007, 23:45

_מה ,ככה להשאיר אותנו?
לא בסדר,תאמיני לי,לא בסדר._

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי מיכלול_ה* » 21 יולי 2007, 23:39

ואי ערסית, כמה עוד תמשכי אותנו. אני לא עומדת במתח הזה. יאלה קחי שעה שעתיים ותסיימי כבר את הסיפור שלך.

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 21 יולי 2007, 19:04

הייתי משוכנעת בסופו של דבר שנתקע לי ברחם איזה קריש דם שהרגיש כל כך נח שלא רצה לצאת.דיסקסתיאת העיניין עם המיילדת הלוך ושוב. בלילה היא נסע לאיגור אמרתי לה שתזמין ממנו איזה כישוף לתיקון המצב....הם באמת דיברו שם בשפה האיגורית ואיכשהו הוא עשה כל מיני פליקלקים באויר עם הידיים (התברר שזה היה הילינג) ולמחרת בבוקר יצא כזה גוש שהייתי בטוחה שזה היה זה זה שתקע לי את כל חופשת הלידה...איזה אושר..רקדנו ש(א)בתם מים בששון מסביב לבניין....הכתרתי את איגור למלך. ובכל זאת. נסעתי לאולטרסאונד טורבו בביתחולים לבדוק "שהעסק נקי"
ראו שם על הצג סימנים בכתב סיני עתיק...שאלתי את הטכנאית םם היא יכולה להקריא לי . היא אמרה ש99 אחוז תקוע שם משהו . ארכו 24 מ"מ. הגוף חושב שזה שהשיליה עדיין תקועה שם וממשיך לייצר קרישי דם כל הזמן.
  • "אז מה יש לי אחוז סיכוי להנצל מכאן?"
  • "לא. האחוז הוא בישביל הרפואה המודרנית שאף פעם לא פוסקת שום דבר במאה אחוז."
וככה עם אחוז בודד ו24 מ"מ ברחם הלכתי להתכוננן למערכה הבאה

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 21 יולי 2007, 18:38

טוב העיניין היה ברור מהתחלה. שמו לי עין הרע. התחלתי למנות את כל רשימת האנשים שסיפרתי להם על לידת הבית. כשהגעתי למיליון ותשע הגעתי למסקנה שזה חייב ליהיות סוג של עין שמאוד התכוון לטוב ויצא לו רע. קחו דוגמה את אמה שלי:
  • "אמא את זוכרת איך נולד אח שלך" ...
  • "אך ..בטח שאני זוכרת איך בלילה הלכתי עם אבא למיילדת שהיתה כבר זקנה שחבל על הזמן ועזרנולה לסחוב את הכיסא של הלידה עד הבית. אותי השאירו בחוץ..ככה לא רצו שילדות קטנות יראו איך אמא צורחת בלידה אחרכך יכנס להם בראש הפחד ולא ירצו ללדת.."
  • "איזה יופי אמא ..אז איך זה תגידי שאת נגד לידת בית שלי אחרי שהלכת "להביא את הכיסא של הלידה" 7 פעמים לפחות ?"
" - תגידי מה את פרימיטיבית ? איפה את חיה..העולם מתקדם ואת הולכת אחורה?למה את חייבת תמיד ליהיות שונה תתגידי למה.?"

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 יולי 2007, 00:39

הוא כמובן סרב בכל תוקף גם אחרי שאבא שלי נשבע לו באלוהים שאני הבת שלו.

אבא שלי התישב עם התינוקי בחדר ההמתנה בין חבורת השאפות המפזזות וה "קוצ'י מוצ'י " זגוגיות המשקפיים שלו התכסו בערפל דק.. ככה זה תמיד כשהוא מתרגש (נפלט לו חום מהאישונים).

:-D איזה אבא נשמה (מזכיר לי את שלי! את מרוקאית יא ערסית?).

ג'ינ ג'ית ממחשב אחר>

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי הערסית_מהשכונה* » 20 יולי 2007, 19:07

יללה יללה יללה..תגידו תודה אני משחררת אותכם לנפוש אחרי כל נקודת שיא חנוקה מדמעות......אינ לכם סבלנות עדיף תלכו לראות "האלופה".

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי מי_מה* » 20 יולי 2007, 17:37

אלס, גם ציפ ציף בפולניות

הסיפור שלא סופר מעולם

על ידי ציפ_ציף* » 20 יולי 2007, 17:32

זה לא חוקי מה שאת עושה!
אפשר לתבוע אותך על זה!!
מה ,ככה להשאיר אותנו?
לא בסדר,תאמיני לי,לא בסדר.
<בטון פולני בבקשה>

חזרה למעלה