דיקור סיני

שליחת תגובה

המחנך מהווה מופת אפילו אם אינו "מתנהג למופת".
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דיקור סיני

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 נובמבר 2019, 10:20

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

את מכירה מישהו באופן אישי?

דיקור סיני

על ידי יולי_קו » 19 נובמבר 2019, 15:26

האדם צריך להיות מומחה לילדים, כי מערכת המרידיאנים שלהם שונה מאצל מבוגרים (עדיין לא התפתחה). אולי עיסוי סיני (טווינא) או יפני (שיאצו) יעזור יותר.

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 נובמבר 2019, 15:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מישהו יכול להמליץ לי על מדקר לתינוק בן 4 חודשים?

דיקור סיני

על ידי אני* » 18 ספטמבר 2019, 11:06

האם דיקור יכול לעזור לציסטות בכליות תודה על התשובה מראש

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אוגוסט 2017, 18:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם דיקור סיני מטפל במחלת האפילפסיה?

דיקור סיני

על ידי תמרוש_רוש » 28 אפריל 2017, 03:48

אני כבר בטיפול החמישי ועדיין אין שום שינוי...כלום. נאדה. האם יש טעם להמשיך עם זה?
לא.

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אפריל 2017, 02:26

מחפשת מטפל/ת בדיקור סיני מומלץ מאוד לבעיה של אפילפסיה אצל ילדה

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 דצמבר 2016, 23:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום , אני מטופלת בדיקור סיני במטרה להעלים כאבים ביחסי מין. אני כבר בטיפול החמישי ועדיין אין שום שינוי...כלום. נאדה. האם יש טעם להמשיך עם זה?

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 מרץ 2016, 00:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי,
מחפשת מדקר/ת באזור המרכז (רחובות, נס ציונה. לוד רמלה וכו') .
אודה לקבלת שמות ☺

דיקור סיני

על ידי בשמת_א* » 24 דצמבר 2015, 14:58

(-:

דיקור סיני

על ידי טלי_הורמונלי* » 23 דצמבר 2015, 21:56

תודה בשמת, אנסה.
:)

דיקור סיני

על ידי בשמת_א* » 22 דצמבר 2015, 23:50

אני מחפשת מדקרת, באיזור המרכז לטיפול בבעיה של כאבי ראש חזקים בתקופת הביוץ והווסת, וכן תופעות לוואי נוספות ו"נעימות"
אורית מנשה, אפס חמש אפס 7211570.

דיקור סיני

על ידי טלי_הורמונלי* » 19 דצמבר 2015, 22:43

שלום,
אני מחפשת מדקרת, באיזור המרכז לטיפול בבעיה של כאבי ראש חזקים בתקופת הביוץ והווסת, וכן תופעות לוואי נוספות ו"נעימות".
עשיתי בדיקות דם לבדיקת הורמונים, אך התוצאות חזרו תקינות.
האם אתם חושבים שדיקור יכול לעזור לי להגיע לאיזון בכל זאת, והאם יש לכם מדקרת להמלצה?
תודה רבה

דיקור סיני

על ידי שקטה* » 06 מרץ 2015, 22:10

אוף מאוד מסתורי ומעיק...

המרגיעון שיצא לי "בגן העדן הזה יש גם יתושים":) פעם ראשונה שאני רואה אותו ודווקא בהקשר של גירוד...
חבל שאת לא זוכרת איך זה עבר!

דיקור סיני

על ידי ציל_צול* » 06 מרץ 2015, 20:57

אז את עדיין לא יודעת מה גורם לגירודים האלה?
לא...
האם גם אצלך לא ראו כלום על העור לפני הגירוד, אבל אחרי הגירוד העור אדום וחם עם מין בליטות קטנות כאלו?
בול!

דיקור סיני

על ידי שקטה* » 06 מרץ 2015, 15:43

אם כי גם אצלנו ובלי כלום בחלק התחתון החמיר את הגירוד, אני חשבתי שאולי הבד סופג את מעט הזיעה שיש ואם היא נשארת על הגוף, זה יוצר גירוי של העור.

מעניין.
תודה לך, אני אעדכן:)

דיקור סיני

על ידי טלי_ב* » 06 מרץ 2015, 15:32

הממ, זה אכן נשמע שונה.
אם כי גם אצלנו ובלי כלום בחלק התחתון החמיר את הגירוד, אני חשבתי שאולי הבד סופג את מעט הזיעה שיש ואם היא נשארת על הגוף, זה יוצר גירוי של העור.
בכל מקרה בהצלחה עם הדיקור! אשמח אם תעדכני אם זה עזר.

דיקור סיני

על ידי שקטה* » 06 מרץ 2015, 14:44

תודה טלי.
לי זה קורה בעיקר כשאני שוכבת לישון, ולא בהכרח עם קשר כלשהו לטמפרטורה. כלומר זה לא מעיר אותי מתוך שינה אלא קורה בעיקר כשאני מתכוננת לשינה, לא בהכרח במיטה אלא יכול להיות גם סתם ככה בשעות הערב בעיקר.
ואני ישנה עם חולצה דקה ובלי כלום בחלק התחתון של הגוף שדווקא שם מגרד יותר... ושמיכה לא עבה.
ייתכן שזה קורה יותר בחורף אבל גם לגבי זה אני לא בטוחה.

דיקור סיני

על ידי טלי_ב* » 06 מרץ 2015, 14:12

שקטה, לבן שלי קורה משהו שנשמע אותו הדבר אם חם לו מדי בלילה.
מאז שהוא ישן בבגדים דקים, גם בחורף, רק מכותנה ועם שמיכה דקה - לא חזר.

דיקור סיני

על ידי שקטה* » 06 מרץ 2015, 14:05

תודה צילי על השיתוף!
אז את עדיין לא יודעת מה גורם לגירודים האלה? האם גם אצלך לא ראו כלום על העור לפני הגירוד, אבל אחרי הגירוד העור אדום וחם עם מין בליטות קטנות כאלו? (גם אחרי גירוד לא ממושך הכוונה) אני ממש לא מבינה מה זה וזה משגע אותי.
אני כבר שנים סובלת מזה אבל יש תקופות שפחות ותקופות שבכלל לא, כרגע זו תקופה די מעיקה...
הייתי הולכת בשמחה למיה אבל כידוע לך אני רחוקה מדי... קיבלתי המלצה למקום בלונדון, אולי אנסה מתישהו.

דיקור סיני

על ידי ציל_צול* » 06 מרץ 2015, 11:05

שקטה, משתפת אותך שגם אני התחרפנתי בעבר מגירודים בלילה באותם איזורים וזה עבר אחרי כמה חודשים. אני נטיתי לחשוב שזה לגמרי נפשי אבל היום אני כבר לא זוכרת אם זה באמת היה מחובר למשהו שהבנתי אז.
מצד שני, במידה ותרצי טיפול, אז משתפת שאני עברתי טיפול אצל מיה גל הנהדרת בכבודה ובעצמה (שלא היה קשור לגירודים בכלל), ושלמרות רתיעה עצומה ממחטים היה לי בסדר גמור.
שנים ארוכות נמנעתי מדיקור בגלל זה וגם היום זה מרתיע אותי. אבל ברגע של כנות אני חייבת לומר שזה היה באמת בסדר גמור במובן הזה.
מה שכן, לדעתי מיה הסבירה שהיא עושה שימוש במחטים מסוימות (אולי קצת יותר יקרות?) דקות יותר או גמישות או משו. אולי שווה לך לבדוק לפני שאת בוחרת מטפל או מטפלת.
אני לא יכולה לומר ששכבתי שם את העשרים דקות האלה רגועה מאוד אבל זה לא היה מציק או מפחיד כמו שחשבתי.
חלק גדול מזה, לדעתי, נובע מהעובדה חסרת ההסבר שבטחתי מאוד במיה עצמה כי היא עוררה בי אמון ועטפה אותי במשהו מאוד חומל וטוב. לו היה שם מישהו יותר נוקשה סביר שהתחושה לגבי המחטים היתה משתנה גם. הרתיעה שלי מזה היא באמת עצומה ויש לה בסיס באיזה טראומת ילדות אצל רופאת שיניים וטיפול אחד ספציפי מהגיהנום.

דיקור סיני

על ידי שקטה* » 06 מרץ 2015, 10:13

תודה על התשובה וההמלצה!
אני לא גרה בארץ אבל אנסה למצוא משהו מקביל.

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 06 מרץ 2015, 08:33

דיקור יכול לעזור מאד מאד, אם הרעיון של המחטים גורם לך לאי נחת, מציעה לפנות למרפאה של אמיר קלי ברמת אביב. הוא רופא סיני שמתמחה בעור ועובד המון עם צמחי מרפא, כך שאולי תוכלו לדלג בכלל על הדיקור עצמו.
בהצלחה!

דיקור סיני

על ידי שקטה* » 05 מרץ 2015, 22:20

שלום,
אני שוקלת בימים האחרונים לנסות דיקור כדי לנסות לטפל בבעיה שיש לי כבר המון זמן, שהיא גירוד ממש מציק בעור בעיקר בלילה. בעיקר באיזור הירכיים, ישבן, ליד הברכיים אבל יכול להיות כמעט בכל מקום בגוף.

חשבתי שאולי דיקור יכול לעזור בזה אבל אני בכלל לא מתמצאת בנושא אז רציתי לשאול כאן, האם זה נשמע כמו משהו שדיקור יכול לטפל בו?
ועוד שאלה: המחשבה על המחטים הקטנות האלה ממש מעיקה עלי וגורמת לי לאי נוחות. אני מפחדת שלא אצליח להירגע עם המחטים בתוכי. האם לדעתכן עדיף לוותר על הרעיון? האם התחושה מציקה ולא נוחה?

תודה!

דיקור סיני

על ידי פלונית* » 16 פברואר 2015, 21:30

ענת ערד, מקבלת בגבעתיים

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 פברואר 2015, 19:25

לא קראתי את כל הדף
ומחפשת המלצה על מדקר/ת באיזור המרכז שמומחים בתמיכה בגוף לאחר הפלות.
וכן הכנה להריון חדש
אני אחרי 2 הפלות רצופות
(ולפני כן- 2 ילדים שנהרו בקלות ונולדו בקלות).
בת 40.
אשמח להמלצות

דיקור סיני

על ידי תכלת_שמים* » 29 מאי 2014, 09:45

תודה על ההרגעה... אכן היא מדברת הרבה על הנעת צ'י
כן, היא מטפלת מוסמכת שיודעת מה היא עושה.
:-)

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 28 מאי 2014, 12:16

לא מסוכן, אל דאגה :-)
בסינית אנחנו קוראים לזה צ'י. המחט הגיעה אל הצ'י ומניעה אותו. זה מה שאנחנו מחפשים בדיקור.
לעיתים רחוקות מאד יתכן כאב קל בנקודת הדיקור גם אחרי הוצאת המחט, אבל זה לא נזק מדאיג..
מה שכן, כדאי מאד ללכת למטפל שיודע מה הוא עושה..

דיקור סיני

על ידי תכלת_שמים* » 28 מאי 2014, 12:00

שאלה למדקרים.
אני עוברת טיפולי דיקור, ולפעמים היא מכניסה את המחט ומחכה שארגיש איזשהו משהו - ואז זה פתאום מורגש כמו זרם חשמלי שמקפיץ.
האם זה יכול להיות מסוכן? האם אפשר בטיפולי דיקור לפגוע בעצב?

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 מרץ 2014, 12:49

תודה! למישהו יש את הטלפון של ניר גליקמן?

דיקור סיני

על ידי אילה* » 19 דצמבר 2013, 09:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יעל שני - בכוכב יאיר. מטפלת בדיקור וצמחים. אשה מקסימה ומטפלת מצוינת.

דיקור סיני

על ידי אסתי* » 19 דצמבר 2013, 08:51

בתוך הכפר הירוק ישנו מרכז טיפולים טבעי (במתחם חדרי המלח), ושם נמצאת אחת הטובות בתחום זה של "דיקור סיני לנשים" www.saltway.co.il/2012/%D7%93%D7%99%D7% ... %A0%D7%99/.

דיקור סיני

על ידי שחר* » 08 דצמבר 2013, 12:47

יש את ניר גליקמן, מומלץ בחום!

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 נובמבר 2013, 08:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום,
מישהו יכול להמליץ על מטפל/ת בדיקור סיני טובים שיכולים שמטפלים בשחלה פוליצסטית (לנשים המנסות להכנס להריון), באזור המרכז ?

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 25 יולי 2013, 10:28

האם דיקור יכול לעזור להיצרות בעמוד השידרה שמשפיעה על ההליכה וגורמת כאבים בגב תחתון ובגפים? מישהו מכיר מדקר מתאים (רצוי באזור ירושלים)?

כן, אייל שפרינגר

דיקור סיני

על ידי יעל* » 23 יולי 2013, 14:10

האם דיקור יכול לעזור להיצרות בעמוד השידרה שמשפיעה על ההליכה וגורמת כאבים בגב תחתון ובגפים? מישהו מכיר מדקר מתאים (רצוי באזור ירושלים)?
כן.
מאוד ממליצה על נעם בוקשטיין, שמתמחה בדברים האלה בדיוק.
הוא בגבעת עדה, אבל התגורר בעבר באזור ירושלים וייתכן שמגיע לשם לפעמים.

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 יולי 2013, 11:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם דיקור יכול לעזור להיצרות בעמוד השידרה שמשפיעה על ההליכה וגורמת כאבים בגב תחתון ובגפים? מישהו מכיר מדקר מתאים (רצוי באזור ירושלים)?

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 17 ינואר 2013, 22:00

נושי,
הדיקור הסיני עובד במקביל על הגוף ועל הרגש, אין אפשרות אמיתית להפריד בין השניים.
מצד שני, תופעות רגשיות חזקות אחרי זמן כה רב הן יחסית נדירות. בשלב הזה הן כבר אמורות להתמתן או להופיע רק מדי פעם.
אולי צריך לשנות מעט את הכיוון הטיפולי, לעדן, למתן...
מה אומר/ת המטפל/ת שלך על העניין?

דיקור סיני

על ידי נושי* » 17 ינואר 2013, 13:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

למי שיודע מדוע יש תופעות רגשיות חזקות אחרי סידרה של שמונה שבע טיפולים בדיקור

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 27 נובמבר 2012, 06:52

מרתה סימון נהדרת
וגם אייל ערוסי נפלא
שתי אפשרויות מצויינות!

דיקור סיני

על ידי צפריר_שפרון* » 26 נובמבר 2012, 19:59

יש את אייל ערוסי (גילוי נאות - חבר).
פתח קליניקה בכפר גלעדי.
מומחה לרפואה סינית כולל דיקור.
קשר -
eyal711 at gmail dot com
תודות.

דיקור סיני

על ידי צפונית* » 26 נובמבר 2012, 19:07

לא מיה, אבל ממליצה בחום על מרתה סימון, רופאה סינית מיסוד המעלה.

דיקור סיני

על ידי אנשים_פשוטים* » 26 נובמבר 2012, 10:49

תודה מיה,את יכולה להמליץ על מדקר טוב באזור הגליל העליון?

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 25 נובמבר 2012, 19:38

לגמרי יכול לעזור, גם לילדה גדולה... :-)

דיקור סיני

על ידי אנשים_פשוטים* » 25 נובמבר 2012, 10:07

שלום אנשים טובים,מישהו יודע האם דיקור יכול לעזור כשיש נוזלים באוזן?(במקום ניתוח כפתורים) או כל שיטה אלטרנטיבית אחרת?- מדובר בילדה גדולה בת 48.......

דיקור סיני

על ידי ג'ני_ענבי* » 13 יוני 2012, 11:31

יכול לעזור למנוע בפעם הבאה וגם להוצאת אבנים במידה והם קטנות מאוד. אם אבנים גדולות אז רק בניתוח, ואז לרפואה סינית כדי למנוע מהמצב לחזור.

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 יוני 2012, 18:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום האם דיקור סיני יכול לעזור במקרים של אבנים בכיס מרה? אבי כבר לפני ניתוח שלישי למרות שהוא עושה המון כושר ומקפיד מאוד על תזונתו האבנים ממשיכות ומחמירות האם מישהו מכיר?

דיקור סיני

על ידי חודש_תשיעי* » 12 אפריל 2012, 01:54

תודה על כל התגובות. ביינתים עשיתי דיקור אחד שהיה כואב ומעייף אבל אני עדיין בהריון... עוד עצות לזירוז ?

דיקור סיני

על ידי גלית_ג* » 11 אפריל 2012, 23:04

זירוז לידה נכון בדיקור יהיה קודם כל ליצור פתיחה, אח"כ צירי לידה וירידה של העובר.
מטפל מומחה בגניקולוגיה, ידע מה לדקור מתי, כדי לגרום ל'זירוז' יעיל ונכון.

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 04 אפריל 2012, 06:51

במקרה כזה הזירוז פשוט לא יעבוד.
הדיקור הולך עם הגוף, מעודד אותו לעשות פעולות שהוא בלאו הכי היה אמור לעשות, אבל קצת שכח.
בשמחה :-)

דיקור סיני

על ידי חודש_תשיעי* » 04 אפריל 2012, 05:58

אז יכול להיות מצב שהזרוז בדיקור מתחיל לידה בלי שהעובר ממש מוכן?
תודה מיה על ההתייחסות!

דיקור סיני

על ידי מיה_גל* » 03 אפריל 2012, 20:32

זירוז לידה באמצעות דיקור סיני נעשה על פי אבחון אישי של המטופלת.
בגדול מדובר על דיקור נקודות שמניעות את הרחם ונקודות שהאנרגיה שלהן היא כלפי מטה, מורידה.

ברוב המקרים לא עושים דיקור לפני שבוע 39-40, אלא אם יש סיבה ממש טובה...

(אני לא בטוחה שהבנתי את השאלה, אם לא דייקתי בתשובה, את מוזמנת לשאול שוב)

דיקור סיני

על ידי חודש_תשיעי* » 03 אפריל 2012, 18:54

מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובד דיקור לזירוז לידה?

דיקור סיני

על ידי יפנית* » 23 ינואר 2009, 15:34

לבנזוגי נתפס הגב לפני כחודש והוא קיבל טיפול עם מטפלת שהכרנו פה ביפן.
כמה ימים לאחר הטיפול הוא החל להרגיש כאבים חדים בנקודה מסוימת (בה נדקר בין היתר) מתחת לקרסול שמאל.
הכאבים הינם חזקים וחדים וקורים פעם פעמיים ביום או יותר.
בימים האחרונים זה מתגבר ובשעה האחרונה זה קרה לו 5 פעמים.
המטפלת מצידה אמרה שהיא לא השאירה מחטים בתוך הרגל ואין זה קשור לטיפול. לו זה ברור שקשור כי מעולם לא חש סוג כזה של כאב.
יש למישהו המלצה מה לעשות? לפנות למטפל אחר כדי להחזיר את המצב לאשורו? מה יכולה להיות הסיבה לתופעה?

דיקור סיני

על ידי אסף_פ* » 19 נובמבר 2008, 12:55

היי יושי, בגדול השפעת הטיפול משתנה מאדם לאדם, יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון כדי להעריך תוך כמה זמן תהיה השפעה, ואיזה.
בכל מקרה מומלץ להשלים לפחות שישה טיפולים לפני שבוחנים את ההשפעה.

דיקור סיני

על ידי יושי_י* » 02 מאי 2008, 17:53

התחלתי טיפול בדיקור. עברו כבר 4 פגישות ואין שום שינוי. כמה זמן צריך לתת לזה עד שדברים מתחילים לעבוד?

דיקור סיני

על ידי שמרית_סינית* » 03 ינואר 2008, 14:32

עיניים מלוכסנות, בגופנו יש מנגנון שהופך רגשות מודחקים או קשים להתמודדות לסימפטומים פיסיים. המיגרנה שלך לדוגמה,היתה כנראה סימפטום של מצב רגשי שקשה להתמודדות. והנה נפתרה המיגרנה,אבל השורש נחשף,ופתאום אין מיגרנה שעד כה ביטאה בעקיפין את מה שהנפש ניסתה להגיד. יש אנשים שאצלם הסימפטום פשוט מתחלף בסימפטום חדש, אצלך נחשף מקום רגשי שדורש התייחסות. לדעתי חשוב מאד שתמשיכי בטיפול, וכדאי לודא שאת מקבלת שם גם תמיכה רגשית. לאט לאט הכל יתקלף כמו בצל, יכול להיות שבדרך יחשפו עוד מקומות לא קלים,אבל זה תהליך חשוב. עם ליווי נכון תרגישי הרבה יותר טוב.
בהצלחה!

דיקור סיני

על ידי בחודש_שישי* » 12 דצמבר 2007, 09:48

אני רוצה להמליץ על מרפאת מעגלים - מרפאה לדיקור סיני המתמחה בפוריות. הם מקצועיים ביותר, אנושיים והכי חשוב - אצלי הטיפול שלהם עזר ובגדול. מומלץ בחום רב. זה האתר שלהם:
http://www.maagalim-clinic.co.il/index.html

דיקור סיני

על ידי מרים* » 11 יולי 2007, 14:39

אני רוצה להמליץ על מילי שלגר. עובדת עם ילדים מגיל קטן מאוד, נשים בהריון ובכלל. היא משלבת המון בדרך הטיפול שלה - רפואה סינית מסורתית שכוללת תזונה, צמחי מרפא, דיקור ומגע. היא מכניסה את ידע הקבלה העתיק שמקנה ייחודיות מרפאת. בנוסף היא מאמנת כושר ומורה לפלדנקרייז כך שמי שכבר בריא יכול לקבל שדרוג פיזי מעולה.
היא גרה במרכז ת"א והנייד שלה 054-5742689

דיקור סיני

על ידי עיניים_מלוכסנות* » 02 ינואר 2007, 20:36

האם דיקור סיני יכול לעורר דיכאון?
כנגד מיגרנות חוזרות ונשנות, מצאתי דיאטה מעולה, שפותרת כמעט לגמרי את בעיית המיגרנות.
אבל, מייד עם היעלמותן של המיגרנות, התחילו להיכנס מורות מחליפות.
הכל קורה סביב המחזור.
אז בפעם האחרונה שמשהו דלקתי התקיף את הגוף, פניתי למטפל בדיקור סיני. כדי שאני אוכל להתחיל לסגת קצת מהדיאטה.

לדבריו, וגם אני מכירה את זה מאיפורמציה קודמת יש לי חוסר באדמה
אני מרגישה מרוחקת מכולם, גם מהילדים שלי. אני רואה כל מיני אילוסינציות (אבל זה ממש ממש בקטנה) ואני בדיכאון

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 ינואר 2007, 09:14

אני מחפשת מדקר\ת טוב\ה ומנוסה לליווי בסוף הריון ובלידה עצמה באיזור ירושלים או רחובות.
האם יש המלצות?

דיקור סיני

על ידי תזמורת_הים* » 23 אוגוסט 2006, 16:40

אני יכולה להמליץ לך על מורה לטאי צ'י שאולי תדע להפנות אותך לצ'י קונג (אם זה באמת משהו אחר).

מאמץ מידי לשרירים
זו דווקא פעילות מאד מאד עדינה. האם הפיזיו יודעת בדיוק במה מדובר?

דיקור סיני

על ידי פלוניתי* » 23 אוגוסט 2006, 15:22

מקווה שמותר לתת פרטים של מטפלים בדף זה (נראה שכן כי הרי מבקשים כאן המלצות) יש מטפל שעובד גם בת"א וגם בכפ"ס והוא מאד טוב עם ילדים - גיא 052-6491069

דיקור סיני

על ידי אפשרית* » 23 אוגוסט 2006, 14:39

רני אייל מדקר מדהים בת"א
ערן אייל , אייל שם משפחה
עזר לילדים של חברה טובה

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אוגוסט 2006, 21:42

שלום,
אשמח לקבל המלצות על מטפל בדיקור סיני לילדים. בתוך תל אביב.
ממש לא מבינה בתחום.
יש לי בת 5 עם פיסורה כרונית. וכבר הומלץ לנו על ניתוח...
ממש אשמח לכול פיסת מידע, ואפילו עצות לגבי פיסורה יתקבלו בברכה! (כמובן שניסינו הכול)יען כי אנחנו כבר נואשים.

דיקור סיני

על ידי מיכלול_ה* » 22 מרץ 2006, 22:59

אני מעולם לא הייתי מאוד שמנה אבל דיקור בשילוב שינוי אורח חיים ודיאטה עזר לי מאוד להרגיש טוב וגם ולרדת במשקל. דיקור לבד לא יגרום לך לרזות, אבל סביר להניח שהמרפא ייאבחן מה בגוף שלך ובדרך החשיבה שלך גורם לך להשמין ויסייע לך להתגבר על כך. לכן חשוב ללכת למדקר אמפטי שיסייע לך לשנות את רוח החיים באופן הדרגתי ונעים. אני ממליצה לך מאוד לקרוא גם את הדפים לרצות מספיק לרזות ו אכילה רגשית.

דיקור סיני

על ידי פלונית* » 22 מרץ 2006, 16:57

יש לי שאלה, ואם מישהו יכול לענות לי על זה, שמעתי שדיקור סיני עוזר מאוד להרזייה, יש פה מישהו שניסה אולי?

דיקור סיני

על ידי אורי_ע* » 16 אוגוסט 2005, 10:43

אני לא יודע מה זה "נוירולוגיה טרגימינלית". אם תתארי אותה או תתני את השם באנגלית אוכל לברר.
בגדול דיקור סיני לא יכול להזיק. יש מחלות בהן הדיקור פחות יעיל (או כלל לא יעיל) ויש כאלו שבהן הוא מאוד יעיל.

איך לבחור מרפא אלטרנטיבי זו שאלה קשה מאוד.
יש כאן: המלצות מטפלים אלטרנטיביים

ההמלצה שלי היא המדקר הסיני חיים בנדר. הוא ריפא אותי ממספר בעיות וכיום אני לומד ממנו טאי צ'י.

דיקור סיני

על ידי אתי* » 26 יולי 2005, 21:54

האם דיקור סיני יכול לעזור לנוירולוגיה טרגימינלית ו/או להזיק ? ואם זה לא מזיק ,איך בוחרים אצל מי לעשות זאת ?

דיקור סיני

על ידי מיטל* » 22 יוני 2005, 14:03

תודה לכולםםםםם. :-)

דיקור סיני

על ידי ריח_מנטה* » 21 יוני 2005, 22:03

עקיצה קטנה אבל לא משמעותי
המחטים כל כך דקות ממש כמו חוט.והדקירה מאוד מהירה ועדינה.

דיקור סיני

על ידי מבקש_להתחדש* » 21 יוני 2005, 17:58

לא כואב..היו פעמים שהרגשתי עקיצה כזו - לא משמעותי
אם יש עוד שאלות את מוזמנת לשאול.

דיקור סיני

על ידי מיטל* » 21 יוני 2005, 17:01

יש לי בעיה בשרירים של הרגלים ואני מאמינה שדיקור יכול אולי לעזור................אבל אני מפחדת שהדיקור כואב.
אנא מי שעושה או עשה דיקור סיני שיכתוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דיקור סיני

על ידי רק_טוב* » 08 מרץ 2005, 22:03

חלי
תודה :-)

דיקור סיני

על ידי חלי* » 08 מרץ 2005, 15:29

אין לי נסיון אישי רב בדיקור. אבל בניסיון הקצר שחוויתי אני יכולה להצהיר בפה מלא שהתוצאות היו טובות מאד. טיפלתי בבני כאשר הוא היה בן 8 חודשים. היו לו בעיות אסטמה, הוא טופל באינהלציות חוזרות עם חומרים שונים וסטראידים וכלום לא עזר.סדרת הדיקורים היתה מלווה גם אצלי בחשש גדול מאד. הסביבה לא תמיד תמכה והעדיפה טיפול רגיל. אני החלטתי ללכת עם זה.
שנתיים אחרי - ב"ה הילד לא חלה אף פעם ולא הגיע למצב של אנילציה.
היה לי גם נסיון אישי מוצלח עם דיקור. אני בכל אופן ממליצה!

דיקור סיני

על ידי רק_טוב* » 04 מרץ 2005, 16:24

נועה בר שלום :-)
בחרתי בדיקור סיני ובמטפל הספציפי הזה בעקבות המלצות חמות מאוד של חברה, בתה נולדה עם בעיות בריאותיות (חמורות מאלו של ללה) והיא אומרת שהמטפל עזר לה מאוד, לקח זמן עד שהשתכנעתי לנסות את הטיפול, בהתחלה שללתי זאת לגמרי (הלחיץ אותי מאוד הרעיון) אבל אחרי שני ביקורים במיון, ואחרי שבביקור השני הכניסו לה עירוי (חוויה מאוד קשה לשתינו - חוסר אונים נוראי :-( ) החלטתי שאני מוכנה לנסות דברים אחרים במטרה להימנע מחוויות חוזרות של בי"ח.
היום אני יותר רגועה מאתמול (בעיקר אחרי שעבר יום ולא נראו שום תופעות לוואי לטיפול), ביום א' אני אמורה לדבר עם המטפל בטלפון, ואני עדיין לא יודעת מה לעשות ומה דעתי על הנושא.

דיקור סיני

על ידי נועה_בר* » 04 מרץ 2005, 12:13

רק טוב
בכל אופן חזרתי מאוד מבולבלת באשר למעשיי, ואני זקוקה הרגעה ואישור למעשיי (אולי אני עדיין קונבנציונלית מידי לכל זה, בעיקר כשמדובר בבריאותה של ללה).
כשמדובר בבריאות ילדינו זה נראה לי אנושי ומובן לא להיות לגמרי בטוחים. דואגים ומחפשים חיזוקים מבחוץ.
לא בדיוק ידוע או ברור לנו מה הם חשים, והמסרים לא תמיד קלים לפיענוח.
אולי תשתפי קצת, לשם ההרגעה, מדוע בחרת בדיקור סיני? איך בחרת את המטפל?

דיקור סיני

על ידי רק_טוב* » 04 מרץ 2005, 11:27

טוב, השבוע הפך לחודש ורק אתמול הלכנו למדקר, בדרך הייתי מאוד בטוחה בעצמי ובבחירתי אבל ברגע שניכנסתי לקליניקה החלו החששות, לא יודעת בדיוק להסביר מה אבל משהו לא הרגיש לי נכון.
המטפל היה מאוד נחמד, ללה (הקטנה שלי) הייתה רגועה ומקסימה. המטפל אמר שהוא חושב שהוא יוכל לעזור, אך זה ייקח מספר טיפולים, הטיפול עבר בלי שום בעייה, וגם אח"כ לא היו שום השפעות שליליות (או שום השפעה בכלל אבל זה עוד מוקדם להגיד) אז למה אני מרגישה כל כך א בטוחה בנוגע לכל העיניין?
בכל אופן חזרתי מאוד מבולבלת באשר למעשיי, ואני זקוקה הרגעה ואישור למעשיי (אולי אני עדיין קונבנציונלית מידי לכל זה, בעיקר כשמדובר בבריאותה של ללה).

דיקור סיני

על ידי אורי_ע* » 01 מרץ 2005, 23:46

לפלוני אלמוני ששאל על נוירופתיה סנסורית, אין לי תשובה חדה.
השורה התחתונה שלי היא שלדעתי יש סיכוי לא מבוטל שדיקור סיני יוכל לפתור את הבעיה באופן חלקי או מלא. כדי לדעת יש להגיע אל הקליניקה ולעבוד דיאגנוזה. גיל המטופל, מצבו הבריאותי הכללי, ומשך הזמן שהוא סובל מהמחלה הם פקטורים מרכזיים בהערכת משך הטיפול ויכולת הריפוי.
אחת החידות הגדולות בעיני היא המונחים השונים שבהן תופסות הרפואה המערבית והסינית את אותן המקרים. מטפל בדיקור סיני ממיר את השם הלטיני של המחלה, על פי התסמינים, לבעיה המוגדרת במונחים אחרים לגמריי.

לפלוני אלמוני שפנה בנושא תסמונת טורט, אני לא מכיר אישית מטופל שנעזר בדיקור סיני. שאלתי את המורה שלי חיים בנדר , הוא ציין שטיפל במספר חולים הלוקים בתסמונת טורט והצליח לשפר את המצב באופן ניכר. הוא עוד אמר, שבאף אחד מהמקרים הוא לא הגיע לריפוי מלא מכיוון שהמטופלים לא התמידו.

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 פברואר 2005, 21:12

האם דיקור סיני יכול לעזור לנוירופתיה סנסורית ובאיזה צורה

דיקור סיני

על ידי רק_טוב* » 23 פברואר 2005, 12:39

אני יודעת על מטפל מאיזור השרון שמתמחה ברפואת ילדים וגניקולוגיה, קיבלתי עליו המלצות חמות מחברה, השבוע אני הולכת עם הקטנה (3 חודשים) אשמח לספר על תוצאות (בתקווה שיהיו).

דיקור סיני

על ידי אורי_ע* » 21 ינואר 2005, 00:35

לדעתי, מטפל בדיקור סיני לא צריך הכשרה מיוחדת לטפל בנשים הרות. הוא צריך הכשרה בדיקור סיני. לדעתי הרוב המכריע של המדקרים הסינים בארץ חסרים בהכשרה זו. הכשרה זו אינה אקדמאית ביסודה. היא מיומנות פיזית נפשית שמעניקה את מרבית הפוטנציאל הטיפולי של הדיקור. הידע התיאורתי איזו נקודות משפיעות על נשים הרות באיזה אופן אינו דורש מומחיות רבה הוא בסיסי. השאלה היא מה כוחו של המטפל שניצב מאחורי המחט.

כמו שכתבתי בראש בדף, להחדרת המחט לגוף יש משמעות - הגוף יכול הלעזר במחט כדי להתאזן. אולם רוב הכוח של הטיפול נובע מזרם אותו מייצר המטפל לאחר החדרת המחט. כדי ליצר זרם זה יש צורך בשנות אימון רבות ע"י מורים המסוגלים לייצר זרם זה.

הזרם הזה מאוד מורגש ע"י המטופל הוא לא פילוסופי. במאוד מורגש מתרגם בדרך כלל לכואב. לעיתים מאוד כואב. הכאב לא קשור להחדרת המחט לגוף. הזרם מתרחש רק לאחר שהמחט בגוף.

דיקור סיני

על ידי מונו_נוקי* » 08 ינואר 2005, 21:35

איזו הכשרה מטפל צריך כדי לטפל בנשים הרות?

דיקור סיני

על ידי אורי_ע* » 08 ינואר 2005, 21:25

כן, עד כמה שאני יודע, ניתן לטפל בכאבים בעצם הזנב לאחר לידה בעזרת דיקור סיני.
כמובן, כל מקרה לגופו, המצב הספציפי כנראה ישפיע על משך הטיפול ולא על האם יצליח או לא.

דיקור סיני

על ידי סיגל_ב* » 03 ינואר 2005, 16:37

למציאת מטפלים ראו המלצות מטפלים אלטרנטיביים

דיקור סיני

על ידי תזמורת_הים* » 03 ינואר 2005, 13:07

דיקור סיני

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 ינואר 2005, 12:44

האם דיקור עוזר לכאבים בעצם הזנב לאחר לידה?

דיקור סיני

על ידי אורי_ע* » 11 נובמבר 2004, 16:19

דיקור סיני או אקופונקטורה (מלטינית: acus

מחט, pungere

לדקור) היא חלק מהרפואה הסינית המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד, בנקודות דיקור, כדי לשפר את בריאותו. לדיקור הסיני יש היסטוריה ארוכה של לפחות 2,000 שנה. מסין התפשטה תורת הדיקור לאסיה ובהמשך גם לשאר העולם.

בהפשטה גסה ניתן להכליל שעל פי תפיסת הרפואה הסינית מחלה נוצרת עקב בעיה בזרימת article]הצ'י one[/po].asp?id=9 בגוף. לרוב הבעיה בזרימה נוצרת עקב חסימה. דיקור סיני זו אחת הדרכים היעילות בהן המטפל משפיע באופן ישיר על איזון הזרימה של הצ'י בגוף. המדקר משפיע בעזרת המחטים על זרימת הצ'י בשני אופנים משלימים:
  1. החדרת המחט לנקודת דיקור מסוימת (בהתאם לדיאגנוזה) תאפשר לגוף של המטופל להיעזר במחט ולהתגבר על החסימה. המחטים מוחדרות לנקודות הנמצאות על תעלות או מרידיאנים בהן זורם הצ'י.
  1. כאשר המדקר מניע את הצ'י של המטופל בעזרת המחט, במקרה כזה ירגיש המטופל תחושה הדומה לזו של זרם חשמלי. הנעת הצ'י של המטופל בעזרת המחט קשה שבעתיים מהחדרה פשוטה של מחט לנקודת דיקור מסוימת, אך כמובן, גם התועלת למטופל רבה יותר. כדי להגיע ליכולת להניע את הצ'י של המטופל ולגרום לאותם זרמים, יש צורך להיות אומן צ'י קונג ו/או אומן באומנות לחימה כגון טאי צ'י, העוסקת בטיפוח הצ'י וביכולת להשתמש בו. רמה כזו של שליטה ניתן להשיג רק לאחר שנים רבות המוקדשות לאימון ותרגול.

דיקור סיני

על ידי אנונימי » 11 נובמבר 2004, 16:19


חזרה למעלה