אכילת דגים

שליחת תגובה

ללא חולמים - לְעולם לא תהא מנוחה לעולָם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אכילת דגים

אכילת דגים

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2023, 10:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

העניים של הדגים ממש טעים

אכילת דגים

על ידי אדית* » 26 אוקטובר 2012, 16:19

איזה דגים כן ניתן לאכול שהם אולי לא גודלו בצורה אורגנית אבל עדיין ראויים למאכל -מה השמות שלהם ואיכן ניתן לקנות אותם -אם בכלל

אכילת דגים

על ידי סבטקסט_כפול* » 26 אפריל 2011, 20:43

אכילת דגים

על ידי מיכל* » 06 ינואר 2011, 23:04

מישהו יודע מה יש בעיניים של דגים.

בטח - צדיקים היו אוכלים עיניים של דגים!
אומרים שצדיקים מתגלגלים בדגים (ידוע שנשמות מתגלגלות גם בחיות)
אז לאכול עיניים של צדיק זה לקבל אור גדול בנשמה
יש לך שם כנראה צדיקה נסתרת, שמרי עליה טוב....
|Y|

אכילת דגים

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ינואר 2010, 16:29

האם גם בבשר בקר שמיובא מדרום אמריקה, למשל של לחוביץ, יש את התוספים המזיקים האילו?
כי כתוב שזה רק בשר טרי שהוקפא.

אכילת דגים

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 ינואר 2010, 13:21

נשאר לאכול דגים טריים בלבד עד שיבאונים יתחלו לייבוא את הדגים הטובים כמובן

אכילת דגים

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 10 ינואר 2010, 01:58

תהיתי אם ייפתח דף על זה.
בזמן הכתבה כבר זרקתי את שקית הדג הקפוא שהייתה לי בפריזר. (זה לא היה פילה, אלא דג שלם- גם בו יש את החומר הזה?)
בכל אופן זה כל כך מדכא אותי.
אין מה לאכול! מה עושים עם כל זה?
אף אחד לא קם. )-:

אכילת דגים

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 ינואר 2010, 12:32

בכתבה שפורסמה בתכנית "כלבוטק" בראשותו של רפי גינת נמצאו עובדות מרחיקות לכת וחשובות לגילוי של הציבור אודות השאלה מה מוכנס למזון הקפוא, בעיקר דגים. נושא הדגים הקפואים ודרכי הטיפול בהם נחקרו בכתבת "כלבוטק" וממצאי הבדיקות גילו שימוש בתערובת המכונה STPP.
לא אחת כתבנו בנושא הזרקות חומרים למזון קפוא גם במוצרי בשר כגון בקר קפוא, מוצרי בשר על כל גיווניו וסוגיו, מוצרי עוף והודו, ומבחר רב מאוד של בשרים ביניהם גם דגים קפואים, רובם מיובאים מחו"ל ואיננו מודעים באמת לדרכי הטיפול בהם. אמנם כתבת "כלבוטק" בדקה מספר מצומצם של מפעלים אך ידוע כי בארצות הברית ובדרום אמריקה שיטות הטיפול בבשר והזרקות חומרים לבשרים המיובאים לישראל שנויים במחלוקת וכי הגישה לבדיקה של אנשי מקצוע הנשלחים מישראל לארצות הייצור אינה נוחה ואפילו מוגבלת. לא אחת פיטרו עובדים שנשלחו מישראל רק כי התעקשו לגלות פרט חשוב או הביעו התנגדות לדרך הטיפול במזון. לא אחת קורה שמי שיודע יותר מידי ומאיים לפרסם את ידיעתו לעולם לא נשאר בתעשייה נקודה.

לכתבה המלאה
http://www.publichealth.co.il/128035/ST ... rozen-food

אכילת דגים

על ידי תמי_גלילי* » 10 נובמבר 2006, 19:06

ראו את הדף הרעלת כספית

אכילת דגים

על ידי נורמה_טבעית* » 10 נובמבר 2006, 13:01

אכילת דגים

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 06 מאי 2006, 12:08

אכלתי!

ראוי לציין שאוכלים את החלק המאוד רך בפנים ו(לא את החיצוני...) וזה לא רע בכלל. לא מעדן, אבל לא מגעיל, סתם עוד חלק מהדג (מושט).

אגב, הדף הזה הפך להיות ביזארי (עד שהבת תהיה בת 18, לוקחת על עצמי את האחריות)
נו בטח, אחרי גיל 18 תסמכי על זה שהיא כבר תפיל את האחריות עלייך ;-)

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 30 אפריל 2006, 09:12

אגב, הדף הזה הפך להיות ביזארי (עד שהבת תהיה בת 18, לוקחת על עצמי את האחריות) :-P

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 30 אפריל 2006, 09:04

ושאלה יותר פרקטית... העיניים שאוכלים פה כל החבר'ה, זה מדג על האש? צלוי ? כלומר, באיזה מצב הם אמורים להיות ?(

אצלנו - בתנור או מטוגן

אכילת דגים

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 30 אפריל 2006, 08:41

אתמול פתאום חשבתי שאין שום הבדל בתכלס' בין עיניים של דג, לכל פירות הים החלקלקים למיניהם.אולי יש להם טעם של קאלמרי... ההבדל העיקרי הוא שעיניים עושים תחושה פסיכולוגית של ג'יזססס.
עם החשיבה החיובית הזו, אני אתכונן לדג הבא עלינו לטובה ביום שישי... :-S

אכילת דגים

על ידי טלילה* » 29 אפריל 2006, 09:12

העיניים שאוכלים פה כל החבר'ה, זה מדג על האש? צלוי ? כלומר, באיזה מצב הם אמורים להיות ?(

הכי טעים זה העיניים של הקרפיון מהגפילטע-פיש של פסח.

אכילת דגים

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 29 אפריל 2006, 09:09

ושאלה יותר פרקטית... העיניים שאוכלים פה כל החבר'ה, זה מדג על האש? צלוי ? כלומר, באיזה מצב הם אמורים להיות ?(רק אל תגידו לי שחיים לגמרי...).

אכילת דגים

על ידי חגית_ל* » 29 אפריל 2006, 07:57

לצערי הבנות שלי, גם הקטנה שאו-טו-טו בת 3, ניגעלים מדגים ביותר - אפילו שאנחנו משתדלים לקנות אורגניים פעם בשנה לפחות :-)
אבל הקטנה מאוד מאוד אוהבת לחסל עם אבא פישתן טחון יחד עם גבינת עיזים לבנה - שזה גם מכיל אומגה 3.

אכילת דגים

על ידי עודד_המחפש* » 29 אפריל 2006, 01:25

הוא בן 5.
זה כנראה מדבק. מי שנכנס לדף הזה מתחיל לאכול עיניים (או מישהו מהמשפחה שלו)

אכילת דגים

על ידי Talila* » 29 אפריל 2006, 00:30

_הבת שלי משוגעת על עיניים של דגים
את מתכוונת שהיא אוהבת לאכול אותן?_

גם אני.
<בכלל לא איכס. אתם לא יודעים מה אתם מפסידים ... >

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 28 אפריל 2006, 22:55

חחח... כנראה שהם יודעים משהו :-) (בן כמה הוא?)

<איכס?>

אכילת דגים

על ידי עודד_המחפש* » 28 אפריל 2006, 22:37

הבת שלי משוגעת על עיניים של דגים
לא יאמן, אבל היום אכלנו דגים והבן הגדול שלי החליט לאכול את העיניים! כמובן שמיד נזכרתי בבת של במבי ק.
מעניין.

אכילת דגים

על ידי מיצי_החתולה* » 21 אפריל 2006, 20:52

נכון שהדג הזה? אז נאכל לו את העיניים!"

היא גדולה...

אכילת דגים

על ידי ניצן_אמ* » 20 אפריל 2006, 23:09

"נכון שהדג הזה? אז נאכל לו את העיניים!"
:-D
היא גדולה...

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 20 אפריל 2006, 22:54

אני בן 37 ועדין אוכל אותן בהנאה רבה.

גם חבר שלי, שהוא האבא שלה, טעם בעקבותיה ואמר שטעים.

<איכס>

ובאותו עניין (בערך) - הילדה (עוד חודשיים וחצי בת 4) לא ראתה טלוויזיה עד לא מזמן. לפני כמה חודשים הבאנו כמה די.וי.די בניסיון לברור דברים עדינים ואיטיים ונאיביים. אז הבאתי מחברה את "כספיון". והיא ראתה את כספיון ואמרה לי - "נכון שהדג הזה? אז נאכל לו את העיניים!"

אכילת דגים

על ידי בג* » 20 אפריל 2006, 21:46

עינים של דגים הן מאד טעימות.

אני בן 37 ועדין אוכל אותן בהנאה רבה.

אכילת דגים

על ידי מיצי_החתולה* » 20 אפריל 2006, 21:02

ורד ועודד, זה בדיוק מה שאני תוהה - מה יותר גרוע.
<אין ברירה, עודד, כנראה שאצטרך לקרוא בלינק שלך...>

אכילת דגים

על ידי עודד_המחפש* » 20 אפריל 2006, 18:27

כן, אבל מצד שני הם פחות חשופים לחלק מהמזהמים.
זה כנראה תלוי איזה דג זה ואיזה בריכות אלה.
צריך לעיין בחומר... (גם אני עוד לא עשיתי זאת מספיק).

אכילת דגים

על ידי ורד_לב* » 20 אפריל 2006, 17:55

מיצי, כמובן שזה פחות טוב (דגי בריכות) מאחר וכל המאזן שלהם משתנה והם אוכלים אוכל אחר, תערובות, תוספים וכו' כדי לשמור עליהם ולמנוע חוסרים.

אכילת דגים

על ידי ניצן_אמ* » 20 אפריל 2006, 15:50

_את מתכוונת שהיא אוהבת לאכול אותן?
כן. המצאה פרטית שלה..._

לא לבעלי קיבה רגישה...
אבא שלי אומר שכשהוא היה ילד הוא היה אוכל: עיניים של דגים, ראשים של דגים, כרבולות ורגליים של תרנגולות, ביצים ישר מהלול שהיה להם, חור בכל צד ושלוק, וגם מוח תרנגולת.
לפחות לגבי רגלי התרנגולת, אני יכולה להעיד בגוף ראשון שכשהייתי ילדה, סבתא שלי היתה מכינה לי ולאחותי, ונורא אהבנו. עיניים של דגים זה עוד גדול עליי...

אגב, כשאמא שלי הביעה את תדהמתה מכך שאכל מוח תרנגולת (להווי ידוע לכל כי "אסור!") אמר לה, והפתיע אותי הפתעה מוחלטת, "את לא מבינה, פעם כל התרנגולות היו אורגניות, לא היו מזריקים להם הורמונים, הן היו אוכלות גרגרים וזרעונים, ומתרוצצות חופשי בגינה. אז לא היתה בעיה לאכול מוח."
אחח... נחת. :-]

אכילת דגים

על ידי מיצי_החתולה* » 20 אפריל 2006, 14:39

היא פשוט עוד לא יודעת שזה אמור להיות מגעיל... :-).
מי יודע מה בקשר לדגים מבריכות גידול?
<מיצי טרם הספיקה לעיין בקישור של עודד, ומקווה שמישהו כבר עשה את זה בשבילה>.

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 19 אפריל 2006, 10:37

את מתכוונת שהיא אוהבת לאכול אותן?

כן. המצאה פרטית שלה...

איכס...

אני יודעת...

אכילת דגים

על ידי עודד_המחפש* » 18 אפריל 2006, 18:10

הבת שלי משוגעת על עיניים של דגים
את מתכוונת שהיא אוהבת לאכול אותן?
איכס...

אכילת דגים

על ידי לוטם_מרווני* » 17 אפריל 2006, 21:06

ידעתי שהילדה מחוננת (איכס!)
:-D
שתיהיה בריאה!

אכילת דגים

על ידי פלונית* » 17 אפריל 2006, 19:13

ידעתי שהילדה מחוננת
:-D
<ידעתי שאת מה זה מקווה לאישור הגון לזה. קיוויתי איתך (-: >
<איכס!>

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 17 אפריל 2006, 13:46

ידעתי שהילדה מחוננת (איכס!) :-P

אכילת דגים

על ידי ורד_לב* » 17 אפריל 2006, 13:18

אה, אאל"ט אזור העיניים הוא העשיר ביותר באומגה 3, נוגדי חימצון וכו'. כל המח ומערכת העצבים דיי מצויים באזור כשמדובר בדגים.

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 16 אפריל 2006, 21:57

ויש תשובה לגבי העיניים של הדגים?

אכילת דגים

על ידי ורד_לב* » 16 אפריל 2006, 18:20

עודד המון תודה על הקישור, שווה ביותר |Y|
אורית, אכן בדגי המים העמוקים יש יותר אומגה 3 אבל לצערי שם דווקא יש יותר כספית וכו', כי אלו נוטים להצטבר בקרקעית.
לכן, תוספים שעברו פילטרציה הם עדיפים ע"פ תוספים שלא עברו. אאל"ט יש בדף על האומגה 3 המלצה שלי לחברה טובה בארץ.

אכילת דגים

על ידי יעלי_לה » 16 אפריל 2006, 15:57

בדיוק השבוע היתה כתבה ב Ynet על דגים

אכילת דגים

על ידי תזמורת_הים* » 16 אפריל 2006, 13:23

אומגה 3, עד כמה שאני יודעת, יש בעיקר אצל דגי ים צפוניים.
הכוונה לדגי מים עמוקים, כלומר כאלה שחיים בסביבה שמכילה פחות כספית ושאר ג'יפות..

אכילת דגים

על ידי במבי_ק* » 16 אפריל 2006, 13:08

תודה על הקישור, כשיהיה לי כוח לקרוא באנגלית אני בטוחה שאהנה ממנו :-)

יש לי שני דברים נוספים.
  1. שאלה - מישהו יודע מה יש בעיניים של דגים. הבת שלי משוגעת על עיניים של דגים (התנצלות על הגועל, גם אנחנו די בהלם מזה, אבל מנסים לא להרוס לה...)
  1. ראיתי תוכנית תיעודית מעניינת מאוד שקושרת בין קשיי למידה ובעיות קשב לבין חוסר באומגה 3. היה שם ניסוי ממש מעניין - לקחו קבוצה של ילדים עם בעיות למידה. לחלקם נתנו תוסף של אומגה 3. הראו כתב יד של אחד מהם מלפני הניסוי וכמה שבועות אחר כך - והשינוי היה מדהים. כמו הבדל בין כתב של כיתה א' לכיתה ד' או ה'. כמעט בכל הקבוצה שלקחה תוסף היו שינויים מובהקים. הטענה היתה שילדים אוכלים הרבה ג'אנק והתזונה הלקויה ועשירה באומגה 6 וחסרה באומגה 3. אומגה 3, עד כמה שאני יודעת, יש בעיקר אצל דגי ים צפוניים.

אכילת דגים

על ידי מיצי_החתולה* » 14 אפריל 2006, 22:02

עודד, תודה!

אכילת דגים

על ידי עודד_המחפש* » 14 אפריל 2006, 19:02

אם יש לך כח לקרוא באנגלית, יש הרבה מידע פה: http://oceansalive.org/eat.cfm

אכילת דגים

על ידי מיצי_החתולה* » 14 אפריל 2006, 13:39

אנחנו הולכים לבלות מספר חודשים במקומות בהם הדגים הם מוצר זול וזמין (תאילנד ואוסטרליה). אנחנו אמנם ממעטים להכין דגים בבית, אבל כולנו חובבי דגים (טוב, חוץ מהבכור) ופירות ים, ודי ברור לי שנשמח לאכול כמויות מהם שם.
אבל מה עם הכספית?
הבנתי ממשהו שבשמת כתבה איפשהו, שככל שהדגים קטנים יותר, כך תכולת הכספית בהם נמוכה יותר. אילו דגים הם קטנים (סרדינים, ברבוניות ומה עוד?)? מה מהם משתכשך בחופי תאילנד ואוסטרליה?... ומה דינם של השרצים?

ואם כבר אני שואלת, אז להרחבת הידע הכללי, מה דינם של דגי בריכות? הם בסדר, או שמאכילים אותם באיזה רעלים בבריכות הגידול?

אכילת דגים

על ידי אנונימי » 14 אפריל 2006, 13:39


חזרה למעלה