על ידי סלעית* » 19 יולי 2007, 22:49
יש לי אי-המלצה חמה על הובלות ליאוניד. בחרתי בהם בעקבות המלצות שקיבלתי, גם כאן באתר, אבל לצערי איתנו היו גרועים במיוחד.
הזמנו אותם כולל אריזה. על רוב הארגזים שהם ארזו הם כתבו רק את שם החדר ממנו לקחו הדברים, ולא מה יש בארגז (בגדים? ספרים? צעצועים?) וזה גרר כאבי גב מיותרים לנו בפירוק. הם לא הפעילו שיקול דעת באריזה, ולכן מצאנו את עצמנו בבית החדש עם קרטון ביצים ריק, בקבוקי שתייה ריקים וכד'. מצד אחד הם עטפו בזהירות את כלי המטבח, אבל לא דברים קטנים ושבירים כמו בובות קישוט של הילדים. חלק נשברו כמובן.
לרוע המזל החתולה שלנו נבהלה מהם וברחה על ההתחלה, ובילינו כ 3 שעות בחיפושים אחריה, כך שלא יכולנו להיות צמודים אליהם באריזה. הם העבירו פוסטרים של הילדים באחת משתי דרכים מתוחכמות: קיפלו לשניים ושמו בארגז (ניסיתם להוציא קפל מפוסטר? לא הולך) או פשוט דחפו לארגז כך שיצא קווץ' מקומט. הם העבירו מזרונים בלי לעטוף אותם, וגם הניחו אותם על הכביש. הם לא עטפו מיטות מסביב, ולכן יש לנו קישוטים שחורים וקילופי צבע על מיטה בהירה. וזה בלי לספר על הדפיקה במיטה, שריטות בצבע של המקרר, והעובדה שאחרי שהם הודיעו לנו שהמיטה לא עוברת בחדר המדרגות של הבית החדש, וגם לא דרך החלון, היינו צריכים להתעקש איתם ולהראות להם ע"י סרט מידה שהיא כן עוברת אם עושים את זה באלכסון.
שיא השיאים: אני במקרה נמצאת ליד דלת הכניסה לבית החדש, שומעת בום חזק, קללות, ואז "פסססססססס" קול יציאה של גז. נכנסים המובילים עם המקרר. לתומי אני מחכה שיגידו משהו. נאדה. הם מתחילים לרדת להביא עוד דברים.
אני יורדת אחריהם ואומרת "סליחה, דפקתם לנו את המקרר"
המוביל: "אה?"
אני: "כן, שמעתי בום, שמעתי את הגז בורח"
המוביל: "מאיפה את יודעת שהוא לא בסדר? אולי הוא כן עובד?"
אני: "אתה מכיר מקרר שעובד בלי גז???"
המוביל: "בסדר, תזמיני טכנאי, מה הסיפור?"
אני: "מן הנימוס שתגיד לי שקרה משהו, שאני אדע, ולא שאני אגלה בעצמי. אתה לא צריך להסתיר ממני. זה לא בסדר."
המוביל: "זה לא בסדר??? זה שאנחנו עובדים כאן קשה זה לא בסדר!!!"
אני:"???"
התקשרתי למרכז שלהם. חייבת לומר ששם ענו לי בנימוס. ביקשו שאברר כמה עולה טכנאי (570 שקל!) ואמרו שאוריד את הסכום ממחיר ההובלה. לא הציעו פיצוי חלילה. ואני רק מדמיינת לעצמי מה היה קורה אילו הייתי בדיוק בחדר אחר. איך היינו מחברים את המקרר, קונים אוכל, מחכים, ולא מבינים למה הוא לא מקרר. ומזמינים טכנאי, מחכים שיגיע, זורקים את האוכל, ומשלמים בעצמנו, ולך תוכיח שזה קרה בהובלה.
ממליצה בחום - שומר נפשו, בריאותו הנפשית ורכושו - ירחק.
יש לי [b]אי-המלצה חמה על הובלות ליאוניד[/b]. בחרתי בהם בעקבות המלצות שקיבלתי, גם כאן באתר, אבל לצערי איתנו היו גרועים במיוחד.
הזמנו אותם כולל אריזה. על רוב הארגזים שהם ארזו הם כתבו רק את שם החדר ממנו לקחו הדברים, ולא מה יש בארגז (בגדים? ספרים? צעצועים?) וזה גרר כאבי גב מיותרים לנו בפירוק. הם לא הפעילו שיקול דעת באריזה, ולכן מצאנו את עצמנו בבית החדש עם קרטון ביצים ריק, בקבוקי שתייה ריקים וכד'. מצד אחד הם עטפו בזהירות את כלי המטבח, אבל לא דברים קטנים ושבירים כמו בובות קישוט של הילדים. חלק נשברו כמובן.
לרוע המזל החתולה שלנו נבהלה מהם וברחה על ההתחלה, ובילינו כ 3 שעות בחיפושים אחריה, כך שלא יכולנו להיות צמודים אליהם באריזה. הם העבירו פוסטרים של הילדים באחת משתי דרכים מתוחכמות: קיפלו לשניים ושמו בארגז (ניסיתם להוציא קפל מפוסטר? לא הולך) או פשוט דחפו לארגז כך שיצא קווץ' מקומט. הם העבירו מזרונים בלי לעטוף אותם, וגם הניחו אותם על הכביש. הם לא עטפו מיטות מסביב, ולכן יש לנו קישוטים שחורים וקילופי צבע על מיטה בהירה. וזה בלי לספר על הדפיקה במיטה, שריטות בצבע של המקרר, והעובדה שאחרי שהם הודיעו לנו שהמיטה לא עוברת בחדר המדרגות של הבית החדש, וגם לא דרך החלון, היינו צריכים להתעקש איתם ולהראות להם ע"י סרט מידה שהיא כן עוברת אם עושים את זה באלכסון.
שיא השיאים: אני במקרה נמצאת ליד דלת הכניסה לבית החדש, שומעת בום חזק, קללות, ואז "פסססססססס" קול יציאה של גז. נכנסים המובילים עם המקרר. לתומי אני מחכה שיגידו משהו. נאדה. הם מתחילים לרדת להביא עוד דברים.
אני יורדת אחריהם ואומרת "סליחה, דפקתם לנו את המקרר"
המוביל: "אה?"
אני: "כן, שמעתי בום, שמעתי את הגז בורח"
המוביל: "מאיפה את יודעת שהוא לא בסדר? אולי הוא כן עובד?"
אני: "אתה מכיר מקרר שעובד בלי גז???"
המוביל: "בסדר, תזמיני טכנאי, מה הסיפור?"
אני: "מן הנימוס שתגיד לי שקרה משהו, שאני אדע, ולא שאני אגלה בעצמי. אתה לא צריך להסתיר ממני. זה לא בסדר."
המוביל: "זה לא בסדר??? זה שאנחנו עובדים כאן קשה זה לא בסדר!!!"
אני:"???"
התקשרתי למרכז שלהם. חייבת לומר ששם ענו לי בנימוס. ביקשו שאברר כמה עולה טכנאי (570 שקל!) ואמרו שאוריד את הסכום ממחיר ההובלה. לא הציעו פיצוי חלילה. ואני רק מדמיינת לעצמי מה היה קורה אילו הייתי בדיוק בחדר אחר. איך היינו מחברים את המקרר, קונים אוכל, מחכים, ולא מבינים למה הוא לא מקרר. ומזמינים טכנאי, מחכים שיגיע, זורקים את האוכל, ומשלמים בעצמנו, ולך תוכיח שזה קרה בהובלה.
ממליצה בחום - שומר נפשו, בריאותו הנפשית ורכושו - ירחק.