על ידי אנונימי » 19 דצמבר 2014, 02:55
דף זה משמש לדיון ולמידה בהשראת 'תודות' -
כשנושא הדף הוא -
חוץ פנים
חיוך
הסבר פנים מדבר ראשית על יד מושטת לשלום ופנים מאירות אל הבא לקראתי.
הסבר פנים מסוג זה נמצא עומד בפני עצמו ראוי ותועלתו גם באה לידי ביטוי כתועלת אישית, של למידת תהליך מרתק שמביא אותי להסביר פנים לעצמי ולהאיר פניי לעצמי ומכאן זה נשפך החוצה.
ומכאן, מושיט ידי לשלום, מזמין את כל מי שחפץ לבוא ללמידה ממוקדת בדף זה.
קריצה שלוחה אל כל הינשופים והינשופות שרק מתבוננים/נות.
מסכות
הסבר פנים אם כך מתבקש גם לגבי ריבוי הפנים.
שלכל אחד פנים רבות לו והוא מכנה עצמו אני.
לכל אחת פנים רבות והיא מכנה עצמה אני.
מתוך ההיבט האישי וההיקש האישי, ומתוך הרלוונטיות העיקרית לדף זה -
אפרוש את פני כצינור, מדיום, אסביר פן ספציפי זה - כמיטב יכולתי.
אישי
בלימודיי האישיים את רוח הדברים, האפשרות להניח לדעותיי, להניח למובן הלוגי, לחשיבה המתמטית, להגיון ולקולו הרגשני, לפרשנות המילולית של הדברים, הניחה אצלי את האפשרות לתת לכתיבה לזרום דרכי, כשאני, צפריר, למד אט אט, לאפשר לדברים ולרוח הדברים לחלוף דרכי ולבוא לידי ביטוי - באופן מילולי ואנרגטי - בלעדיי במובן של דעותיי וזיקותיי האישיות - ועדיין דרך הפריזמה האישית שלי.
נתגלה לי מעיין לא אכזב, אשר מסכים לפעפע דרכי ולהזרים מים חיים הלאה.
העונג הבלתי נתפס שעולה מעצם ההליך כולו, הוא התועלת המידית והממכרת להניח לכל פניי האחרים לזמן מה,
לשחרר את הגבר ואת האשה, את האב והבן והסב, את המאהב ואת המאהבת, המניאק והחומל, ההומו והלסבי, ההטרו והספיאנס, היונק והחי, האכזר והרחום ובעיקר את היודע, החכם, המבין (שבינינו - לא יודע דבר, לא מבין דבר ולא חכם יותר מגור חתולים שהסתבך בחבילת צמר) -
כל הדמויות כולן מתבקשות לזוז הצידה ולהניח לאנרגיה אחרת לנשוב. להניח למנגינת המילים - כפי שעולה.
אז, ניתנת הבמה ל 'תודות'.
עם זאת - 'תודות' אינו פן נוסף שלי כלל וכלל, דבריו והאנרגיה שהוא מביא - אינם מייצגים אותי כלל.
שכן, המעיין הפורץ מהסלע, מקורות מימיו אינם ידועים לו עצמו. כך כאן.
הלאה
כלי זה של תקשור - נתגלה כיעיל לא רק בעבורי, אלא מסתבר שלא מעט חווים את המילים האלה, ברמה האנרגטית.
כך שגם אם המשמעות עשויה להיות לא מובנת או סתומה לחלוטין, גם אם הפרשנות לדברים היא מילולית, מתריסה או מתפלמסת - האנרגיה העוברת למקרא המילים מעלה הרגשה. חוויה. הוויה.
לכך - עדויות אינספור.
גילוי נאות
כאשר פניתי פנימה אל 'תודות' ובקשתי להבין על מה המהומה שנוצרת כל פעם מחדש והאם זה קשור אלי,
נעניתי בבת צחוק ואהבה גדולה שיש מקום לפתיחת הדף הזה - חוץ -פנים - מתוך החסד.
כששאלתי באופן מדויק על הפולמוס הלא ענייני שהדברים מעלים ועל זליגת התייחסות אישית אליי, התייחסות אוהבת או מתריסה, נעניתי כך:
"מבחינתך אתה - שמור על ענייניות והנח לכל עניין שבא על מנת להאדיר אדם או להקטינו.
היה אתה ענייני.
ובמובן הזה של מה שבא מחוץ אליך - על פני לקחת את חיצי האהבה האלה המפרגנים או מרעילים כאילו אלה מכוונים אליך, שים עצמך שקוף והנח למקלסים להתקלס ולמריעים להתרועע, שכן, האחריות - לא עליך.
כאן, טוב לייצר תשתית ברורה למושגי יסוד. כך, שליבון מושגי היסוד כפי שנראה מעיני המשתתפים בדיון ישמש הבהרה וינטרל את הבלבול המתמשך אשר ניתן לומר שיש תדיר ניסיון להבין כמה כוחות סוס יש למרק ירקות - מטקסט שעוסק בעובי חוט הנחושת הדרוש להנעת מנוע חשמלי."
לא אלאה את הקוראים בכל השיח הזה אלא אדגיש שלאחר התבוננות עמוקה פנימה, בסופו של יום, עלתה ההסכמה לעמוד לשירות עניין זה גם.
הנגיעה האישית שלי היא בבחירת שם הדף - שנמצא בעבורי עוד חיוך העולה מהשפה. מהמילים.
פנים וחוץ
שזה נושא שלישי שמחייב הסבר פנים.
בבחינת הסבר פנים. HESBER PNIM.
אישי
לי, באופן האישי ביותר - נדרשו שנים של התבוננות, מדיטציות, השתקת המחשבות, תרגולים שונים שעיקרם שכלול יכולת ההפרדה והכוונתה, עיקשות מכוונת להתבונן בגובה העיניים - מול עצמי - על מנת להתחיל לזהות - לבחור ולשחרר את הדהוד המציאות החיצונית בתוך מעיי, קירות עולמי ולברר בבחינת לברור מה נשאר ומה משוחרר הלאה.
כמי שילדותי דרשה ממני התבגרות מוקדמת, אל מול טראומה אישית
עקב נטישה מוחלטת וחד משמעית מצד אחד, ודחייה אלימה ויומיומית מצד שני.
מצב זה של פוסט טראומה נמצא אם כך שנים רבות מקובע כהדהוד דומיננטי - בתוך עולמי הפנימי.
חווית הנטישה והדחייה אם כך האירה את חיי, צמיחתי והתבגרותי, ובעתות עייפות או נפילה - היא שם, מניפה את דגליה והחצוצרות מבשרות את הגעת עגלת המרה השחורה - עם זאת, רק לרגע, לשעה, ליממה - שכן, כעדות אישית קיימים כבר הכלים לשנות את תרועת החצוצרות לניגון משובח ואת המרה השחורה לפוגג בהתכנסות פנימה והעלאת פנים אוהבות.
לקח לזה לא מעט זמן, התנגדות ותסכול להבין שאני יכול לשחרר את אלה.
שבאופן עקום - אני כבר לא יכול לסבול מחרדת נטישה, אין בחוויה הזו שום דבר לא מוכר או שאיננו ניתן לאיזון.
נדרשו כמה ג'ריקנים טובים של פרחי באך וכמה דונמים של צמחי עוצמה, נדרש זמן, שנים רבות,
על מנת שאצליח להשיל מעלי את הכעס והזעם ולגלות מתחת את השמחה, המחול והצחוק.
זה - בהחלט אפשרי - וזו - עדותי האישית.
א ה ב ה
צפריר
דף זה משמש לדיון ולמידה בהשראת [b]'תודות'[/b] -
כשנושא הדף הוא -
[h=2]חוץ פנים[/h]
[b]חיוך[/b]
הסבר פנים מדבר ראשית על יד מושטת לשלום ופנים מאירות אל הבא לקראתי.
הסבר פנים מסוג זה נמצא עומד בפני עצמו ראוי ותועלתו גם באה לידי ביטוי כתועלת אישית, של למידת תהליך מרתק שמביא אותי להסביר פנים לעצמי ולהאיר פניי לעצמי ומכאן זה נשפך החוצה.
ומכאן, מושיט ידי לשלום, מזמין את כל מי שחפץ לבוא ללמידה ממוקדת בדף זה.
קריצה שלוחה אל כל הינשופים והינשופות שרק מתבוננים/נות.
[b]מסכות[/b]
הסבר פנים אם כך מתבקש גם לגבי ריבוי הפנים.
שלכל אחד פנים רבות לו והוא מכנה עצמו אני.
לכל אחת פנים רבות והיא מכנה עצמה אני.
מתוך ההיבט האישי וההיקש האישי, ומתוך הרלוונטיות העיקרית לדף זה -
אפרוש את פני כצינור, מדיום, אסביר פן ספציפי זה - כמיטב יכולתי.
[b]אישי[/b]
בלימודיי האישיים את רוח הדברים, האפשרות להניח לדעותיי, להניח למובן הלוגי, לחשיבה המתמטית, להגיון ולקולו הרגשני, לפרשנות המילולית של הדברים, הניחה אצלי את האפשרות לתת לכתיבה לזרום דרכי, כשאני, צפריר, למד אט אט, לאפשר לדברים ולרוח הדברים לחלוף דרכי ולבוא לידי ביטוי - באופן מילולי ואנרגטי - [b]בלעדיי[/b] במובן של דעותיי וזיקותיי האישיות - ועדיין דרך הפריזמה האישית שלי.
נתגלה לי מעיין לא אכזב, אשר מסכים לפעפע דרכי ולהזרים מים חיים הלאה.
העונג הבלתי נתפס שעולה מעצם ההליך כולו, הוא התועלת המידית והממכרת להניח לכל פניי האחרים לזמן מה,
לשחרר את הגבר ואת האשה, את האב והבן והסב, את המאהב ואת המאהבת, המניאק והחומל, ההומו והלסבי, ההטרו והספיאנס, היונק והחי, האכזר והרחום ובעיקר את היודע, החכם, המבין (שבינינו - לא יודע דבר, לא מבין דבר ולא חכם יותר מגור חתולים שהסתבך בחבילת צמר) -
כל הדמויות כולן מתבקשות לזוז הצידה ולהניח לאנרגיה אחרת לנשוב. להניח למנגינת המילים - כפי שעולה.
אז, ניתנת הבמה ל 'תודות'.
עם זאת - 'תודות' אינו פן נוסף שלי כלל וכלל, דבריו והאנרגיה שהוא מביא - אינם מייצגים אותי כלל.
שכן, המעיין הפורץ מהסלע, מקורות מימיו אינם ידועים לו עצמו. כך כאן.
[b]הלאה[/b]
כלי זה של תקשור - נתגלה כיעיל לא רק בעבורי, אלא מסתבר שלא מעט חווים את המילים האלה, ברמה האנרגטית.
כך שגם אם המשמעות עשויה להיות לא מובנת או סתומה לחלוטין, גם אם הפרשנות לדברים היא מילולית, מתריסה או מתפלמסת - האנרגיה העוברת למקרא המילים מעלה הרגשה. חוויה. הוויה.
לכך - עדויות אינספור.
[b]גילוי נאות[/b]
כאשר פניתי פנימה אל 'תודות' ובקשתי להבין על מה המהומה שנוצרת כל פעם מחדש והאם זה קשור אלי,
נעניתי בבת צחוק ואהבה גדולה שיש מקום לפתיחת הדף הזה - חוץ -פנים - מתוך החסד.
כששאלתי באופן מדויק על הפולמוס הלא ענייני שהדברים מעלים ועל זליגת התייחסות אישית אליי, התייחסות אוהבת או מתריסה, נעניתי כך:
"מבחינתך אתה - שמור על ענייניות והנח לכל עניין שבא על מנת להאדיר אדם או להקטינו.
היה אתה ענייני.
ובמובן הזה של מה שבא מחוץ אליך - על פני לקחת את חיצי האהבה האלה המפרגנים או מרעילים כאילו אלה מכוונים אליך, שים עצמך שקוף והנח למקלסים להתקלס ולמריעים להתרועע, שכן, האחריות - לא עליך.
כאן, טוב לייצר תשתית ברורה למושגי יסוד. כך, שליבון מושגי היסוד כפי שנראה מעיני המשתתפים בדיון ישמש הבהרה וינטרל את הבלבול המתמשך אשר ניתן לומר שיש תדיר ניסיון להבין כמה כוחות סוס יש למרק ירקות - מטקסט שעוסק בעובי חוט הנחושת הדרוש להנעת מנוע חשמלי."
לא אלאה את הקוראים בכל השיח הזה אלא אדגיש שלאחר התבוננות עמוקה פנימה, בסופו של יום, עלתה ההסכמה לעמוד לשירות עניין זה גם.
הנגיעה האישית שלי היא בבחירת שם הדף - שנמצא בעבורי עוד חיוך העולה מהשפה. מהמילים.
[hr]
[b]פנים וחוץ[/b]
שזה נושא שלישי שמחייב הסבר פנים.
בבחינת הסבר פנים. HESBER PNIM.
[b]אישי[/b]
לי, באופן האישי ביותר - נדרשו שנים של התבוננות, מדיטציות, השתקת המחשבות, תרגולים שונים שעיקרם שכלול יכולת ההפרדה והכוונתה, עיקשות מכוונת להתבונן בגובה העיניים - מול עצמי - על מנת להתחיל לזהות - לבחור ולשחרר את הדהוד המציאות החיצונית בתוך מעיי, קירות עולמי ולברר בבחינת לברור מה נשאר ומה משוחרר הלאה.
כמי שילדותי דרשה ממני התבגרות מוקדמת, אל מול טראומה אישית
עקב נטישה מוחלטת וחד משמעית מצד אחד, ודחייה אלימה ויומיומית מצד שני.
מצב זה של פוסט טראומה נמצא אם כך שנים רבות מקובע כהדהוד דומיננטי - בתוך עולמי הפנימי.
חווית הנטישה והדחייה אם כך האירה את חיי, צמיחתי והתבגרותי, ובעתות עייפות או נפילה - היא שם, מניפה את דגליה והחצוצרות מבשרות את הגעת עגלת המרה השחורה - עם זאת, רק לרגע, לשעה, ליממה - שכן, כעדות אישית קיימים כבר הכלים לשנות את תרועת החצוצרות לניגון משובח ואת המרה השחורה לפוגג בהתכנסות פנימה והעלאת פנים אוהבות.
לקח לזה לא מעט זמן, התנגדות ותסכול להבין שאני יכול לשחרר את אלה.
שבאופן עקום - אני כבר לא יכול לסבול מחרדת נטישה, אין בחוויה הזו שום דבר לא מוכר או שאיננו ניתן לאיזון.
נדרשו כמה ג'ריקנים טובים של פרחי באך וכמה דונמים של צמחי עוצמה, נדרש זמן, שנים רבות,
על מנת שאצליח להשיל מעלי את הכעס והזעם ולגלות מתחת את השמחה, המחול והצחוק.
זה - בהחלט אפשרי - וזו - עדותי האישית.
[hr]
א ה ב ה
[hr]
צפריר