דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

שליחת תגובה

שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוגוסט 2014, 20:49

בית קפה שמנוהל בשיטת המודל העסקי הבאופני ודווקא מרוויח לא רע :)

http://www.haaretz.co.il/news/world/ame ... -1.2417092

באחת התגובות צויין, כי קיים מקום כזה גם בת"א, האם מישהו מכיר?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 11 אוגוסט 2014, 17:54

יואו, אילו כל אחד מה-250,000 היה משלם רק שקל אחד!
עיזבו שקל בחודש.
שקל אחד בשנה!
כמה דאגות היו יורדות ממשפחות כשר-שפרון... אפשר היה אפילו לשלם ל{{}}יונת שרון ורועי על תחזוקת האתר!
<אני כבר בפנטזיות>

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי מיכל_בז* » 11 אוגוסט 2014, 14:39

גם אני הצטרפתי כמנויה. אבל אני חייבת להגיד משהו, נזיפות מפלוניות אלמוניות מטריפות אותי. בעיקר שאיכשהו תמיד הערות כאלה הן רעילות הרבה יותר כשהן באות מפלוני אלמונית.

.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי חושבת* » 11 אוגוסט 2014, 13:54

דרך אגב, פור דה רקורד, גם אני בהחלט מהקוראות-כותבות-משלמות באתר.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי צעד_על_שביל_חצץ* » 11 אוגוסט 2014, 13:31

הצטרפתי למנויים בתשלום. האתר בהחלט שווה את זה מבחינתי.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי חושבת* » 11 אוגוסט 2014, 13:11

וואו. 250 אלף בחודש? (מגרדת בראש וחושבת, לו רק היו כאן פרסומות).

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אוגוסט 2014, 12:03

_בחודש האחרון היו 250,000 יוניקים שעשו יותר מביקור אחד.
אני מעריכה שמספרה היוניקים הכולל היה יותר מכפול מזה._
אני פשוט המומה. בכמות כזאת של מבקרים, לא רק שהאחזקה היתה צריכה להיות משולמת בלי בעיות אלא שבעלי האתר ומתחזקיו כבר היו יכולים לנוח על זרי הדפנה.
ואם המצב לא כך אז נראה לי שאולי אחוז אחד משלם ושאר ה-99% פשוט מרשים לעצמם לשוחח על הא ועל דא. על שקיפות, על פרסומות, על הילד הנפלא ועל הבעל הגועלי. ואותם פרזיטים גם דואגים לפרנסתם האישית בלי למצמץ ובוחרים לא לעזור לקיומו הפיננסי של האתר ובעליו. סולידריות במיטבה :(

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יונת_שרון* » 11 אוגוסט 2014, 10:34

פלונה, אם את לא מתמצאת במושגים הטכניים, זה לא המקום המתאים ללמוד אותם.
את יכולה לעשות חיפוש על unique visitors אם זה באמת משהו שמעניין אותך.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלונה* » 11 אוגוסט 2014, 10:13

מה זה יוניק ?
מספר כולל ממה ?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יונת_שרון* » 10 אוגוסט 2014, 18:47

בחודש האחרון היו 250,000 יוניקים שעשו יותר מביקור אחד.
אני מעריכה שמספרה היוניקים הכולל היה יותר מכפול מזה.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי חושבת* » 10 אוגוסט 2014, 17:51

טוב, זה בעצם משחזר את המעגל שתמיד מתקיים כאן כשמתחיל הדיון הזה, וחוזר לנושא השקיפות החסרה

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלונה* » 10 אוגוסט 2014, 15:40

כמה עולה להחזיק את האתר ? ומה העלות כוללת ?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלונית* » 10 אוגוסט 2014, 10:46

יש לכם מידע כמה אנשים בערך משתמשים באתר לחודש למשל? או לפחות כמה משתמשים קבועים יש?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יונת_שרון* » 10 אוגוסט 2014, 07:19

יש הבדל גדול בין אתר בסיסי שעולה גרושים, לבין אתר גדול ורב-משתמשים כמו באופן. זו לא אותה חיה.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 09 אוגוסט 2014, 18:41

כן, כן, אני מדברת על כלל ההשקעה בתחזוקת האתר.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי חושבת* » 09 אוגוסט 2014, 16:18

אני לא מבינה הרבה באחסון אתרים, אבל מהצצה קצרה בגוגל הסכום המדובר (10K בחודש) נראה כמו טירוף מוחלט. את מדברת כאן על השקעה אחרת? (זמן? מאמץ?)

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 09 אוגוסט 2014, 11:38

הזדמנות טובה להזכיר, רגע לפני פארק הירדן, שגם החודש חסרים לפחות 10,000 ש"ח בקופה כדי לכסות את ההשקעה באחזקת האתר.
(אני אברר אצל רני כשר אם יש בעצם אפשרות לשלם גם על פארק הירדן בתשלום המאובטח, כי עד כה הייתי משלמת במזומן ולמעשה יותר נוח לי לעשות העברות באינטרנט).

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אמא_פה* » 08 אוגוסט 2014, 07:41

פתחתי את הבוקר בתשלום דמי שימוש שנתיים, איזה כיף :)

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי עורכת* » 11 ינואר 2011, 12:46

בחיים בכלל אני משתדלת להתבסס על כלכלה של סחר חליפין ומוזר לי שדווקא כאן נדרש תשלום כספי
ולי מוזר שאת נכנסת לאתר פרטי, שמבקש גרושים בשביל להתקיים, ומבלי שנשאלת מביעה את דעתך על כך.
מעניין מה היית מרגישה אם מישהו היה נכנס לך לסלון ואומר לך איך לסדר אותו.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 ינואר 2011, 12:08

לא השם - בעלי האתר

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי תמרוש_רוש » 11 ינואר 2011, 10:35

ומה, למען השם, מממן את החלק השני?
(את לא חייבת לענות (()))

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יונת_שרון* » 10 ינואר 2011, 09:50

האם התשלום כולל גם פרנסה של מקימי האתר?
זה היה יכול להיות נחמד, אבל כרגע זה לא ככה: התשלום מכסה חלק מהוצאות הארוח.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלונית* » 09 ינואר 2011, 18:02

כתב רני כשר
קווה שעם קלות התשלום יבואו גם מספיק משלמים שנוכל להמשיך לתפקד כרגיל (וגם להתפרנס).
אז האם התשלום כולל גם פרנסה של מקימי האתר? או רק הכוונה לתפעולו?
לא שזה ימנע תשלום
פשוט רוצה לדעת למה אני אשלם
מישהוא יודע?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יונת_שרון* » 09 ינואר 2011, 15:06

כי מה חדש פשוט עמוס וארוך, ואנשים עלולים לפספס.
אם תשימי הודעה בככר השוק אז גם הוא יהיה עמוס וארוך מדי...

בחיים בכלל אני משתדלת להתבסס על כלכלה של סחר חליפין ומוזר לי שדווקא כאן נדרש תשלום כספי
מה לעשות שיש דברים שעולים כסף, וארוח אתר אינטרנט הוא אחד מהם. החברה המארחת משקיעה בנו חומרה, ידע, תחזוקה, גיבוי, תקשורת, ותמיכה. כל אלה דברים שעולים כסף וזמן, ובעבור זה אנחנו משלמים להם בשמחה.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי תמרוש_רוש » 09 ינואר 2011, 00:52

אבל בשביל מה ההודעה בככר השוק!?
אני הרבה פעמים חושבת על האופציה לשים מודעה כזאת בככר השוק, כשאני כותבת משהו ויש לי הרגשה שהוא עלול בקלות ליפול בין הכסאות (של הדפים האחרים) כי מה חדש פשוט עמוס וארוך, ואנשים עלולים לפספס. זה קצת כמו לשים בקשה בדף של מישהי ולבקש ממנה להיכנס. מה, היא לא יכולה לראות שנכנסת לדף וכתבת הודעה? כן, אבל בכל זאת.

בתכלס אני אף פעם לא עושה את זה, אבל מבינה מאוד את הרציונל

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי תבשיל_קדרה* » 08 ינואר 2011, 22:07

אבל בשביל מה ההודעה בככר השוק!?
מי שהנושא מענין אותו, רואה ב-מה חדש שמישהו כתב בדף הזה, ונכנס.
זה ממש לא מתישב עם עורכת הרבה, מתאמצת...מחפשת...
ברשותך, אני מוחקת.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי תבשיל_קדרה* » 08 ינואר 2011, 22:06

משערת שלאחסנה ניתן למצוא פתרון בברטר.
מצאי, ואני בטוחה שהפתרון יישקל.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בעילום_לרגע* » 08 ינואר 2011, 22:04

מתלבטת כבר כמה זמן בסוגיית התשלום לבאופן.
מאז שאני פה (כבר כמה חודשים) לא משלמת. אבל כן, כמעט מיומי הראשון כאן מנסה לתת תמורה לקיומי כאן,
עורכת הרבה, עונה הרבה, מתאמצת...מחפשת... גם מאוד נהנית כמובן.
אבל
בחיים בכלל אני משתדלת להתבסס על כלכלה של סחר חליפין ומוזר לי שדווקא כאן נדרש תשלום כספי
(אם כי מבינה את הצורך בפרנסה)
גם משערת שלאחסנה ניתן למצוא פתרון בברטר.

מתלבטת ואשמח לשמוע, כי אני מרגישה שבעיני באופן טבעי שווה השקעה/תשלום
אבל לי ממש לא נכון כרגע שהתשלום יהיה בכסף...
אשמח לדעות בעניין .

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלוני_שלמוני* » 10 יוני 2009, 18:12

תסכימו לקבל תשלום גם עבור שימוש בטופס התשלום האוטומטי, לחברי באופן?
לא מדבר על עמלה אלא על מנוי.
מדובר במשאב קהילתי כשם שהאתר עצמו הוא, ולמה לא לחלוק וכולם ירוויחו.
מערכת סליקה מאובטחת אוטומטית זה משהו שהרבה יכולים להיעזר בו, ולשלם עבורו.
או אולי אני לא מחובר למציאות מרוב חוסר הבנה במערכות מחשב?
או שעקרונית אתם שואפים לעשות כמה שפחות שינויים וזה העניין?
סליחה ותודה

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רני_כשר* » 10 יוני 2009, 13:30

מי שרוצה לחכות, אני מקווה שבתחילת השבוע הבא יוצב כאן טופס שיאפשר תשלום אוטומטי, כלומר שיהיה אוטומטי גם למשלם וגם למקבל התשלום. הדבר יאפשר גם תשלומים קטנים למי שלא רוצה להתחייב להרבה זמן, וגם יאפשר לנו לשלוח תזכורות באופן כמעט אוטומטי לאחר שתקופת התשלום תפוג.
בשלב הזה אנחנו לא מתכוונים להכניס תשלום מנדטורי כלשהו. מקווה שעם קלות התשלום יבואו גם מספיק משלמים שנוכל להמשיך לתפקד כרגיל (וגם להתפרנס).
בתודה.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי ורד_לב* » 09 יוני 2009, 08:19

בחיינו, הרי אנחנו מדברים כאן כל הזמן על לקחת אחריות על החיים שלנו בכל מיני רמות: בהריון, בלידה, במה שאנחנו אוכלים, בחינוך, בבריאות ועוד ועוד- אז קטן עלינו לזכור לשלם!
בואו ניקח על זה אחריות, מה הבעיה?
שימו תזכורת בסלולרי, באאוטלוק, כיתבו לכם פתק על המקרר, רישמו ביומן.
יש כ"כ הרבה דרכים כשאנחנו רוצים לזכור משהו...

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי טאו_להורות* » 08 יוני 2009, 19:04

הבעיה היא איך לזכור לשלם.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 08 יוני 2009, 13:21

יש די הרבה, אבל אני עכשיו ביררתי לאירגון אחר: אפשר לסדר סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט (יש למשל איזיפיי) אבל זה לא לכל כרטיסי האשראי.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רחל_ברמן* » 08 יוני 2009, 13:02

בשמת, ברור שיש אנשים שיותר נוח להם כך ואחרים שאחרת. לכן כדאי שיהיו יותר אפשרויות תשלום :-)
(בשביל הרבה אנשים, להרים טלפון זו משוכה רצינית)

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 08 יוני 2009, 11:42

לי הכי קל להרים טלפון ולשלם בכרטיס אשראי בטלפון.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אילה_א* » 08 יוני 2009, 00:59

הנה כאן יש הסבר
אתר באופן טבעי שווה תשלום
במילים אחרות מי שלא יודע או לא ידע עד כה מומזן לשלוח המחאה על סך 84 או שבעים ש"ח
דמי שימוש שנתיים באתר
כמובן שאפשר לשלוח יותר (אני למשל הולכת לשלוח עכשיו עוד המחאה שתעגל את הסכום כלפי מעלה
כי השבוע האחרון ללא האתר וללא לידה היה קשה עבורי במיוחד :-)

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי שמילונת* » 26 יוני 2008, 22:35

שלום.
אני מאוד מעריכה ומודה לרני לחדווה ולכל העוסקים יחד איתם במלאכה - על כל מה שהם עושים למען הקהילה.
אני חדשה, קראתי את הדיון שהתנהל באתר, אבל לא הבנתי בדיוק את המחירים של דברים (אל תתעצבנו עליי)
אני לא מכירה את ה"שירותים" השונים המוצעים לחברי הקהילה והלכתי לאיבוד במספרים .
הבנתי שזו גם זכות ולא חובה.
איפה כתובים מחירים - אם יש כזה בכלל.
אני חושבת גם שאם יהיה מחירון מסודר אנשים פחות יתרעמו כי אז יודעים מה מקבלים תמורת איזה סכום וכל אחד יכול לבחור ממה הוא נהנה ולמה הוא תורם.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי balabooste* » 06 יוני 2008, 15:18

hi
i dont have hebrew here, but
אפשרות לשלם דרך חנות "בשבילנו" לא מפורטת ב אתר באופן טבעי שווה תשלום
also
i sent an e-mail as suggested in the original page, but it came back as if the e-mail is wrong.

and by the way - i love this model and it is not the first time i encounter it. i will write more when i have a hebrew keyboard

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אמא_ללי* » 24 אפריל 2008, 19:31

אולי פספסתי משהו, אבל נדמה לי שהאפשרות לשלם דרך חנות "בשבילנו" לא מפורטת ב אתר באופן טבעי שווה תשלום
אולי כדאי להוסיף אותה (ואת המחירים המעודכנים) לדף?
ועוד הערת אבטחה -
הבנתי ששליחת פרטי כרטיס אשראי במייל היא מאד לא מומלצת גם אם זה מפוצל, אז אולי כדאי לבטל את ההצעה עכשיו כשיש אפשרות מוסדרת ומאובטחת דרך אתר החנות.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רני_כשר* » 21 אוגוסט 2007, 23:28

באישור ההזמנה שהדפסתי, מופיעה הססמא שלי גלויה
זה בסדר. כך תוכלי לזכור את הסיסמא לפעם הבאה. לגבי דמי המשלוח - כפי שבשמת כתבה - אפשר לבחור איסוף עצמי ואז זה לא מתווסף. בכל מקרה, גם אם זה שם, אנחנו לא משתמשים בזה וגובים רק את התשלום ללא דמי המשלוח.
בתודה.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 21 אוגוסט 2007, 14:21

ככל שניסיתי, לא הצלחתי לנער את "דמי המשלוח" על סך 15 ש"ח, שצורפו אוטומטית לתשלום...
לא ניסיתי לשלם דרך "בשבילנו", אבל עד כמה שזכור לי רני כשר כתב שצריך לסמן שאת לוקחת בעצמך (כאילו במקום לקבל משלוח את תאספי את הסחורה בכוחות עצמך) ואז המחשב מבטל את תשלום דמי המשלוח.

נעמה, אם שילמת בשמך אז יש למערכת רישום מתי שילמת. פשוט תצלצלי ותשאלי.
אם שילמת אנונימית אז אין רישום.
השיטה שלי: אני כותבת בדף הבית שלי שאני משלמת בחודש מסוים (אוגוסט, במקרה), וכך כל שנה כאשר מגיע אוגוסט - זו כבר התזכורת שלי לשלם. שיטה נוספת שלי: לכתוב ביומן שלי גם מתי שילמתי, וגם לקפוץ ישר שנה קדימה (או לכתוב בסוף היומן במקום שאעתיק ממנו ליומן החדש) ולכתוב שם "לשלם כך וכך". כך אני גם רושמת את זמן הסיום של מבצעים "לחצי שנה" וכדומה, כדי להספיק לשנות אותם לפני שמעלים את התעריף...

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי נעמה...* » 21 אוגוסט 2007, 13:20

יש דרך לבדוק מתי עוברת שנה מאז ששילמתי?
אשמח לשלם שוב אם כבר עברה שנה

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יעל* » 21 אוגוסט 2007, 12:47

בשעה טובה- שלחתי את דמי השימוש דרך האתר "בשבילנו"
שתי שאלות שחשבתי שאולי עדיף לשואלן כאן ולא דרך "צור קשר"-
ככל שניסיתי, לא הצלחתי לנער את "דמי המשלוח" על סך 15 ש"ח, שצורפו אוטומטית לתשלום...
(לא קריטי, במילא אני משתמשת קצת יותר משנה באתר... אבל האם הכסף יגיע ליעדו?..)
ו- באישור ההזמנה שהדפסתי, מופיעה הססמא שלי גלויה, אני לא מבינה בזה, ומקווה שזה בסדר ולא מסוכן.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי מיכל_נח_שחם* » 11 אוגוסט 2007, 23:35

ברגע זה שילמתי את דמי השימוש באתר דרך החנות "בשבילנו".
אני מאוד מודה למי שמנהל ומתחזק ולמי שמשתתף - האתר מדהים. תודה לכם.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי טלי_מא* » 10 אוגוסט 2007, 19:50

אין לי, רק דביט-קארד, לא יודעת אם אפשר לשלם בו כמו באשראי
אפשר.
פשוט יורד ישר ובלי ריבית.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי מדריכת_לה_לצ'ה* » 10 אוגוסט 2007, 17:34

אפשר לשלם דרך החנות בשבילנו
כן, ויש הוראות בדף המקורי.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי ארני_ש* » 10 אוגוסט 2007, 15:07

אפשר לשלם דרך החנות בשבילנו ?
שמעתי איפהשהו שכן . אם לא אני אשלח צ'ק.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יעל* » 09 אוגוסט 2007, 23:01

אין לי, רק דביט-קארד, לא יודעת אם אפשר לשלם בו כמו באשראי
אבל את צודקת, אני אדבר עם מישהו מהמשפוחה..

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 09 אוגוסט 2007, 16:52

יעל, אם יש לך מישהו בארץ, הוא יכול לשלוח צ'ק בסכום שאת רוצה (או מזומן במכתב רשום בארץ) - ואת תחזירי לו כסף כשהוא יבוא לבקר או משהו כזה.
והכי טוב: כרטיס אשראי.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יעל* » 09 אוגוסט 2007, 11:58

טוב, כן פרטי החשבון שם
אני מצטערת על השאלות הבורות, אבל עדין אין לי מושג איך להעביר מהבנק שלי פה לבנק הפועלים בראש פינה
אבל אני אנסה לברר
ובנתיים אגיד רק תודה על מה שאתם עושים

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רני_כשר* » 08 אוגוסט 2007, 21:25

כל הפרטים נמצאים בדף אתר באופן טבעי שווה תשלום.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי לב* » 08 אוגוסט 2007, 17:32

התייחסתי לרוח הדברים...
וגם ל...שאני ממש יוצאת מדעתי - אני מודעת לעניין.
@}

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יעל* » 08 אוגוסט 2007, 16:34

תודה על ההתיחסות המהירה
מעולם לא העברתי כסף מבנק לא ישראלי לבנק ישראלי ואין לי מושג איך זה עובד, כלומר זה שאין לי שקלים בחשבון הבנק, האם זה מגיע בשקלים?
(והאם העברה בין מטבעות תעלה לי יותר מדמי שימוש שנתיים?...)
לא חשבתי שחכם לשלוח מזומן, מה גם שכפי שנאמר, אין לי שקלים
(באופן מטבעי... מקבלים מטבע זר ? ;-) )
מניחה שפרטי החשבון ופרוצדורת ההעברה כתובים בדף באופן טבעי שווה תשלום, שאליו לא נכנסתי לאחרונה (מודה שרק העלאת הדף ל מה חדש משכה את עיני...)
אם לא- תרצה לכתוב לי אותם כאן רני?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רני_כשר* » 08 אוגוסט 2007, 12:50

למצוא דרך לשלם על אף חו"ליותי
ניתן לשלם באמצעות העברה ישירה לחשבון, או באמצעות כרטיס אשראי. כל אלו אינם תלויי מגורים או מקום חשבון הבנק. ניתן כמובן גם באמצעים רגילים כמו משלוח צ'ק או מזומן, אך הדבר אינו מומלץ.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אמא* » 08 אוגוסט 2007, 11:57

ואם כותב הדברים היה תחת שם אחר (במקום רום), יש לי תחושה שהתייחסותך היתה שונה...
בוודאי שההתייחסות שלי קשורה קשר הדוק לכך שמדובר ברום. אני באופן כללי חושבת שאין לבקש דו"ח הוצאות והכנסות מאתר פרטי, ודאי וודאי כשמדובר בבקשה בלבד לשלם ולא בתנאי. כשבקשה כזאת באה מכותב ששופך דברי נאצה על האתר בכל מקום אפשרי, שכותב באופן פוגעני, שעורך בלי כל התחשבות בכותבים או בכללי האתר, שמשתמש בקללות ואיומים (ראי מקרה קרוטונית) ומתעלם מכל בקשה ותחינה להפסיק, אז הבקשה היא המשך ישיר של ההתנהגות הזאת. היא לא נעשתה בואקום.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי דגנית_ב* » 08 אוגוסט 2007, 11:48

למצוא דרך לשלם על אף חו"ליותי
ממקומי בחו"ל שלחתי כסף (דולרים ושקלים) וצ'קים למקומות שונים בעולם, כולל לישראל. בדואר רגיל.
כל המשלוחים הגיעו בשלום - שערה לא נפלה מראשם.
בדרך כלל אני עוטפת את הכסף/צ'ק במכתב קצר, למען אי- שקיפות.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי לב* » 08 אוגוסט 2007, 11:33

לב יקרה, את צודקת - צודקת..לא בכך רצוני. /-:
אני ערה למתרחש...והגישה המיוצגת היא לא רק של צד אחד...על כך נאמר רבות...
(המדורה רוחשת גחלים, לדעתי, אין צורך להוסיף שמן למדורה...),
ואם כותב הדברים היה תחת שם אחר (במקום רום), יש לי תחושה שהתייחסותך היתה שונה...
יום-טוב @}

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יעל* » 08 אוגוסט 2007, 11:21

_שלום לכם מנהלי האתר באשר אתם...
אני רוצה לומר כמה דברים שמאוד חשוב לי לומר, שמחוץ לדיונים שנערכו בנושא הלשלם או הלא לשלם וכל מה שמסביב לזה.
אני רוצה להודות לכם על האתר הזה. האתר הזה לימד אותי דברים מהותיים וחשובים, גרם לי ללמוד להקשיב לעצמי, ואומר אפילו שעזר לי להיות אמא ואדם טוב יותר ממה שהייתי יכולה להיות לולא הקיום של האתר הזה.
יש כל כך הרבה דברים שהיום מאוד ברורים לי, ושלפני שהגעתי לפה לא היה לי מושג עליהם.
אני מרגישה שאני עומדת להגשים את עצמי, ואולי כבר בדרכי, הרבה בזכות דברים שלמדתי פה.
למרות כל זה, אני עדיין מעולם לא הצלחתי לשלם לאתר. מסיבות שונות, ביניהן, עצם זה שאני לא מתגוררת בישראל, וגם בגלל שאין לי כל כך כסף...
התשלום הוא באמת זעום, ולכן אני אעשה כל מאמץ לשלם כמה שיותר מהר, כי אני מרגישה שקיבלתי מכם כל כך הרבה, שאני חייבת לתת משהו בחזרה.
ואני מתנצלת מאוד שזה לא הצליח עד עכשיו.
תודה, וממשיכה ללמוד כל יום משהו חדש..._
תודה נסיכת השום, אני מתלבטת בענין הזה הרבה זמן, ובגלל שהצלחת לומר בדיוק של אלף אחוז את מה שאני מרגישה ואפילו לא ניסחתי לעצמי (מה שרק מוכיח שצדקת וחוזר חלילה...) אז גם אני גמרתי אומר בזה הרגע למצוא דרך לשלם על אף חו"ליותי
נו, אז מה אתם אומרים- איך לשלם אם חשבוני אינו בשקלים ואני אפילו לא באה לארץ השנה?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אמא* » 08 אוגוסט 2007, 06:20

_אמא, יקרה,
לא חבל על הלב?_
לב יקרה, את צודקת. הגישה שמיוצגת פה על ידי רום היא כל כך גסה בעיני שאני ממש יוצאת מדעתי. מישהו מגיע, מפזר ארס בכל מקום, מסרב לקבל כל בקשה להתמתן, מבקר את האתר כל הזמן ואומר שהוא דיקטטורי ועושה לו בחילה. ובמקום ללכת פשוט למקומות אחרים טובים יותר בשבילו הוא עוד מבקש ברוב גסות דו"ח הוצאות והכנסות. זוהי בקשה גסה בעיני בכל מקרה. אבל לצאת מהדעת לא עוזר אף פעם. את צודקת, ואני לוקחת לתשומת לבי.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 08 אוגוסט 2007, 00:43

אה: מי שישתתף בשבוע הבא ב- הפנינג הנקה לה לצ'ה בפארק רעננה ב-15.8, רני כשר יהיה שם עם דוכן של באופן טבעי וכו', ואפשר יהיה לשלם לו ישירות - גם אנונימית (לתת מעטפה ישירות ליד ובה מזומן ופתק "עבור שימוש באתר" ובלי שם). זה בטוח יותר ממשלוח בדואר.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בשמת_א* » 08 אוגוסט 2007, 00:38

אז בלי עמימות - כמה זה עולה?
כמה שבא לך לשלם.
פשוט כך.
7 ש"ח בחודש, או 84 לשנה, או פחות (נגיד 50 ש"ח לשנה) או יותר (נגיד 250 ש"ח לשנה).
מה שמתאים לך.

מי שמשלם דרך החנות המקוונת "בשבילנו" - הבנתי שיש שם קטגוריות קבועות מראש. אני לא זוכרת איפה ההסבר איך לשלם סכום אחר ממה שבקטגוריות. זה אומר שבמקום 84 ש"ח אפשר לשלם טיפה פחות, למשל 50, או טיפה יותר, למשל 100.
אם הקטגוריות המופיעות שם לא מתאימות למה שרצית לשלם - אולי תבחר/י דרך אחרת.
למשל, אני מרימה טלפון ומשלמת בכרטיס אשראי. יש אחרים ששולחים צ'ק או מזומן בדואר.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בדרך_לתשלום* » 07 אוגוסט 2007, 23:51

לא ברורים לי תעריפי התשלום:
כיצד נקבע האם משלמים 50 ש"ח, 100 ש"ח או 250 ש"ח? כפי שכתוב ב דמי שימוש לאתר
בדף זה גם כתוב שזה עולה 7 שקלים לחודש שהם 84 שקלים לשנה....

אז בלי עמימות - כמה זה עולה?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי לב* » 07 אוגוסט 2007, 23:01

אמא, יקרה,
לא חבל על הלב? |U|

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי קט_קטית* » 05 אוגוסט 2007, 20:43

רום,
אין דו"ח, אבל כל הקסם שגם לא צריך דו"ח :-)
אתה יכול לשלם גם 10 ש"ח אם נראה לך שהאתר הזה שווה 10 ש"ח
בשיטת ה "קיבלת תהילים - שים צדקה"
בכלל אם כל מי שגולש פה היה משלם 10 ש"ח חד פעמי אני חושבת שהמצב של מממני האתר היה ממש טוב
(עד הפעם הבאה)
הצעת יעול כנה בכל זאת, כדאי מעת לעת לבדוק עלויות אירוח מחוץ לספקיות האינטרנט (חברות אירוח למיניהן)
ישנם הבדלים של מאות אחוזים

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אמא* » 05 אוגוסט 2007, 18:20

וכולה 7 שקלים בחודש (ואפשר גם 3.5 שקלים בחודש, ואפשר גם כלום בחודש).

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אמא* » 05 אוגוסט 2007, 17:11

_גם פה לא מצאתי דוח הוצאות הכנסות...
לאן הולך הכסף?
כמה חסר? כמה עודף?_

די כבר!!!!!!!!!!!
קודם כל אתה לא חייב לשלם. דבר שני, גם אם היית חייב לשלם, זהו אתר פרטי, לא ציבורי. אף אחד לא חייב לך דו"ח, וזה לא עניין של אף אחד מה ההוצאות ומה ההכנסות. כשאתה קונה קפה בבית קפה אתה שואל אותם לאן הולך הכסף? נותנים פה שירות, מבקשים עליו כסף. יאללה מספיק.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי תזמורת_הים* » 05 אוגוסט 2007, 17:05

גם פה לא מצאתי דוח הוצאות הכנסות...
רום,
אם היית טורח לקרוא את הדיון בדף הזה, היית מגלה ש
א. אין דוח כזה בשום מקום,
ב. גם לא יהיה,
וג. הדיון אם צריך או לא צריך להיות דוח כזה ולמה, כבר התנהל לפחות פעמיים, ואותם טיעונים לכאן או לכאן חזרו על עצמם שוב ושוב.
אם אתה חושב שבכל זאת יש טעם להתחיל דיון נוסף- בהצלחה.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי ד_המוטרדת* » 05 אוגוסט 2007, 16:41

_לאן הולך הכסף?
כמה חסר? כמה עודף?_
גם אני מאוד מוטרדת! שנים אני חוסכת מפי אוכל לא אורגני, קונה רק אורגני ומעבירה את היתרה השלילית לחשבון הבנק של מפעילי האתר. לפני כשבועיים קיבלתי קבלה על סך מינוס 2,000 שקל :-(

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי מומו_היפה_מאסקימו_לימון* » 05 אוגוסט 2007, 16:39

הכסף הולך למימון יצירה, הקמה והצבה של פסל ענק בדמות נביאנו.

למותר לציין שהפסל יוצב ב ככר השוק .

יחי, יחי, יחי!

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רום_הראל* » 05 אוגוסט 2007, 16:34

גם פה לא מצאתי דוח הוצאות הכנסות...
לאן הולך הכסף?
כמה חסר? כמה עודף?

מישהו יודע?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי נסיכת_השום* » 10 ינואר 2007, 22:18

שלום לכם מנהלי האתר באשר אתם...
אני רוצה לומר כמה דברים שמאוד חשוב לי לומר, שמחוץ לדיונים שנערכו בנושא הלשלם או הלא לשלם וכל מה שמסביב לזה.
אני רוצה להודות לכם על האתר הזה. האתר הזה לימד אותי דברים מהותיים וחשובים, גרם לי ללמוד להקשיב לעצמי, ואומר אפילו שעזר לי להיות אמא ואדם טוב יותר ממה שהייתי יכולה להיות לולא הקיום של האתר הזה.
יש כל כך הרבה דברים שהיום מאוד ברורים לי, ושלפני שהגעתי לפה לא היה לי מושג עליהם.
אני מרגישה שאני עומדת להגשים את עצמי, ואולי כבר בדרכי, הרבה בזכות דברים שלמדתי פה.
למרות כל זה, אני עדיין מעולם לא הצלחתי לשלם לאתר. מסיבות שונות, ביניהן, עצם זה שאני לא מתגוררת בישראל, וגם בגלל שאין לי כל כך כסף...
התשלום הוא באמת זעום, ולכן אני אעשה כל מאמץ לשלם כמה שיותר מהר, כי אני מרגישה שקיבלתי מכם כל כך הרבה, שאני חייבת לתת משהו בחזרה.
ואני מתנצלת מאוד שזה לא הצליח עד עכשיו.
תודה, וממשיכה ללמוד כל יום משהו חדש...

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי דורית* » 21 נובמבר 2006, 13:38

אני חייבת לספר שבכל חודש כשאני בודקת את חשבון כרטיס האשראי, פריט התשלום שנראה לי הכי נכון, לא מיותר והוגן בכל שורת החיוב הוא התשלום עבור השימוש באתר. כרגע אני משלמת עבור השימוש באתר, ולא לגמרי מבינה מה זה אומר תשלום "חברות" בקהילה. מה זה מקנה לי וכמה זה עולה. עלי לציין שאני מאד נהנית לקרוא באתר, אבל עד היום - וקשה לי להאמין שזה ישתנה בקרוב - אני קוראת פסיבית וכן לא הגעתי למפגשים או לאירועים אחרים הקשורים לקהילה. ובהזדמנות זו אומר: תודה לכל העושים במלאכה.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אידה_ג* » 21 נובמבר 2006, 13:28

אני חושבת שהאתר שווה תשלום !!!,

דווקא כדי להמשיך ולראות אותו כמו היום, נטול לחצים מסחריים (שמגיעים עם פרסומות), ומקום שבו אנשים פשוט באים כדי לתת ולקבל.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי חוט_השני* » 21 נובמבר 2006, 13:18

לי נראה דווקא מאוד הוגן לשלם על האתר המדהים הזה...
אני מעדיפה לשלם בכסף מלשלם בלראות פרסומת מרצדת.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי תבשיל_קדרה* » 20 נובמבר 2006, 21:12

לדעתי יש כאן משהו לא הוגן - לבקש תשלום כשיש אפשרות אחרת לתחזק את האתר
אני מעדיפה לשלם בכסף מלשלם בלראות פרסומת מרצדת.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 20 נובמבר 2006, 20:58

לי נראה דווקא מאוד הוגן לשלם על האתר המדהים הזה...

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי בצל_ית* » 20 נובמבר 2006, 20:04

למה לא להשתמש בפרסומות?
למה לא להשתמש בפרסומות-מלל (ללא תמונות) בלבד?
למה לא להשתמש בפרסומות-מלל ב"רוח האתר"?
לדעתי יש כאן משהו לא הוגן - לבקש תשלום כשיש אפשרות אחרת לתחזק את האתר.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 09 ינואר 2006, 10:13

האלללו, אפילו שגדלתי קיבוצניק, אני דורש (באסרטיביות יתרה כשצריך) את העודף
אולי נתנו לה מסטיק במקום עודפ והיא לא שמה לב?

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי צוויליך* » 09 ינואר 2006, 01:31

הייתי בדיוק ב-2 מפגשים, בשניהם נתתי שטר של 50 ולא קבלתי עודף.

האלללו, אפילו שגדלתי קיבוצניק, אני דורש (באסרטיביות יתרה כשצריך) את העודף.
מה נהיה פה, באמת, די עם הקרעכצען הזה.

ומה שבאמת באמת נורא מציק לך זה הקבלה?!!

<המפפף>

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי יהודה* » 08 ינואר 2006, 11:23

_בכל פעם ששילמתי על מוצר או שרות למשפ' כשר לא קיבלתי קבלה.
אנחנו לא מביאים פנקס חשבוניות למפגש מטעמים טכניים. כל מי שמעוניין בחשבונית אנחנו שולחים לו חשבונית כאשר אנחנו חוזרים הביתה. לכל השאר אנחנו מוציאים חשבונית משותפת (כך אנחנו חוסכים חשבוניות שממילא נזרקות, וגם עומדים בתקנות המס)._

אני מקווה שקבלה אתם כן מוציאים עבור כל תשלום.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רוצה_להיות_אני* » 08 ינואר 2006, 11:18

הדיון נראה לי מיותר

שרון, ציון "מיותר" או "לא מיותר" לדיונים
הוא המיותר.

לדעתי
@}

אני מציעה שנמקד את הדיון ואת האנרגיות בבעיות החברתיות והסביבתיות שבאמת חשובות לכל אחד מאיתנו.
תציץ ב"מה חדש", יש שם שניים שלושה (מאות) דיונים כאלה.

יש מקום לכוווולם.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 ינואר 2006, 00:51

_חברים יקרים!
הנהלת אתר באופן טבעי מבקשת שבעה שקלים לחודש בתמורה להנאה ולשרות שניתן לכולנו - באופן טבעי . התשלום הוא לא חובה. כלומר אם רוצים משלמים ואם לא רוצים - לא משלמים. הדיון נראה לי מיותר, זאת בשים לב לבעיות החברתיות והסביבתיות האמיתיות שניצבות על הפרק.
כך למשל, לאחרונה העלו את מחיר הלחם האחיד (זה שפשוטי העם קונים) בשיעור של 25% בממוצע. בעוד שאת מחירי מכוניות היוקרה ועוד שאר צעצועי מותרות הורידו בשיעור ניכר. וזו רק דוגמא אחת מני רבות של "דפיקות קטנות" שדופקים את כולנו, בזמן שאנחנו מקשקשים על שבעה שקלים לאתר שיכול לשרת את כולנו - באופן טבעי.
אני מציעה שנמקד את הדיון ואת האנרגיות בבעיות החברתיות והסביבתיות שבאמת חשובות לכל אחד מאיתנו._
|Y|

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי שרון* » 07 ינואר 2006, 22:36

חברים יקרים!
הנהלת אתר באופן טבעי מבקשת שבעה שקלים לחודש בתמורה להנאה ולשרות שניתן לכולנו - באופן טבעי . התשלום הוא לא חובה. כלומר אם רוצים משלמים ואם לא רוצים - לא משלמים. הדיון נראה לי מיותר, זאת בשים לב לבעיות החברתיות והסביבתיות האמיתיות שניצבות על הפרק.
כך למשל, לאחרונה העלו את מחיר הלחם האחיד (זה שפשוטי העם קונים) בשיעור של 25% בממוצע. בעוד שאת מחירי מכוניות היוקרה ועוד שאר צעצועי מותרות הורידו בשיעור ניכר. וזו רק דוגמא אחת מני רבות של "דפיקות קטנות" שדופקים את כולנו, בזמן שאנחנו מקשקשים על שבעה שקלים לאתר שיכול לשרת את כולנו - באופן טבעי.
אני מציעה שנמקד את הדיון ואת האנרגיות בבעיות החברתיות והסביבתיות שבאמת חשובות לכל אחד מאיתנו.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי רועי_שרון* » 07 ינואר 2006, 07:48

האצבע ממש התייבשה לי עד שהגעתי לכאן לתחתית הדף צריך פטנט אחר במקום לגלול
לוחצים על הכפתור End שעל המקלדת.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי חדוה_כשר* » 07 ינואר 2006, 00:09

הייתי בדיוק ב-2 מפגשים, בשניהם נתתי שטר של 50 ולא קבלתי עודף.
לעתים אין לנו עודף בזמן התשלום, אולם עד כמה שזכור לנו, כל מי שהיה צריך לקבל עודף קיבל. נשמח להחזיר לך את העודף שמגיע לך בהזדמנות הראשונה.

בכל פעם ששילמתי על מוצר או שרות למשפ' כשר לא קיבלתי קבלה.
אנחנו לא מביאים פנקס חשבוניות למפגש מטעמים טכניים. כל מי שמעוניין בחשבונית אנחנו שולחים לו חשבונית כאשר אנחנו חוזרים הביתה. לכל השאר אנחנו מוציאים חשבונית משותפת (כך אנחנו חוסכים חשבוניות שממילא נזרקות, וגם עומדים בתקנות המס).

אני לא משלמת על שימוש באתר, למרות המחיר המגוחך._ ... _סעיף ג' הוא העקרוני והמכריע.
התשלום לאתר הוא על שימוש באתר, כפי שמתואר בדף אתר באופן טבעי שווה תשלום, וכאמור שם, הוא וולנטרי, יכול להעשות אנונימית (_אנמית) ובסופו של דבר ההחלטה היא בינך לבין עצמך. אם יש לך טענות כלשהן נשמח להתייחס ישירות לכל טענה, הן כאן, הן בטלפון, ובודאי פנים מול פנים.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אנונימית_אנמית* » 10 נובמבר 2005, 11:15

אני לא משלמת על שימוש באתר, למרות המחיר המגוחך.
א - אין לי כסף.
ב - הייתי בדיוק ב-2 מפגשים, בשניהם נתתי שטר של 50 ולא קבלתי עודף.
ג - בכל פעם ששילמתי על מוצר או שרות למשפ' כשר לא קיבלתי קבלה.

אני בחורה רגישה, סעיפים א'וב' לא ממש עקרוניים (כסף בא והולך), סעיף ג' הוא העקרוני והמכריע.

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי אמא_חדשה* » 25 אוקטובר 2005, 19:40

לפי דעתי מי שמשקיע מגיע גם לקבל...בתמורה

מסכימה

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי ענת.44* » 25 אוקטובר 2005, 19:03

שלום לכולכם
אז האצבע ממש התייבשה לי עד שהגעתי לכאן לתחתית הדף צריך פטנט אחר במקום לגלול, אבל אני מסכימה ברצון לשלם וכך אעשה, בצק של בנק הדואר, לפי דעתי מי שמשקיע מגיע גם לקבל...בתמורה בברכה ענת

דיון על אתר באופן טבעי שווה תשלום

על ידי תבשיל_קדרה* » 28 ספטמבר 2005, 15:20

פ"א האחרון הוא אחשלי.

חזרה למעלה