על ידי יונת_שרון* » 15 נובמבר 2002, 00:25
כתיבה וקריאה זה לא דבר אחד: יש הקטע של לקשר בין אות לצליל, יש הקטע של לחבר אותיות למלה (קריאה), יש ההפך - לפרק מלה לאותיות (כתיבה), יש את כל הקטע המוטורי של ציור האותיות על נייר, יש את העניין של ניסוח ושימור שלו בצורה כתובה, ובטח עוד דברים.
אני מתרשמת שמה שמעניין את בתך כרגע זה יותר העניין של ציור האותיות, נכון? אם כן, הייתי מחפשת מגוון של דרכים להתנסות בזה - צבעים, פלסטלינה, מנקי מקטרות, וכו'. וגם הייתי נותנת לה לכתוב דברים אמיתיים (אפשר להכתיב לה את האותיות), כמו רשימת קניות או שלטים לבית או פתקים לאבא. אולי היא תשמח גם "לתמלל" את הציורים שלה (לכתוב ליד כל דבר מהו).
כתיבה וקריאה זה לא דבר אחד: יש הקטע של לקשר בין אות לצליל, יש הקטע של לחבר אותיות למלה (קריאה), יש ההפך - לפרק מלה לאותיות (כתיבה), יש את כל הקטע המוטורי של ציור האותיות על נייר, יש את העניין של ניסוח ושימור שלו בצורה כתובה, ובטח עוד דברים.
אני מתרשמת שמה שמעניין את בתך כרגע זה יותר העניין של ציור האותיות, נכון? אם כן, הייתי מחפשת מגוון של דרכים להתנסות בזה - צבעים, פלסטלינה, מנקי מקטרות, וכו'. וגם הייתי נותנת לה לכתוב דברים אמיתיים (אפשר להכתיב לה את האותיות), כמו רשימת קניות או שלטים לבית או פתקים לאבא. אולי היא תשמח גם "לתמלל" את הציורים שלה (לכתוב ליד כל דבר מהו).