על ידי מורין* » 22 ספטמבר 2009, 12:21
לא קראו לו, לא שיחקו איתו- האם הם אף פעם לא קוראים לו ולא משחקים איתו? או שאת אף פעם לא ראית אצלם התנהגות כזו?אני לא יודעת כמה אפשר להסיק ממפגשים כל כמה פעמים בשנה - כיון שהמרחק ביננו די גדול, כשאנחנו כבר כן נפגשים אנחנו נוהגים ללון אצליהם. כנ"ל כשנפגשים בחג-המולד אצל 'סבא וסבתא' - כולם מבלים מספר ימים יחד (עד שבוע), כך שאני מרגישה שאני כן יודעת, ולא אך במעט, כיצד מתייחסים אליו ואל אחיו במהלך יום 'רגיל'. אמנם הביקור מוציא דברים מעט מהשגרה, אבל, לדוגמא, אני תמיד מביאה איתי ספרים לקרוא לבתי כשאנחנו שם, ומשחקים שהיא אוהבת לשחק בהם וכו'. אני יודעת שהם לא קוראים לו גם כיון שכמעט ואין להם ספרי ילדים בבית (אחד או שניים).
מאז שאחייני נולד מעולם לא ראיתי את אמו מרימה אותו או מחבקת אותו או מנשקת אותו. אני חייבת להודות שלפני שבתי נולדה, והבנתי איך קשר בין הורה לילד יכול להיות, זה מאד הצחיק אותי כשהיית נכנס בדלת והיא מיד היתה שמה לך את התינוק בידיים, ושם הוא היה נשאר עד שאורח אחר היה 'מנודב' לתפקיד השמרטף.
אבל רגע, זו לא היתה כוונתי כשפתחתי את הדיון. לא רציתי להתלונן או 'להלשין' על דרכי החינוך של אנשים אחרים - איש איש לדרכו. מה שכן, באמת כואב לי כמה אחייני כנראה סובל מפיגור סביבתי, כפי שכתבה סבטקסט כפול. לו הוא רק לא היה מדבר, ניחא. אבל התנהגותו מאד קשה, והוא צועק וצורח ממש כל הזמן. הוא גם בלתי ניתן לשליטה כשיוצאים איתו מין הבית, ובעלי ואני היינו כל הזמן בחרדה נוראית שהוא ירוץ לכביש וידרס. הביקור ממש סחט אותנו רגשית ובמשך כמעט שבוע לא יכולנו להפסיק לדבר ולחשוב עליו. ועלי לציין, אנחנו בדרך כלל לא 'רכרוכיים' כאלו, ואיננו מושפעים בקלות (לדעתי).
בכל מקרה, תודה בשנית על כל התגובות.
[u]לא קראו לו, לא שיחקו איתו- האם הם אף פעם לא קוראים לו ולא משחקים איתו? או שאת אף פעם לא ראית אצלם התנהגות כזו?אני לא יודעת כמה אפשר להסיק ממפגשים כל כמה פעמים בשנה[/u] - כיון שהמרחק ביננו די גדול, כשאנחנו כבר כן נפגשים אנחנו נוהגים ללון אצליהם. כנ"ל כשנפגשים בחג-המולד אצל 'סבא וסבתא' - כולם מבלים מספר ימים יחד (עד שבוע), כך שאני מרגישה שאני כן יודעת, ולא אך במעט, כיצד מתייחסים אליו ואל אחיו במהלך יום 'רגיל'. אמנם הביקור מוציא דברים מעט מהשגרה, אבל, לדוגמא, אני תמיד מביאה איתי ספרים לקרוא לבתי כשאנחנו שם, ומשחקים שהיא אוהבת לשחק בהם וכו'. אני יודעת שהם לא קוראים לו גם כיון שכמעט ואין להם ספרי ילדים בבית (אחד או שניים).
מאז שאחייני נולד [b]מעולם[/b] לא ראיתי את אמו מרימה אותו או מחבקת אותו או מנשקת אותו. אני חייבת להודות שלפני שבתי נולדה, והבנתי איך קשר בין הורה לילד יכול להיות, זה מאד הצחיק אותי כשהיית נכנס בדלת והיא מיד היתה שמה לך את התינוק בידיים, ושם הוא היה נשאר עד שאורח אחר היה 'מנודב' לתפקיד השמרטף.
אבל רגע, זו לא היתה כוונתי כשפתחתי את הדיון. לא רציתי להתלונן או 'להלשין' על דרכי החינוך של אנשים אחרים - איש איש לדרכו. מה שכן, באמת כואב לי כמה אחייני כנראה סובל מפיגור סביבתי, כפי שכתבה [u]סבטקסט כפול[/u]. לו הוא רק לא היה מדבר, ניחא. אבל התנהגותו מאד קשה, והוא צועק וצורח ממש כל הזמן. הוא גם בלתי ניתן לשליטה כשיוצאים איתו מין הבית, ובעלי ואני היינו כל הזמן בחרדה נוראית שהוא ירוץ לכביש וידרס. הביקור ממש סחט אותנו רגשית ובמשך כמעט שבוע לא יכולנו להפסיק לדבר ולחשוב עליו. ועלי לציין, אנחנו בדרך כלל לא 'רכרוכיים' כאלו, ואיננו מושפעים בקלות (לדעתי).
בכל מקרה, תודה בשנית על כל התגובות.