הבדלים בין ההריונות

שליחת תגובה

אי אפשר להשפיע, מבלי הנכונות להיות מושפע
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הבדלים בין ההריונות

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 אוגוסט 2016, 14:04

אני כיום בשבוע 9 כל הריונות שלי 3 במספר היו עם בחילות והקאות נוראיות ורוק בלי סוף גם בבן וגם בבת הם ברוך השם בריאים ושלמים ורק אני זרוקה במיטה כל הריון שורדת כל יום שעובר הלידה הראשונה הייתה 12 שעות בחדר לידה ובסוף בוואקום והשנייה 4 שעות כבר ילדתי מאוד מקווה שעכשיו בהריון השלישי השם יעזור לי לעבור תהריון והלידה בשלום ותודה לאל על מה שיש אני סוגרת תבסטה 😊

הבדלים בין ההריונות

על ידי רוז* » 21 יולי 2016, 22:24

אני הריון שלישי ברוך השם. עם בן
יש לי 2 בנים. ההריונות היו ללא בחילות וגם הנוכחי..אבל מה שכן כל לידה הבטן נראה לי יותר יותר מהר. והיא יותר גדןלהההה ממש כאילו
אני בשבוע 22 ועם בטן של סוף שביעי.. שמיני.
מה יהיה בעז"ה עד תשיעייי omg חח

הבדלים בין ההריונות

על ידי רחלי_מהמרכז* » 20 יולי 2015, 00:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בחילות הבנתי זה מראה שהכל תקין בעזרת ה'..לכן אני מודאגת

הבדלים בין ההריונות

על ידי רחלי_מהמרכז* » 20 יולי 2015, 00:12

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה..מי יודע אולי גם אצלי יקרה הנס ללא בחילות..יש לי שלושה בנים ואני כל הזמן מנסה לחפש אולי יש איזה סימן שונה ההיריון הזה שיכול להצביע על בת..כי עם בנים כבר יש לי ניסיון

הבדלים בין ההריונות

על ידי דרדרית_בין_החוחים* » 19 יולי 2015, 23:40

הריון חמישי- הראשון שעבר עלי כמעט ללא בחילות,
בעיני זו סיבה לחגוג! ולא לדאוג.

את הסימן הכי מובהק לבת רואים אחרי הלידה...

ואצלי השלישית היתה המהירה ביותר. איך התאכזבתי בבאות אחריה...

הבדלים בין ההריונות

על ידי רחלי_מהמרכז* » 19 יולי 2015, 23:29

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ואגב איזה סימנים יש אם זו בת

הבדלים בין ההריונות

על ידי רחלי_מהמרכז* » 19 יולי 2015, 23:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי אני עכשיו שבוע שישי..שום בחילות כלום..ממש מוזר לי שזה לא מגיע.
בהריונות הקודמים(3) היה בחילות ממש..אני קצת מודאגת

הבדלים בין ההריונות

על ידי יעל* » 27 מאי 2015, 09:29

לא.

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 מאי 2015, 08:45

הריון שני...יש לי את אותם תופעות לוואי כמו בהריון הראשון (בחילות והקאות וחוסר תאבון). האם זה מגביר את הסיכויים לכך שזה אותו מין של העובר?

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 מאי 2014, 16:08

אם את שואלת אותי, סביר להניח שתלדי בשעה טובה.
אל תשכחי לחזור לספר |תינוק|

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 מאי 2014, 16:42

איזה ידע קולקטיבי לאורך ההריון בהריונות מרובים? אני בהריון חמישי, חודש תשיעי, 3 הריונות לידה בשבוע 42 בערך, הרביעי בול במועד, תוהה מה יהיה עכשיו?

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אפריל 2014, 10:09

אם עשיתי 2בדיקות הריון ויצא שלילי אבל כללית יש לי כאבי מחזור שלשולים ויצירות לסירוגין מה זה אומר זה אמור ליהיות הריון רביעי

הבדלים בין ההריונות

על ידי מיכלי_לי* » 26 פברואר 2014, 08:52

וואו. שנים שלא כתבתי כאן. לי הריון השלישי היחיד שלא היו לי בחילות אבל היה הכי קשה. לידה שלישית הכי קצרה והכי קלה.

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 פברואר 2014, 14:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ידוע שסטטיסטית, לידה שניה הכי קלה. שמעתי שיש שמועות שהריון שלישי יותר קשה. מישהי מכירה? זה נכון

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 פברואר 2013, 23:11

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יןויוןיםםן

הבדלים בין ההריונות

על ידי אוד_ליה* » 08 דצמבר 2007, 00:33

מזל- טוב!!! אני |יד1| אז אאחל בקצרה המשך הריון שקט ועגול :-)

הבדלים בין ההריונות

על ידי בהריון_חדש* » 07 דצמבר 2007, 23:52

רק אם משהו מתעניין, היום הייתי בבדיקה, ויש דופק, והכל בסדר, טפו טפו טפו..
אם זה מפריע פה, אמחק את התכתובות הקשורות לעניין..
תודה על התמיכה וההקשבה!!

הבדלים בין ההריונות

על ידי סלט_פירות* » 04 דצמבר 2007, 20:09

נכון, בהריון הראשון גמני שמתי כל מיני קרמים, אבל הגנטיקה עובדת יותר מדי טוב (סבתא, אמא ואחות. כולן עם עטורים לפחות כמו שלי...). וגם בפעם השניה יצאו כמה חדשים אבל איכשהוא המתיחות היו יותר קלות. נדמה לי. כנראה שאני לא זוכרת מספיק טוב (וזה היה רק לפני שנתיים)...

הבדלים בין ההריונות

על ידי בהריון_חדש* » 04 דצמבר 2007, 13:20

סלט פירות,
לי זה דוקא זכור טוב מאוד מההריון הראשון... הייתי מורחת את עצמי בעזרת בן זוגי בשמן מיוחד להריון, ואז העור התרכך ונמתח יותר בקלות. זה גם עזר לסימני מתיחה לא להופיע!..
דוקא נשמע לי הגיוני שאם את במשקל יותר נמוך בשאר הגוף ורק הבטן והאגן מתרחבים, את את יותר מרגישה את העור נמתך מאשר בהריונות הקודמים שלך שגם שאר הגוף גדל.
בקשר לבחילות, שמעתי שזה הולך ומחריף עם ההריונות... למרות שאני מקווה שבמקרה שלי זה דוקא יהיה ההפך.. בינתיים, זה הרבה יותר קל..

הבדלים בין ההריונות

על ידי סלט_פירות* » 04 דצמבר 2007, 06:22

והנה הבדל משמעותי. הבחילות הפעם עוד לא עברו לי לגמרי. זה בשליטה וכבר הרבה יותר טוב. אבל עם שתי הבנות היו לי בחילות עד שבוע 14 ואז נפסקו. הפעם עוד יש מדי פעם. (וזה סתם מרגיז. חשבתי שבגלל שאני אוכלת הרבה יותר בריא ובמשקל הרבה יותר נמוך יהיו לי פחות תופעות. לא ציפיתי שיהיה ההפך).

הבדלים בין ההריונות

על ידי סלט_פירות* » 04 דצמבר 2007, 06:17

כמעט ושכחתי. הכאבים של המתחות העור וגדילת הבטן. ועכשיו זה כמעט כל הזמן (שבוע 19).
עד לפני כמה שבועות הרגשתי את זה יותר פנימי - יציאת הרחם וההתרחבות שלו. אבל לאחרונה העור... וגירודים בגב התחתון (מעל הישבן), בעצמות האגן, בבטן מסביב לפופיק. וגם שם קצת כואב.
איכשהוא זכרתי את השליש השני (אני בהריון רביעי, לקראת לידה שלישית. הריון אחד הפסיק להתפתח והופסק בשבוע 8) הרבה יותר כיפי ובלי כאבים.
מקווה שישתפר עם הזמן.
זה לא משהו חריג, נכון?

ו-בהריון חדש - מחזיקה אצבעות להמשך ארוך תקין ועגלגל...

הבדלים בין ההריונות

על ידי בהריון_חדש* » 03 דצמבר 2007, 14:35

תודה תודה!
הלכתי לרופאה, אבל זה ממש לא מאמץ, היא ממש קרובה אליי הביתה.
הדימום לא ממש נמשך. יש כתמים יבשים על הפד, בצבע חום אדום, ממש ממש קצת.
עשתה אולטראסאונד, יש התפתחות, אבל אי אפשר ממש לראות תינוק, רק את השק מי שפיר. אני אמורה לחזור אליה ביום שישי לבדוק אם יש דופק, ולנוח.
חייבת לומר שהגוף שלי מאותת לי שהכל בסדר. אין שום כאבי בטן או שום תחושות לא אופייניות. אז אני מנסה לומר לעצמי שבאמת הכל בסדר, ושגדל לי ומתפתח עובר בריא בתוך הבטן.

כל כך שונה מההריון הקודם, שמהתחלה היה כל כך אינטנסיבי הכל, הבחילות, העייפות. לא היה שום דימום ושום דבר. הכל היה ברור. למרות שאני הייתי ממש לא בריאה- לא אכלתי בריא ולא חייתי בריא.
בגלל זה גם מתחזקת לי הדעה שהפעם בטוח הכל בסדר, כי אני חיה ואוכלת כל כך בריא ושומרת על עצמי.
מצד שני, עכשיו יש לי גם ילד בן כמעט שלוש שצריך תשומת לב מלאה, ולפעמים לא מאפשר את המנוחה הנדרשת...

הבדלים בין ההריונות

על ידי אוד_ליה* » 03 דצמבר 2007, 00:00

בכל מקרה מחר על הבוקר אלך לרופאה.
אם את שואלת- אני אומרת- תמנעי...
בת'כלס אין לה מה לעזור לך יותר מדי, ועדיף במצב כזה לנוח (לא לנקות, לא להרים כבד, וכו') ולראות לאן זורמים העיניינים.
אני מכירה בחורה שקיבלה ממש "מחזור" בהריון ובגלל זה לא ידעה שהיא בהריון... (ונולדה לה ילדה בריאה)
לעומת זאת, אם חו"ח משהו לא בסדר, אז עדיף להישאר בבית, ולעקוב אחרי הדימום שלא יהיה מוגזם.

בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות, ותעדכני...

הבדלים בין ההריונות

על ידי לידה_ראשונה_קיסרית_שניה_ואקום* » 02 דצמבר 2007, 20:12

לבדוק לא יזיק אך נראה לי שאין מה לדאוג יש תןפעה כזו של מעין היזכרות של הגוף בוסת. האם זה בעקבות מאמץ מיוחד? אז אולי יותר בעיתי בכל מקרה מנוחה אף פעם לא תזיק...
מזל טוב

הבדלים בין ההריונות

על ידי בהריון_חדש* » 02 דצמבר 2007, 19:17

שבוע שישי התחיל אתמול.
הערב היה לי קצת דם בתחתונים. ממש קצת, הפד הדק שהיה לי היה דיי מלא. אבל לא ירד יותר דם. דם שקוף. אין לי שום כאב בטן ושום הרגשה פיזית שמשהו לא בסדר, חוץ מהתופעות הרגילות של ההריון (עייפות, קצת בחילות, קצת חולשה, קצת כאב ראש).
נשמע לכן בסדר?
בכל מקרה מחר על הבוקר אלך לרופאה.

הבדלים בין ההריונות

על ידי בהריון_חדש* » 27 נובמבר 2007, 12:58

גם אצלי ההריון הראשון היה זועתי עם בחילות, צרבות, עייפות, צירים מוקדמים, וכל מה שיכול להיות, ולסיום גם לידה קשה...
אבל הפעם אני חושבת ומקווה שאני יותר מוכנה גם פיזית וגם נפשית, ויהיה יותר קל וכיף...
אצלי עבר מספיק זמן מפעם קודמת (כמעט שלוש שנים) בשביל לשכוח את הקושי...

הבדלים בין ההריונות

על ידי אוד_ליה* » 27 נובמבר 2007, 00:06

בקשר לאגן- גם אצלי

יש לי 2 בנים, בראשון היו בחילות והקאות ומ-ז-ע-ז-ע עד סוף חודש תשיעי, עם כל התועפות "מהספר" עד כדי כך שלא רציתי עוד הריון.
מזל שנכנסתי להריון "בטעות" (כי בלב כן רציתי רק לא היה לי אומץ :-))
בהריון השני עייפות בצורה היסטרית, קצת הקאות לא רציני, ובאפון כללי הרבה יותר סביר מהראשון.

הבדלים בין ההריונות

על ידי ב_בטן* » 26 נובמבר 2007, 20:14

יכול להיות שהאגן כבר התרחב??
כן. כך גם אצלי, גם כן בהריון שני. כאבי עצמות באגן וברגלים, תחושה של התרחבות כבר מעכשיו. וגם אצלי המכנסיים לא נסגרות, התחלתי ללבוש מכנסיים של תחילת הריון מהפעם הקודמת.

הבדלים בין ההריונות

על ידי בהריון_חדש* » 26 נובמבר 2007, 11:18

רציתי רק להוסיף, שבמקרה שלי, שאר הגוף דיי רזה, והבטן שנשארה אחרי ההריון הקודם לפעמים מטעה ולפעמים שואלים אם אני בהריון. כך שעכשיו שהיא אפילו יותר גדולה, קשה לחשוב שפשוט רק השמנתי..

הבדלים בין ההריונות

על ידי בהריון_חדש* » 26 נובמבר 2007, 11:15

האם יכול להיות שיצאה לי הבטן בשבוע 6 של ההריון השני?!?
נכנסתי לדף הזה בשביל לשאול את אותה השאלה, והנה!..
אני שבוע חמישי, גיליתי את ההריון הזה רק ביום שישי האחרון.
מעבר לבטן שממש בחוץ יותר מבדרך כלל, פתאום גם כל המכנסיים שלי, גם אלו שיחסית רפויות, מתקשות להסגר, ואני צריכה להתאמץ בשביל להעלות אותן על הטוסיק! יכול להיות שהאגן כבר התרחב?? כי לא נראה לי שבכמה ימים האחרונים העליתי כל כך במשקל, במיוחד שהתיאבון יחסית ירד כי הבחילות כבר התחילו!!
ואגב, גם אני חשבתי שעניין הבטן רק בראש שלי, עד שאתמול מכרה שלי אמרה לי מזל טוב!..
גם אני בדילמה מה לעשות עם זה, יכול להיות שאני מתחילה עבודה חדשה לכמה חדשים, ובן זוגי לא רוצה לספר עדיין, המשפחה שלו עדיין לא יודעת. אבל נראה לי שיהיה קשה מאוד להסתיר! במיוחד אם אני כבר צריכה לעבור למכנסי הריון!!!

הבדלים בין ההריונות

על ידי POOH_והתוספות* » 04 אוקטובר 2007, 09:28

האם יכול להיות שיצאה לי הבטן בשבוע 6 של ההריון השני?!?
בהחלט יכול להיות..

לא בא לי שכל העולם כבר ידע על ההריון הזה, אבל נראה לי שזה כל כך שקוף
זה שאת רואה ומרגישה שהבטן יצאה לא אומר שכולם רואים.
ומי שלא יודע שאת בהריון יותר סביר שיחשוב שפשוט השמנת קצת.

ומאחלת הריון קל

הבדלים בין ההריונות

על ידי האשה_בירוק* » 04 אוקטובר 2007, 05:55

האם יכול להיות שיצאה לי הבטן בשבוע 6 של ההריון השני?!? לא מוקדם מדי? אמרו לי שנפיחות יכולה להיות אופיינית להתחלה דווקא. האם נכון? אם כן, האם היא תעבור לפני שהבטן תתחיל לצאת באמת? מתי?!? בהריון הראשון הבטן יצאה בערך בשבוע 20. אני מאד רזה, ועדיין מניקה את בתי הראשונה (כמעט שנתיים). אוף, לא בא לי שכל העולם כבר ידע על ההריון הזה, אבל נראה לי שזה כל כך שקוף. אני עומדת לבלות סופשבוע ארוך עם משפחתו המורחבת של בעלי ולא מפסיקה לחשוב איך לעזאזל אני מסתירה את הבטן. אני חושבת שחלק ממה שעובר עלי קשור ברגשות העולים על גדותיהם שבאים עם ההריון, אבל זה לא עוזר לי לחשוב איך אני אגיב למשפחה התוהה... תודה על תשומת הלב שלכן...

הבדלים בין ההריונות

על ידי יו_יו_בקנדה* » 23 מאי 2006, 06:51

אני בהריון שני שבוע 27
וענקית.............
אתמול אני האיש ויויו הלכנו לטיול באיזשהו שלב התחלתי לדדות לי אי שם מאחור
ופתאום עוצר לידי רכב ובחור מוציא ראש מהחלון וצועק לי HI BIG MAMA!!
בקולי קולות כל הרחוב ציחקק ובעיקר האיש שיחיה!
ואני קצת התבעסתי...

הבדלים בין ההריונות

על ידי ספינה_טרופה* » 22 מאי 2006, 21:11

עוד הבדל שלא עלה פה עדיין, זה שעם כל הריון, הילדים גדלים יותר.
ויש לכך השלכות:

עכשיו אני צריכה לשתף את הבנות שלי עם הבטן - הו כמה ליטופים שהבטן שלי מקבלת.
כל הזמן לפחות אחת מהן רוצה להרגיש את הבטן, ואת התנועות שלו.
לפעמים הבטן שלי ממש עוברת "מדידות"
"אמא, הבטן שלך ממש גדלה!" (עברה אולי שעה מאז שהיא נמדדה לאחרונה)

בהתחלה זה שיגע אותי, שכל הזמן נוגעים לי בבטן, ושהבטן שלי הפכה להיות נושא כ"כ מרכזי וחשוב
(רוב הזמן אני לא ממש זוכרת שאני בהריון, ובטח שלא מפנימה את העניין, לא ממש זוכרת אם רציתי את זה ואיך זה קרה;-)).
אבל עכשיו אני מנסה לראות את זה כהזדמנות להיות מחובקת ע"י הבנות שלי (אפילו שזה רק הבטן),
והזדמנות בשבילן במיוחד לגדולה ללמוד על הריון.

אולי זה קשור לדף המעניין שהספקתי רק לרפרף בו בלי להתעמק - קרבה לילדים בוגרים... ?
בכל אופן זה וואחד הבדל שאני לא זוכרת כזאת התעניינות מאף הריון קודם.

עוד אין לי למה להשוות, אבל בינתיים אני מקווה שיהיו כמה שיותר הבדלים בין ההריונות
למה? מה קרה בהריון הזה??
הלידה שלך מן הסתם מתקרבת, נכון?

הבדלים בין ההריונות

על ידי גליה_והבנות* » 14 מאי 2006, 17:10

טוב, יש לי 'רק' שני הריונות אבל שלוש ילדות - ההריון השני עם תאומות, אז אולי אין כל כך מה להשוות. אבל הבטן בהריון השני יצאה הרבה יותר מהר, הכיווצים של הרחם בהנקה אחרי היו הרבה יותר כואבים.

בהריון של בנים יש בחילות, בהריון של בנות יש עייפות_ עם הבת היו מעט בחילות ועייפות רק בתחילת ההריון. עם התאומות לעומת זאת, מתחילת ההריון לא יכולתי לעמוד על הרגליים יותר מחמש דקות ברציפות אבל גם לא הפסקתי להקיא עד חודש רביעי. (כנראה ששתיהן _מחוברות לצד הגברי שלהן...).

הבדלים בין ההריונות

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 מאי 2006, 16:17

בהריון של בנים יש בחילות, בהריון של בנות יש עייפות

בהריון של הבן לא היו לי בחילות בכלל, אבל הייתי מאאאד עייפה כל הזמן.
<אבל הוא יפה יפה כמו בת :-] , טפו טפו טפו, אז אולי זה בגלל זה ;-) >

הבדלים בין ההריונות

על ידי חוט_השני* » 13 מאי 2006, 01:42

ניצן, חנקתותי' מצחוק!:-D

הבדלים בין ההריונות

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 12 מאי 2006, 02:55

ניצן, חנקתותי' מצחוק!
איזו הודעה, בחיי, מזל שאני לא הריונית - אחרת היה בורח לי משו' :-/

הבדלים בין ההריונות

על ידי ניצן_אמ* » 11 מאי 2006, 22:04

ספינה טרופה, עם כל זה שזה ההריון הראשון שלי, ישבתי לפני כארבעה חודשים בכנס של מישל אודן, כולי תחילת חודש רביעי, דווקא בטן מתוחה ועגולה, אבל מאד הריונית וברורה. לידי ישבה בחורה עם בטן קטנה יותר משלי.
שאלתי אותה כמה היא מתקדמת והיא אמרה "חודש שמיני"... עכשיו אני בחודש שמיני, ואני נראית כאילו אכלתי אותה לארוחת בוקר.
לעומת זאת, הייתי בקופת חולים לפני כמה חודשים, ופתאום נכנסה אישה עם בטן עצומה כל כך שלא ראיתי כמותה בימי חיי. אני בטוחה שזה היה הריון מרובה עוברים. היא כל כך בלטה קדימה שזה נראה כאילו שזה אוטוטו נופל לרצפה. כזו קשת רחבה של בטנים...

עוד אין לי למה להשוות, אבל בינתיים אני מקווה שיהיו כמה שיותר הבדלים בין ההריונות :-/

בהריון של בנים יש בחילות, בהריון של בנות יש עייפות
אז לי בטח יש בן שנורא מחובר לצד הנשי שלו... :-D

הבדלים בין ההריונות

על ידי ספינה_טרופה* » 11 מאי 2006, 20:07

דיווח: הריון רביעי, שבוע 17+ בטן בגודל של חודש שישי.
אממ, זה הריון מי סופר איזה , או יותר נכון איך סופרים איזה - כבר כתבתי למעלה, עכשיו אני בשבוע 19 ולא מעניין אותי להשוות,
אבל זו בטן מכובדת.
הבת שלי אומרת שיפה לי בטן הריונית, ושיש לי בטן יפה, אז בינתיים אני לא מסתכלת ומשווה.
אבל הנה סיפור שהיה בלתי נמנע לא להשוות.

אני יושבת בקופ"ח.
נכנסת אשה עם ילדה בת 3 ואני שומעת את האחות שואלת אותה
"מתי התל"ם שלך?"
"היה. לפני שבוע"
הסתכלתי עליה. לא ללא ספק היא לא בהריון. שאלתי את עצמי מה עושה אשה שבוע אחרי לידה, מחוץ לבית בלי התינוק,
ואז ליתר ביטחון הסתכלתי שוב (כי לא שמעתי מזל-טוב מהאחות) אני מסתכלת שוב ואני רואה שיש לה בטן בטנונת
כמו שהיתה לי בחודש שלישי.
היא לא היתה אחרי לידה, היא היתה בשבוע 41 לפני לידה, עם בטן פיצית.
ישבתי וניסיתי לצמצם את הנוכחות שלי, שרק לא יחשבו שאני בשבוע 48!

והמסקנה שלי בתור אחת של היתה בהריון, שזה מהזה מפחיד...
שוכחים שוכלחים, אחרת אין לי הסבר לזה שאני בהריון.

<ואמא של טובי אומרת, שאלוהים כבר נתן לה את מנת הבחילות שלה, וש "בהריון כבר תקבלי פטור" >
אני בעד.

אני עכשיו סובלת איימים (הריון רביעי).
תתחדשי, נעים לשמוע (לא על הסבל, על ההריון). שיהיה קל וארוך ובריא.

_בינתיים ככה זה היה אצלי.
מעניין_
מעניין שאת זוכרת....
אני כבר לא בטוחה אם זה נכון או לא, זה בעלי שטוען את זה.
מה שכן הפעם זה בן, והיו בחילות כמו שמעולם לא היו.

הבדלים בין ההריונות

על ידי ורד_לב* » 10 מאי 2006, 20:15

בהריון של בנים יש בחילות, בהריון של בנות יש עייפות
בינתיים ככה זה היה אצלי.
מעניין :-)

הבדלים בין ההריונות

על ידי אמא_בבית* » 10 מאי 2006, 10:52

בהריון של בנים יש בחילות, בהריון של בנות יש עייפות.
אצלי-בהריון של בנים יש בחילות בלי הקאות בכלל
בהריון של בנות יש הקאות בכלל בלי בחילות.
בהריון החמישי שהוא בן, לא הייתה לי בחילה אחת. אכלתי בלי הפסקה ושום דבר לא הגעיל אותי.

הבדלים בין ההריונות

על ידי אביטל_1* » 10 מאי 2006, 09:59

דיווח: הריון רביעי, שבוע 17+ בטן בגודל של חודש שישי. בחילות :למזלי קלות בלבד כמו ההריונות הקודמים עד שבוע 13פחות עייפה מהריונות קודמים, אולי בגלל מודעות ותזונה טובה יותר. ועוד משהו שהיה לי חדש: בשבועות הראשונים התקפי רעב שעשו לי רזרבות כבר בהתחלה. הפעם, אולי בהשפעת האתר הנפלא הזה, מתכננת לא לחזור לעבודה כמו בקודמים מיד אחרי 3-4 חודשים אלא לקחת את כל זכויותי ופיצויים של 14 שנה, כך שאני יכולה לגדל בבית בשקט את העולל/ית ולהניק ולהניק...ומכוסה כלכלית בערך שנתיים.

הבדלים בין ההריונות

על ידי טליה_אלמתן* » 08 מאי 2006, 14:09

לגבי הכאבים של הכיווץ, בלידה האחרונה (שלישית) הם היו ממש איומים, וכולי תקווה שהם לא ימשיכו להיות יותר קשים, אלא יישארו כמו שהיו בפעם האחרונה, אם אפשר, תודה רבה.
לגבי משך הלידה: הרעיןו הוא שצוואר הרחם גמיש יותר ולכן נפתח יותר בקלות בכל לידה, אבל גם שרירי הרחם הולכים ומדלדלים, ולכן בהתחלה הלידה מתקצרת, אבל אחרי מספר לידות הלידה שוב מתארכת בגלל שהצירים פחות יעילים מבחינת הרחם. נהוג לדבר על קיצור הלידה עד הלידה הרביעית ואז שוב התארכות, אבל כמובן שזה שונה ביולוגית אצל כל אישה.
ולגבי הבחילות... אני עכשיו סובלת איימים (הריון רביעי). היה לי ככה בהריון ראשון, אבל אז לא היו לי ילדים גם ילדים לטפל בהם.... הריון שני היו לי מעט בחילות, והריון שלישי יותר מהריון שני ופחות מהראשון (והנוכחי... והנוכחי...).

הבדלים בין ההריונות

על ידי ספינה_טרופה* » 07 מאי 2006, 21:46

למשל יש מיתוס, שכל לידה יכולה להיות קצרה יותר מהקודמת, האמנם?
לדעתי לא בהכרח, תלוי בעוד הרבה גורמים. כמו מצב נפשי של האם, מצבו של התינוק? תנוחת התינוק? וכו'
אבל נכון שאומרים שלידה ראשונה היא הכי ארוכה, וגם זה לא בהכרח נכון. אפילו אצלך זה לא היה נכון.

מתי מתחילים להשמין?
נראה לי שאולי באמת כל פעם מוקדם יותר, עכשיו בהריון הזה (שהוא רשמית: 8 - אבל זה כולל הריון כימי אחד, + הפלה בשליש ראשון), התחלתי להרגיש שאני משמינה מהיום השלישי בערך,;-)
בשבוע 8 ממש ראו (לא בדימיון שלי ) שאני משמינה.

מישהי אמרה לי שבכל הריון הבטן והחזה מגיעים למימדים גדולים יותר
לא שמעתי את זה, אבל זה יכול להסביר הרבה.:-P

היא גם אמרה, שהרחם מתרחבת יותר בכל הריון, ואז ההתכוצויות שאחרי הלידה, כואבים בכל לידה יותר
כן, בהחלט.

האם זה אמור להיות קל יותר או קשה יותר?
זה עניין של גישה ונק' מבט, לא אומרת את זה סתם, זה באמת תלוי איך את מגיעה להריון וללידה.
יש דברים קשים הרבה יותר.


יש לי עוד 2 מיתוסים להוסיף לעסק (בעצם מיתוס אחד):
בהריון של בנים יש בחילות, בהריון של בנות יש עייפות.
בעלי עשה "מחקר" אצלי, והגיע למסקנות חד משמעיות.
המסקנה שלי מהמחקר הזה הוא שמי שבהריון לא זוכרת הרבה בכל מקרה.

הבדלים בין ההריונות

על ידי הריון_רביעי* » 07 מאי 2006, 19:45

_אני ממש הרגשתי שהשרירים בבטן הם כמו גומי שעם כל הריון נמתח עד המכסימום ואחרי כל לידה, מתכווץ קצת פחות.
התכווצויות הרחם אחרי כל לידה באמת כואבות יותר._
מעניין מה שאת אומרת,
אם באופן עקרוני, נפתח שרירי בטן, ההשמנה תבוא מאוחר יותר?

התכווצויות הרחם אחרי כל לידה באמת כואבות יותר.
אחרי הלידה השנייה היו התכווצויות רחם שלא חשתי בהן אחרי הלידה הראשונה.
נראה שזה הולך ונעשה קשה יותר...מפחיד...

אם כי זה לא "סקר" משקף.

מההריונות והלידות שלי, זה כמעט הרושם שנוצר בערך.
לידה ראשונה 7 שעות, לידה שניה 8 שעות, לידה שלישית שעתיים וחצי!!!
ההשמנה גם נעשתה מוקדמת יותר בכל הריון, והתתכווצויות אח"כ כואבות יותר, וארוכות יותר.

האם יש סף מסויים, שאז זה לא נהיה קשה יותר, אלא נשאר אותו דבר?

הבדלים בין ההריונות

על ידי ורד_לב* » 04 מאי 2006, 23:24

טוב, לי יש "רק" 2 הריונות להשוואה, לא יכולה להתחרות אתכן המנוסות כ"כ (אולי...ביום מן הימים...).
בכל אופן: לידה ראשונה 7 שעות, שנייה- 4.5 אבל קשה יותר.
בטן יצאה קודם בשני, כמובן. והייתי גדולה עוד יותר בהריון השני (עד כמה שזה היה אפשרי).
אחרי הלידה השנייה היו התכווצויות רחם שלא חשתי בהן אחרי הלידה הראשונה.

הבדלים בין ההריונות

על ידי אמא_בבית* » 04 מאי 2006, 18:48

אצלי,
לידה ראשונה - חמש שעות, שניה - שעתיים וחצי, שלישית, רביעית, חמישית - בערך שבע שעות.
השמנה - בהחלט כל הריון מוקדם יותר. בחמישי, בחודש שלישי כבר ראו שאני בהריון. אני ממש הרגשתי שהשרירים בבטן הם כמו גומי שעם כל הריון נמתח עד המכסימום ואחרי כל לידה, מתכווץ קצת פחות.
התכווצויות הרחם אחרי כל לידה באמת כואבות יותר.

הבדלים בין ההריונות

על ידי הריון_רביעי* » 04 מאי 2006, 18:39

רציתי לפתוח דף, (אם יש אחד קיים ,אנא תכוונו אותי), בנושא של ההבדלים בין ההריון הראשון והלידה הראשונה, לבין הבאים אחריה:

למשל יש מיתוס, שכל לידה יכולה להיות קצרה יותר מהקודמת, האמנם?
לי למשל הלידה הראשונה היתה קצרה יותר מהשניה, אבל הלידה השלישית היתה סופר מהירה, (ואני קצת חוששת ממהירות הלידה הבאה...).

יש עוד נושאים, למשל מתי מתחילים להשמין? האם ההבדל הוא רק בין ההריון הראשון לבאים אחריו? או שבכל הריון מתחילים להשמין קצת מוקדם יותר?
מישהי אמרה לי שבכל הריון הבטן והחזה מגיעים למימדים גדולים יותר :-0
היא גם אמרה, שהרחם מתרחבת יותר בכל הריון, ואז ההתכוצויות שאחרי הלידה, כואבים בכל לידה יותר.

מה דעתכן? מניסיון? או מידע רפואי? האם זה מבוסס על משהו באמת? האם יש בכך משהו?
האם זה אמור להיות קל יותר או קשה יותר?

חזרה למעלה