בוב הבנאי

שליחת תגובה

הכל נכון – גם פרשנות לקויה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: בוב הבנאי

בוב הבנאי

על ידי יעלי_לה » 02 דצמבר 2009, 14:34

אולי מעט הזוי ,אבל בוב עבר שידרוג "באופני" מאד ופרקי הסדרה כיום עוסקים בו מקים ישוב בנימה אקולוגית משהו,תוך מיחזור ושמירה על הטבע. וזה בלי להיכנס לויכוח על האם מוסרי לגור בצמוד לקרקע....

זה בדיוק מה שבאתי לכתוב כאן :-0

בוב הבנאי

על ידי בונבון_ופרח* » 23 ינואר 2008, 14:24

אולי מעט הזוי ,אבל בוב עבר שידרוג "באופני" מאד ופרקי הסדרה כיום עוסקים בו מקים ישוב בנימה אקולוגית משהו,תוך מיחזור ושמירה על הטבע. וזה בלי להיכנס לויכוח על האם מוסרי לגור בצמוד לקרקע....

בוב הבנאי

על ידי סירופ_מייפל* » 22 נובמבר 2006, 11:04

חייבת לשתף: בספטמבר האחרון התארחתי עם בני בן השלוש אצל חברה. לחברתי יש ילד בן שלוש ותאומים בני שנה.
בשעת ערב בני ושני התאומים צפו בבוב הבנאי, (בני צפה והתאומים שיחקו לידו), בזמן שחברתי רחצה את הגדול שלה ואני ניקיתי את המטבח אחרי ארוחת הערב.
כשנגמר הפרק והגיעה הססמא המדוברת "נצליח לתקן?", אני שומעת קול קטנטן עונה לפי הקצב" "כן, כן, כן". לא האמנתי. ידעתי שזה לא יכול להיות הבן שלי שאומר "כן, כן, כן" ברצינות תהומית ובקול סמכותי וחשוב. והלא זה היה קול קטנטן. רצתי לשאול את האמא מי מהתאומים שלה אומר כבר "כן, כן, כן" אבל היא חשבה שאני הוזה. לאחר שבוע כשהילדים שוב צפו בבוב הסתבר שאחד התאומים באמת אומר "כן, כן, כן" לפי הקצב בכל פעם ששואלים "נצליח לתקן?" בהתאמה הנכונה. אזה ככה ,לפני אמא, אבא... אומרים כן כן כן!!! היום שני התאומים כבר רק מחכים שישירו להם כדי להצטרף לפזמון.

בוב הבנאי

על ידי מיצי_הריונית* » 22 נובמבר 2006, 04:42

ועוד משהו- לגבי הדיבוב, נורא מצחיק אותי כל פעם שאני שומעת את מפקח הבנייה, שכרגע ברח לי שמו, יש לו קול של יצחק שמיר...

בוב הבנאי

על ידי מיצי_הריונית* » 22 נובמבר 2006, 04:39

חברה הפנתה אותי לדף הזה, מכיוון שבני בן ה3.3 מזדהה מאוד עם הדמות (לא יוצא מהבית בלי הקסדה וכלי עבודה נוסף ביד) . יש לנו טלויזיה אך זו התוכנית היחידה שהוא רואה (5 דקות ביום זה בהחלט מספיק) גם אליה הוא נחשף רק בעקבות המלחמה אך העניין שלו בכלי עבודה היה עוד קודם, זה בגנים...ובשלב מסויים החלטנו שיותר בטיחותי שישחק בכלי עבודה של קטנים כי אלו שלנו עלולים להיות מסוכנים או סתם כבדים...
אני לא מכירה את הפרקים שמוזכרים פה בהתחלה אבל וונדי שאני מכירה מהסדרה היא אחלה בחורה, כמובן שעובדת יותר קשה/ מסודר/ יעיל מבוב, היא הרבה יותר משותפה שלו, וחוץ מהשם הבלונדיני שלה והבלונד בשער אני בהחלט מרוצה ממנה, (היא זו שפותחת סתימות בצנרת).
ואם כבר דמות להזדהות איתה, אז לפחות זו דמות/ סידרה שאפשר ללמוד ממנה לעשות דברים מועילים: לנגר, להחליף צינורות, לצקת בטון, שיפוצים בבית, היא תוכנית שיויונית, הם ממחזרים חומרים ודואגים לסביבה. ואני חייבת לציין, לא בלי גאוה, שכשילדי הגן פגשו בטיול איש מקצוע בני מנה את כל שמות הכלים שלו וידע לספר לגננות ההמומות גם מה עושים איתם. נכון שהידע שלו הוא גם מזה שאנחנו בונים ועושים דברים יחד- (למשל בנינו את שולחן כלי העבודה שלו יחד והוא גם צבע אותו) אבל עדיין יחסית לתוכנית טלויזיה היא ממש חינוכית.
ולמי שמחפש תמונות- פשוט הקישו בגוגל בוב הבנאי או bob the bilder ותמצאו מלא אתרים גם עם משחקים וגם תמונות ודפי צביעה (שוב המלחמה עזרה לנו למצא אותם...)

בוב הבנאי

על ידי מונו_נוקי* » 20 נובמבר 2006, 15:44

השגנו בדרך כזו או אחרת כמה פרקים באנגלית. אז ניתן לראות את מיודענו (המכונה "בובו טן טן טן " אצלינו) לובש שלל תלבושות ומזמר, ואת שותפתו הבלונדה משנסת חצאיתה חובשת קסדה ועמלה על גג כזה או אחר.
יש למה לצפות;-)

בוב הבנאי

על ידי תבשיל_קדרה* » 20 נובמבר 2006, 15:18

מעלה מתהום הנשיה, בעקבות גריין (מי מסתכל עליהם בכלל?) שצץ בתזמון מפתיע יחד עם לאן נעלמה שרון ג דף זמני ו-האתר זקוק לתמיכה דחופה.
תנו לו פוש.

בוב הבנאי

על ידי מיקי_שלוםי* » 01 מאי 2006, 23:25

אני מחפשת בישביל ילדי..
תמונות של הדמויות של בוב הבנאי...
כמו כן..אין אתרים שיש בהם תמונות טובות..
אז אם יש לכם אני אודה מאוד..
אתם יכולים לשלוח את זה לאימל שלי.. [לאימל של בוב הבנאי ליתר דיוק] [email protected]

בברכה מיקי

בוב הבנאי

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אפריל 2006, 14:13

אני מחפשת תמונות של הדמויות של בוב הבנאי בשביל הבן שלי
אם יש למשהו אז בבקשה תוסיפו לאתר הזה

בוב הבנאי

על ידי כן_כן_כן* » 16 פברואר 2006, 23:17

הומור ללא ציניות
הנה זה אפשרי

בוב הבנאי

על ידי מונו_נוקי* » 16 פברואר 2006, 22:15

דף למחיקה?

בוב הבנאי

על ידי שמיכת_טלאים* » 24 אוגוסט 2005, 16:38

הדר: אבא, כשאני שואל אותך, תענה לי: "כן כן כן"
:-D
בכל פעם שהדף הזה מגיע ל מה חדש אני חושבת שהשם שלו היה צריך להיות בעצם בוב הבנאי כן כן כן .

בוב הבנאי

על ידי אנונימי » 17 אוגוסט 2005, 13:49

ד"א,
וונדי מוגדרת כשותפה של בוב. נראה לי סבבא. לא מעצבת או משהו אחר. שותפה.

ותודה למקפית, על הקישור :-)

בוב הבנאי

על ידי אנונימי » 16 אוגוסט 2005, 23:51

מיץ,
אם אתקוראתפה, אז:
_שלא נדבר על התשובה לשאלות שלי :
חמודי אתה רעב?
כן כן כן_

אצלנו יש שדרוג:
הדר: אבא, כשאני שואל אותך, תענה לי: "כן כן כן"
כנ"ל גם אלי.
(לרוב אני משתפת פעולה. אבא יותר מסוייג, אבל מתפשר...)

בוב הבנאי

על ידי בוב_הבנאי* » 01 יוני 2005, 21:17

ניתן ליצור קשר ב052-4397622 או דרך מייל [email protected]

בוב הבנאי

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אפריל 2005, 13:29

אין משחקים

בוב הבנאי

על ידי אמא_בן_אור* » 17 מרץ 2005, 13:44

עדכון - תודה, ראיתי מאז ששאלתי את התחפושת בחנויות אבל בסוף לא קניתי. גם בגלל ש
עולה בסביבות 90 ש"ח!!! וגם כי השגתי אביזרים ממש בזול (קסדה וחגורת כלים במחיר מצחיק) ואוברול גינס בהיר מחברה. שמים חולצה כתומה או אדומה מתחת, וגמרנו.
העיקר שהמתוק מבסוט עד השמיים!:-)

בוב הבנאי

על ידי מחפשים_כיוון* » 17 מרץ 2005, 12:08

אפשר למצוא בכפר השעשועים או בצעצועים חצי חינם, עולה בסביבות 90 ש"ח!!!

בוב הבנאי

על ידי אמא_בן_אור* » 21 פברואר 2005, 11:04

_טיפשים שכותבים מטומטם עם ת' :-)

חוצ'מזה, מישהו יודע איך או איפה אפשר למצוא תחפושת של בוב הבנאי או אביזרים לתחפושת, כמו קסדה, חגורת כלים וכו'? הקטן החליט להקשות השנה...

בוב הבנאי

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2005, 19:50

הכול מתומתם מי בכלל רואה בוב הבנאי?
אני יודעת רק טיפשים!!!!

בוב הבנאי

על ידי שירן_נייר* » 11 ינואר 2005, 20:32

בוב הבנאי מצליח לתקן?
כן כן כן
שירן נולד במזל טוב ב- 14 למרץ 2002 לאמא ואבא הכי מאושרים בעולם מאז שירן חולה על בוב השמאי
הואהרואה מאה פעמים בשעה את בוב וונדי ודיזי וסקופ וכולם נהנים יחד עם לופטי והקזולות

בוב הבנאי

על ידי מייק_מנסטי* » 28 יולי 2004, 18:05

אני דווקא לא אוהב פתיחים , אני אוהב את התוכן!

בוב הבנאי

על ידי אמא_נוגי* » 27 יולי 2004, 20:32

הילדים שלי הם ילדים של פתיחים. הם מתעניינים בשיר הפתיחה ואח"כ מאבדים עניין מהר מאוד. אני דווקא שמחה כי זה אומר שהטלוויזיה יכולה להיות ברקע של המשחקים האחרים ואני לא מרגישה חובה לכבות אותה ולהתקל בהתנגדות שהדבר מעורר.

בוב הבנאי

על ידי רעי* » 26 יולי 2004, 11:38

למה הם רואים רק את הפתיח?

בוב הבנאי

על ידי אמא_נוגי* » 24 יולי 2004, 22:38

מה שהסדרה הזו עשתה לנו - לימדה את הבנים את המילה כן , עד אז רק לא היתה ברפרטואר, ובעיקר לא רוצה, היום כבר יש גם כן.

<<הילדים של נוגי רואים רק את הפתיח של הסדרה, השאר כבר לא מעניין...>>

בוב הבנאי

על ידי נוני* » 24 יולי 2004, 15:37

מה פתאום "יעקב הבנאי"?

בוב הבנאי

על ידי רעי* » 24 יולי 2004, 15:34

כן יש לנו אותו וידאו!!!

בוב הבנאי

על ידי עילום_שם* » 24 יולי 2004, 15:34

הי רעי!
גם לי יש די.וי.די ווידאו עם 4 סיפורים,האם הסיפורים הם:"ספאד השובב","ספאד המפחיד","האסם החדש" ו"תברח רולי"?

בוב הבנאי

על ידי רעי* » 24 יולי 2004, 15:30

גם לי יש את הדי.וי.די הזה ואני דווקא אוהב אותו,וגם יש לנו וידאו עם 4 סיפורים.
דרך אגב וונדי לא כזאת נוראה!!!

בוב הבנאי

על ידי סיס* » 14 יולי 2004, 09:31

אצלנו קוראים לו יעקב הבנאי. ככה החליט הבן שלי (שנתיים וחצי).

בוב הבנאי

על ידי נועה_ל* » 08 מאי 2004, 20:46

בכל פעם שאני שומעת יואל החובל אני בטוחה שהולכים להגיד "יואל המחבל". מה זה אומר עלי?

בוב הבנאי

על ידי אמבט_ים* » 19 פברואר 2004, 17:41

מ י כ ל, אוף כמה עבודה צריך בשביל לרשום את שמך, תודה על הקישור, הבנות שלי בעננים בזכות זה, הן מאוד אוהבות את התוכנית עדיין לא הבנתי למה, למזלי אין לנו כבלים והן רואות מידי פעם אצל סבא וסבתא.
יום אחד בטיול לקניון עם סבא הוא קנה להן שתי חוברות קריאה של בוב הבנאי, איזה עונש. התוכנית מעצבבבבבבבבבנת ביותר, מסכימה עם כל מילה.

בוב הבנאי

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 פברואר 2004, 15:01

וואוו - תודה על הקישור, חיפשתי אותו! לובה גדולה מהחיים!

בוב הבנאי

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 פברואר 2004, 15:01

וואוו - תודה על הקישור, חיפשתי אותו! לובה גדולה מהחיים!

בוב הבנאי

על ידי נוני* » 18 פברואר 2004, 22:52

קטעים איתכם גיליתם את הטלוויזיה ??לפי דעתי גילו אותה כבר לפניכם לפני איזה שלושים ארבעים שנה

בוב הבנאי

על ידי קלא_אילן* » 17 פברואר 2004, 15:34

לאוהדי בוב בעלי פס רחב,
עד הסוף

בוב הבנאי

על ידי ברונית_ב* » 17 פברואר 2004, 12:47

יאיר,
זה יפה שאתה מנסה ללמד זכות על הביצוע של דפנה ארמוני. אתה אכן נשמה יהודית D-: אבל תן לי ללמד אותך רגע טריק של בנות: אם האינטואיציה שלך אומרת לך שזה על הפנים - תאמין!

בקשר לוונדי המשודרגת, אני אנסה בהזדמנות קרובה. עד כה לא נחשפתי מספיק לנפלאות האתר (-:

בוב הבנאי

על ידי תוספות_יוםטוב* » 17 פברואר 2004, 09:10

אבא מסור? אבא אבן.

<יאיר שוקל לאמץ ניק חדש. דווקא ישתלב פה טוב. בין אמא אדמה ל-אמא אינקובטור>

בוב הבנאי

על ידי בועז_חן* » 17 פברואר 2004, 01:06

פשששש. איזה אב מסור D-:

בוב הבנאי

על ידי תוספות_יוםטוב* » 17 פברואר 2004, 01:00

כיליתי זעמי (14 מתוך 15!!!). אחר כך החלפתי צינורות מטבח עם וונדי ובוב, עזרתי למיסטר מישהו לעצב את הבית שלו, הלבשתי את הדחליל הנבזי שריון של אבירים, ספרתי מפתחות שוודיים עם האיכר חמוצי, ניסיתי לשכנע את אביחי שכל זה כן מעניין אותו - ואז הגעתי לפריוויו.

בוב הבנאי

על ידי מ_י_כ_ל* » 16 פברואר 2004, 23:57

באתר של בוב הבנאי, ראיתי פריוויו של סרט
רגע, יאיר, הגעת לאתר ו זה מה שעשית? האם לא שלחתי אותך לכלות זעמך בדחליל? חפש הקישור לעיל (מתחת לתמונה של החתול הכחול) לפני ביקורך הבא באתר. תוכל להשליך so cold...

בוב הבנאי

על ידי בועז_חן* » 16 פברואר 2004, 23:24

כן. יש בארץ שניים וחצי מדובבים שעושים את כל הדמויות. ממש מעצבן. יואל החובל וגיא המכונאי זה נראה לי גם אותן הבובות.

בוב הבנאי

על ידי תוספות_יוםטוב* » 16 פברואר 2004, 23:03

א. ברונית! אנחנו מתגלים כנשמות-תאומות-פוטנציאליות-לענייני-הדי-וי-די-הזה. רציתי לכתוב על הביצוע של דפנה ארמוני - והנה גיליתי שהקדמת אותי (עניין שמחבר אותך בסוג של קשר מיסטי גם ל-מ י כ ל, אבל זה גם סיפור אחר)!
הביצוע שלה כל כך מוזר בעיניי. מה בדיוק הקונספט של הבימוי הזה? מכשפה מפחידה ששרה "מי שטוב לו ושמח". כמעט וניסיתי לברר את זה אצל דתיה בן דור.
אבל אני מנסה להזכיר לעצמי שראינו רק קטע. אולי זה הוצא מהקשרו?
<יאיר מנסה ללמד זכות חלק א'>

ב. באתר של בוב הבנאי, ראיתי פריוויו של סרט חדש של החבורה. בדיבוב הבריטי המקורי.
אל"ף: זה משדרג את העניין עשרות מונים. נראה לי שמה שבארץ נתפס כאוסף גמגומים של טרקטורים נטולי-מנת-משכל-או-כל-מנה-שהיא, היה במקור ניואנסים דקים של הומור בריטי. פשוט הלכו לאיבוד.
בי"ת: זה משדרג את וונדי עשרות מונים!!! בדיבוב הבריטי יש לה מבטא בריטי "נמוך", שנותן לה סקס-אפיל של פועלת בניין מליברפול (והיא מסתובבת סוף סוף עם קסדה! בשטח הבנייה! כאן באמת יש פמיניזם). מה שלא תגידו על סקס-אפיל שכזה, הוא בהחלט עדיף על כזה של יאכנע מגבעתיים.
<יאיר מנסה ללמד זכות חלק ב'>

ג. מי זה יואל החובל? מה זאת אומרת שבוב הבנאי הוא גם הוא? האם זה בגלל שאין לי טלוויזיה?
<עכשיו תנסו ללמד זכות על יאיר>

בוב הבנאי

על ידי מ_י_כ_ל* » 16 פברואר 2004, 13:26

אין לך הופ! זה מה שקורה לך!
<האיבחון בחסות חברות הכבלים והלוין>

בוב הבנאי

על ידי שחר_קליין* » 16 פברואר 2004, 12:46

פחח
אין לנו הופ
<מה קורה לי?>

בוב הבנאי

על ידי שחר_קליין* » 16 פברואר 2004, 12:46

גם לנו אין ניק
אבל
בוב הבנאי - אחלה רעיון לניק.

בוב הבנאי

על ידי ברונית_ב* » 16 פברואר 2004, 10:58

הככ"מ, אין לנו הופ! אבל תודה על ההמלצות.

בוב הבנאי

על ידי מיכל_שץ* » 15 פברואר 2004, 22:51

"בובה בנאי" מנקודת מבטה של אמא לילדה (שלא ראתה את הקלטת הלוהטת) יש בסדרה הזו גם לא מעט פמניזם, סה"כ הרושם הוא שבוב ווונדי הם שווים, ובכלל בנות שרואות סדרות כמו בוב הבנאי וגיא המכונאי (כ"כ גרוע ומעמיד את בוב באור כ"כ טוב) עושה לי טוב על הלב. אצלנו בבית יש גם עוד תוכנית "חגי החשמלאי" ע"ש אבא של תאיר. בהחלט עדיף על הזוועות שמשודרות בערוץ הילדים...
דר"כ אגב עצה לברונית ב - בערוץ הופ יש גם תוכניות טבע ומדע והערוץ מרחיב את מגוון התוכניות שלו כך שיתאים גם לילדים מעל גיל 6 (אפילו עד גיל 8 או 9 - תלוי בילד). אני ממליצה על "אליק ובליק" ועל סדרת הלווין שלהם שבה הם עוסקים בבדיקה מדעית של תופעות יומיומיות וגם על התחליף של הערוץ לרחוב סומסום, לעומת זאת "באלי דליק ושלוק" שהיתה תוכנית טובה - נהייתה די (...) לא נעים להגיד. שחקנים גדולים משפילים את עצמם.

בוב הבנאי

על ידי אמא_של_אופק* » 14 פברואר 2004, 17:10

אצלנו אין טלויזיה, רק וידאו וכך יצא שקנינו לאופק את בוב הבנאי באנגלית ואח"כ את כל הטרקטורים מפלסטיק והוא מת על זה. גם לי יש ביקורת על הסידרה אבל היא לא אלימה ועדיפה בייני על "דרגון בול" וכל מיני ג'יפה של אנימציה יפנית שהחברים שלו בגן אוהבים. (דרך אגב, אותם יוצרים עשו גם את הראבאדברס RUBBADUBBERS וגם אותה אנחנו אוהבים - מאותם מניעים)

בוב הבנאי

על ידי בועז_חן* » 14 פברואר 2004, 09:56

וגם גיא המכונאי....
שיגוונו קצת!

בוב הבנאי

על ידי ברונית_ב* » 14 פברואר 2004, 08:45

לא מכירה את יואל החובל, אבל זה נראה לי הגיוני.
הבנאי, החובל, שניהם משתייכים לסגנון מסויים. אוסף של תכונות פרקטיות סטריאוטיפיות גבריות מונפשות...

בוב הבנאי

על ידי מ_י_כ_ל* » 13 פברואר 2004, 14:42

כן. מאוד. אבל מתנחמת בעובדה שהיום לא כל קול אמא הוא קול שפרירה זכאי.

אכן נחמה גדולה! (מוסיפה ברונית ב)

בוב הבנאי

על ידי בועז_חן* » 13 פברואר 2004, 02:29

לאף אחד לא מפריע שבוב הבנאי הוא גם יואל החובל?

בוב הבנאי

על ידי ברונית_ב* » 13 פברואר 2004, 00:46

<אביחי כמעט נרדם ויאיר, בלי לשים לב, התחיל לשיר זאת בקולי-קולות כמו אידיוט - וכמעט עורר את כל המהומה מחדש...>
D-: D-:D-:
תיאור קורע!

ומיץ, בוב הניי-ניי? אני אציע את זה לינאי! בשבילו זה בון-בנאי, בונבנאי.
(כי למה לו להתעכב על זוטות כמו ה' הידוע? (-; קדימה לעניין (-: )

אגב, הדי.וי.די שלנו משתף פעולה עם הדיסק. יש ביניהם איזה אלרגיה. כל פעם שאני מכניסה את הדיסק עוברות כמה דקות של זמזומים וטירטורים של המכשיר, לפעמים אפילו כותב no disk עד שפתאום קורה נס ומופיע מסך הבחירה. תמיד אני אומרת לינאי שבוב מתקן לנו בדיוק את הדי.וי.די ותכף זה יעלה. איכשהו זה נשמע לי הגיוני שהוא עובד שם עם מקדחה או משהו.
ככה שמבחינתי כשבסוף עולה מוזיקת הפתיחה הקצבית זה תמיד הקלה. בסך הכל סדרה מעניינת. אני אוהבת את הדיבוב. למשל, כשמערבלת הבטון אומרת שצריך להביא איזו תבנית, כי אחרת הבטון יישפך ויתקשה כמו חביתה אחת ענקית היא אומרת את זה ממש מתוך תוכה (-:
אתם מבינים, רוב הפעמים אני מקשיבה לזה תוך כדי עבודה על המחשב. אז יש לי זמן להרהר באינטונציות.
כולה יש לי בין חצי שעה לשעה ביום שהילד צורך מסך. חצי שעה קודם זה הטלטאביס, שאגב יש להם אתר מצויין.
אני חושבת לעבור לתפריט של סרטי טבע, אולי משהו על מדוזות שקפקפות שנעות בתוך ים צבעוני וכחלכל של יצורים, עם קריינות מתונה ותיאורית. או משהו על קופים, או ציפורים. הכל יפה. רק בלי לראות אריות טורפים זברה או נחש בולע ציפור.זה כבר ממש מגעיל. אפילו יותר מהביצוע הוולגרי של דפנה ארמוני לשיר "מי שטוב לו ושמח" בסוף הדיסק של בוב הבנאי.

> ברונית גלשה לדף ילדים וטלוויזיה, במקום לעבוד. שזו הסיבה המקורית שבגללה אני ערה בשעה הזו <

בוב הבנאי

על ידי תמר_ס* » 12 פברואר 2004, 23:35

אשכרה אין לי מושג על מה אתם מדברים.

בוב הבנאי

על ידי תוספות_יוםטוב* » 12 פברואר 2004, 20:50

מיץ!
כל היום אני מזמזם "בוב הניי ניי". התאהבתי סופית בגירסה הזו.

<אביחי כמעט נרדם ויאיר, בלי לשים לב, התחיל לשיר זאת בקולי-קולות כמו אידיוט - וכמעט עורר את כל המהומה מחדש...>

בוב הבנאי

על ידי פלונית_על_מונית* » 12 פברואר 2004, 01:31

וונדי היא באמת אנגליה מיובשת. קל לדמיין אותה בעוד כמה שנים, עם אותה חצאית אידיוטית, יושבת בכורסה ומשחזרת את עלילותיה הפראיות במסיבת הריקודים. דרך אגב, הפרק שכולכם ראיתם הוא הפרק הכי רומנטי בכל הסידרה (רומנטי עאלק). בשאר הפרקים הקשר בין בוב לוונדי הוא בעיקר טלפוני. וונדי אומרת לבוב מה לעשות והוא עושה. הרבה פעמים וונדי לא שומעת אותו טוב בטלפון ואז מתברר שבוב מחזיק את הנייד שלו הפוך. ועוד פרט מענין: בפרקים הראשונים של הסידרה וונדי היתה המזכירה של בוב, אבל הורים התלוננו בפני יוצרי הסידרה ובעקבות התלונות שודרגה וונדי למדרגת מעצבת פנים. בוב ממש גרוע בעיצוב פנים (יצא לכם לראות אותו מנסה להדביק טפטים?).
עדיף ככה.
ותודה לשכני שנתנו לבני שלוש קלטות של בוב, עם חמישה פרקים בכל קלטת. בההה.

בוב הבנאי

על ידי מיץ_פטל* » 11 פברואר 2004, 23:57

הדף הזה הוציא לי את המילים מהפה.
גם לנו יש את אותם הפרקים.(הם לא ראו אותם מאז הקיץ) והפרק הזה על התחרות ריקודים ממש הרגיז אותי שכמעט מחקתי אותו.
איזו מניפולטבית הוונדי הזו...כמו איזו אנגליה שמרנית מעצבנת.

הבן שלי מכור לבוב הבנאי ולא מפסיק לשיר לו תוך כדי משחק בין כל המחפרים- מערבלים- טרקטורים שלו " בוב הניי ניי נצליח לתקן? כן כן כן "

שלא נדבר על התשובה לשאלות שלי :
חמודי אתה רעב?
כן כן כן

או על אותו משקל בניתי :
נצליח לסדר?
כן כן כן!!!!

"סקו נד ודיזי ורולי גם..
לופטי וודי זיפ כולם
בוב וגם הם
כל כך נהנים
הם עובדים וגם מתקנים.

בוב הניי ניי..."

בוב הבנאי

על ידי מ_י_כ_ל* » 11 פברואר 2004, 11:20

עם חתול
סוף סוף! סוף סוף מישהו כאן נותן במה לגיבור האמיתי של הסידרה - החתול התכול פילצ'רד! http://img.epinions.com/images/opti/ac/83/[po]Playskool Bob the Builder Pilchard 8 Huggable Plush Toys1[/po]-resized200.jpg

והדחליל הניבזי ההוא!...שו איסמו
כדי להמנע משאלות מביכות שכאלה בעתיד, הכנסו לכאן

והדחליל?.....בחיי לא פגשתי כזה נבל חיוור!
את כל האגרסיות העצורות בך (כלפי הדחליל כמובן...), תוכל לפרוק כאן רק אל תשכח ללחוץ play :-)

בוב הבנאי

על ידי תוספות_יוםטוב* » 11 פברואר 2004, 09:54

הו, ברונית! איזה כיף שאני לא לבד!

לגבי הקונספירציה עם מייביס. נשמע לי סביר בהחלט. ואם כבר חושבים על זה: אשה בודדה, עם חתול - זה לא דימוי של מכשפה? (אפרופו קורס עצמי בנשיות)

והדחליל? לפחות שיהיה נבזי על אמת! בחיי לא פגשתי כזה נבל חיוור!

בוב הבנאי

על ידי ברונית_ב* » 11 פברואר 2004, 00:19

תוספות יוםטוב ! אחי לצרה!
רק בגלל שראיתי שהגריינים שאני בוחרת הסתברו כלא מעודדים כניסות לדפים אני מתאפקת ולא מגריינת את מערבלת-בטון שרלילה. רק לי זה נשמע מוזר?
אצלנו בבית יש כבר תיאוריות קונספירציה שוונדי שלחה למייביס אנרגיות שליליות כדי שהיא תנקע את הקרסול!
והדחליל הניבזי ההוא! זה שרוצה כבר את העוגה, שו איסמו, גם כן דמות מופתית!

בוב הבנאי

על ידי תמר_ס* » 10 פברואר 2004, 22:19

מה זה בוב הבנאי?
מודה שלפשפש יש פיג'מה של בוב הבנאי שנקנתה כי היתה היחדה במידה שלו מבין הזולות.

בוב הבנאי

על ידי תוספות_יוםטוב* » 10 פברואר 2004, 21:37

גם לי יש את אותם הפרקים! זה נורא!

מילה על וונדי
אז ככה. אין מה לעשות - הבחורה צריכה לקחת קורס עצמי בנשיות ודחוף.
כל כולה פקעת של הדחקות נפשיות ועכבות מיניות, אוסף של נימוס פוריטני ומניפולציות מהסוג הזול ביותר - מהולות ברחמים עצמיים פאתטיים עד יאוש. למה היא לא אומרת לבוב מפורשות שהיא רוצה לרקוד איתו? למה היא עולצת כל כך שהפרטנרית שלו נוקעת את קרסולה? למה בסוף הערב - לאחר שהם כבר רוקדים - היא לא מגלה טיפה של חיוניות ובמקום זה מציצה על בוב מהחלון, בעודו חוגג עם חבורת הטרקטורים שלו? אתם מבינים? היא מקנאה בחבורה של טרקטורים ולגבר שבמרכז החבורה!!!
ובסוף, בבית לבד, היא מעיזה "להתפרע" לשנייה, רוקדת רגע עם עצמה - ואז מרסנת ומיד. זוועה.

והדמות הנשית השנייה לא פחות גרועה: מערבלת-בטון שהיא פשוט, במחילה, שרלילה. כן, כן. כל כולה צחקוקים ופלירטוטים. מערבלת-בטון שרלילה. רק לי זה נשמע מוזר?

בוב הבנאי

על ידי ברונית_ב* » 10 פברואר 2004, 19:57

ענת, אני מבקשת ממך לא לסטות מהנושא D-: ובטח ובטח שלא לבלבל בין וונדי של פיטר פן ובין וונדי של בוב!

אמנם אין אצלנו בבית כבלים, אבל ינאי קיבל מתנה מסבא וסבתא די.וי.די של שני פרקים: "באפאלו בוב", שבו בוב וונדי זוכים בתחרות ריקודים בנוסח המערב הפרוע, והפרק השני "יום הולדת לבוב", שבו וונדי מתחבלת לבוב מסיבת הפתעה מהממת. אני לא זוכרת שראיתי יותר פרקים מזה, אבל את שני אלה - וו-הוו!
לאורן של שתי האפיזודות הנ"ל, לא נותר לי אלא להזדהות עם תהייתך, יאיר. למרות שלא הייתי מגדירה את הטרקטורים כחבורה של רפי שכל ודלי רגש . להיפך - מידת המעורבות הרגשית שלהם במתרחש בחייו של בוב היא היא המופרעת בעיני! בפרק על תחרות הריקודים המערבלת בטון לא יכולה לישון מרוב התרגשות עד שייוודעו תוצאות התחרות! וככה יוצא שבוב מבלה עם וונדי, זוכה איתה בתחרות, מחזיר אותה הביתה, ורץ לחבר'ה לסכם איתם את הלילה.
ועוד לא אמרתי מילה על וונדי.

בוב הבנאי

על ידי תוספות_יוםטוב* » 10 פברואר 2004, 18:31

אני תוהה האם אני שמח שמי שמתגלה כגיבור ילדותו של אביחי הוא בחור שסביבתו החברתית-רגשית-מנטאלית היא חבורה של טרקטורים ( טרקטורים !!! ) רפי שכל ודלי רגש.
ועוד לא אמרתי מילה על וונדי.

חזרה למעלה