על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 01 נובמבר 2008, 13:35
לי קשה- אני נקרעת בין העולם שבחוץ לעולם של הבית.
הגן לא לגמרי קשור לזה, רק חלקית.השנה היא פעם ראשונה בגם 5 ימים בשבוע, שזה שבוע מלא, עד עכשיו היתה חלקית.
רק יומיים אני מצליחה לקחת אותה בצהריים. הגן נגמר בצהריים ולכן בימים אחרים היא בכל מיני "סידורים" שאחרי הגן.
הגננת דווקא מעודדת שאשאיר אותה בבית, גם בגלל שרק יומיים היא איתי מהצהריים וגם בגלל שלדעתה צריך קצת חופש מהגן מדי פעם. היא בעצמה משאירה מדי פעם את הילדים שלה בבית במקום שילכו לבית ספר, כשהיא מרגישה שקשה להם או עמוס להם, במיוחד לגבי אחד שאמרה לי פעם שהיה צריך להיות בחינוך ביתי. מקסימום הם באים קצת לעזור לה בגן.
יש כאן שתי בעיות: האחת שמניסיון העבר הילדה מתאכזבת מאד לדעת שיש גן, הגן פועל, אבל היא לא נמצאת כאן. השבוע היא נראתה לי עייפה מאד איזה בוקר ומתקשה לזוז וגם לי לא היה כוח מדי, בחוץהיה מבול ושאלתי אם היא רוצה להישאר בבית ולא, היא בוחרת ללכתלגן.
אני לא בטוחה שזו בחירה שטובה לה כי השבוע שהלכה כל הימים היתה ממוטטת בסוף השבוע מצד שני אם אני משאירה אותה בבית אז מאד קשה איתה כי היא מאד אוהבת סדר יום קבוע ומאורגן ויום כזה יוצר לה דיסוננס במערכת.
הבעיה השניה היא שלי, אני רוצה להכניס לי לימים האלה פעילויות שלי, סדנאות שאני מעבירה, יעוצים, אולי להצטרף לקבוצת לימוד ואם אני אצטרף בעצם תיסגר האופציה של מדי פעם להשאיר אותה בבית בימים האלה, כי יהיו לי בהם מחוייבויות. לא שזה קדוש, אבל חשוב לי לשמור על מקצועיות ועקביות כשאני עושה משהו.
מה שכן קשור לזה זה שאם הגן היה יום עד 4 ולא עד הצהריים, היה לי יותר קל איתה בימים שהיא מטיילת בין סידורים ואני מניחה שהיא היתה מגיעה פחות ממוטטת ויותר רגועה לסופשבוע.
האמת היא שגם קצת קשה לי עם זה שהיא מעדיפה תמיד חברת ילדים ולא רוצה להישאר בבית כמעט אף פעם.
לי קשה- אני נקרעת בין העולם שבחוץ לעולם של הבית.
הגן לא לגמרי קשור לזה, רק חלקית.השנה היא פעם ראשונה בגם 5 ימים בשבוע, שזה שבוע מלא, עד עכשיו היתה חלקית.
רק יומיים אני מצליחה לקחת אותה בצהריים. הגן נגמר בצהריים ולכן בימים אחרים היא בכל מיני "סידורים" שאחרי הגן.
הגננת דווקא מעודדת שאשאיר אותה בבית, גם בגלל שרק יומיים היא איתי מהצהריים וגם בגלל שלדעתה צריך קצת חופש מהגן מדי פעם. היא בעצמה משאירה מדי פעם את הילדים שלה בבית במקום שילכו לבית ספר, כשהיא מרגישה שקשה להם או עמוס להם, במיוחד לגבי אחד שאמרה לי פעם שהיה צריך להיות בחינוך ביתי. מקסימום הם באים קצת לעזור לה בגן.
יש כאן שתי בעיות: האחת שמניסיון העבר הילדה מתאכזבת מאד לדעת שיש גן, הגן פועל, אבל היא לא נמצאת כאן. השבוע היא נראתה לי עייפה מאד איזה בוקר ומתקשה לזוז וגם לי לא היה כוח מדי, בחוץהיה מבול ושאלתי אם היא רוצה להישאר בבית ולא, היא בוחרת ללכתלגן.
אני לא בטוחה שזו בחירה שטובה לה כי השבוע שהלכה כל הימים היתה ממוטטת בסוף השבוע מצד שני אם אני משאירה אותה בבית אז מאד קשה איתה כי היא מאד אוהבת סדר יום קבוע ומאורגן ויום כזה יוצר לה דיסוננס במערכת.
הבעיה השניה היא שלי, אני רוצה להכניס לי לימים האלה פעילויות שלי, סדנאות שאני מעבירה, יעוצים, אולי להצטרף לקבוצת לימוד ואם אני אצטרף בעצם תיסגר האופציה של מדי פעם להשאיר אותה בבית בימים האלה, כי יהיו לי בהם מחוייבויות. לא שזה קדוש, אבל חשוב לי לשמור על מקצועיות ועקביות כשאני עושה משהו.
מה שכן קשור לזה זה שאם הגן היה יום עד 4 ולא עד הצהריים, היה לי יותר קל איתה בימים שהיא מטיילת בין סידורים ואני מניחה שהיא היתה מגיעה פחות ממוטטת ויותר רגועה לסופשבוע.
האמת היא שגם קצת קשה לי עם זה שהיא מעדיפה תמיד חברת ילדים ולא רוצה להישאר בבית כמעט אף פעם.