אפרת ו

שליחת תגובה

גילוי התפקיד הספציפי שמקנה לך שמחה ולעולם ברכה, הוא חלק מהתפקיד עצמו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אפרת ו

אפרת ו

על ידי יולי_קו » 20 מרץ 2016, 01:04

הי אפרת,
האם פרוייקט האמיצות באמת עובד?
משהו מרגיש לי שהם מעולים בעיקר ב...שיווק ומכירות.
זה מרגיש קצת שהעטיפה צבעונית ומושכת, ולא ממש משכנע שהתוכן ממשי, יעיל, ובאמת יכול להזיז קדימה.
אני מתלבטת, ובעיקר נרתעת.
אשמח לתגובה ממך.
תודה ויום טוב.

אפרת ו

על ידי אפרת_מ* » 04 ספטמבר 2012, 13:53

הי,
  1. ממליצה לעדכן את ההודעה בראש הדף.. קצת לא מעודכנת :-P
  2. פרסמתי את המודעה לגבי המתנדבים גם בפייסבוק בקבוצת "מתנות". ממליצה לך לפרסם שם דברים מסוג זה..

אפרת ו

על ידי גילה_בהווה* » 17 אפריל 2012, 22:58

שלום,
ניסיתי לשלוח לך מייל ונכתב שהכתובת לא קיימת...
את יכולה לספר יותר על המרכז פרמקלצ'ר?
תודה
gilais בג'ימייל

אפרת ו

על ידי חגית* » 18 דצמבר 2011, 20:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אפרת יקרה
את פירסמת את המודעה על זוג שמחפש עובדים בחוות נופש באוסטרליה?
אשמח אם תפני אותי לשם..
תודה
[email protected]

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 12 נובמבר 2011, 22:48

חחח... הנה {}

אפרת ו

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 30 ספטמבר 2011, 15:17

הי אפרת
ממליצה לך לפנות ליונת, נשמע לי שזו בעיה טכנית, ולא שמישהו מוחק את הודעותייך.
(ההודעה שכתבת עכשיו בככר היא ממחשב אחר, אם היא לא נמחקת- סימן שאני צודקת)
(-:

אפרת ו

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ספטמבר 2011, 21:03

ויש גם את זה http://www.dialogit.org/

אפרת ו

על ידי משפחת_אושר* » 24 ספטמבר 2011, 20:26

אפרת ו

על ידי שומשומ_ית* » 21 ספטמבר 2011, 07:39

:)
אשמח מאוד מאוד. תודה

אפרת ו

על ידי שומשומ_ית* » 04 ספטמבר 2011, 11:17

הי אפרת
בדיוק עברתי לרחובות ועשיתי את הקישור (הלא קשה) למודעה שפרסמת בשתי"ל
שלחתי לך קו"ח (תום), אשמח אם זה יתאים :)

אפרת ו

על ידי טוהר_אהבה* » 26 אוגוסט 2011, 01:25

בתי ספר דמוקרטיים לא צריכים אותי. הם כבר יודעים לעשות את השינוי התודעתי מעצם מהות ביה"ס שלהם

לא יודעת מתי אהיה בעין כרם
אודיע לך

אפרת ו

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אוגוסט 2011, 17:27

מיכל רק עכשיו שמתי לב לשאלה שלך, מקווה שתראי את התשובה:
אני לא מכירה מישהו ספציפית שיכול לאסוף מרמת גן אבל הכי פשוט להתקשר למשרד של חלונות ולבדוק איתם כי יש כל מיני מתנדבים שמגיעים מאזורים שונים
03-6208324
תודה!
אפרת ו

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 02 אוגוסט 2011, 17:39

יכול להיות שזה מה שקרה, באמת הייתה טעות בתאריך
תודה רבה על ההסבר :-)

אפרת ו

על ידי ע_ע_ע* » 02 אוגוסט 2011, 09:50

מחקתי עכשיו מודעות לא אקטואליות מהככר, וראיתי שלפני כ-10 ימים מישהו מחק לך מודעה ללא הסבר. ואז פרסמת אותה שוב, אבל היה קטע מוזר:
ההזמנה שלך היתה למשהו שהתרחש ב-20 ליולי, אבל פרסמת אותה מחדש ב-23 ליולי...
אז עכשיו אני מחקתי אותה שוב (יחד עם עוד מודעות לא אקטואליות)
ורוצה להתנצל בשם מי שעשה לך את זה ללא הסבר (יש פה כמה שנוהגים כך, וזה ראוי לגינוי בעיניי. אני מוחקת ללא הסבר רק כשההסבר מובן מאליו - כמו מודעה לא אקטואלית :-))
אבל גם להציע שאולי, כבר אז שכחת לשנות את התאריך ולכן מי שמחק חשב שזה לא היה אקטואלי?

אפרת ו

על ידי מיכל_א* » 30 יולי 2011, 12:32

כן, גם אני מכינה פאנקייקים עם יוגורט (לא רציתי לגלות חטאי בכיכר :-)), אבל תהיתי אם זה עשוי לקלקל את הפאנקייק/אותנו השימוש ביוגורט תקול. תודה על התשובה.

ובהזדמנות: יש לי הרבה שקיות למסירה ל"חלונות", ואין לי רכב. אני בר"ג. את מכירה מישהו שיוכל לבצע איסוף?

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 25 יולי 2011, 07:27

היי עולם - תודה גם לך על הדיון ברוח שבו הבאת אותו, כבר נכוויתי כאן בעבר מדיוני עריכה שלוקחים את זה לפסים אישיים ולא רלוונטיים לחלוטין לדיון.
אני מסכימה איתך שקיים קושי להבחין איפה הגבול מונח, אבל אולי אפשר פשוט להגדיר את זה כמו שכתבת - לא מפרסמים משפחתונים לתינוקות קטנים, כן אפשר לפרסם בתי חינוך לילדים בוגרים. לא יודעת, האמת שזה גדול עליי לקבוע מדיניות כללית לפרסום באתר. שומרת על ענווה...אני פשוט מאמינה בכל ליבי שבית חינוך כזה יכול לתרום להרבה מבאי האתר שנמצאים באזורנו וחבל שזה יתפספס בגלל מדיניות גורפת שלא רואה כל מקרה לגופו

אפרת ו

על ידי טדליק_נהנאנע* » 25 יולי 2011, 03:26

הי אפרת,
המרכז עליו כתבת נשמע מרתק, לצערי לא נראה לי שתהיה לנו אפשרות כלכלית לגור באיזור גדרות, ואנחנו מחפשים קהילה עמה נוכל להתגורר באותו ישוב . (כרגע גרים ברחובות).
אהם המרכז הזה קשור ליזמה ש עודד _המחפש הביא אליה קישור בככר?
יש למשפחה שלי אדמות חקלאיות באיזור, ואף אחד לא מגדל עליהן כלום. יכול להיות שכדאי ואפשר לגייס אותן למטרת "יער מאכל" שכזה.

אפרת ו

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 24 יולי 2011, 20:22

שמחה שהדברים הולכים ברוח טובה {@
ולעניין עצמו: באופן אישי אני ממש תומכת באלטרנטיבות חינוכיות, בעיקר כאלו שנשמעות לי כמו אלטרנטיבה ראויה
אבל- אני גם ממש תומכת בהחלטה הכללית לא לאפשר שום פרסום של מסגרות, בגלל שמאוד קשה לשים את הגבול.
לי ולכן מאוד ברור ההבדל בין בית חינוך פתוח לבין משפחתון לגילאי 3 חודשים עד 4, אבל לא לכולם, ואני חוששת שהדרך מפרסום של מקומות כמו מיתר ועד ללוח מודעות של משפחתונים למיניהם מאוד קצרה.
בקיצור- ברור שצריך לשים איפשהו את הגבול. השאלה היא איפה...

בכל מקרה- לפחות יצאו דברים טובים מהפרסום (-:

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 24 יולי 2011, 17:22

(בסוף החלטתי לבוא לכאן ולכתוב את דעתי
שזה מצוין, כי אפרת ביקשה פידבק ואת נענית לבקשתה!

זה כמובן לא אומר שאני הצודקת הבלעדית, אלא רק שזוהי דעתי)
ברור... אבל לשם האיזון היה לי חשוב להביע גם את דעתי :-)

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 24 יולי 2011, 14:12

היי עולם יקרה ותודה על הפידבק שלך
אני נוטה להסכים עם ההולכת בדרכים ולכן גם פרסמתי את המודעה
יש המון משפחות חינוך ביתי באזורנו ששולחות השנה את הילדים לבתי ספר מסיבות שונות ומגוונות שזה לא המקום להכנס אליהן, וכדאי להציע להן אלטרנטיבה ראויה.
כבר יצרו איתי קשר שתי משפחות בעקבות המודעה בבואפן ושתיהן שולחות כיום לבתי ספר "רגילים", והיוזמה הזו יכולה לעזור לשלוף את הילדים שלהם מהמסגרת הרגילה - כבר היה שווה פרסום לא?

אפרת ו

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 23 יולי 2011, 18:47

ואני ממש לא תומכת במחיקה של הודעה כזו שהיא סופר רלוונטית לבאופן.
לא אני מחקתי, אבל כשראיתי את המודעה יצא לי לתהות לגביה
(בסוף החלטתי לבוא לכאן ולכתוב את דעתי (-:. זה כמובן לא אומר שאני הצודקת הבלעדית, אלא רק שזוהי דעתי)

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 23 יולי 2011, 18:05

בעיני זה מוגזם, אין דין בית חינוך פתוח (כמו מיתר למשל) כדין משפחתון, ואני ממש לא תומכת במחיקה של הודעה כזו שהיא סופר רלוונטית לבאופן.

אפרת ו

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 23 יולי 2011, 17:19

הי אפרת
לא אני זו שמחקה לך את ההודעות הקודמות, אבל לדעתי ההודעה שלך גבולית, בגלל כל העניין של בית החינוך.
אני חושבת שעדיף שתערכי את ההודעה כך שתכיל רק את החלק עם הפרמקלצ'ר, ולא את בית החינוך.
(בכל מקרה- זו נשמעת יוזמה מעניינת. שיהיה בהצלחה)
{@

אפרת ו

על ידי טוהר_אהבה* » 23 יולי 2011, 16:33

אפרתי, תעשי טובה ותעתיקי לי את המילים של כל השיר מאיפה שאת מעתיקה אותן
וגם של and i am on my way'i dont know where iam going'but i am on my way
תודה רבה ,מראש...

אפרת ו

על ידי טוהר_אהבה* » 22 יולי 2011, 11:20

איך היה פול סיימון?

פרט שולי וקטנטן,חוץ מהכסף והזמן היקרים: אני נרדמת בשקיעה...
בקיצור,צריך להשאיר משהו לחלום עליו...

אפרת ו

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 03 יולי 2011, 21:40

הי אפרת, אפשר לראות תמונה של השמלה?
yulli s בהוטמייל דוט קום

אפרת ו

על ידי צפרדע_צבי_ופרפר* » 24 יוני 2011, 08:47

שי זכאי היא אומנית אקולוגית, יש לה אתר אז כדאי לבדוק איתה לגבי סדנא
או אולי גם עם אמליו מעמק הטל.

את יכולה למצוא אותם בגוגל

אפרת ו

על ידי חלוקית_נחל* » 23 יוני 2011, 08:51

יקירה,

אולי שפי שלו תוכל לעזור בעניין ההפעלה (או בן זוגה ליתר דיוק)
נכנסתי לדף בית החדש ונקרא מאוד שווה ומעניין

ימים טובים |L|

אפרת ו

על ידי צפרדע_צבי_ופרפר* » 22 יוני 2011, 23:09

אפרת תודה
אולי תבדקי את שי זכאי?

ממה שזכור לי הוא מחפש זוג ללא ילדים, לנו יש ילדה.

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 22 יוני 2011, 22:24

תודה על ההמלצות!

אפרת ו

על ידי צפרדע_צבי_ופרפר* » 22 יוני 2011, 15:23

אפשר גם פעילות של גינון אקולוגי,
למשל יצירת כדורי זרעים שבסוףף כל אחד יכול לפזר במקום מגוריו\ שטחים ציבוריים וכו
או הקמת ערוגה יחד וכו'
מעניין אותך? אנחנו בדף בית

אפרת ו

על ידי כרמית* » 22 יוני 2011, 12:29

הי אפרת
בקיבוץ עין שמר יש שיתופי פעולה בין החממה האקולוגית ובי"ס ארטנס...מאד מתאים למה שאת מחפשת...ארטנס-04-6374511

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 20 יוני 2011, 22:35

תודה נינה, עניתי לך במייל

אפרת ו

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 יוני 2011, 11:02

אשמח לארח אצלנו את הסדנה.
אנחנו גרים בברקן בבית פרטי עם חצר יפה/מרפסת גדולה והבית (במידה וזה לא נוגד את ערכים שלך:-) )
הישוב הקהילתי ברקן נמצא כרבע שעה נסיעה מראש העין.
ואשמח לנסות לפרסם ברבים גם ביישוב שלנו......
ninako@012
.net.il

אפרת ו

על ידי גילית_ט* » 13 יוני 2011, 08:46

בראש העין יש את דינה מחנב גר, אין לי את הטלפון שלך בקשי מ אביב חדש

אפרת ו

על ידי עצם_מעצמי* » 12 יוני 2011, 13:10

אשמח לארח את קבוצת הבלי חיתולים שלך אם תרצי לקיים אחת באזורנו

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 02 מרץ 2011, 16:20

סדנת "קשב" - איך לגדל תינוקות בלי חיתולים?
מטרת הסדנה להקנות כלים מעשיים, לתמוך וללוות משפחות שמגדלות ילדים בלי חיתולים, וכן ליצור קשר בין המשפחות.

הסדנאות הבאות:
  • גבעת יערים - יום שני 7.3 בשעה 20:00
  • תל אביב - אמצע מרץ - תאריך מדוייק יקבע בקרוב
לפרטים: efratwolfson בג'ימייל או טלפון 052-4345663
"אתר"www.diaperfree.somee.com

אפרת ו

על ידי אלה_לי_לה* » 26 פברואר 2011, 12:33

אופציות נוספות - לפזר מעל תבשילים, מרקים, פסטות ומה שמתחשק

לערבב עם שמן זית, לימון ושום ליצירת ממרח בסיסי

לגבינות צמחיות לבדוק כאן - http://hamahatma.blogspot.com/[po]2010 10 01 archive[/po].html

חביתת קמח חומוס ורוטב לבן לבדוק כאן - http://vegancookblog.blogspot.com/

להקיש שמרי בירה בגוגל או לבוא לבקר, אני לא אומרת לא לשמרי בירה :)

אפרת ו

על ידי מאמינה_בשפע* » 25 פברואר 2011, 08:21

רוטב מדליק עם שמרי בירה:
להשרות כוס אגוזי קאשיו ללילה בהרבה מים
לסנן
בבלנדר :
קאשיו
2 כוסות + 1/2 כוס, מים
חרדל , כפית או יותר לפי הטעם
מלח
בצל קטן
שיני שום
ו- 2 כפות שמרי בירה

לערבל עד לרוטב חלק
לבשל כ- 20 דקות על אש קטנה עם ערבוב והשגחה - עד שמסמיך

לתקן תיבול, אפשר להוסיף מיץ לימון.
אנחנו אוכלים את זה על כרובית בתנור , כמו כרובית מוקרמת, ומשתגעים על הרוטב...

תעדכני אם אהבתם.

אפרת ו

על ידי אמא_של_מוגלי* » 15 פברואר 2011, 12:01

קוראים לזה "הכוח לתת"

אפרת ו

על ידי אמל_ית* » 24 ינואר 2011, 12:13

שלום אפרת,
אני מקווה שהפנייה שלי לא תפריע לך-
קראתי את הכתבה בהארץ על נושא הבלי חיתולים, ברכותיי על החשיפה.
רציתי לשאול אם אולי במקרה יש לך את המייל של העיתונאית (אני בחיפוש אחר כאלה שכמוה, ולא הצלחתי לאתר את המייל שלה).
תודה בכל מקרה...
אמל ית

אפרת ו

על ידי חלוקית_נחל* » 23 דצמבר 2010, 15:23

מצויין.
נראה לי שקבענו @}

אפרת ו

על ידי חלוקית_נחל* » 21 דצמבר 2010, 19:56

את מגיעה ביום שישי לרחובות, ליום הולדת של אפיק? אם כן, תני סימן ואז נוכל לבצע החלפות P-:

אפרת ו

על ידי בתנועה_מתמדת* » 21 דצמבר 2010, 17:56

אשמח להוסיף מידע על הגינה שלנו אבל כרגע חסרת אנרגיה לכך. מבטיחה בהזדמנות קרובה....

אפרת ו

על ידי עצם_מעצמי* » 17 דצמבר 2010, 16:09

,תודה.קיבלתי. מעניין מאד

אפרת ו

על ידי חלוקית_נחל* » 17 נובמבר 2010, 20:47

הי אפרת,
שמחה שקיבלת.
במה את לא מעוניינת?
גיליתי שכנה כאן שמתעתדת ללמוד עבודה סוציאלית בשנה הבאה (כרגע במכינה) ומשתוקקת ל"חומרים"

תודה,

שרית

אפרת ו

על ידי בתנועה_מתמדת* » 12 נובמבר 2010, 07:40

הייתי מתנדבת למשימה, בכיף, בכל זמן אחר- רק שאני עסוקה בענייני התארגנות ללידה וקינון אינטנסיבי...(-:
אם גם את לא מגיעה לזה אז מבחינתי אם חיכה עד עכשיו - יכול לחכות גם עוד קצת....

אפרת ו

על ידי בתנועה_מתמדת* » 10 נובמבר 2010, 19:46

הי אפרת
ראיתי את מה שכתבת בככר לגבי הדף של הגינות הקהילתיות
אם את מעוניינת- יש לי טקסטים שכתבנו למגוון מסמכים פורמליים כאלה ואחרים-שמסבירים יפה מאד מהי גינה קהילתית וכו'
כך שאת לא צריכה להמציא ולנסח את הגלגל מחדש (במידה ואין לך משהו כתוב כבר)
אם את צריכה כתבי לי במייל ואשלח לך.

זו מהגינה במעוז-אביב (אם את לא מזהה את הניק...)
@}

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 06 נובמבר 2010, 11:56

הי אפרת היה ממש אחלה שוק אתמול, גם פגשנו את כולם וגם חזרנו הביתה עם שלל רב :-)
תודה @}

אפרת ו

על ידי גילית_ט* » 06 נובמבר 2010, 09:11

כן, הלכנו יחד עם מרים לגלידה ביבנה בדרך הביתה, שמתי מוריד כתמים, מה שירד סבבה ומה שלא יצטרף לשקית של יפו, תודה שחשבת עלינו

אפרת ו

על ידי גילית_ט* » 05 נובמבר 2010, 18:10

היי אפרת
תודה על השקיות ובכלל על היום, סידרת לנו מפגש פיסגה...ובכלל מזמן לא ראינו את עוזי הילדים ושאר המשפוחה
מקווה שימצא בית לכל בגד במהרה...

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2010, 23:08

אה, ראיתי בככר :-)
מקווה שנוכל לבוא, בפעם הקודמת היה ממש כיף! @}

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2010, 23:05

אחלה! מתי השוק הבא?

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 02 נובמבר 2010, 13:09

איך היה בשבת?
רצינו לבוא אבל היינו חולים :-/

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 27 אוקטובר 2010, 15:20

יעל - תודה! אכן היה בלאגן, בהתחלה נכנסתי אליו ואז התעשתתי ויצאתי ממנו וחזרתי לחיים האמיתיים - אינטרנט זה דבר מסוכן אם לא לוקחים בפרופורציות
ולאן נעלם הדפבית שלך?? :-)

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 27 אוקטובר 2010, 15:16

היי מרים,
שוק קחתן הבא יתקיים ביום שישי ה5 בנובמבר, אבל השבוע, ביום שבת יש אירוע חביב אחר שאת יכולה לקרוא עליו בתחילת דף הבית שלי
זה יהיה מין הפנינג קטן של עבודה ואורחה משותפת, סדנאות אקולוגיות ומוזיקה

את יכולה לראות פרטים גם בדף פייסבוק של האירוע http://www.facebook.com/event.php?eid=100324023369497

אפרת ו

על ידי מרים* » 27 אוקטובר 2010, 08:53

הי, רציתי לשאול אם יש השבוע שוק קח-תן?

אפרת ו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוקטובר 2010, 06:12

אפרת,
מודה שלא עקבתי אחרי כל מה שקרה כאן בימים האחרונים, רק ראיתי שיש בלאגן...
בכל אופן, שיהיה בהצלחה בסדנאות ובשאר היוזמות הברוכות שלך.

יעלצ

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 27 אוקטובר 2010, 01:30

הי אפרתוש, שמחתי לראות שבסוף לא ויתרת על באופן ובחרת להמשיך לפרסם את הסדנאות בככר @}
<עשיתי לך תיקון קטן במודעה ככה על הדרך, להדגשה שניסית לעשות ולא הצליחה :-)>

אפרת ו

על ידי עודד_המחפש* » 26 אוקטובר 2010, 17:40

הי. הספרים שלי עוד אצלך, נכון?
רק כדי שלא נשכח....
את נפגשת עם ארני לפעמים? אז אולי תשאירי אצלה?
תודה!

אפרת ו

על ידי גנאורגני_בשפלה* » 25 אוקטובר 2010, 20:01

היי אפרת
שמחתי לקרוא על הגן בגדרה ...
אנחנו שתי אמהות שהקמנו גן עבור ילדנו (ילידי 2008) , הגן פועל בבית אלעזרי , 9 ילדים ו2 גננות נפלאות , חצר ענקית ורחבת ידיים , בנינו מתקנים מוטורים לרווחת הילדים ולול תרנגולות בסמוך לפינת חי קטנה - פשוט גן מקסים !
חינוך לקיימות (אקולוגי , אורגני )וגישה אנתרופוסופית קלה (מבחינת התבוננות בכל ילד כישות חדשה בעולם ושתפקיד המחנכים להתוות להם את הדרך החדשה, בדרכי נועם ושלווה)
כרגע מרחיבות את הסביבה החינוכית בסיוע שני "גדולים" בתחום שמעבירים הכשרה מלאה לצוות ובתכנון לפתוח עוד שתי קבוצות לגילאים צעירים יותר .
האוירה בגן חמימה וביתית
אם את מתעניינת - אנא צרי קשר
בברכה והצלחה
לימור 0542125921
[email protected]

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 23 אוקטובר 2010, 11:13

אני חושבת שטוב שפרסמת. חשוב שיידעו שיש יועצת בלי חיתולים באיזורנו! :-)
לדעתי אין סיבה שתפחדי לפרסם, גם אם זה לפעמים נגרר לסצינות כאלה. זו לא אשמתך האישית שיש כאן דינמיקות סותרות.
חבל לי על כל אחת שחושבת לפרסם כאן ומתקפלת מראש רק בגלל עניינים מהסוג הזה :-(
ושלא יהיה לך ספק, אני יודעת כמה זה קשה להיות זו שחוטפת גם אם זה "רק" אינטרנט, אבל בטווח הארוך אני באמת לא חושבת שעשית טעות.
תזכרי שיש לך כאן גם המון תומכות - שימי גם לזה לב ותני לזה לשמח אותך @}

שבת שלום לך ולכל המשפחה |L|

אפרת ו

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 23 אוקטובר 2010, 11:09

אפרת, גם רוצה לחזק את ידייך. יוזמה ברוכה.

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 23 אוקטובר 2010, 10:53

תודה רבה לכל המחזקות @}
רז את ממש נפלת עליי אתמול כמו איזה מלאך שומר, תודה שוב...

כרגע אני לא לוקחת חלק בהחלטות לגבי איזה דף לפתוח וכו' וגם לא נסנכת לדף של הדיון. שכולם יריבו בינהם ויודיעו לי בסוף מה הוחלט! :-)

אפרת ו

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אוקטובר 2010, 20:56

חוזרת על מה שאמרתי לך בבוקר - תמשיכי בדרך שלך.
את אשה של אנרגיות חיוביות ועדינות.
תשמרי על עצמך, וכשמציעים לך הצעות שונות - תשקלי טוב טוב אם זה מתאים לך (גם אם נראה במבט ראשון ושני שזה בדיוק בשבילך).
לפעמים ההצעות לא באות מאותו מקום ואותה אנרגיה כמו שלך...הויכוחים שם לא שייכים לך. ההיסטוריה והפולטיקה שם, הן לא בשבילך.
רז

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 22 אוקטובר 2010, 19:59

אמא בבית צודקת, צריך דף אבל לא של סדנאות לדעתי אלא של יועצות בלי חיתולים או משהו כזה, עם פרטים של מי שמתעסקת עם זה ברחבי הארץ.
ואולי דף כזה יעזור לרשימה המצומצמת של היועצות האלה לגדול :-)

אפרת ו

על ידי אמא_בבית* » 22 אוקטובר 2010, 19:53

הי אפרת
אני ממש תומכת בך בדף הווכחני ההוא על הבלי חיתולים ומרגישה שאת שואלת שאלות ומקבלת נזיפות. לדעתי, צריך להיות דף לסדנאות בלי חיתולים בדיוק כמו דף של יועצות הנקה ו מיילדות בית וכו'.
לדעתי יש שם מאבקי אגו שממש לא קשורים אלייך.
אם רוצים המלצות מאחרים, אולי מישהי שעזרת לה ונכנסת לאתר יכולה לפתוח דף כזה ולכתוב עלייך במקומך?

אפרת ו

על ידי עורכת* » 22 אוקטובר 2010, 18:41

גם אני באתי לחזק וכבר לא אכפת לי אם טעיתי או צדקתי בהצעה שלי.
הכוונה היתה טובה לגמרי אבל תחת תוקפנות כזאת קשה כבר לחשוב.
אני מקווה שתמצאי את הדרך להתחזק מול המילים הקשות שהוטחו בך ממש שלא בצדק ובעיקר שתמשיכי למצוא דרך להעביר הלאה את הידע שלך.
זה הדבר החשוב, מהטוב הזה צמח הדיון וכולי תקווה שבסופו של יום לשם הוא יחזור.
שיהיה לך סוף שבוע נעים

אפרת ו

על ידי ההולכת_בדרכים* » 22 אוקטובר 2010, 17:50

הי אפרתוש (()) גם ממני, אל תקחי ללב...
מי שמכיר אותך יודע כמה את בנאדם כל כך עדין ומקסים אבל באינטרנט דברים יוצאים מפרופורציה :-P
תראי איזה מרגיעון יפה יצא לי - אי אפשר להשפיע, מבלי הנכונות להיות מושפע
אז מאחלת לך שתמשיכי לעשות ולהשפיע, ותרגישי אהובה ומוגנת גם כשמגיעים ריקושטים לפעמים...

אפרת ו

על ידי תזמורת_הים* » 22 אוקטובר 2010, 14:24

אפרת
באתי שוב לחזק אותך
האתר הזה פשוט נהיה הזוי
ומה שקורה בדף הסדנאות הוא יותר מהזוי...
באמת תתעלמי, חבל שגרמו לך להרגיש רע. ועוד מטיפים לך מוסר עכשיו :-/ כאילו את זו שלא בסדר... לא יאמן.
ממש מקווה שאת כבר לא נכנסת לדיון ההוא. אישית חטפתי ממנו את החלסטרה.

אפרת ו

על ידי חלוקית_נחל* » 22 אוקטובר 2010, 08:36

אפרת, אין לי דבר נגדך וצר לי שחשת עליהם ממה שכתבתי. הצעתי לך פתרון טכני ואת המשכת להתדיין והשווית עצמך ליועצות הנקה וכו', לא היה לי ברור שהויכוח תם מבחינתך. את הודעת הפרישה שלך כתבת דקה לפני ההודעה המצוטטת שלי ולכן לא ראיתי אותה, כתבנו במקביל. זה הכול.
עורכת טעתה כשהציעה לך לכתוב בדף נפרד. זהו. הציעו הצעה אחרת. אני לא התרשמתי שהיו לה מתנגדים.
העשיה שלך ברוכה ומבורכת ורצוייה.
קשה לדייק את ההבדל ובכול זאת יש הבדל אם ניתנות המלצות על נותן שירות לבין אם הוא מפרסם את עצמו, גם אם זה שירות נדרש ורצוי, ולכן נקבעו כללי התנהגות באתר. יש הבדל גם אם נותן שירות פונה ישירות למישהו שהעלה בעיה ומציע את עצמו ישירות לפונה לבין לפתוח דף חדש ולהציע את עצמך....
הרבה נותני שירות רצויים ונדרשים קיימים בקהילה ואם כול אחד יפתח דף לפרסום עצמי באופן יהפוך ללוח מודעות ומזה רוצים להימנע. לתת דפים יעודיים לאנשים לפרסם את עצמם ולתרום וגם לאפשר לאנשים כמוני שמעדיפים לצרוך שירותים מחברי קהילה לדעת מי עושה מי.
דיונים דומים התקיימו בנוגע ל שיטת אביבה ואפילו שומרי הגן כך שאת בחברה טובה @}

נכון שנושא הפרסום רגיש לאחרונה, ונושא הבלי חיתולים רגיש עוד יותר מפאת הנסיבות, וסביר להניח שחלק מהרגשות השתרבבו לחלק מן התגובות. בכול אופן המהלך השגוי אני מאמינה נעשה בתום לב, ודווקא ממקום שרוצה להיטיב עם כולם ובסופו של דבר יצא קצת עקום.

מקווה שתרגישי טוב, ושבבוקר תוכלי לראות את הדברים מנקודת מבט עניינית יותר ופחות רגשית.
בכול אופן קבלי (()) |L| @} |תמר| לבוקר טוב וסופשבוע מקסים

אפרת ו

על ידי עורכת_קהילתית* » 21 אוקטובר 2010, 19:59

אפרת, את בוודאי לא מתכוונת לזה, אבל מה שאת עושה מאוד מקומם. יש לאתר הנעים והנפלא הזה כללים. אחד מהם הוא שלא פותחים דף מודעות (!) ואף לא מפרסמים מודעות אלא בדפים המיועדים לכך. זה לא ראוי לפתוח דף מודעות על דעת עצמך.
את בוודאי לא התכוונת, אבל זה מצטייר כזלזול בכללים הספורים שיש לאתר הפלורליסטי הזה. לאור העובדה שהיו כל כך הרבה אזכורים לעניין הזה לאחרונה, מה שעשית הוא גם תמוה.

אפרת ו

על ידי תזמורת_הים* » 20 אוקטובר 2010, 20:58

אה, יופי! חשבתי שזה בשבת הקרובה ואז לא נוכל
ב 30 סיכוי טוב מאד שנבוא!

אפרת ו

על ידי תזמורת_הים* » 19 אוקטובר 2010, 22:07

שמחה שפרשת מהדיון, יש דיונים שעדיף להתעלם מהם...
אני מקווה להגיע סו"ס לשוקחתן הקרוב שלך! כבר פעמיים נאלצתי לפספס, הפעם לא מוותרת :-)

אפרת ו

על ידי תזמורת_הים* » 19 אוקטובר 2010, 20:43

הי אפרת
רק רציתי להגיד לך בהצלחה עם הסדנאות
וחשוב לי להגיד לך שלדעתי זכותך לקרוא להן איך שאת רואה לנכון ואת לא צריכה לבקש רשות מאף אחד.
יש לך 2 ילדים שגידלת בלי חיתול ומי כמונו יודע שאין חכם כבעל נסיון?

אפרת ו

על ידי עורכת* » 19 אוקטובר 2010, 20:15

פתחנו. סדנאות לגידול ילדים ללא חיתולים
תעשי סיפתח ושיהיה בהצלחה.

אפרת ו

על ידי נ_ע_מ_ה* » 17 אוקטובר 2010, 10:51

תודה אבל יום ההולדת שלי ב 22/11
ב 30/10 לא אהיה פנויה. אחותי צריכה ללדת

אפרת ו

על ידי עורכת* » 17 אוקטובר 2010, 05:51

מזמינה אותך לדף חוגי בית בלי חיתולים

אפרת ו

על ידי אמא_נמש* » 26 ספטמבר 2010, 20:57

אשמח לפרטים על קורס למתחילים

אפרת ו

על ידי ענת_גיגר* » 26 ספטמבר 2010, 20:56

מעניין אותי ללמוד ערבית, אבל לא יודעת אם אצליח למצוא את הזמן השנה. כמה כסף, דרך אגב?
יותר מזה הייתי רוצה להשתתף במפגשי נשים. אשמח להירשם לדבר כזה.

אפרת ו

על ידי יעל_צ* » 25 אוגוסט 2010, 23:58

אני הייתי פעמיים, אבל נציגים מהמשפחה היו בכל אחד מהשווקים.
דווקא יש לי הרבה דברים להביא הפעם. מאוד מקווה להגיע. @}

j]שיר ערש לילדים qNWwWB684[/po]&feature=related

אפרת ו

על ידי אפרת_ו* » 25 אוגוסט 2010, 22:41

_קראתי את דברייך בדף ההוא ומזדהה עם הקושי שעולה מהם.
מחזקת אותך (מרחוק)_
תודה דניאלה יקרה - מקווה שהולך לכם טוב!
עוזי בחו"ל כרגע אז כל הקשיים צפים ועולים להם...
מתי כבר תפתחי דפבית?? :-)

אפרת ו

על ידי יעל* » 24 אוגוסט 2010, 06:53

שרתי לו לאונרד כהן, ניל יאנג, ביטלס וג'וני מיטשל וביליתי זמן איכות עם עצמי, עם השירה ואיתו @}


הבאתי שני כסאות קטנים להורים שלי . את מוזמנת לקחת מהם. 8591495 - לאמא שלי קוראים רחל.

יעל צ

אפרת ו

על ידי דניאלה* » 23 אוגוסט 2010, 23:51

כשהשכבתי את הקטן לישון, נזכרתי שאני בעצם נורא אוהבת לשיר, ובמקום לשיר לו נומי נומי וכל השירי ילדים המעפנים האלה, שרתי לו לאונרד כהן, ניל יאנג, ביטלס וג'וני מיטשל וביליתי זמן איכות עם עצמי, עם השירה ואיתו
הזכרת לי את התקופה שניבי היתה פצפונת והייתה נרדמת עם אבא שלה במנשא כשהוא שר לה,
אך ורק לצלילי דיוויד בואי...

קראתי את דברייך בדף ההוא ומזדהה עם הקושי שעולה מהם.
מחזקת אותך (מרחוק) (-:

אפרת ו

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אוגוסט 2010, 08:06

הי
האם אקוטאלי עדיין העבודה מהבית?
אם כן אשמח לשמוע פרטים ב [email protected]
יום נעים

אפרת ו

על ידי יעל_צ* » 06 אוגוסט 2010, 14:11

הי אפרת
השוק היה פשוט מקסים היום! מצאתי דברים נהדרים, והצלחתי לשמח גם את אמא שלי וחברה שלה בכמה "מתנות".
מרגש לראות איך השוק צובר תאוצה. @} @}

אפרת ו

על ידי ענבל_נתן_בר* » 31 יולי 2010, 14:26

הי אפרת! האם אכן מתארגן גן הורים בגדרה? אנחנו מאוד מאוד בעניין. אשמח לשמוע פרטים- ברשותך אתקשר אלייך במוצ"ש או מחר. יש לי שקית עם פיצ'פקס (ממש גאנק) אבל אולי נמצא כמה דברים מעניינים לגן.
ענבל ואיתמר

אפרת ו

על ידי נ_ע_מ_ה* » 30 יולי 2010, 15:03

כן,תודה...

אגב:
אולי יש לך רעיון:
החלטתי שחשוב לי ללמוד ערבית אז מגיעה אלינו מורה כל שבוע-שבועיים הביתה ומלמדת אותנו (אני,עם הילדים), כבר כמה חודשים, אבל זה לא זה.
הילדים לא אוהבים "ללמוד". אני צריכה לזמן לנו מפגשים אמיתיים עם דוברי ערבית, בטח ידוע לך על מפגשים משותפים של ערבים ויהודים
(אבל "ערבים טובים" , יענו-כאלו מהסוג שרוצים בדו קיום...) , אולי איזה מפגש משפחות, עדיף כאלו בעלות אורח חיים דומה לשלנו,טבעי יחסית
יש דבר כזה?

אפרת ו

על ידי יעל* » 30 יולי 2010, 10:31

הי אפרת
יש לי מתקן לייבוש כלים. צריך קצת לנקות אותו (היה זרוק במחסן) אבל הוא שלם ותקין.
אם תרצי, אביא את זה להורים שלי ותוכלי לקחת משם, או שנביא את זה לקח-תן .

. יעל צ

אפרת ו

על ידי נ_ע_מ_ה* » 29 יולי 2010, 08:39

היי
רק עכשיו שמתי לב שאת מחפשת כסא לאוטו לבן שנה
אם את רוצה-יש לנו בקח תן שלנו. אני יכולה לשלוח לך היום בערב לאזור רחובות

חזרה למעלה