ההולכת באתרים

שליחת תגובה

כשהדעת נחה, עולה נחת רוח - מה יניח את דעתך?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ההולכת באתרים

ההולכת באתרים

על ידי רחל_ברמן* » 11 ינואר 2012, 06:37

שלום ההולכת באתרים, חוזרת על בקשתה של גלית מלפני שנתיים: ראיתי קטע שכתבת בדף פתאום אני אמא על הלידה שלך וקצת תגובות לזה, וחשבתי שאולי תרצי להעביר אותו לכאן כי לשם הוא לא נראה לי שייך. אני יכולה להעביר בשבילך אם תרצי.
פשוט הדף פתאום אני אמא הוא סיפור אימוץ ספציפי של מיה גל, ולא דף תמיכה כללי לאמהות חדשות... ברור לי שקל להתבלבל בשעת מצוקה אחרי לידה, וטוב שאפשר בקלות להעביר אח"כ!

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 נובמבר 2011, 12:22

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

קראתי על הסיפור שלך.
אני במצב דומה, אחרי לידה, היו הדבקויות ועברתי היסטרוסקופיה ניתוחית להפרדתן.
הזמינו אולתי לביקורת (היסטרוסקופיה אבחנתית).
עשית משהו בין ההריונות שעזר לכך שההדבקויות לא יחזרו? התקן? ואצל מי ביצעת את ההיסטרוסקופיות?
תודה

ההולכת באתרים

על ידי אהבת_עולם* » 16 אוקטובר 2011, 17:53

תודה הולכת. כמה כיף שאת מתעניינת :-).

אני כותבת כאן לאחרונה בעיקר דברים ענייניים. איכשהו לא מרגישה נוח כרגע לכתוב דברים יותר אישיים.
אשמח לפרט יותר במייל אם בא לך, או סתם להתכתב. (המייל מופיע בראש דף הבית שלי)
אבל בסך הכל שלומי טוב, וקורים הרבה דברים טובים.

ומה שלומך את? גם אותך לא ראיתי הרבה לאחרונה...

ההולכת באתרים

על ידי הילהלה_לנד* » 26 יוני 2011, 11:36

מתחילה בשנה הקרובה.
מ-ה-ה-ת-ח-ל-ה!
אמאל'ה! ממש שלום כיתה א'...
למה שואלת?

ההולכת באתרים

על ידי גב_לוין* » 20 יוני 2011, 15:17

להולכת באתרים,
בגלל שכתבו המון בדף של הריון ולידה בגיל מבוגר
חשבתי שאולי תפספסי את תגובתי לדברייך:

בגלל שיש בינינו קצר בתקשורת, אני בוחרת להמנע מלהגיב לכל הנקודות שהעלית.

בכל זאת, דבר אחד, חשוב לי להבהיר:
חמלה זו לא התנשאות.
כשכתבתי חמלה, התכוונתי לחמלה.
חבל, שהדברים התקבלו אצלך אחרת.

ההולכת באתרים

על ידי אהבת_עולם* » 20 יוני 2011, 15:01

רציתי לענות לך, אך אני מעדיפה במייל.
רוצה לתת לי מייל? ואולי כתובת פייסבוק?

ההולכת באתרים

על ידי אהבת_עולם* » 19 יוני 2011, 22:34

הי מתוקה,
אני חייבת לך תשובות כבר על כמה הודעות.

קודם כל תודה על דברי התמיכה שכתבת לי. זה מאוד חשוב לי !

שנית, בקשר לדברים שסיפרת - נשמע באמת מצב קשה מאוד. גם טכנית, גם רגשית.
ובטח היה מאוד עצוב סביב אבא שלך. העציב אותי לחשוב על זה.
יש לך איזושהי תמיכה?
(בהתחלה לא זכרתי של מי הכינוי, ואז שייכתי. אבל לא ידעתי אם זה בכוונה או שהתבלבלת. אם מפריע לך, תמחקי פה).

ובקשר לשאלותייך:
אני גרה במרכז. גבול בני ברק רמת גן.
מטפלת בתינוקות/פעוטות, עם שאיפה לכיוונים נוספים.
וילדונת בת 39. :-)

ואת בת כמה?
ראיתי שגם את במרכז. איפה במרכז, אם מתאים לך לענות?

ההולכת באתרים

על ידי ציל_צול* » 16 יוני 2011, 12:23

אהלן לך, לא רוצה להתערבב שם בדף אבל חייבת לשתף אותך בגלל משהו שכתבת.
דווקא בגלל שגם אנחנו חושבים שאוכל זה כיף והנאה, אחת ההנאות הכי גדולות שלנו, הזמן איכות הכי איכותי, זה להכין אוכל עם הילדים.
הם מתים על זה. ומאחר ובשונה ממך אני לא קונה מזון מחוץ לבית אני רואה איך זה עשוי להפוך לאחלה זיכרון ילדות.
אני מנסה לומר, מתוך הבנה למגבלות החיים המודרניים שציינת, שאפשר גם וגם. זה לא סותר וזה מלמד את הילדים מסר חשוב מעין כמותו גם ביחס להרכב הרצוי של אוכל וגם ביחס לעובדה שאת כל השפע הזה שאנחנו נותנים להם מישהו צריך להכין.
לטעמי זה לא פחות מוצלח מלהקריא סיפור או לשחק או משהו.

ההולכת באתרים

על ידי אהבת_עולם* » 08 מאי 2011, 19:22

מה שלומך? איך את מתמודדת?
ואיך עם התינוק/ת? (זה בן או בת?)

חושבת עלייך....
{@

ההולכת באתרים

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 03 מאי 2011, 01:14

הצטערתי לשמוע על אביך. תנחומיי.
אני גם ברחובות - אשמח לעזור אם את זקוקה לתמיכה בהנקה / חלב אם / משאבה.
אני ב- schlezi בג'ימייל.

דרך אגב, חוויתי משהו דומה בעבר - עקב מעבר בין מדינות נעלם לי החלב, אבל חזר. אז אני מאמינה שיש תקווה.

ההולכת באתרים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 02 מאי 2011, 20:14

התעצבתי לשמוע על מות אביך, וגם על ייבוש החלב.
((-))
מקווה שהדברים יסתדרו. מקווה שיש לך כוחות ללכת ליעוץ הנקה.
אם זה עוזר- יש לי משאבה חשמלית נוחה שאשמח להשאיל לך (אין לי מושג אם זה עוזר, אבל לצערי זה כל מה שאני יכולה להציע).

ההולכת באתרים

על ידי אהבת_עולם* » 02 מאי 2011, 12:56

הצטערתי מאוד לשמוע על מות אביך. :-(

שתזכי לנחמה, לטוב, לפריחה....
לך ולכל בני משפחתך.

שולחת לך חיבוקים חמים.

ההולכת באתרים

על ידי שיר_ה* » 13 פברואר 2011, 21:34

תודה על העצה, בינתיים קבלנו מיטה...

ההולכת באתרים

על ידי פלונית* » 05 פברואר 2011, 18:13

ההולכת באתרים

על ידי דודה_דו* » 27 דצמבר 2010, 15:14

תודה,
לפי התמונה נראה שיש לשטיח שוליים כהים, האמנם?
(או לחילופין שמדובר בשטיח צר וארוך שצולם על רקע כהה, מה שלא בדיוק תואם את המידות הכתובות)
וגם, קשה מאוד לראות את הדוגמא שלו בתמונה. האם היא כמעט בלתי נראת ?
@} תודה @}

ההולכת באתרים

על ידי דודה_דו* » 27 דצמבר 2010, 13:10

תודה על המלצת השטיח,
לא הצלחתי למצוא באתר שלהם שטיח העונה לתיאור שלך
זה משהו details]כזה type[/po]=1&itemid={199290F2-4235-4BF6-80D0-24ACF519BABD} ?

ההולכת באתרים

על ידי גילית_ט* » 18 דצמבר 2010, 16:13

מצטרפת לדף ויוצאת בקריאה למפגשי אחר הצהריים ברחובות. הבת שלי כמעט בת שנתיים
תיזמי יום שעה ומקום,
כרגע הדף הוא למפגשי ילדי חינוך ביתי ולכן נפגשים בבוקר, מוזמנת להצטרף

ההולכת באתרים

על ידי ע_ע_ע* » 16 דצמבר 2010, 15:02

מצטרפת לדף ויוצאת בקריאה למפגשי אחר הצהריים ברחובות. הבת שלי כמעט בת שנתיים.

אני מוחקת את הדף איפה יש מפגשי אחרה''צ לקטנים
ומפנה אותך לדפים מפגשים ברחובות, מפגשים באזור רחובות

@}

ההולכת באתרים

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 14 דצמבר 2010, 00:20

היי הולכת,
אנחנו נמצאים ברחוב דרך יבנה. את שואלת לגבי המפגשים בימי שלישי?
אם את רוצה כתובת מדויקת, תכתבי לי לאימייל: schlezi בג'ימייל.
דנה.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 דצמבר 2010, 11:22

אוף...
למה את היחידה שמתייחסת למה שכתבתי?
אין אחרות כאן?.

ההולכת באתרים

על ידי אורי_יורמן* » 07 דצמבר 2010, 10:03

היי הולכת,
אפשר לדבר איתך במייל או בטלפון על משהו? יש לי כמה שאלות קטנות שנראה לי שלך יש את התשובות אליהן די בקלות :-)
המייל שלי בראש דף הבית

ההולכת באתרים

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 28 נובמבר 2010, 22:00

עניתי לך בדף מה אספתי מליד פח הזבל
מוזמנת איתי לסיבוב!! (-:

ההולכת באתרים

על ידי מצ'רה* » 02 נובמבר 2010, 08:23

בסדר גמור, תודה.

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 01 נובמבר 2010, 20:42

מצ'רה, אני לא רופאה ולא רוקחת. מותר לקחת וורמוקס אפילו בהריון. אתרים אלטרנטיביים לפעמים מצהירים הצהרות בלי ביסוס מדעי. כדאי לשאול פרמקולוג.

ההולכת באתרים

על ידי מצ'רה* » 01 נובמבר 2010, 12:42

הי,
כבר כמה זמן אני רוצה לשאול אותך ושוכחת: מה כל כך נורא בורמוקס?
(הזכרת אותו בדף על המגוון הביולוגי. ותמיד אופפת אותו הילה מאד שלילית באתרים אלטרנטיביים. אבל לא הצלחתי להבין מה כה חמור בתרופה הזו?)

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 19 ספטמבר 2010, 18:38

הבת שלי בת שנה ותשעה חודשים :) קטנה עדיין.

ההולכת באתרים

על ידי בלה* » 18 ספטמבר 2010, 23:25

הי הולכת. בת כמה הבת שלך?
כתבת שהיא אצל מטפלת... הילדים שלי בני 8 ו- 10.
(-:

שנה טובה,
בלה

ההולכת באתרים

על ידי טדליק_נהנאנע* » 08 ספטמבר 2010, 07:35

סנדי היא הטרול המסתובב כאן.
אני מניחה שהוא נכנס אליך לדף בעקבותיי. מתנצלת...
חשפתי את טרוליותו בכמה וכמה מקומות אז הוא עוקב ומנסה להעליב אותי אימים, כל פעם בכינוי שונה.

ההולכת באתרים

על ידי אמא_ללי* » 06 ספטמבר 2010, 12:21

בשמחה :-)
המייל והטלפון שלי מופיעים בדף הבית, מוזמנת להתקשר.

שנה טובה {@

ההולכת באתרים

על ידי טדליק_נהנאנע* » 04 ספטמבר 2010, 21:46

סנדי יקרה, אל דאגה.
בוציק הוא כינוי בלבד. שמו המקורי הוא יהושפט.
ולאחיו המתעתד להגיע בימים הקרובים אנו קוראים מלכיצדק.
שילוב שהולך יחד מצויין.
יהושפט ומלכיצדק. שני לוחמי צדק ומשפט ובעמנו.

ההולכת באתרים

על ידי סנדי* » 04 ספטמבר 2010, 20:46

אני אישית נותנת לבוציק בשר אחרי שעות הגן, אני לא ממש יכולה להגיד שהוא אוכל אותו בדרך כלל



הבוציק משופע בסבתות ונמצא עמן בין יומיים לארבעה בשבוע (איתי או בלעדי).

מה זה בוציק ?
מקוה שזה לא שם שהפילו על ילד.אבל זה נראה ככה. מקוה שאני טועה.

ההולכת באתרים

על ידי טדליק_נהנאנע* » 04 ספטמבר 2010, 20:33

השארתי מס' טלפון ולכן לא השארתי מייל...
אפשר לתפוס אותי בtadlik כרוכית hotmail נקודה com

ההולכת באתרים

על ידי טדליק_נהנאנע* » 03 ספטמבר 2010, 20:05

בעקרון אנחנו מאד שמחים להצעת חברות של ילדות חמודות,
הלכה למעשה די קשה לתפוס אותנו זמינים...
הבוציק משופע בסבתות ונמצא עמן בין יומיים לארבעה בשבוע (איתי או בלעדי).
אבל תמיד כדאי לנסות.
:-)

ההולכת באתרים

על ידי טדליק_נהנאנע* » 29 אוגוסט 2010, 16:27

הי,
מספר הטלפון שלי הוא 050-6707494 (לצערי אני יותר זמינה בסלולארי).
אני אישית נותנת לבוציק בשר אחרי שעות הגן, אני לא ממש יכולה להגיד שהוא אוכל אותו בדרך כלל...
הגן צימחוני אבל כן אוכלים שם ביצים ואפילו קציצות טונה שהם מכינים עם הילדים (אחת לשבוע אם אינני טועה).

ההולכת באתרים

על ידי טדליק_נהנאנע* » 27 אוגוסט 2010, 22:58

במקרה נכנסתי וראיתי שענת כותבת לך על הגן האנטרופוסופי.
בוציק נמצא בגן האנטרופוסופי ברחובות, יש מקום פנוי כרגע.
אם מעניין אותך את יכולה לכתוב לי בדף הבית שלי, ואשאיר לך פרטי התקשרות.
הגן מקסים. אני בענייני חינוך ביתי, אבל בוציק ביקש ללכת, ולמען האמת לא יכולתי למצוא מסגרת נפלאה מזו.
לא רואה את עצמי שולחת לשום גן אחר (אם כבר שולחים).

ההולכת באתרים

על ידי אמא_ללי* » 27 אוגוסט 2010, 20:36

הי,
עניתי לך בדף הבית שלי.
{@

ההולכת באתרים

על ידי ענת_רז* » 27 אוגוסט 2010, 10:32

הגן האנטרפוסופי הוא צמחוני, ועד כמה שידוע לי הם מאד סטריקטים בקשר להרשמה רק בגיל הנכון. יש עוד כמה דברים שאני יודעת עליהם ואשמח לספר לך באופן אישי וטלפוני.

ההולכת באתרים

על ידי אורי_יורמן* » 23 אוגוסט 2010, 10:42

תודה על התשובה המפורטת בדף על המגוון הביולוגי
למדתי ממנה הרבה, אבל גם יש לי המון מה לומר (כמו תמיד ;-) )
מקווה להגיע לזה בימים הקרובים

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 22 אוגוסט 2010, 11:10

דוגמה- אצלינו בשכונה , כל יולדת, מקבלת עזרה במשך חודש של בישולים וכביסות וטיפול בילדים הגדולים וכל מה שהיא זקוקה לו.
וואו, אני חושבת שההורות שלי היתה נראית אחרת. זו עזרה ענקית ויפה מאוד .

ההולכת באתרים

על ידי חלקיקה_בשלם* » 21 אוגוסט 2010, 20:58

הי הולכת, כייף שאת מתעניינת.
אז לשאלותייך:
פרנסה- אנחנו עצמאיים, יש לנו עסק "www.bigarsal.com"
את מוזמנת להתרשם....מאז ומתמיד היינו עצמאיים. ורוב תוושבי פרדס חנה מתפרנסים מעסקים עצמאיים קטנים כגון: אומנות, טיפולים, יוגה, שיפוצים וכל מה שקשור לבנייה ובתים, גינון וכו.
אבל, מי ששכיר, יש רכבת בפרדס חנה והרבה עובדים במרכז ונוסעים בה יומיום ועוד מספיקים לעבוד תוך כדיי נסיעה בלפטופ....ויש אפשרויות תעסוקה גם כאן, הכל כבר כל כך קרוב , זה כבר לא כל כך פריפריה....
לגבי חינוך קונבנציונלי- אנחנו בחינוך ביתי, אבל יש את הדמוקרטי בחדרה, באולגה ובפרדס חנה ששמעתי שהם טובים- אם זה לא קונבנציונלי, אז יש בתי ספר רגילים שאני באופן אישי , זה לא כוס התה שלי, כי אנחנו בחינוך ביתי, הם בתי ספר כמו כל אלה שיש בארץ. מה שכן יש שני בתי ספר מעולים! וקונבנציונלים ( זאת מילה שמזכירה לי את מלחמת המפרץ, מצטערת..), שהם- בית ספר "רעות" בעין שמר-( מושב ליד כרכור) שזה הבית ספר של המושבים באיזור והוא אחד הטובים בארץ. ובית ספר של תל"י שנמצא בעמיקם ( 15 דקות מפרדס חנה) ואני יודעת שהוא מעולה!
סך הכל זה אזור מפותח מבחינה חברתית- קהילתית, נראה לי אחד האיזורים היותר קהילתיים בארץ וזה עונה לשאלה הבאה שלך, איך אנחנו מסתדרים רחוק מההורים- יש קהילה, יש שכנים כמו "פעם",יש חברים ואנשים באמת נפלאים שעוזרים, כולם עוזרים לכולם. יש גם בייביסיטר ויש גם את אח של בעלי שגר ביחידת דיור בחצר....אבל גם בלעדיו היינו מסתדרים כי את רוב העזרה נותנים החברים והשכנים.
דוגמה- אצלינו בשכונה , כל יולדת, מקבלת עזרה במשך חודש של בישולים וכביסות וטיפול בילדים הגדולים וכל מה שהיא זקוקה לו. וזאת רק דוגמה אחת, כי באמת יש כאן יוזמות יפות.
אשמח לענות על עוד שאלות אם יש לך.

ההולכת באתרים

על ידי אמא_בגבעתיים* » 21 אוגוסט 2010, 20:24

זה באמת עוזר התמיכה הזאת גם אם אנונימית ואינטרנטית
וטוב שאני הבנתי את עצמי גם אם מאוחר מדי בשביל העבודה שרציתי (וזאת היתה באמת הזדמנות אטרקטיבית שספק אם תחזור), לא מאוחר בשביל דברים להמשיך אלאה בחיי.

ההולכת באתרים

על ידי חלקיקה_בשלם* » 18 אוגוסט 2010, 14:30

היי הולכת, כתבת לי איך יכול להיות שבפרדס חנה יש מצבור של אנשי באופן.
שאלה טובה.
אני הגעתי לפרדס חנה במקרה.
גדלתי ברעננה , ואחר כך גרתי במושבים בשרון ולמדתי רפואה סינית ושיאצו בכלל ברמת גן.
יום אחד, במהלך תקופה ארוכה מאוד שאני וחבר שלי ( לימים בעלי) חיפשנו דירה בשרון ולא מצאנו- חבר שלנו שגר בכפר איזון, מקום קסום ליד שדות ים, צלצל ואמר שהתפנתה יחידת דיור. וזה מקום שיש אליו רשימת המתנה של 4 שנים! מייד עברנו, למרות המרחק מהמשפחה, חברים, לימודים ואיך שהוא מצאתי את עצמי באיזור חיוג 04.
התחתנו ונכנסתי להיריון ואת שיעורי היוגה להריוניות עשיתי בפרדס חנה ( איך לא?) ואז נפתח בפניי עולם שלם.
אז באופנית הייתי פחות או יותר גם קודם והרוח הביאה אותי לאזור ותאמיני לי בחיים , בחיים לא הייתי חושבת על פרדס חנה כמקום בו אני אגור או אשתקע- כבר 5 שנים כאן וזה הרבה מאוד בשבילי.
נראה לי שפשוט הסכמתי לנסות מקום חדש, ולא נשארתי בקבעון של המקום שבו גדלתי, למרות כל מה שהסביבה אמרה והיא אמרה, תאמיני לי....
וקורים פה דברים מגניבים, לא יודעת להסביר.
אם תיכנסי לפרדס חנה את לא תראי שיש פה משהו קסום- המושבה נראית דיי על הפנים, למען האמת, היא לא נראית כמו מקום מדהים, קסום, רוחני, יפהפה....אולי זה מה שכן יפה כאן, דווקא הניגוד הזה, אנחנו כאן חצי עיירת פיתוח, אבל האנשים, רק האנשים והיוזמות המתוקות האלה עושים את פרדס חנה למה שהיא.
לאלוהים התשובות והפתרונים.
בנתיים כייף כאן.
מוזמנת.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יוני 2010, 16:32

שלום לך,

מצאתי את הדף הזה תחושות בהיריון שפתחת ב 2007. אני מקווה שהכל הסתיים בטוב.
האם את עוד רוצה לשמור עליו או שאפשר להעביר אותו למחיקה?
תודה וכל טוב!
@}

ההולכת באתרים

על ידי חן_נושי* » 01 אפריל 2010, 20:53

היי ההולכת,

שאלת אותי על גיל כניסה לגן...
ובכן:
זה דבר אישי בדרך כלל, ויש לתת את הדעת לפרמטרים שונים כמו - אופי הילד: מצב הבשלות החברתית שלו, מה הצרכים הרגשיים שלו וכו'
צרכי הבית/משפחה: האם יש כורח מציאותי להכניס ילד למסגרת או שזה גמיש.
איזה גן: יש הבדל בין גן מועצה או גן פרטי גדול שמכיל 25-30 ילד לבין משפחתון עם 6-7 ילדים.
בגיל הצעיר אין לי ספק כי מסגרת קטנה ואינטימית עדיפה בהרבה על גן עם הרבה ילדים.

ויחד עם זה, כן יש לי אמירה די גורפת לגבי הגיל ה"מומלץ" לגן, והוא לא לפני שנתיים וחצי-שלוש. שוב, תלוי בילד וכו'.

צריך לדעת לעמוד בגבורה מול הלחץ החברתי (המרגיז כלכך!) שהמסר שלו הוא שילדים שלא הולכים לגן "מתבזבזים" או לא מתפתחים או מנותקים חברתית וכו'.
זה ממש מקומם אותי שאנשים מתחילים לרדת על אמהות שמשאירות בבית.
הגן אמנם מזמן לילדים אינטרקציות חברתיות וגירויים קוגניטיביים אבל במינונים מוגזמים לגמרי. כמות האתגרים איתם מתמודדים הקטנטנים האלה היא לא נורמלית.
עבור פעוטות בני שנתיים להיות בגן זה לא פעם ממש מלחמת השרדות. עצוב. ויש כאלה שקשה להם להודות בזה אבל זה ככה.
לצערי ראיתי את זה מקרוב מאד ולא פעם אחת.

בהצלחה לכן. {@}

ההולכת באתרים

על ידי ריש_גלית* » 09 יולי 2009, 11:21

שלום לך ההולכת באתרים, אם את עוד פה לפעמים. רציתי לשאול אותך - ראיתי קטע שכתבת בדף פתאום אני אמא על הלידה שלך וקצת תגובות לזה, וחשבתי שאולי תרצי להעביר אותו לכאן כי לשם הוא לא נראה לי שייך. אני יכולה להעביר בשבילך אם תרצי. @}

ההולכת באתרים

על ידי מיכל_בר* » 23 דצמבר 2008, 22:24

הולכת יקרה, אני לא מחזיקה קערית עם מים; אני מכינה את הצמר-גפן בחדר אמבטיה, לפני שאני ניגשת להחליף חיתול. אני מכינה כמה פיסות (אין לדעת מראש כמה אצטרך...). מרטיבה (במי ברז) וסוחטת.
כשהתינוק היה קטנטן, העדפתי להשתמש בפיסות הצמר גפן העגולות; בהמשך יותר נוח הצמר גפן הרגיל, אבל זה שנתלש (מלבנים כאלה).
בשמן שקדים אני משתמשת לניקיון, כשלא מתאים לי סתם צמר גפן רטוב (למשל כי הוא קר יותר מאשר הצ"ג בשמן, או כי הקקי התייבש ונדבק...). לפעמים אני מרטיבה לפני כן את הצ"ג. בכל אופן, אני מצמידה את הצ"מ לפתח הבקבוק, והופכת, ככה שהצ"ג ירטב אבל לא יוטבע בשמן. ככה כמה פעמים לאורך הפיסה, בהתאם לגודלה.
אם יש איזה גירוי בעור (באיזור החיתול, או בקפלי הצוואר למשל), אני מוסיפה טיפה של שמן לבנדר.
אגב, לפעמים יותר נוח לי לנקות קקי עם נייר טואלט, ורק אח"כ עם צ"ג.
וכמובן, אם יש קקי, בעת הורדת החיתול עושים פינוי ראשוני של הקקי עם החלק ה"פנוי" של החיתול שמורידים <אם זה חיתול ח"פ>.

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 23 דצמבר 2008, 11:43

תודה לכל המברכים.

ההולכת באתרים

על ידי מונו_לוגית* » 23 דצמבר 2008, 11:37

מזל טוב @}

ההולכת באתרים

על ידי או_רורה* » 23 דצמבר 2008, 11:11

וגם מזל טוב כאן!

כתבתי לך בדף : "פתאום אני אמא".

מאחלת לך המון אושר וחום ורכות ואהבה עם הקטנטנה!

ההולכת באתרים

על ידי מיכל_בר* » 22 דצמבר 2008, 22:32

מזל טוב!!!

שתהני מהתינוקת הקטנטנה, ומהפיכתך לאמא.
שתזכי להתענג רבות על המתיקות החדשה הזאת...

<נכונות לך, מן הסתם, עוד הרבה פשרות... אם בכל זאת תרצי אוזן קשבת/מייעצת, אני לשרותך. במגבונים, לדוגמא, השתמשתי עם הילד הראשון. השני והשלישי, לעומת זאת, לא זכו לדעת מה זה. חתיכת צמר גפן רטוב וסחוט, או עם שמן שקדים, עושה את העבודה מצוין).

ההולכת באתרים

על ידי או_רורה* » 02 דצמבר 2008, 15:19

אוי.
אל תקראי את סיפור הלידה הראשונה שלי "על הלידה ואחרי..." בעצם, אולי כן תקראי?
לא יודעת, אני עברתי טראומה באיכילוב שלא רבות עוברות בכלל....
אבל כרגע ממליצה לכל מי שבהריון והולכת ללידה ציבורית - לקחת איתה דולה או מיילדת בתשלום לצורכי מידע והגנה מפני מלתעות הצוותים הרפואיים.


אותי הכניסו אחרי ירידת מים ו-48 שעות להשראת לידה שלא צלחה... סוף שבוע 41.
זוועה.


בכל מקרה, תרגישי חופשייה גם להתעלם ממה שכתבתי או למחוק.

שתהיה לידה קלה וטבעית!!!!

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 02 דצמבר 2008, 10:49

אה, איזה יופי, עוד בחורה בהריון. האמת אני הולכת ללדת בבית חולים שלא מעודד במיוחד לידה טבעית. אם כי הם לא מתנגדים. אני חושבת שבקורס של ההכנה אני הייתי היחידה שהיתה מעונינת בלידה ללא אלחוש. הסתכלו עלי כמו על משוגעת. זה לא אומר שאני אלד בסוף בלי אלחוש אבל זאת כוונתי לפחות. נזרום ונראה עד היכן אני יכולה לסבול. בלי לחץ.
אם היא הייתה חברה שלי, הייתי עדיין אומרת את אותם דברים.... חבל.
בול. אני אומרת לפעמים לחברות דברים שלא נעים לשמוע אבל אני אומרת שאני חברה ולכן אני לא פוליטיקלי קורקט. אם לא הייתי חברה ולא היה אכפת לי אז הייתי פוליטיקלי קורקט. זה הכי קל.

ההולכת באתרים

על ידי או_רורה* » 02 דצמבר 2008, 00:07

תודה, מתוקה.

גם אני חושבת שהבחורה מסרבת לשמוע את האמת. נו, שויין.
אם היא הייתה חברה שלי, הייתי עדיין אומרת את אותם דברים.... חבל.


ואני בשבוע 31.
איפה את הולכת ללדת?

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 26 אוקטובר 2008, 19:48

דרך אגב, שיהיה לה במזל טוב.

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 26 אוקטובר 2008, 19:48

את יודעת שהיא ילדה לפני יום - יומיים?
לא ידעתי, אולי מכאן רגישות היתר.
לא אמרתי שאין מחשבה מעמיקה מאחורי הבחירות אבל אני חושבת שכמו שלא אבנה בית לבד ואחליט שאני יודעת לערוך חישובים וכו' כך לא אתימר להבין הכל בבריאות האנושית כפי שרופא מבין. מה אני אעשה עם התובנות שלו זה כבר סיפור אחר. אני באה להתייעץ תמיד ואחר כך עושה מה שנראה לי. הלהתייעץ בלי להרגיש מאוימת זו החשיבה הפתוחה האמיתית אחרת אנשים שבוחרים בדרך אלטרנטיבית לא שונים מאלה שבמיין סטרים כיוון שגם הם מקובעים, רק שהם מקובעים לכיוון ההפוך. רק טענתי שאין שחור או לבן. בכל אופן אני בהריון ובהחלט מתכוונת לבקר בטיפת חלב. זאת אחריות שלי להחליט מה לעשות עם מה שהאחיות יגידו.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אוקטובר 2008, 15:43

סתם חבל הויכוח שלך עם מיכל בדף על טיפת חלב. (את יודעת שהיא ילדה לפני יום - יומיים?) אני מאד מבינה אותך. יש דברים שבאתר הזה אסור לומר, ואם בכל זאת אמרת, תחטפי שטיפה...(וחטפת). מכירה את הדף אמא רגועה מדי? לזה התכוונת? אני לא יכולה לדבר בשם מיכל, אבל מרגישה שלחלק גדול מהממסד הרפואי קשה לקבל גישות מסויימות של גידול ילדים. הורים שבוחרים (תוך מחשבה מעמיקה) גישה שנויה במחלוקת, מואשמים לעיתים קרובות בהזנחה, או שהיחס שהם מקבלים הוא באמת מאד לא נעים.עד כמה לא נעים? מאד מאד מאד. יש כל מיני אפשרויות לבדיקת תינוקות, כדאי לך לקרוא את מה שרחל ברמן כתבה (לדעתי בהגיון) טיפה מעל מה שאת ענית היום. אני לא מכירה אותך או את מיכל, אבל יש לי הרגשה ששתיכן בטעות נגעתן בנקודות רגישות האחת אצל השניה.

כל טוב @}

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 22 יוני 2007, 22:00

אז או שקשה לך לעמוד מאחוריהם כי לא היו בדיון ההוא הרבה אנשים "בראש שלך" ואת מרגישה מבודדת

זה זה. לא ידעתי את זה אז, אבל באמת התאכזבתי שאנשים שמבינים דברים כ"כ עמוקים על אנשים, על ילדים, על החברה, על טבע, על בריאות וכו' לא מבינים מה אני רוצה מהחיים שלהם עם אפלטון, ואומרים דברים שכ"כ לא ציפיתי לשמוע, שלא מתאימים להשקפתי, עד כדי דיסוננס (buzz word באתר..).
צריך לחשוב אילו דמי שכירות נשלם להולכת.. ;-)

ההולכת באתרים

על ידי קיזי* » 22 יוני 2007, 17:41

קראתי בערך שליש ולא ברור לי מה אני אמורה לתעב...

מאוד מסכימה עם רבים מדברייך. אז או שקשה לך לעמוד מאחוריהם כי לא היו בדיון ההוא הרבה אנשים "בראש שלך" ואת מרגישה מבודדת (בהחלט יכולה להבין!) או שבהמשך הדיון הפכת לאיזו מפלצת פילוסופיה אימתנית ומתועבת ופשוט עוד לא הגעתי לקטע הזה... כך או כך אני מזדהה עם עמדתך ומוצאת את מה שכתבת חשוב ומעניין.

(שוב מתעלקת פה כי אין לך דף בית...)

ההולכת באתרים

על ידי קיזי* » 22 יוני 2007, 16:12

אה, אוקיי:)

דרמה אנושית קורעת לב ממש:) טוב שחזרת!


(הלכתי-פרחתי)
(ביי)

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 22 יוני 2007, 16:08

אותה בחורה, כמעט. ל שוכנת הצוק היה הרבה יותר אומץ או פזיזות, עד שכל מיני אלמונים הציקו לה והיא הצהירה על פרישה. אחרי כמה ימים חזרה עם זנב בין הרגליים, מודעת להתמכרותה, ופחדנית מכדי לקיים דף בית שיכולים לכתוב לה בו דברי נאצה.. אבל משתתפת בכ"ז, בפרופיל נמוך יותר. אה, ואני גם הרבה יותר בוגרת עכשיו :-P

ההולכת באתרים

על ידי קיזי* » 22 יוני 2007, 16:02

טוב אז לפני שאני באמת מתחפפת מהדף של ההולכת, רק שאלה קטנה: שוכנת ושוכנת הצוק זה אותו דבר?:) כלומר, אותה בחורה?

רצה לראות מה יש לתעב:)

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 22 יוני 2007, 15:55

בתור ילדה החברה הקרובה נראית כאילו שזה כל מה שיש.
כן, זה מה שניסיתי לומר.

הולכת לקרוא את מדעי הרוח בחינוך הביתי :) אוי, את הולכת מה-זה לתעב אותי אחרי כן.. ;-)

הולכת, סליחה שוב.. זה כבר מתחיל להיות פתטי.. טוב, אם כבר אורחים פורחים, אז @} @} @}

ההולכת באתרים

על ידי קיזי* » 22 יוני 2007, 15:35

כן, גם "רוניה בת השודד" ו"מיו, מיו שלי" מדהימים. בעוונותי אפילו גנבתי את "רוניה" מהספריה הציבורית... אמרתי לעצמי שממילא אני היחידה שקוראת אותו. לא יפה, אני יודעת, אבל גם לא ממש מתחרטת...

אני חושבת שאת יכולה קודם כל לשמוח שאת וההורים שלך "משדרים על אותו גל"... זה נהדר. ובאמת לפעמים זה קשה בתור ילדים להיות מוגבלים לחברה המצומצמת בדרך כלל של ילדי השכונה והכיתה. גם לי היה קשה לראות מעבר לזה ולהבין שיש גם חברות אחרות ואנשים אחרים עם ערכים ורעיונות שונים. בתור ילדה החברה הקרובה נראית כאילו שזה כל מה שיש.

הולכת לקרוא את מדעי הרוח בחינוך הביתי :)

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 22 יוני 2007, 14:58

"האחים לב-ארי" - גם אני מאוד אהבתי. למעשה, את כל אסטריד לינדגרן אהבתי מאוד - בעיקר את "מיו, מיו שלי" ואת "רוניה בת השודד". לינדגרן, אגב, מאוד באופנית, בדרכה הנורדית.
זה די מדהים בעיניי, שבבגרותי אני מוצאת אנשים שחושבים כמו ההורים שלי וכך מובנים להם מאליהם דברים שהייתי צריכה להסביר, לתרץ ולהתנצל עליהם בילדותי. ואז עוד יותר מדהים אותי, אחרי שמצאתי אותם, שהם לא חושבים בדיוק כמוני, או שאני לא חושבת בדיוק כמותם.. :-) (על זה העירה/האירה לי במבי ק אחרי שהתייאשתי מהדף מדעי הרוח בחינוך הביתי)

ההולכת באתרים

על ידי קיזי* » 22 יוני 2007, 13:53

היי שוכנת (והולכת), מסכימה אתך לגבי הסיפור שאינו נגמר. באמת ספר מורכב מאוד ואולי טיפה עמוס לטעמי. אבל בהחלט שווה קריאה שניה ושלישית אפילו. ומומו כאמור נהדר. ראי בתוך ראי די הפחיד אותי האמת, במיוחד הסיפור הראשון על הבחור שחי לגמרי לבד באיזה מבוך ואוכל את הקירות. ברררר.

אבל ללא ספק הספר שהכי אהבתי בילדותי היה "האחים לב-ארי" של אסטריד לינדגרן. עד היום יש לי צמרמורת כל פעם שאני קוראת אותו... בכלל זו סופרת נפלאה שכל ספר שלה פנינה ממש. מצחיק, גם אני כשהייתי קטנה הרגשתי לבד עם אהבתי לאחים לב-ארי שלא היה לי עם מי לחלוק, כפי שתיארת שוכנת לגבי מומו. אולי גם את קראת את הספר הזה? אני עוד זוכרת איך קראתי אותו בנשימה עצורה כשהייתי בת 9 בערך, הייתי צריכה ללכת לישון ואמא שלי צרחה עלי מהסלון אבל פשוט לא יכולתי להפסיק... בסוף נשארו לי איזה עמוד וחצי שקראתי למחרת בבוקר תוך קשירת השרוכים והלכתי לבית הספר כולי מרחפת...

באמת סליחה הולכת על ההתעלקות! מבחינתי את יכולה למחוק את הודעותי אחרי ששוכנת תראה:)

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 22 יוני 2007, 13:36

היי קיזי (סליחה הולכת, שאנחנו מתעלקות לך על הדף) - דווקא קראתי את ראי בתוך ראי, וממש לא הבנתי ולא אהבתי אותו.
הולכת (וגם קיזי) - הסיפור שאינו נגמר שונה מאוד מהסרט ומתדמיתו, והוא מתאים הרבה יותר למבוגרים מלילדים. זהו ספר שמפעיל את הדמיון ואת הראש בצורה יוצאת דופן. אגב, גם מומו מתאים למבוגרים, למרות שיצא לאור בהוצאת מרגנית לנוער. מעין משל על העולם המודרני. הדבקתי את תמונת העטיפה בדף על מסיבת מומולדת בטבעמסיבת מומולדת בטבע (מישהי שאלה את אופק מה מקור שמה של בתו מומו, והוא השיב שספרו של אנדה הוא המקור)

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 22 יוני 2007, 09:52

_ממליצה לך לקרוא את "מומו" מאת מיכאל אנדה. או את "הסיפור שאינו נגמר" שלו (אחד מהם את ודאי כבר מכירה). או אולי את "מר אל, כאן אנה".
(פשוט התחשק לי להמליץ עליהם למישו, בלי קשר לשומדבר, כי נזכרתי בהם בחיבה ומתכוונת לקרוא בהם שוב בקרוב. אם לא מתאים, יש פה למעלה כיתוב ירוק: "מחק". אני לא אעלב. זה בסדר |נר| )_
למרות היותי תולעת ספרים בילדות לא שמעתי על "מומו" אבל אשמח. על מה הספר?
יש ספרים למבוגרים שהוא כתב? חשבתי שרק לילדים. אולי אחפש את "ראי בתוך ראי" בספריה

ההולכת באתרים

על ידי קיזי* » 22 יוני 2007, 00:20

אוי, ספרים מעולים!


במיוחד מר אל. אוי, איזה ספר...

גם אני כנראה לא קשורה פה לכלום, אבל האם קראת אולי ספר מוזר של מיכאל אנדה שנקרא "ראי בתוך ראי"? זה ספר למבוגרים, מאוד סוריאליסטי והאמת היא שלא כל כך אהבתי אותו. אבל הוא די הרשים אותי ואני לא מכירה אף אחד אחר שקרא אותו:)

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 21 יוני 2007, 22:55

ממליצה לך לקרוא את "מומו" מאת מיכאל אנדה. או את "הסיפור שאינו נגמר" שלו (אחד מהם את ודאי כבר מכירה). או אולי את "מר אל, כאן אנה".
(פשוט התחשק לי להמליץ עליהם למישו, בלי קשר לשומדבר, כי נזכרתי בהם בחיבה ומתכוונת לקרוא בהם שוב בקרוב. אם לא מתאים, יש פה למעלה כיתוב ירוק: "מחק". אני לא אעלב. זה בסדר |נר| )

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 21 יוני 2007, 19:21

העברתי את הכול, חוץ מתת-הדיון על העריכה, לדף באופן טבעי ככת .
תודה, שוכנת.

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 21 יוני 2007, 16:31

העברתי את הכול, חוץ מתת-הדיון על העריכה, לדף באופן טבעי ככת . @}

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 19 יוני 2007, 20:41

יש לך דעות הכי בנאליות ומיינסטרימייות שיכולות להיות.
בעינייך. ביחס למיינסטרים אני מאוד לא בנאלית. ובכלל כל הבאופנים חייבים לחשוב לפי איזו דוגמה שמישהו קבע? למה מה? איפה כתובים כל החוקים האלה, ואיפה כתוב איך אני צריכה לחשוב? אולי תפני או אולי תפנה אותי כדי שאוכל להיות תלמידה טובה וצייתנית ולאמר רק מה שמוצא חן בעיניך.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יוני 2007, 16:03

יש לך דעות הכי בנאליות ומיינסטרימייות שיכולות להיות.
באתר הזה הן לא שגרתיות. זה שאת/ה משווה את הדעות לדעות מחוץ לאתר - זה משהו אחר. כאן זה שונה.

ההולכת באתרים

על ידי ^^^* » 19 יוני 2007, 14:45

נו, מה לעשות, יש לי דעות לא שגרתיות.
יש לך דעות הכי בנאליות ומיינסטרימייות שיכולות להיות.

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 19 יוני 2007, 14:36

פלונית, מקווה שאני לא אהיה היחידה שתעלה חיוך על שפתייך. שיבואו רק ימים טובים.

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 19 יוני 2007, 14:36

תודה פלונית, את חמודה גם כן.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יוני 2007, 13:46

נו, מה לעשות, יש לי דעות לא שגרתיות.
את חמודה ומעלה חיוךעל שפתי (שזה הרבה בימים אילו)

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 19 יוני 2007, 11:31

תודה רבה, לכל מי שהגיב בנושא ההיריון. יהיה בסדר. בפעם הבאה זה יצליח (אני מקווה), בינתיים החיים ממשיכים ואני לא מתעסקת בזה יותר, סגרתי על זה את הדלת.

_שמתי שבויכוחים שונים שאת משתתפת את נמצאת בעמדת מיעוט, מרגישה מותקפת, והדיון הופך להיות אישי ולא נעים...חבל.
עריכת כל הדף_
נו, מה לעשות, יש לי דעות לא שגרתיות.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 יוני 2007, 15:08

אני ה{{}}פלוני אלמונית שכתבה לך שהיא מסכימה איתך. אני מאחלת לך להרגיש טוב ממש בפעם הבאה, שתגיע כשתרגישי מוכנה...
שמתי |L| שבויכוחים שונים שאת משתתפת את נמצאת בעמדת מיעוט, מרגישה מותקפת, והדיון הופך להיות אישי ולא נעים...חבל.

ההולכת באתרים

על ידי הפלונית_הראשונה* » 16 יוני 2007, 23:30

אוי, אוי, אוי.
גם אני לא ידעתי. כמה עצוב.
מאחלת לך בפעם הבאה להרגיש שלמות בכל הרמות.
לא יכולתי לנסח טוב יותר.

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 16 יוני 2007, 20:23

אוי. ממש לא ידעתי. אני ממש מצטערת ((-))
מאחלת לך בפעם הבאה להרגיש שלמות בכל הרמות.

ההולכת באתרים

על ידי ההולכת_באתרים* » 16 יוני 2007, 19:57

לפלוני אלמונית, ולשוכנת, ההיריון הסתיים. נאלצתי לעבור גרידה. מקווה שהפעם הבאה תהיה מוצלחת.
ההיריון היה קשה לי הן מבחינה פסיכולוגית והן מבחינה פיזית. הגוף פתאום השתנה לרעה, פתאום נהיה לי לא נעים עם עצמי. הדמות במראה לא נראתה לי. היו עוד דברים כמו האם בעלי הוא האדם הנכון להוליד איתו? האם זהו הזמן הנכון להיריון? ועוד.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 יוני 2007, 19:36

דווקא אני מסכימה איתך לגבי מה שכתבת על הריון וגם על הגידול. לי שניהם קשים מאד.

ההולכת באתרים

על ידי שוכנת* » 16 יוני 2007, 16:27

מסכימה עם הפלונית, ומוסיפה שלי ההריון נתן חידוד חושי, שכלי ורגשי עצום, וריפא חלק מהאלרגיות העונתיות המציקות שסבלתי מהן. וזה עוד מעבר לבתי האהובה שזכיתי לפגוש בסופו.. :-)
מאחלת הריון אופטימי ופורה. @}

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 יוני 2007, 16:51

ואני פלונית רק כי לא בא לי לפרסם את ההריון שלי עכשיו.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 יוני 2007, 16:51

ממש לא. פסיכולוגית זו אחת התקופות הקשות לאשה.
הרוגע הוא מדומה
היריון זה לא דבר נוח ברוב המקרים (פרט לבנות מזל בודדות). לגדל ילד זה עוד פחות נוח.

את יודעת, זה עושה קצת עצוב לקרוא את הדברים האלה. בכנות ובלי ציניות -- חבל עלייך.
תארי לך, אני גם מגדלת ילד וגם בהריון. את שני הדברים נראה לי פספוס אדיר למקם בסקאלה של "נוחות". יש שם כל כך הרבה יותר מזה. שני הדברים מציבים קשיים מסוימים, נכון. אבל גם הרבה סיפוק ויופי וקסם -- כמו שכתבו בדף ההוא על הבדיקות (ואגב, אני מהמפלגה שעושה בדיקות. זה לא קשור). הגעתי לכתוב לך כי הניסוח הפסקני, המתיימר לדבר על הנשים כולן, עצבן אותי. בסוף החלטתי שזה ודאי נובע מכך שאת בתחילת הריון ראשון, שהיא באמת לא פשוטה. פשוט רציתי לספר לך שיש גם צד אחר להריון. הוא ממש לא חייב להיות "תקופה קשה מבחינה פסיכולוגית". יותר בכיוון של "תקופה מרגשת". הפתיחות החדשה שמגלים לעולם. הרגישות. היכולת להסתכל שוב בעיני הילדה שבך, שנעלמות ביומיום הרגיל.
ואגב, "הנוחות" או "אי הנוחות" גם היא לא נתונה כולה למזל, אלא בחלקה לבחירה. מנסיוני בהריון הראשון, אחרי שתעברי שליש ראשון -- יוגה מומלצת מאד.

ההולכת באתרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 יוני 2007, 20:53

תודה על הטיפים בדף כביסה ייבוש גיהוץ! את מה זה חמודה (ומסודרת)
את רואה - יש (גם) פלוני אלמונית נחמדים (ואת מוזמנת לבקר שוב בדף הבית [הקולקטיבי] שלי - נראה לי שהוא קצת יותר סימפטי עכשיו)

ההולכת באתרים

על ידי אילה_א* » 07 יוני 2007, 19:01

הי
יש דף שפתחת שקוראים לו שנאה ומרמור וראיתי שהציאו אותו כדף למחיקה
מה דעתך על זה?

ההולכת באתרים

על ידי נורית_מאור_שביט* » 06 יוני 2007, 17:45

הי, נורית, אני מהשפלה. תעשי מכירות באיזור?
אם תהיה מי שתארגן.
אולי את רוצה?
בשבוע הבא יש לי עדיין יום פנוי.
(יתכן שיותר מאוחר היום לא יהיה לי מחשב, ולעומת זאת - יתכן שהוא כבר יחזור מאישפוזו אצל הטכנאי.)

ההולכת באתרים

על ידי נורית_מאור_שביט* » 06 יוני 2007, 01:31

נורית, האם את עושה מכירות גם באיזור המרכז?
חן אמא לשניים רוצה לארגן.
בשלב ראשון היא בודקת היענות.
מדובר על מקום בדרום תל אביב. לא יודעת איפה בדיוק.
זה יכול להתאים לך? מאיפה את?

חזרה למעלה